Outoa, mutta en ole ikinä tuntenut ketään joka seukkaisi ulkomaalaisen kanssa.
Onko kukaan palstalainen seurustellu ulkomaalaisen naisen tai miehen kanssa?
Tunnetko ketään joka seukkaa ulkomaalaisen naisen kanssa?
8
94
Vastaukset
- määmy
Varmasti moni suomalainen mies ja nainen seukkaa ulkomaalaisen naisen tai miehen kanssa, mutta en ole kuullut että kukaan palstalainen olisi styylannyt sellasen kaa :)
- Siis koskaan
Oletko sä?
Minä tunnen monta, mutten tunne ketään, joka käyttäisi "seukkaa"-sanaa.
- Foreman
Ei siinä mitään outoa ole. Ethän muutenkaan tunne ketään. Kokeilepa tutustua ihmisiin. Saatat yllättyä.
- mä vaan
Olen seurustellut virolaisen naisen kanssa. Erottiin kun sille tuli koti ikävä ja se halus muuttaa takas viroon. Ollaan silti yhteyksissä kun se käy suomes aika usein. Mut 4 vuotta olin sen kanssa. Tosi mukava ja kaunis tyttö. Itse olin sitä 10 vuotta vanhempi. Ottaisin mielummin virolaisen naisen kuin suomalaisen. Suomi naistet on vaan niin tylyjä ja suvaitsemattomia.
- Kyöstix
En tunne :)
Tunnen montakin, osa heistä jopa naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa. Olen itsekin kerran seurustellut ulkomaalaisen naisen kanssa ja parhaillaan taidan olla ihastunut yhteen ulkomaalaiseen naiseen, mutta välimatkaa on liikaa, jotta siitä mitään sen syvempää tulisi.
Tunnen, mutta he ovat/olivat aviopareja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait243144Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3773Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521