Italialainen nainen!

ItaliaSuomi

Minulla on Italialainen nainen. Olen todella ylpeä hänestä. Hän on todella ystävällinen ja ottaa minut huomioon kaikessa, kertoo minulle joka päivä rakastavansa minua, halaa ja pitää kädestä. Hän ei valita mistään... ei vaikka joskus kuljemme pitkän päivän nälissämme nähtävyyksiä katsellen. Hän näkee asioissa positiivisen puolen. Hän on hyvin sosiaalinen ja älykäs.

Rakastan hänen mustia pitkiä hiuksiaan, ruskeita silmiään ja kaikkea hänessä. Hän on aika kuuma ja touhukas ;)
Hän tekee vähistä raaka-aineista älyttömän maukasta italialaista ruokaa... en tiedä miten hän siihen pystyy... taikuri keittiössä.
Juttelemme paljon englanniksi... löydämme aina kivaa tekemistä, hän on leikkisä.
Elän unelmaa hänen kanssaan. Vielä vuosi sitten luulin että elämääni ei koskaan tulisi täydellistä naista... olin jo tottunut epätoivoon, se oli normaalia arkea.

Tiedän että kaikki Italialaiset ei tietenkään ole tuollaisia enkeleitä kuin minun enkelini. Olisi kiva kuulla toistenkin ITA-FIN parien kuulumisia.

27

3736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivän perho

      Ihanaa aina kuulla, että joku on rakastunut oli se kohde sitten italialainen, ruotsalainen tai venäläinen tai suomalainen. Jokaisella on oikeus onneen. Kun olet ylpeä italiattaresta niin kannattaa olla ylpeä omasta itsestäänkin. Kun itse on tyytyväinen itseensä ja rakastaa itseään ja ei elä toisen ihmisen kautta ns. että onni löytyy vasta toisen ihmisen tavattuaan, silloin se todellinen onni löytyy.

      • ItaliaSuomi

        Totta... Kiitos viestistäsi. Elämäntilanteita on niin monia ja joskus joku voi nostaa toisen "suosta". Joskus voi olla "suossa" tietämättä sitä itsekään.

        Parasta on kun on joku jota arvostaa ja joka arvostaa takaisin. Onnea symbioosin muodossa :)


      • ......

        Itse en ollut tyytyväinen elämääni ennen kuin tapasin mieheni. Minulla on ja oli perhe, ystäviä, opiskelupaikka, työ, harrastuksia jne mutta olen parisuhdeihminen enkä ollut tyytyväinen tilanteeseeni. En silti koe eläväni toisen ihmisen kautta, me tehdään paljon asioita ilman toisiamme.


    • ovatvaikeita

      Missä tapasit hänet? italialaiset naiset ovat tosiaan toista luokkaa kuin italialaiset miehet, sieltä löytyy monenlaista pleijeriä, tietysti ne hyvät kunnon miehet ovat hankalampi löytää koska eivät sielläkään pidä meteliä itsestään..

      Nainen on varmaan onnellinen, kun löysi Suomesta hyvän miehen.
      Ja helppoahan elämä onkin ilman epäilyksiä kun luottamus yms. on kunnossa.
      Olen tapaillut italialaismiestä joka on muuten täysin ok (ei raivokohtauksia, ei äkkipikainen, ei valehtele joka asiasta, ei vietä aikaansa discoissa/baareissa) mutta ongelmana se että on vaikea ja haluaa ilmeisesti pysyä sinkkuna vaikka ei myönnä sitä.

      • kokemusta löytyy

        Itesäni on aina kiihoittanut Italiattarien leveät lantiot ja isot ,kiinteät rinnat !


      • hgljm

        Minkäs ikäinen tyyppi on? Etenkin miehet parituvat siellä aika myöhään.


      • ItaliaSuomi

        Tapasin ihan netissä... oltiin vaan ystäviä yli puoli vuotta... jotenkin vaan se tunne mikä meillä oli toisistamme oli todella syvää. Me käytännössä luimme toistemme ajatuksia... olimme kuin samaa puuta. Ja kun vihdoin tapasimme oli kuin olisimme aina olleet yhdessä.
        Hän kertoo olevansa onnellinen vain kun olen hänen kanssaan... ja totta se onkin, meillä on todella hauskaa yhdessä... me kumpikaan emme valita mistään vaan nautimme toisistamme. Hän näkee vain asioiden hyvät puolet. Discoissa ja baareissa mekään emme käy kun emme pidä niistä.

        Hän sanoo samaa kuin sinäkin italialaisista miehistä... monenlaisia pleijereitä.

        Oloni on todella hyvä kun hän on elämässäni. Työnsä puolesta hänellä on paljon auktoriteettia, pehmeää sellaista. Hän juttelee luontevasti tuntemattomien kanssa. Olen saanut paljon kun olen saanut hänet.


      • ItaliaSuomi
        hgljm kirjoitti:

        Minkäs ikäinen tyyppi on? Etenkin miehet parituvat siellä aika myöhään.

