Mulla ei mene jakeluun, kun anoppini yrittää kokoajan saada mua ja mun kälyä(mieheni veljen kihlattua) olemaan tekemisissä... Milloin on mitkäkin kissan ristiäiset!! En tuu sen ihmisen kanssa toimeen, koska se on yrittänyt pistää mua maanrakoon ja pitää itseään parempana miniänä!! Ja kaiken huippu on se, että odotan esikoistani (heidän ensimmäinen lapsenlapsi)ja laskettu aika tuli ja meni ja nyt pitäis mennä juhlimaan niiden kahden kihlautumista toiselle paikkakunnalle ja sinne tulee iso joukko sukulaisia ja en jaksa sitä kyselyä että millos syntyy nokun en tiedä ehkä jo tänään ja tänne mut pakotettiin???? Ajatukset on kyllä nyt vähän muualla kuin kälyn kanssa välejä parannellessa... Toinen käly on aivan ihana ihminen ja sen kanssa välillä jopa soitellaan,mut tää toinen on muidenkin mielestä sekopää.
Anoppi sekoilee
Raskaus_hermoilija
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875