Tietoja otsikon autosta tai linkkejä mistä löytyisi. Valmistettu muuten Kanadassa.
Millä moottoreilla menopeliä on valmistettu? Myyjä väittää sitä isolohkoksi ja isäntä väittää että siinä on 351 Cleveland.
Ford LTD Landau 1977
7
631
Vastaukset
- Lohko
Jos se on 351 niin silloin jo määritelmät isolohkolle täyttyvät...
- Kurre
Tota noin, kon en oikein voortteja, toi LTD on eka mikä minulla/meillä on amerikanvoortteja, onkos hoppa maailmassa sitten 351 jo niinku isolohko...
Minä kun aina luullut, että pienin isolohko on 390..
- Ford LTD forever
Moi,
Mu´n voorti ´75 LTD Landau 400ci ja mun mielestä se luetaan vielä pikku lohkoksi - perustuu täysin 351ci clevelandiin - 400 ci on vaan pidemmällä iskulla. - El Pollo del Muerta
Moottorin iskutilavuus sinällään ei kerro mitään siitä, onko kyseessä iso- tai pikkulohko. Luokittelu riippuu täysin moottorin fyysisistä ominaisuuksista, kuten ulkomitat ja sylinteriporauksen keskimitta. Fordin 400 cid on pikkulohko, Moparin 400 cid on iso B-lohko.
AMC teki V8-moottorinsa ns. mid-block kokoon. V8 GEN-1 moottorit olivat fyysisesti Fordin tai GM:N isolohkomoottoreiden kokoisia. GEN-2 Short-deck ja GEN-3 Tall-deck ovat fyysisesti lähellä monien pikkulohkomoottoreiden kokoa, lukuunottamatta sylinterien porauksen keskimittaa, joka on sama kuin joissain isolohkomoottoreissa.
AMC:lta löytyy 401 cid moottori, joka oli vielä porattavissa 0,030" ylikokoon.- El Pollo del Muerta
Niin juu ja pienin isolohko taitaa olla Moparin 383 cid.
Ja tietysti moottorin iskutilavuus korreloi myös lohkon kokoon, koska luonnollisesti isompi poraus vaatii ympärilleen isommat raamit, jottei kestävyys kärsi.
AMC onnistui tekemään laadukkaan tuotteen, isolohkon poraus pikkulohkon kuorissa. 401 perustuu 390 cid lohkoon ja moottorin poraus oli 4,165" (105,791 mm) ja iskunpituus 3,68" (93,47 mm)
- Mopar Pervo
Onhan tuota mopen B. moottorisarjaa myös 361.
- 22225
No tuosta linkistä http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Landau jotain ja sitten ihan neuvoksi, että itsekkin voi googlettaa vai onko joku muu tehnyt aina kaiken puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?141834Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709