Olen itse ottamassa vähän ajan päästä silikonit, tässä mietityttääkin se että voiko silikonirinnoilla imettää? Vai katoaako kyky imettää jotenkin? Haluaisin kovasti tietää tämän, sillä haluan lapsiakin hieman myöhemmin.
Silikonirinnat ja imetys
19
2395
Vastaukset
- dfghjklök
Voi imettää, mutta implantit siitä usein kapseloituvat.
- Yhden lapsen imettän
Laatukirurgialla kävin suurentamassa rinnat ja sen jälkeen imetin. Imetyksen jälkeen halusin vähän isommat ja vaihdoin noin desin isompiin. Imetyksen aikana maitoa tuli normaalisti kummastakin rinnasta. Implantit laitettiin kummassakin leikkauksessa rintapoimuun piiloon.
- mamma..
Hei! Itse otin silarit vasta imetysten jälkeen ja sittemmin poistatin. Joten voin vain kuvitella miltä ne tuntuu imetettäessä. Jos haluaa nauttia imetyksestä täysillä, en laittaisi silikoneja. Leikkaus voi mennä jotenkin pieleen ja ei pysty imettämään. Tunto kärsii ja vaikka imettäminen onnistuu, ei tunnu mukavalta. Imettäminen on ihanaa ja olen tod. onnellinen että se onnistui. Maito nousee ja tissit on kovat ja jos olis vielä silikonit...Ei varmaan tunnu kivalta. Itselläni tunto kärsi leikkauksessa vaikka kaikki meni hyvin ja ei ole ollut mitään kapselia. Tunto vaihtelee, arat/tunnonttomat jne. Tiedän että tämän vuoksikaan imettäminen ei olisi enää ihanaa.
Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia joltakin joka on imettänyt ennen implantteja ja niiden kanssa. - capsule
Suurin ongelma on kapseloituminen. Vaikka olisi lihaksenkin alla niin tuppaa maidosta kapseloitumaan. Mullekin kävi niin.
- hahahaaaa.-
Ei kukaan ole niin tyhmä että ottaa silikonit ennen lapsen hankimista?!
Ei sitä välttämättä jaksa tuskailla 10 vuotta olemattomine rintoineen, jos ei ole miehestä tai siitä edes tietoa että saako koskaan omia lapsia! Itse otin silikonit vuosi sitten eli olen nyt 21v. Lapsia ei todellakaan ole tiedossa, mutta ehdottomasti haluan niitä joskus tulevaisuudessa. Sitä kyllä kannattaa miettiä jos on vanhempi ja lapsia lähi vuosina hankkimassa, että onko se silikonien otto järkevää.
- Mitä vikaa?
*** kirjoitti:
Ei sitä välttämättä jaksa tuskailla 10 vuotta olemattomine rintoineen, jos ei ole miehestä tai siitä edes tietoa että saako koskaan omia lapsia! Itse otin silikonit vuosi sitten eli olen nyt 21v. Lapsia ei todellakaan ole tiedossa, mutta ehdottomasti haluan niitä joskus tulevaisuudessa. Sitä kyllä kannattaa miettiä jos on vanhempi ja lapsia lähi vuosina hankkimassa, että onko se silikonien otto järkevää.
On "olemattomissa" rinnoissa,mihin se vaikuttaa niinkun oikeasti?
Mitä tuskailemista on olemattomissa rinnoissa,isojen rintojen kanssa tuskailun kyllä ymmärtää.
Miehenä tätä on mahdoton ymmärtää,rintojen koko ei vaikuta millään lailla naiseuteen ym. - Kivat sulle
Mitä vikaa? kirjoitti:
Mitä tuskailemista on olemattomissa rinnoissa,isojen rintojen kanssa tuskailun kyllä ymmärtää.
Miehenä tätä on mahdoton ymmärtää,rintojen koko ei vaikuta millään lailla naiseuteen ym.Ihan kivaa jos löytyy mies joka pitää naisista joilla on samanlainen vartalo kuin itselläkin. Yleensä sellaiset miehet eivä etsi naisia.
- Silikonien,.
Kivat sulle kirjoitti:
Ihan kivaa jos löytyy mies joka pitää naisista joilla on samanlainen vartalo kuin itselläkin. Yleensä sellaiset miehet eivä etsi naisia.
Hankinta ei tällaisessa tapauksessa ole muuta kuin itsensä pettämistä.
- martsa761
Mitä vikaa? kirjoitti:
Miehenä tätä on mahdoton ymmärtää,rintojen koko ei vaikuta millään lailla naiseuteen ym.Se on naiselle sama asia ku se että sulla olis pikkurillin kokoinen pippeli!!
- Klj1
Ongelmat molemmin päin.
- Näkyy olevan
Jos on suuret halutaan pienet,jos on pienet ,halutaan suuret..Eikö joskus voisi vaan tyytyä siihen mitä on?
- Juujia
Voi imettää, mutta itse en sitä henkilöohtaisesti suosittelisi jos on jo ottanut silikonit. Eivät ole enään niin kauniit imetyksen jälkeen. Tarjollahan on pilleri joka estää maidon nousun rintoihin synnytyksen jälkeen.
- pillerimulle
Mäkin olen kuullut tästä pilleristä!
- Pilleri?
Mikä pilleri?
- Elli7
Höpö höpö.. silikoni rinnoilla imetys onnistui aivan normaalisti ja rinnat ihan saman näköiset imettämisen jälkeenkin. Tokikin minulla on pienet ja terhakat b-kupin rinnat eli eivät alkaneet riippua vaikka vuoden imetin.
- opiujyhgfds
Joillain käy hyvin ja joillain tulee ongelmia kuten kapseloituminen tai se että oma rinta muuttuu imetyksestä niin paljon ettei enää "istu" implanttiin vaan esim. putoaa liian alas implanttiin nähden. Ei ole mitään höpöhöpöä vaikka just sulle ei ongelmia tullukaan.
- mitä olette mieltä?
heij antakaa mulle jotain mielipiteitä!!:) oon vasta 16 vuotias mutta käärsinyt koko nuoruuteni pienistä olemattomista rinnoista ja tiedän, että eivät tule kasvamaankaan sillä nehän ovat periytyvä asia ja äidilläni ei ollut koko nuoruus ja aikuisiän aikana rintoja. Rinnat kasvoivat vasta lapsien tulon aikana. Olen myös laihduttanut sen verran että rintojeni kehitys jäi ainakin pois.Olenko tyhmä jos ajattelisin ottaa implantit siis pienet sellaiset niin täysi ikäisenä? Äitiys on minulle ollut aina iso asia ja tiedän että haluan lapsia ja koen jo nyt vahvasti että äitiys on se asia jota elämässä tulen ensisijaisesti haluamaan. Se että on ehkä mahdollista imettää silti vaikka on implantit ottanut on minulle iso juttu. Luulin, että implanteilla ei voi todellakaan imettää:( En halua tehdä itsekkäitä valintoja, joten haluan tietää ovatko ne itsekkäät. Se mistä keskustelitte että kannattaisi ottaa vasta lapsie teon jälkeen mutta mitä jos se oma kroppa ahdistaa? enkä silti ole ajatellut lapsia ihan kauhean nuorena hommata..vaikka eihän sitä voikkaan tässä iässä tietää mitä elämä tuo tullessaan.Joten jos jotain mielipiteitä tähän niin kertokaa :)!! tämä voi kyllä kuulostaa nyt tosi typerältä, mutta tarvisin tähän asiaan jotain rakentavia mielipiteitä ja keskustelussa näytti olevan asiallisesti keskustelevia ihmisiä:)! tämä kyllä poikkeaa ehkä hieman alkuperäisestä aiheesta:D
- ....
Jos suvussa rinnat kasvat lapsien myötä, ei todellakaan kannata ottaa silikoneja ennen lapsia. Itsellänikään tuskin oli rintoja ennen lapsia, nyt jouduin käymään pienennysleikkauksessa! Voin vaan kuvitella mitkä hinkit olisivat olleet silikonien kanssa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628