Palstalaisaloitus

Määki haluan kerran tehdä palstalaisia koskevan aloituksen. Sen täytyy olla kivaa kun se on niin yleistä.

Tässä: Kenen palstalaisen kanssa haluaisit käsi kädessä kuunnella radion Merisää-ohjelmaa?

Miten meni?

25

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ui8

      yybeen. aina yybeen.vaikka metsäradiota.

    • Unohdit laittaa oman vastuksesi.

      Hieno ja selkeä aloitus, onnittelut.

      • Kuuluuko oma vastaus laittaa samaan kysymyksen kanssa? Mulla on oppimista vielä.. Mutta kiitos onnitteluista, ne antavat uskoa pärjäämisestä tässä vaativassa debattimuodossa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kuuluuko oma vastaus laittaa samaan kysymyksen kanssa? Mulla on oppimista vielä.. Mutta kiitos onnitteluista, ne antavat uskoa pärjäämisestä tässä vaativassa debattimuodossa.

        Ei välttämättä kuulu, mutta se on suotavaa. Se rohkaisee ujoja palstalaisia vastaamaan.

        ... voihan vastukset, piti olla vastaukset... niin aina.... :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ei välttämättä kuulu, mutta se on suotavaa. Se rohkaisee ujoja palstalaisia vastaamaan.

        ... voihan vastukset, piti olla vastaukset... niin aina.... :)

        Aivan, aivan. Mut jos ap:kin on kauhean ujo :o)

        Luettelen vastuksiani siihen sopivammassa ketjussa :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Aivan, aivan. Mut jos ap:kin on kauhean ujo :o)

        Luettelen vastuksiani siihen sopivammassa ketjussa :>

        Ujoudessa on se huono puoli, ettei oikein saada keskustelua kulkemaan. Varsinkin näin keskustelupalstalla se saattaa olla harmittava ongelma.

        Jään mielenkiinnolla odottamaan sopivaa ketjua ja vastuksiasi. :)


    • paskalisko

      Jonkun mukavan kurnuttajan..

      Itseni!

    • Aito Seilori

      Merissätiedoituksi kuunnellessa englanniksi, on kädessä kynä ja muistivihko toisessa-------maakrapulaisen:D

    • Aloittajan

      • pusi pusi nusi nusi

        Katso bussivuoroja Turkuun


      • Missä kuuntelet mieluiten merisäätä, mennään sinne sanotaan vaikka puolelta :o)


    • No Hullu-Anselmin alter-egon kanssa tietysti, joka väittää seilanneensa sen seitsemällä merellä. Sehän olisi hyvä opettaja tällaiselle aloittelevalle jolla-purjehtijalle. Olettaen, ettei se tulisi merisairaaksi jo kolera-altaassa ja tukehtuisi omaan oksennukseensa. ;-)

      • Seilori/navy admin

        Menehän jo iltalääkitykseesi valehtelija
        Julkaise henkilötietosi niin, julkaisen merimieskirjani ja sotilaspassin


      • Toivottavasti ohjelmassa luetaan myös Kolera-altaan säätiedot, niin tiedätte millaisella aluksella lähteä liikenteeseen :p


      • Aito Seilori
        bravo.bravi kirjoitti:

        Toivottavasti ohjelmassa luetaan myös Kolera-altaan säätiedot, niin tiedätte millaisella aluksella lähteä liikenteeseen :p

        hahhah BRAVOO maakrapulaiselle:D
        Kolera-altaan ihan vieressäkin seurttiin merisääteidoituksi tarkkaan matkustajalaivalla (ei lautalla) joka ajoi Tallinna Leningrad Riika Tukholma linjaa


      • S Seilorsetämies
        Aito Seilori kirjoitti:

        hahhah BRAVOO maakrapulaiselle:D
        Kolera-altaan ihan vieressäkin seurttiin merisääteidoituksi tarkkaan matkustajalaivalla (ei lautalla) joka ajoi Tallinna Leningrad Riika Tukholma linjaa

        Monte pelästyi hirveästi minun kuvaani Bore II oli kaijassa kolera-altaan vieressa
        Samoin FÅA: s/s Silja------matkustin pikkupoikana, kun hyvin samannäköinen sukulaiseni tarjosi matkan---------sama seilori oli AL:n m/s Atanayassa silloin, kun monte 4vuotiaan tuli 19vuotiaan intiaani äitinsä kanssa Suomeen


      • Seilori/navy admin kirjoitti:

        Menehän jo iltalääkitykseesi valehtelija
        Julkaise henkilötietosi niin, julkaisen merimieskirjani ja sotilaspassin

        Nenäsi sietäisi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan, kun et et pysy totuudessa. Se, että on ollut ruotsinlaivalla apukokkina ei vielä minkään sortin pätevyyskirjaa.


    • Kyöstix

      Voopottimen kanssa ;)

    • modeIIi

      Totahan me S Etämiehen kanssa tehdään joka päivä

    • sxth

      Voisin kuunnella sinun kanssa, mut sen käsi kädessä voisimme jättää, jollet halua että tikahdun nauruun :D

      Kaikken vähiten haluaisin Seilorin kanssa, odottaisin koko ajan että kohta alkaa soimaan AmsterDAMN!

      • 7 meren Seilori

        Tosi hien biisi Brel esitti ensimmäsenä ja Amsteramissa soi jukeboxeissa jo ekareissullani Amsterdamissa
        Jaque Brel kuoli jo yli 30v sitten--Saara Pakkasvirran suomenkielinen versio
        on vaikuttava esitys-----------oikea seiloritunnelmointia ja romantiikkaa:D


      • 7 meren Seilori kirjoitti:

        Tosi hien biisi Brel esitti ensimmäsenä ja Amsteramissa soi jukeboxeissa jo ekareissullani Amsterdamissa
        Jaque Brel kuoli jo yli 30v sitten--Saara Pakkasvirran suomenkielinen versio
        on vaikuttava esitys-----------oikea seiloritunnelmointia ja romantiikkaa:D

        Ps. Se kertoi enemmän seniliteetistäsi kuin vetovoimastasi. Vaan vaikeaahan tätä vissiin on muistihäiriöiselle selittää...


      • Noo, älä nyt noin sano. Jos ei käsi kädessä, kyseessä ei ole arjen mutkaton romantiikka n. 10 minuuttia :)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ps. Se kertoi enemmän seniliteetistäsi kuin vetovoimastasi. Vaan vaikeaahan tätä vissiin on muistihäiriöiselle selittää...

        Olisi kyllä kymppiuutisten loppukevennyksen arvoinen juttu, jos lilluisitte optimistijollassa Kolera-altaassa koppa keppanaa matkaeväänä :p Liikenneammattilaiset seilori ja ratikkakuski.


    • Tylsä vastaus: sen palstalaisen kaa, kenen kanssa olisin merillä ja pitäis päästä etenemään. En ole kyllä tainnut juuri merisäätä kuunnella koskaan käsi kädessä. Käsiä on tarvittu silloin muuhun :)

      Tai sit sellaisen kaa, joka odottaa meriltä, myrskyn keskeltä saapuvaksi jotakin rakastaan, käsi kädessä tuskin kyl tätäkään..

      Hyvin se män..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe