Juopot!

SFC-96xx

Täällä kirjotellaan monesti että karavaanarit juopottelevat aina mutta miksi
a-Golfkentällä myydään viinaa?
b-Keilailuhallissa myydään viinaa?
c-Jäähallissa myydään viinaa?
d-Kesätapahtumissa myydään viinaa?
e-Laivoilla myydään viinaa?
f-Tanssilavoilla myydään viinaa?

Kuka sen ostaa kun vain karavaanarit juo viinaa?

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juokale.

      Eipä taida kukaan väittääkkään, että viinan juominen on karavaanareitten yksinoikeus

    • raitis karavaanari

      Mitäpäs täällä tapojasi tyrkytät, me oikeat karavaanarit olemme raittiita.

    • Vaikka olenkin eläkkeellä niin karavaanarina olen vielä varsin nuori, vasta rippikouluiässä. En tosin ole koskaan omannut millään alueella vakipaikkaa koska veressäni lienee karjalaista vaeltajan verta mutta kotimaan matkoilla käytän lähes 100% omia SFC alueita. En usko karavaanareiden käyttävän alkoholia sen enempää kuin muidenkaan ja itse olen siinä mielessä poikkeus, olettaakseni, etten käytä lainkaan edes ykkösolutta.

      Noiden vuosien aikana jona olen asioita seurannut olen yhden kerran nähnyt alkoholin jotenkin haittaavan oloa karavaanarialueella je sekin haitta oli varsin yksiselitteisesti käyttäjän omaa tohellusta hänen kaatuessaan ja siinä halkaistessaan kalloaan peittävää tuheroa. Hänkin palasi vielä samana iltana parsittuna paikallisesta sairaalasta jatkamaan illan viettoaan.

      Sanoisin noiden SFC alueiden olevan perin rauhallisia yöpymiseen, suurin häiriö lienee jatkuva saunan mainostus jos sitä nyt häiriönä voidaan pitää suomalaisessa ympäristössä.

    • Kivaa olla kännissä

      Oletko juonut maksasi sököksi ??

    • Karavaanarien keisar

      Ihan varoiksi on hyvä pitää reserviä koska:

      a-Golfkentällä saattaa vierailla karavaanari.
      b-Keilailuhallissa saattaa vierailla karavaanari.
      c-Jäähallissa saattaa vierailla karavaanari.
      d-Kesätapahtumissa saattaa vierailla karavaanari.
      e-Laivoilla saattaa vierailla karavaanari.
      f-Tanssilavoilla saattaa vierailla karavaanari.

      Kuka sen ostaa kun vain karavaanarit juo viinaa?
      siinäpä se, sanoppa se.

      • Tukatolla tukaton

        Turhaa jauhantaa. Liki 40v. karavaanarina ollut ja treffeillä ym. pippaloissa käynyt,
        joka päivä olen ruokaryypyn ottanut ja kahvin päälle konjakin ja saunan päälle muutaman oluen ja pari jäykempää paukkua. Vaan eipä ole vielä tavaksi tullut .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe