Miksi ensitapaaminen on niin vaikeaa?

krizzzz

Tapasin about vuosi sitten netissä tämän erittäin kiinnostavan miehen johon tätä nykyä taidan olla suuresti ihastunut. Tämän viimeisen vuoden aikana ollaan juteltu facebookissa, myös puhelimessa. Paljon ollaan oltu yhteydessä viikkoja taukoamatta ja välillä on ollut taukoja jolloin ei kuulla toisistamme juuri mitään..ja se johtuu minusta itsestäni. Olemme jutelleet kaikista mahdollisista asioista mutta emme silti ihme kyllä tiedä toisistamme kovin paljoa mitä luulisi että vuoden aikana voisi tutustua. On myös vähän väliä ollut puhetta että tapaisimme, mutta itselle on aina tullut sellainen epävarma fiilis enkä tiedä miksi, joten tapaamiset on jäänyt :/ Ymmärtääkseni mies olisi kyllä kovasti tulossa luokseni. Mutta asia on niin että mulle ei ole ikinä käynyt tällä tavalla että netistä löytäisin jotain tällaista, ei niin ole koommin miehellekään käynyt. Mä en oikein itsekään tiedä että mikä ongelma mulla tässä nyt on.. taidan yhä edelleen olla epävarma siitä tapaamisesta. Mutta miksi ihmeessä? Tulemme muuten hyvin juttuun. Sisimmissäni haluan toden teolla tavata miehen ja tutustua oikeasti kasvotusten koska vaikuttaa niin hyvältä mut välillä tulee olo että ei ikinä tule onnistumaan. En voi ikinä tietää ellen kokeile! Vaikeaa :( Mutta toisaalta eniten taidan kuollakseni pelätä sitä että mies pettyy minuun. Koska uskon että miehen odotukset ovat korkealla minun suhteen. Esimerkiksi kuvissa näytän erittäin kauniilta (vaikka itse sanonkin), kuvissa ei ole havaittavissa pienintäkään ihon virhettä ja muutenkin olen kuvissa täysin erinäköinen kuin oikeasti olen. Ja en haluaisi että mies pettyisi koska olen itsekin hurjan kiinnostunut miehestä. Mainitsen tähän väliin että mies on normaalia komeampi (omasta mielestäni), ehkä ajattelen että hän olisi jotenkin pinnallinen ja on huono juttu egolleen tavata "rumia". Taitaisin vain tarvita kipeästi itsevarmuutta! Olen kyllä sanonutkin miehelle että en ole oikeasti niin kaunis mutta hän on sanonut että ei halua mitään kaunotarta vaan minut itseni. Huono asia tässä on myös se että mies asuu kaukana.. meillä on vähän päälle 300km välimatka mutta ei kai sen pitäisi mikään suuri ongelma olla. Olen itse 19v ja mies 21v.

6

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesesesedrt

"Esimerkiksi kuvissa näytän erittäin kauniilta (vaikka itse sanonkin), kuvissa ei ole havaittavissa pienintäkään ihon virhettä ja muutenkin olen kuvissa täysin erinäköinen kuin oikeasti olen. Ja en haluaisi että mies pettyisi koska olen itsekin hurjan kiinnostunut miehestä."

Vastaan nyt vain tähän :D Siis itekki ajattelin noin ennen tapaamista nykyisen poikakaverini kanssa, mutta jälkeenpäin sanoi että olin tuhat kertaa paremman näköinen ku kuvissa :) Eli älä ite lähe tollee ajatteleen, ku ei voi tietää mitä muut ajattelee susta.

• krizzzz

Niinpä,niinpä. ei niin pitäisikään ajatella näin mut en vaan voi tälle mitään. mä riivaan itse itseäni :(

• ๑۩۩๑

Huhhuh..teillä on jopa vuoden verran juttelua takana. En osaa muuta sanoa kuin että rohkeasti vain. Et menetä mitään. Etkä ikinä tiedä mitä se tuo tullessaan. Älä epäröi jos oikeasti haluatte tavata toisenne =)

• krizzzz

Kiitos rohkaisemisesta! (: Jos nyt sopisin tapaamisen hänen kanssaan niin toinen "kamala" juttu on taas sellainen että en yhtään tiedä mihin veisin häntä ja miten viihdyttäisin häntä jne. kun täällä pienellä paikkakunnalla jossa asun ei tosissaan ole oikein mitään mielenkiintoista :/ Enkä haluaisi viettää aikaa vain kotonani neljän seinän sisällä :D Nyt pelkkä ajatuskin laittaa minut vain stressaamaan :/

• krizzzz

haloo?

• onnekas rakastunut

Tapasin poikaystäväni netissä. Viikon verran tutustuimme ja soittelimme paljon. sitten mies tuli luokseni n. 200 km päästä. Ittelläni oli kyllä heti varma fiilis ja uskalsin ottaa hänet luokseni viikonlopuksi vaikka viikon verran oltiin vasta tunnettu. kaverit sanoivat hulluksi mutta olin niin varma hänestä ja olen vieläkin. nyt noin 5 kk seurustelua takana ja haaveilemme jo yhteen muutosta. toisinaan kannattaa ottaa tuollainen riski. jos on kuitenkin vähänkin epävarma olo niin ehdottomasti tapaaminen yeisellä paikalla. ole rohkea äläkä murehdi itsestäsi. oot varmasti yhtä kaunis kuin kuvissasi! :) Ja treffi paikaksi sopii hienosti esim. pieni kahvila/ravintola/baari/elokuvateatteri ym. Ja jos lähellä on isompi kaupunki niin miksi ette sopisi tapaamista sinne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4523
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      564
      3429
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2171
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      12
      1734
    5. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1596
    6. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1558
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      161
      1261
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1108
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      224
      1041
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      70