Miksi ensitapaaminen on niin vaikeaa?

krizzzz

Tapasin about vuosi sitten netissä tämän erittäin kiinnostavan miehen johon tätä nykyä taidan olla suuresti ihastunut. Tämän viimeisen vuoden aikana ollaan juteltu facebookissa, myös puhelimessa. Paljon ollaan oltu yhteydessä viikkoja taukoamatta ja välillä on ollut taukoja jolloin ei kuulla toisistamme juuri mitään..ja se johtuu minusta itsestäni. Olemme jutelleet kaikista mahdollisista asioista mutta emme silti ihme kyllä tiedä toisistamme kovin paljoa mitä luulisi että vuoden aikana voisi tutustua. On myös vähän väliä ollut puhetta että tapaisimme, mutta itselle on aina tullut sellainen epävarma fiilis enkä tiedä miksi, joten tapaamiset on jäänyt :/ Ymmärtääkseni mies olisi kyllä kovasti tulossa luokseni. Mutta asia on niin että mulle ei ole ikinä käynyt tällä tavalla että netistä löytäisin jotain tällaista, ei niin ole koommin miehellekään käynyt. Mä en oikein itsekään tiedä että mikä ongelma mulla tässä nyt on.. taidan yhä edelleen olla epävarma siitä tapaamisesta. Mutta miksi ihmeessä? Tulemme muuten hyvin juttuun. Sisimmissäni haluan toden teolla tavata miehen ja tutustua oikeasti kasvotusten koska vaikuttaa niin hyvältä mut välillä tulee olo että ei ikinä tule onnistumaan. En voi ikinä tietää ellen kokeile! Vaikeaa :( Mutta toisaalta eniten taidan kuollakseni pelätä sitä että mies pettyy minuun. Koska uskon että miehen odotukset ovat korkealla minun suhteen. Esimerkiksi kuvissa näytän erittäin kauniilta (vaikka itse sanonkin), kuvissa ei ole havaittavissa pienintäkään ihon virhettä ja muutenkin olen kuvissa täysin erinäköinen kuin oikeasti olen. Ja en haluaisi että mies pettyisi koska olen itsekin hurjan kiinnostunut miehestä. Mainitsen tähän väliin että mies on normaalia komeampi (omasta mielestäni), ehkä ajattelen että hän olisi jotenkin pinnallinen ja on huono juttu egolleen tavata "rumia". Taitaisin vain tarvita kipeästi itsevarmuutta! Olen kyllä sanonutkin miehelle että en ole oikeasti niin kaunis mutta hän on sanonut että ei halua mitään kaunotarta vaan minut itseni. Huono asia tässä on myös se että mies asuu kaukana.. meillä on vähän päälle 300km välimatka mutta ei kai sen pitäisi mikään suuri ongelma olla. Olen itse 19v ja mies 21v.

6

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesesesedrt

      "Esimerkiksi kuvissa näytän erittäin kauniilta (vaikka itse sanonkin), kuvissa ei ole havaittavissa pienintäkään ihon virhettä ja muutenkin olen kuvissa täysin erinäköinen kuin oikeasti olen. Ja en haluaisi että mies pettyisi koska olen itsekin hurjan kiinnostunut miehestä."

      Vastaan nyt vain tähän :D Siis itekki ajattelin noin ennen tapaamista nykyisen poikakaverini kanssa, mutta jälkeenpäin sanoi että olin tuhat kertaa paremman näköinen ku kuvissa :) Eli älä ite lähe tollee ajatteleen, ku ei voi tietää mitä muut ajattelee susta.

    • krizzzz

      Niinpä,niinpä. ei niin pitäisikään ajatella näin mut en vaan voi tälle mitään. mä riivaan itse itseäni :(

    • ๑۩۩๑

      Huhhuh..teillä on jopa vuoden verran juttelua takana. En osaa muuta sanoa kuin että rohkeasti vain. Et menetä mitään. Etkä ikinä tiedä mitä se tuo tullessaan. Älä epäröi jos oikeasti haluatte tavata toisenne =)

    • krizzzz

      Kiitos rohkaisemisesta! (: Jos nyt sopisin tapaamisen hänen kanssaan niin toinen "kamala" juttu on taas sellainen että en yhtään tiedä mihin veisin häntä ja miten viihdyttäisin häntä jne. kun täällä pienellä paikkakunnalla jossa asun ei tosissaan ole oikein mitään mielenkiintoista :/ Enkä haluaisi viettää aikaa vain kotonani neljän seinän sisällä :D Nyt pelkkä ajatuskin laittaa minut vain stressaamaan :/

    • krizzzz

      haloo?

    • onnekas rakastunut

      Tapasin poikaystäväni netissä. Viikon verran tutustuimme ja soittelimme paljon. sitten mies tuli luokseni n. 200 km päästä. Ittelläni oli kyllä heti varma fiilis ja uskalsin ottaa hänet luokseni viikonlopuksi vaikka viikon verran oltiin vasta tunnettu. kaverit sanoivat hulluksi mutta olin niin varma hänestä ja olen vieläkin. nyt noin 5 kk seurustelua takana ja haaveilemme jo yhteen muutosta. toisinaan kannattaa ottaa tuollainen riski. jos on kuitenkin vähänkin epävarma olo niin ehdottomasti tapaaminen yeisellä paikalla. ole rohkea äläkä murehdi itsestäsi. oot varmasti yhtä kaunis kuin kuvissasi! :) Ja treffi paikaksi sopii hienosti esim. pieni kahvila/ravintola/baari/elokuvateatteri ym. Ja jos lähellä on isompi kaupunki niin miksi ette sopisi tapaamista sinne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe