Mulla ei mene jakeluun, kun anoppini yrittää kokoajan saada mua ja mun kälyä(mieheni veljen kihlattua) olemaan tekemisissä... Milloin on mitkäkin kissan ristiäiset!! En tuu sen ihmisen kanssa toimeen, koska se on yrittänyt pistää mua maanrakoon ja pitää itseään parempana miniänä!! Ja kaiken huippu on se, että odotan esikoistani (heidän ensimmäinen lapsenlapsi)ja laskettu aika tuli ja meni ja nyt pitäis mennä juhlimaan niiden kahden kihlautumista toiselle paikkakunnalle ja sinne tulee iso joukko sukulaisia ja en jaksa sitä kyselyä että millos syntyy nokun en tiedä ehkä jo tänään ja tänne mut pakotettiin???? Ajatukset on kyllä nyt vähän muualla kuin kälyn kanssa välejä parannellessa... Toinen käly on aivan ihana ihminen ja sen kanssa välillä jopa soitellaan,mut tää toinen on muidenkin mielestä sekopää.
Anoppi sekoilee
Raskaus_hermoilija
0
172
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682329Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921536Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969- 116946