Määki haluan kerran tehdä palstalaisia koskevan aloituksen. Sen täytyy olla kivaa kun se on niin yleistä.
Tässä: Kenen palstalaisen kanssa haluaisit käsi kädessä kuunnella radion Merisää-ohjelmaa?
Miten meni?
Palstalaisaloitus
25
173
Vastaukset
- ui8
yybeen. aina yybeen.vaikka metsäradiota.
Unohdit laittaa oman vastuksesi.
Hieno ja selkeä aloitus, onnittelut.Kuuluuko oma vastaus laittaa samaan kysymyksen kanssa? Mulla on oppimista vielä.. Mutta kiitos onnitteluista, ne antavat uskoa pärjäämisestä tässä vaativassa debattimuodossa.
bravo.bravi kirjoitti:
Kuuluuko oma vastaus laittaa samaan kysymyksen kanssa? Mulla on oppimista vielä.. Mutta kiitos onnitteluista, ne antavat uskoa pärjäämisestä tässä vaativassa debattimuodossa.
Ei välttämättä kuulu, mutta se on suotavaa. Se rohkaisee ujoja palstalaisia vastaamaan.
... voihan vastukset, piti olla vastaukset... niin aina.... :)tosi..typy kirjoitti:
Ei välttämättä kuulu, mutta se on suotavaa. Se rohkaisee ujoja palstalaisia vastaamaan.
... voihan vastukset, piti olla vastaukset... niin aina.... :)Aivan, aivan. Mut jos ap:kin on kauhean ujo :o)
Luettelen vastuksiani siihen sopivammassa ketjussa :>bravo.bravi kirjoitti:
Aivan, aivan. Mut jos ap:kin on kauhean ujo :o)
Luettelen vastuksiani siihen sopivammassa ketjussa :>Ujoudessa on se huono puoli, ettei oikein saada keskustelua kulkemaan. Varsinkin näin keskustelupalstalla se saattaa olla harmittava ongelma.
Jään mielenkiinnolla odottamaan sopivaa ketjua ja vastuksiasi. :)
- paskalisko
Jonkun mukavan kurnuttajan..
Itseni! - Aito Seilori
Merissätiedoituksi kuunnellessa englanniksi, on kädessä kynä ja muistivihko toisessa-------maakrapulaisen:D
Aloittajan
- pusi pusi nusi nusi
Katso bussivuoroja Turkuun
No Hullu-Anselmin alter-egon kanssa tietysti, joka väittää seilanneensa sen seitsemällä merellä. Sehän olisi hyvä opettaja tällaiselle aloittelevalle jolla-purjehtijalle. Olettaen, ettei se tulisi merisairaaksi jo kolera-altaassa ja tukehtuisi omaan oksennukseensa. ;-)
- Seilori/navy admin
Menehän jo iltalääkitykseesi valehtelija
Julkaise henkilötietosi niin, julkaisen merimieskirjani ja sotilaspassin Toivottavasti ohjelmassa luetaan myös Kolera-altaan säätiedot, niin tiedätte millaisella aluksella lähteä liikenteeseen :p
- Aito Seilori
bravo.bravi kirjoitti:
Toivottavasti ohjelmassa luetaan myös Kolera-altaan säätiedot, niin tiedätte millaisella aluksella lähteä liikenteeseen :p
hahhah BRAVOO maakrapulaiselle:D
Kolera-altaan ihan vieressäkin seurttiin merisääteidoituksi tarkkaan matkustajalaivalla (ei lautalla) joka ajoi Tallinna Leningrad Riika Tukholma linjaa - S Seilorsetämies
Aito Seilori kirjoitti:
hahhah BRAVOO maakrapulaiselle:D
Kolera-altaan ihan vieressäkin seurttiin merisääteidoituksi tarkkaan matkustajalaivalla (ei lautalla) joka ajoi Tallinna Leningrad Riika Tukholma linjaaMonte pelästyi hirveästi minun kuvaani Bore II oli kaijassa kolera-altaan vieressa
Samoin FÅA: s/s Silja------matkustin pikkupoikana, kun hyvin samannäköinen sukulaiseni tarjosi matkan---------sama seilori oli AL:n m/s Atanayassa silloin, kun monte 4vuotiaan tuli 19vuotiaan intiaani äitinsä kanssa Suomeen Seilori/navy admin kirjoitti:
Menehän jo iltalääkitykseesi valehtelija
Julkaise henkilötietosi niin, julkaisen merimieskirjani ja sotilaspassinNenäsi sietäisi kasvaa kuin Pinocciolla konsanaan, kun et et pysy totuudessa. Se, että on ollut ruotsinlaivalla apukokkina ei vielä minkään sortin pätevyyskirjaa.
- Kyöstix
Voopottimen kanssa ;)
- modeIIi
Totahan me S Etämiehen kanssa tehdään joka päivä
- sxth
Voisin kuunnella sinun kanssa, mut sen käsi kädessä voisimme jättää, jollet halua että tikahdun nauruun :D
Kaikken vähiten haluaisin Seilorin kanssa, odottaisin koko ajan että kohta alkaa soimaan AmsterDAMN!- 7 meren Seilori
Tosi hien biisi Brel esitti ensimmäsenä ja Amsteramissa soi jukeboxeissa jo ekareissullani Amsterdamissa
Jaque Brel kuoli jo yli 30v sitten--Saara Pakkasvirran suomenkielinen versio
on vaikuttava esitys-----------oikea seiloritunnelmointia ja romantiikkaa:D 7 meren Seilori kirjoitti:
Tosi hien biisi Brel esitti ensimmäsenä ja Amsteramissa soi jukeboxeissa jo ekareissullani Amsterdamissa
Jaque Brel kuoli jo yli 30v sitten--Saara Pakkasvirran suomenkielinen versio
on vaikuttava esitys-----------oikea seiloritunnelmointia ja romantiikkaa:DPs. Se kertoi enemmän seniliteetistäsi kuin vetovoimastasi. Vaan vaikeaahan tätä vissiin on muistihäiriöiselle selittää...
Noo, älä nyt noin sano. Jos ei käsi kädessä, kyseessä ei ole arjen mutkaton romantiikka n. 10 minuuttia :)
Ratikkakuski kirjoitti:
Ps. Se kertoi enemmän seniliteetistäsi kuin vetovoimastasi. Vaan vaikeaahan tätä vissiin on muistihäiriöiselle selittää...
Olisi kyllä kymppiuutisten loppukevennyksen arvoinen juttu, jos lilluisitte optimistijollassa Kolera-altaassa koppa keppanaa matkaeväänä :p Liikenneammattilaiset seilori ja ratikkakuski.
Tylsä vastaus: sen palstalaisen kaa, kenen kanssa olisin merillä ja pitäis päästä etenemään. En ole kyllä tainnut juuri merisäätä kuunnella koskaan käsi kädessä. Käsiä on tarvittu silloin muuhun :)
Tai sit sellaisen kaa, joka odottaa meriltä, myrskyn keskeltä saapuvaksi jotakin rakastaan, käsi kädessä tuskin kyl tätäkään..
Hyvin se män..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109083
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265648- 544710
- 924619
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641