        Ollaan molemmat 4-kymppisiä.


      • tunnen italialaisia

        Luultavasti vaikea siksi, että on mammanpoika tai ei vaan ole sinusta kiinnostunut:-)


      • päivän perho
        kokemusta löytyy kirjoitti:

        Itesäni on aina kiihoittanut Italiattarien leveät lantiot ja isot ,kiinteät rinnat !

        Mutta et ole kuitenkaan saanut itsellesi "ratsattua" italiatarta? Why vaikka kokemusta löytyy?


      • saas nähdä miten käy
        ItaliaSuomi kirjoitti:

        Tapasin ihan netissä... oltiin vaan ystäviä yli puoli vuotta... jotenkin vaan se tunne mikä meillä oli toisistamme oli todella syvää. Me käytännössä luimme toistemme ajatuksia... olimme kuin samaa puuta. Ja kun vihdoin tapasimme oli kuin olisimme aina olleet yhdessä.
        Hän kertoo olevansa onnellinen vain kun olen hänen kanssaan... ja totta se onkin, meillä on todella hauskaa yhdessä... me kumpikaan emme valita mistään vaan nautimme toisistamme. Hän näkee vain asioiden hyvät puolet. Discoissa ja baareissa mekään emme käy kun emme pidä niistä.

        Hän sanoo samaa kuin sinäkin italialaisista miehistä... monenlaisia pleijereitä.

        Oloni on todella hyvä kun hän on elämässäni. Työnsä puolesta hänellä on paljon auktoriteettia, pehmeää sellaista. Hän juttelee luontevasti tuntemattomien kanssa. Olen saanut paljon kun olen saanut hänet.

        Hienoa kuulla että teillä menee hyvin!

        Itsellä vähän saman suuntainen tilanne...ei tosin olla nähty vielä mutta kirjoiteltu noin puolisen vuotta ja viimeisen parin kuukauden aikan on tullut vietettyä aikaa aika paljon Skypessä hänen kanssaan. Minuun on tehnyt todella vaikutuksen hänen ruskeat/vihreät silmänsä ja iloinen elämänasenteensa.

        Molemmat ollaan suunnilleen nelikymppisiä. Hän vaikuttaisi todella mukavalta ja omaa todella hyvä huumorintajun. Kotoisin Etelä-Italiassa mutta nyt töissä pohjoisen suunnalla. Ja ei kuulemma oikein pidä italialaisista miehistä...

        Hänellä on suunnitelmissa vierailla Suomessa kunnon talvea ihmettelemässä ja onnistui kuin onnistuikin taivuttelemaan meikäläisen tapaamiseen...aika taitava on kyllä saamaan tahtonsa läpi! Ja nyt joulun aikaan hän sitten sanoi "you are my Finnish boyfriend" :)

        Jotenka kysyisin mitä asioita tässä nyt pitäisi ottaa huomioon ettei tulisi tehtyä mitään kardinaalimokia? Kannattaisiko opiskella vähän Italiaa tms.? Mitä merkittäviä todellisia kulttuurieroja?


    • mimanchi

      Seurustelin italialaisen miehen kanssa 7 vuotta, avoliitossakin oltiin. Ihana, tunteikas ja lämmin ihminen. Hänen äitikin päästi pojan maailmalle, mitä nyt soitti melkein päivittäin ;) Italiassa oli ihana käydä ja nyt minulla on ikävä maata. Suhde päättyi miehen rakastuttua toiseen... onhan noita juttuja italiaanoista, mutta ihan samalla suomalaisetkin pettävät, en siis laske sitä kansalaisuuden syyksi. Hän halusi olla kiltti ja huomaavainen kaikille, eikä ilmeisesti osannut tuoda esiin vaikeita asioita. Hänen mottonsa olikin, että ongelmet hoidetaan sitten kun ne tulevat. Joskus on kuitenkin hyvä pysähtyä ennen törmäystä. Italialaiset vaikuttivat suomalaisiin verrattuina hieman lapsellisemmilta, kolmekymppiset elävät edelleen kuin kaksikymppiset... Toisaalta onko se väärinkään?

      Onnea suhteellenne!

    • sesiitä

      Seurustelin italialaisen miehen kanssa mutta suhteesta ei tullutkaan mitään koska hänellä oli joko sitoutumiskammo tai masennus. Hän sanoi ettei Italiassa voi rakentaa yhteistä tulevaisuutta EU kriisin yms. takia, tietysti työpaikkojen vähyys vaikuttaa mutta miten sitten muut pystyvät. Pettämistä ei (tietääkseni) suhteessa ollut mutta toisen mielialanvaihtelut oli ongelma kylläkin ja kolmekymppiset haluavat tosiaan elää vielä kuin teini-ikäiset, ainakin osa. Etäsuhteessa en myöskään aiheettomasta kontrolloimisesta.

    • Minulla on

      italialainen nainen, mutta suhteemme on alussa. Hän on älykäs ja hyvinkoulutettu, mutta hieman liian hyvää ollakseen totta.

