USA:n kongressivaaleissa ilman vastaehdokasta ehdokkaana ollut republikaani Poul "evoluutioteoria perustuu valheisiin suoraan helvetistä" Broun sai hauskan näpäytyksen äänestäjiltä.
http://yle.fi/uutiset/darwinille_tuhansia_aania_yhdysvaltojen_kongressivaaleissa/6371332
Uskomatonta, että Brounin tapainen täydellinen idiootti on voinut olla kongressin tiede-, avaruus- ja teknologia-asioista päättävän komitean vetäjänä. Sitä en kyllä ihmettele, että USA:ssa tuollaiselle löytyy äänestäjiä. Onneksi kuitenkin republikaanien fundisänkyrät ja "raiskausasiantuntijat" Todd Akin ja Richard Mourdock hävisivät senaatin täytevaaleissa.
Georgiassa ja sen eteläisessä piirikunnassa asuu myös fiksuja ja terveitä ihmisiä. Toivottavasti seuraavalla kerralla sieltä löytyy myös demokraattiehdokas. Presidentinvaaleissahan ei pääehdokkaista kreationisteja onneksi löytynytkään.
Darwinille äänivyöry :-)
39
133
Vastaukset
- hgfdsgfd
Darwin sai peräti 2% annetuista äänistä.
- voihg
illuminatus kirjoitti:
Se on melkoisen hyvin henkilölle, joka ei ollut ehdokkaana ja joka kuoli vuonna 1882.
Olivat varmaankin evokkeja.
Muut varmaan tiesivät mitä äänetyskopissa tehdään. voihg kirjoitti:
Olivat varmaankin evokkeja.
Muut varmaan tiesivät mitä äänetyskopissa tehdään.Juh, varmasti tiesivät mitä tekivät.
Sinulta ilmeisesti jäi huomaamatta, että ko. republikaanien edustajalta puuttui vastaehdokas, joten Darwinia äänestäneet päättivät antaa näpäytyksen, kuten oli ohjeistettu.- historian maikku
antimytomaani_orig kirjoitti:
Juh, varmasti tiesivät mitä tekivät.
Sinulta ilmeisesti jäi huomaamatta, että ko. republikaanien edustajalta puuttui vastaehdokas, joten Darwinia äänestäneet päättivät antaa näpäytyksen, kuten oli ohjeistettu.Reput ja deekut ovat saman puolueen eri laidat.
USAn presidentillä ei ole mitään valtaa. Hän vain esittelee lakiehdotukset jotka ovat tehdyt taustavoimien tarpeiden mukaan.
Kongressi on edustamassa 50 osavaltiota joiden puolesta heillä on valttuudet kirjoittaa ratifiointiallekirjoitukset.
Huom! Hallinnolliset osavaltiot eivät vastaa muiden osavaltioiden veloista.
United Stated on alunperin Maryland ja Illinois jotka ovat "Isäntävaltioita. Ne synnytettiin silmänkääntötemppuna jakamalla aiemman Columbianimisen valtion kahtia ja sitten niiden tehtyä Unionin saatiin liitolle nimelliset puitteet ja perustuslaki. Kaikki muut osavaltiot menivät tähän halpaan joka puolipakolla tai suostutellen (conquest or consent). Ja julkinen petkutus jatkuu yhä.
Kapitalismi on saanut nimensä tuosta kataluudesta. United States Federation on kahden perustajaosavaltion YRITYS. Business on kyseessä. historian maikku kirjoitti:
Reput ja deekut ovat saman puolueen eri laidat.
USAn presidentillä ei ole mitään valtaa. Hän vain esittelee lakiehdotukset jotka ovat tehdyt taustavoimien tarpeiden mukaan.
Kongressi on edustamassa 50 osavaltiota joiden puolesta heillä on valttuudet kirjoittaa ratifiointiallekirjoitukset.
Huom! Hallinnolliset osavaltiot eivät vastaa muiden osavaltioiden veloista.
United Stated on alunperin Maryland ja Illinois jotka ovat "Isäntävaltioita. Ne synnytettiin silmänkääntötemppuna jakamalla aiemman Columbianimisen valtion kahtia ja sitten niiden tehtyä Unionin saatiin liitolle nimelliset puitteet ja perustuslaki. Kaikki muut osavaltiot menivät tähän halpaan joka puolipakolla tai suostutellen (conquest or consent). Ja julkinen petkutus jatkuu yhä.
Kapitalismi on saanut nimensä tuosta kataluudesta. United States Federation on kahden perustajaosavaltion YRITYS. Business on kyseessä.Peräkorven salaliittoteoreetikko on yhtäkkiä ylennyt hissanmaikaksi.
Jumala tekee ihmeitä, tämä on kiistaton osoitus siitä.- historian maikku
RepeRuutikallo kirjoitti:
Peräkorven salaliittoteoreetikko on yhtäkkiä ylennyt hissanmaikaksi.
Jumala tekee ihmeitä, tämä on kiistaton osoitus siitä.Mikä on osavaltioiden johtajan nimitys? Governer.
Ja hän edustaa sekä omaa osavaltiotaan että takaa sen noudattavan uskollisuutta "the Union States and (2) the federal zone (District of Columbia".
Kyse ei ole sikäli salaliitosta, koska se on luettavissa Yhdysvaltojen perustuslaista ja se ei ole salainen. 50 muuta osavaltiota muodostavat "U.S. territories".
Ennenkuin väität vastaan, tutki itsekin asiat. Tämä ei ole uskonasia.
Joten älä tarjoile uskoa selityksiksi vaan faktaa.
Lukisit historiaa, sillä historia opettaa!
Käytännön esimerkkinä voit ajatella yrityskaupat, jossa suuryritys ostaa kilpailijoita pois ja sopii näiden työntekijöille edut vanhoina työntekijönä. Eihän niissäkään valtaa anneta valua ostettuihin yrityksiin niin että ne pääsisivät määräilemään uutta isäntäänsä. .
(Olli Rehn ei edusta komissaarina Suomea eikä mitään muutakaan liitossa olevaa valtiota (eikä Suomen etua vaan hän edustaa EUta eli siis ketä??.)) - historian maikku
historian maikku kirjoitti:
Mikä on osavaltioiden johtajan nimitys? Governer.
Ja hän edustaa sekä omaa osavaltiotaan että takaa sen noudattavan uskollisuutta "the Union States and (2) the federal zone (District of Columbia".
Kyse ei ole sikäli salaliitosta, koska se on luettavissa Yhdysvaltojen perustuslaista ja se ei ole salainen. 50 muuta osavaltiota muodostavat "U.S. territories".
Ennenkuin väität vastaan, tutki itsekin asiat. Tämä ei ole uskonasia.
Joten älä tarjoile uskoa selityksiksi vaan faktaa.
Lukisit historiaa, sillä historia opettaa!
Käytännön esimerkkinä voit ajatella yrityskaupat, jossa suuryritys ostaa kilpailijoita pois ja sopii näiden työntekijöille edut vanhoina työntekijönä. Eihän niissäkään valtaa anneta valua ostettuihin yrityksiin niin että ne pääsisivät määräilemään uutta isäntäänsä. .
(Olli Rehn ei edusta komissaarina Suomea eikä mitään muutakaan liitossa olevaa valtiota (eikä Suomen etua vaan hän edustaa EUta eli siis ketä??.))Linkki jäi pois edellisestä.
http://avalon.law.yale.edu/default.asp
- hgfdsgffg
Mahdollisesti voittaa Aku Ankan.
- 31333
Kertoo aika paljon evokkien älynlahjoista : D. Heidän kuolematon profeetta pitäisi saada päättämään yhteiskunnallisista asioista, ja häntä sitten äänestetään, vaikka hän ei ole edes ehdolla.
En minäkään Jeesusta vaaleissa äänestä vaikka hän onkin tuleva maailman johtaja.>En minäkään Jeesusta vaaleissa äänestä vaikka hän onkin tuleva maailman johtaja.
Ehkä jossain vaiheessa kannattaisi. En nimittäin usko että muslimit, hindut tai buddhalaiset äänestävät jeesusta ihan tuosta vain maailman johtajaksi. Kyllä hän saa kovia vastaehdokkaita, eikä lopputuloksesta ole takeita.On tuo minusta aika helkkarin paljon älykkäämpi protesti kuin se perinteinen kirkkovene.
Ja kaikkein typerintähän olisi ollut äänestää Brounia.- sano ei ateismille
>En minäkään Jeesusta vaaleissa äänestä vaikka hän onkin tuleva maailman johtaja.
Ehkä jossain vaiheessa kannattaisi. En nimittäin usko että muslimit, hindut tai buddhalaiset äänestävät jeesusta ihan tuosta vain maailman johtajaksi. Kyllä hän saa kovia vastaehdokkaita, eikä lopputuloksesta ole takeita.Stalin, Mao ja Lenin eivät kuitenkaan kuulu kovimpien kilpailijoiden joukkoon. Vain 1,5% ihmisistä kieltää jumalan kommunismin sokaisemana.
sano ei ateismille kirjoitti:
Stalin, Mao ja Lenin eivät kuitenkaan kuulu kovimpien kilpailijoiden joukkoon. Vain 1,5% ihmisistä kieltää jumalan kommunismin sokaisemana.
Arvon vanharouva puhuu tälläkin nimimerkillään silkkaa totta. Paljon useampi tosiaan kieltää jumalan muuten vaan.
Minä en kiellä. Enkä myönnä. Asialla ei ole sen suurempaa merkitystä, se on taas kerran vain yhden ihmisen pohdintaa.- siitä niin
sano ei ateismille kirjoitti:
Stalin, Mao ja Lenin eivät kuitenkaan kuulu kovimpien kilpailijoiden joukkoon. Vain 1,5% ihmisistä kieltää jumalan kommunismin sokaisemana.
> Vain 1,5% ihmisistä kieltää jumalan kommunismin sokaisemana. <
Ja osa heistäkin palvoo kommunistijohtajaa kuin jumalaa. - parikolmekymmentä
siitä niin kirjoitti:
> Vain 1,5% ihmisistä kieltää jumalan kommunismin sokaisemana. <
Ja osa heistäkin palvoo kommunistijohtajaa kuin jumalaa."Joka ei ole minun puolellani toimii minua vastaan" sanoi Jeesus.
Jeesus on rajapyykki. parikolmekymmentä kirjoitti:
"Joka ei ole minun puolellani toimii minua vastaan" sanoi Jeesus.
Jeesus on rajapyykki.Ja mikähän olikaan vanhanrouvan raamatussa kohta jossa jeesus tuon sanoi.
- kuten sanottiinki
Ja mikähän olikaan vanhanrouvan raamatussa kohta jossa jeesus tuon sanoi.
Olikohan nämä riittäviä?
Matteuksen evankeliumi:
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Luukkaan evankeliumi:
11:23 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa. kuten sanottiinki kirjoitti:
Olikohan nämä riittäviä?
Matteuksen evankeliumi:
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Luukkaan evankeliumi:
11:23 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.Kyllä nämä kelpaavat, vaikka en sinulta kysynytkään.
Jeesuksen asenne on valitettava. Nythän valtava enemmistö maailman ihmisistä on Jeesuksen mielestä häntä vastaan, ja tuon kahden evankeliumin vahvistaman jyrähdyksen mukaan myös ne jotka eivät ole Jeesuksesta edes kuulleet.
En yleensäkään tykkää ihmisistä, joilla on jyrkkä "olet joko minun puolellani tai minua vastaan" -asenne. Hankalia tyyppejä. Olisi mukava keskustella Jeesuksen kanssa siitä tarkoittiko hän olla noin tyly. (Mielessä olisi toki muutakin kysyttävää.)- kuten aina sanottuki
Kyllä nämä kelpaavat, vaikka en sinulta kysynytkään.
Jeesuksen asenne on valitettava. Nythän valtava enemmistö maailman ihmisistä on Jeesuksen mielestä häntä vastaan, ja tuon kahden evankeliumin vahvistaman jyrähdyksen mukaan myös ne jotka eivät ole Jeesuksesta edes kuulleet.
En yleensäkään tykkää ihmisistä, joilla on jyrkkä "olet joko minun puolellani tai minua vastaan" -asenne. Hankalia tyyppejä. Olisi mukava keskustella Jeesuksen kanssa siitä tarkoittiko hän olla noin tyly. (Mielessä olisi toki muutakin kysyttävää.)Jeesus tarkoittikin "itsellään" sitä sanomaa jota hän puheineen edustaa ja jonka päämies hän on.
Mikset sitä ymmärtänny?
Johanneksen evankeliumi:
6:63 Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä.
Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä. - tuliski jo
illuminatus kirjoitti:
On tuo minusta aika helkkarin paljon älykkäämpi protesti kuin se perinteinen kirkkovene.
Ja kaikkein typerintähän olisi ollut äänestää Brounia.Kirkkoveneestä tulikin mieleeni, että mulla on jo kesää ikävä.
http://blogit.iltalehti.fi/juha-vuorinen/2012/11/09/kauniisti-paivettyneita-sukurutsareita/?ref=es
- tuota noin
Ateisteilta pitäisi viedä äänioikeus.
- tyhmää porukkaa
illuminatus kirjoitti:
And then those happy days of the dark ages are back again.
1,5% minority ei paljoa loppupeleissä vaikuta
tyhmää porukkaa kirjoitti:
1,5% minority ei paljoa loppupeleissä vaikuta
Mikä v*tun 1,5%? Ateisteja on globaalisti n. 10 kertaa tuo määrä - ja Suomessa kirkon mukaan yli 20%.
- siitä niin
> Ateisteilta pitäisi viedä äänioikeus. <
Pane toimeksi. Lähetä ehdotuksesi kirjeitse vaikkapa Päivi Räsäselle. Äläkä unohda kertoa mitä hän vastaa. - ??++??
#Ateisteilta pitäisi viedä äänioikeus. #
Eikö se riitä, että heiltä on mennyt kansalaisluottamus?
Minä en ostaisi käytettyä autoakaan ateistilta kun tietää heidän aatteensa moraalittomuuden. ??++?? kirjoitti:
#Ateisteilta pitäisi viedä äänioikeus. #
Eikö se riitä, että heiltä on mennyt kansalaisluottamus?
Minä en ostaisi käytettyä autoakaan ateistilta kun tietää heidän aatteensa moraalittomuuden.Aivan, on kerrassaan moraalitonta ajatella että jumalia ei ole.
Kun myy vanhan autonsa, kannattaa tekeytyä kreationistiksi niin saa romustakin huippuhinnan.- ??++??
Aivan, on kerrassaan moraalitonta ajatella että jumalia ei ole.
Kun myy vanhan autonsa, kannattaa tekeytyä kreationistiksi niin saa romustakin huippuhinnan.Narraathan sinä aina muutenkin.
Niimpä autokauppaakin tehdessäsi, kuten itse osoitit. ??++?? kirjoitti:
Narraathan sinä aina muutenkin.
Niimpä autokauppaakin tehdessäsi, kuten itse osoitit.Olisitko muuten hyvää kiesiä vailla?
- ??++??
Olisitko muuten hyvää kiesiä vailla?
On juur hyvä kiesi alla.
Varmasti parempi kuin sinulla olisi tarjolla.
Uudenkarhea neliveto maasturi.
"Kylä kulkee". ??++?? kirjoitti:
On juur hyvä kiesi alla.
Varmasti parempi kuin sinulla olisi tarjolla.
Uudenkarhea neliveto maasturi.
"Kylä kulkee".Ahaa, olet siis itse se kolehdit keräävä lahkosaarnaaja.
- tikku-iivari
----Uskomatonta, että Brounin tapainen täydellinen idiootti on voinut olla kongressin tiede-, avaruus- ja teknologia-asioista päättävän komitean vetäjänä.-----
Onhan eittämätön tosiasia, että USA:n taso esim. avaruusteknologiassa on vain murto-osa Suomen evokkien avaruusteknologian tasosta johtuen tietenkin siitä kun idiootit siellä johtavat tätäkin teknologian alaa. Toisin kuin Suomessa missä sitä johtaa vakaat evokit. Silläpä me ollaankin avaruusteknologiassa ylivoimaisesti johtava maa maailmassa.Eli kun vetäjänä on idiootti niin koko muukin poppoo on tikku-iivarin mielestä idiootteja? Kreationistisiin poppoisiin tämä tietysti päteekin, mutta älähän nyt kuitenkaan yleistä.
- siitä niin
Iivari on osittain oikeilla jäljillä, mutta varmaan vahingossa. Asukaslukuun nähden Suomella on aika paljon avaruusteknologiaosaamista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_avaruustoiminta Möttöskä hoi, USA:n avaruusohjelmasta ei ole vähääkään Brounia kiittäminen.
Tiede on USA:ssa toiminut Brounin komitean vetovastuun aikana hänestä huolimatta, ei hänen ansiostaan. Vaarana tuollaisesta idiootista moisessa asemassa on aina se, että hän sotkee taikauskonsa tiedepolitiikkaan t.s. Broun on potentiaalisesti vahingollinen moisessa roolissa.
Suomalainen avaruusteknologia kilpailee resursseiltaan eri sarjassa, mutta kuten sinulle jo vastattiinkin, niin Suomessa löytyy avaruusteknologian osaamista yllättävänkin laajalti.
- Sepä Se
Harmillista kyllä että vielä tänäkin armon vuonna 2012 4000 tyhjäpäätä on valmiita antamaan äänensä tuollaisen roskan puolesta. Todistaa hyvin, ettei ihmiskunta ole mihinkään kehittynyt vaan on täynnä samaa pahuutta, tietämättömyytta ja typeryyttä kuten aina ennenkin.
Juuri sinä tollo lapsonen olet se tietämättömyyden ja tyhmyyden ruumiillistuma.
Toivottavasti piirsit isällesi kuitenkin nätin kortin.- Siinäpä Se
illuminatus kirjoitti:
Juuri sinä tollo lapsonen olet se tietämättömyyden ja tyhmyyden ruumiillistuma.
Toivottavasti piirsit isällesi kuitenkin nätin kortin.... molecular modifications of the atmosphere can take place so that positive environmental effects can be achieved. Besides actually changing the molecular composition of an atmospheric region, a particular molecule or molecules can be chosen for increased presence. For example, ozone, nitrogen, etc., concentrations in the atmosphere could be artificially increased."
Begich found eleven other APTI Patents. They told how to make "Nuclear-sized Explosions without Radiation," Power-beaming systems, over-the-horizon radar, detection systems for missiles carrying nuclear warheads, electromagnetic pulses previously produced by thermonuclear weapons and other Star-Wars tricks. This cluster of patents underlay the HAARP weapon system.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261