      Kysynkin miehiltä, joilla on italialainen nainen; valehtelevatko he paljon?

      • ItalianGirl

        itse olen italialainen tyttö ja voin helpotukseksesi kertoa ettei me ikinä valehdella =)

        Peace and love, at least ill love


      • No joo
        ItalianGirl kirjoitti:

        itse olen italialainen tyttö ja voin helpotukseksesi kertoa ettei me ikinä valehdella =)

        Peace and love, at least ill love

        Tarkoitin lähinnä, että kuinka paljon;)

        Kaikkihan esim. valkoisia valheita latelevat.

        Sen verran voin jo nyt sanoa, että melkein hän on edelleen liian hyvä ollakseen totta, vaikka heikkouksiakin löytyy.

        Ja vaikka italialaiset naiset nyt eivät ole kuuluisia siitä, että olisivat maailman tietäväisimpiä kaikista mahdollisista asioista, niin uskollisempia ja vähemmän maailman turistirysissä huoraavia varmasti ovat kuin suomaalaiset.

        Italiaiset miehet, nuo ikuiset pikkupojat, ovatkin sitten kai lähinnä kuuluisia siitä uskottomuudestaan.


      • Miksi "ill love"
        ItalianGirl kirjoitti:

        itse olen italialainen tyttö ja voin helpotukseksesi kertoa ettei me ikinä valehdella =)

        Peace and love, at least ill love

        Mitähän tuokin tarkoittaa? Sitäkö, että italialainen nainen ei osaa rakastaa.

        Aikamoisia tunnustuksia italodonnalta:)


      • Anonyymi
        No joo kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä, että kuinka paljon;)

        Kaikkihan esim. valkoisia valheita latelevat.

        Sen verran voin jo nyt sanoa, että melkein hän on edelleen liian hyvä ollakseen totta, vaikka heikkouksiakin löytyy.

        Ja vaikka italialaiset naiset nyt eivät ole kuuluisia siitä, että olisivat maailman tietäväisimpiä kaikista mahdollisista asioista, niin uskollisempia ja vähemmän maailman turistirysissä huoraavia varmasti ovat kuin suomaalaiset.

        Italiaiset miehet, nuo ikuiset pikkupojat, ovatkin sitten kai lähinnä kuuluisia siitä uskottomuudestaan.

        Ihan kuten suomalaiset miehet ikuisia pikkupoikia, täysiä mamman poikia.


    • harvinainen pakkaus

      Mullapa on 184 senttinen italialainen rotunainen kainalossa. Revi siitä pelle. Ei tarvitse Sisilian persjalkojen perään meikäläisen kuolata.

      • Joopa joo

        Kuulostat siltä, että sinulla ei ole yhtään mitään kainalossa ja oma pippeli kädessä vaan:)


    • Tuhma enkeli

      Minulla on italailainen nainen joka on todellinen helmi.

      Tuhma enkeli:)

    • Ei kiinnosta

      Italialaiset naiset rupsahtaa heti päälle 30-vuotiaina ja yrittävät sen jälkeen olla niin nuorekkaita, vaikka naama täynnä ryppyjä. Lisäksi ovat honkkeleita kuin luurangot. Joo, ei kiitos.

      • soon niin

        Kaikki kaikkialla vanhenevat. Ihmelääkettä ei ole millään kansalla.


      • Huvittavia juttuja

        Kokemattomien pikkupoikien juttuja...


    • Anonyymi

      Onhan ne aluksi huikeita, mutta pidemmän päälle on liian rasittavaa, että oma perhe tulee ennen kaikkea muuta, vaikka olisivat Italiassa ja itse Suomessa. Lisäksi vaativat ehdotonta omistautumista koti&ruoka-osastolle, älä haaveile itsenäisestä elämästä. Olin 3 vuotta Italialaisen kanssa, oli hyvää aikaa, mutta pidemmän päälle liian vaativaa. Perhe tulee kylään 3 viikoksi kyselemättä, haluavat ruokailla ja seurustella joka ilta 3 viikkoa putkeen, jne.... sellaista perheen parissa pörräämistä se on. Kavereilla tai kumppanillakaan ei niin väliä.

    • Anonyymi

      kivan näköstä kun lobster tubessa vedetään italialaista naista persereikään, antaako teidän naiset panna anaaliin kanssa, onko se joku sen maan erikoinen tapa

      • Anonyymi

        Minun muslimimieheni on niin tasa-arvoinen että mikäli kädenojentamiselta ehtii se panee mua perseeseen mutta myös minun pitää panna sitä strap onilla perseeseen.
        Toki aika ajoin sen muslimi kaverit viettävät täällä pidempiä aikoja ja lähinnä Tummeliämpärien määrästä näkee millä tasolla milloinkin mennään.
        Makuuhuoneesta löyhyää paskan, veren, sperman ja halvan hajuveden löyhkä.
        Molotus on myös korviahuumaava


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe