juu siis olemme olet vähän reilu vuoden yhdessä tyttö ystäväni kanss ja heti joh alussa ensimäisenä päivänä tyttöystäväni isä sanoi että valitse paremin seurasi kun oli minut nähnyt noh nyt esim tällähetkellä hänen isänsä raivoaa tyttöystäväleni että kun hänelä on oma asunto ja minulla oma niin tyttö ystäväni isä raivoaa hänelle että HÄN ei halua että tämä hänen tyttärensä tullee ja on minun luonani koska rahaa kuluu liikaa ja tämä on syy noh kun olemme oleet yhdessä minun luonani niin pää asialisesti minä olen hoitanut ruuan oston ruuan tekemisen ja tyttö ystäväläni itselään kuluu tupakaan rahaa joka ikinen päivä uusi tupakka aski ja nyt hänen isänsä alkoi sitten kiristämään häntä että jos menet sinne miehesi luokse vielä niin silloin he eivät häntä auta rahalisesti olenkaan ja olen sanonutkin hänelle että äläpyydä älä pyydä yhtään mitään mutta ei kun hän tekee sen minun selän takanani ja näin hänen vanhempansa ihmetelee miksi kuluu rahaa niin paljon ja tämä hänen isänsä syöksyy omilla avaimiaan tytärensä kotiin aivan miloin häntä itseänsä huvitaa ei tämä ole oikein minun mielestäni OLENKAAN että ei yhtään ole yksityisyytä ja omaa rauhaa
EIKÖ TÄMÄ OLE JOH IHAN HENKISTÄ VÄKIVALTAA JA AIVOPESUA
10
334
Vastaukset
- ensaaselvää
Vielä kun opettelisit laittamaan pisteet ja pilkut kohdalleen, niin kirjoituksestasi saisi jotain selvääkin.
- jarri 33,
kiitos nyt vain tuosta ensimäisestä vastauksesta joh ihan vaan tiedoksi minulla on ukihäiriö en ole koskaan oppinut pisteiden pilkujen käyttöä ja aina on ihmiset kirjoituksestani selvää SAANUT anteeksi etten ole yhtä oppivainen ja osaava kuin sinä
- yst neuvo
jarri 33, kirjoitti:
kiitos nyt vain tuosta ensimäisestä vastauksesta joh ihan vaan tiedoksi minulla on ukihäiriö en ole koskaan oppinut pisteiden pilkujen käyttöä ja aina on ihmiset kirjoituksestani selvää SAANUT anteeksi etten ole yhtä oppivainen ja osaava kuin sinä
Niistä välimerkeistä niin väliä mutta laita hyvä mies vähän tyhjiä rivejä sinne tänne, siinä ei tarvi osata kuin paina enteriä pari kertaa. Jos siis haluat että useammat lukee tekstisi.
Nyt tuosta aloituksestasi saa kuvan että olet noin 14 vuotta. - onpa törkeä pappa
yst neuvo kirjoitti:
Niistä välimerkeistä niin väliä mutta laita hyvä mies vähän tyhjiä rivejä sinne tänne, siinä ei tarvi osata kuin paina enteriä pari kertaa. Jos siis haluat että useammat lukee tekstisi.
Nyt tuosta aloituksestasi saa kuvan että olet noin 14 vuotta.Hei "en saa selvää - yst neuvo", olet väärällä palstalla, ei täällä kirjoitustaidosta keskustella vaan ihmissuhteista.
Tsemppiä aloittajalle!
Tytön isäpappa ei anna tyttärensä kasvaa aikuiseksi.
- JARRI . 33,
juu siis olemme olet vähän reilu vuodenyhdessä
tyttö ystäväni kanssa
ja heti joh alussa ensimäisenä päivänä
tyttöystäväni isä sanoi että valitse paremin seurasikun oli minut nähnyt
noh nyt esim tällä hetkellä hänen isänsä raivoaa tyttöystäväleni että kun hänellä on oma asunto ja minulla oma asunto
niin tyttö ystäväni isä raivoaa hänelle että HÄN ei halua että tämä hänen tyttärensä tullee ja on minun luonani koska rahaa kuluu liikaa
ja tämä on syy noh kun olemme oleet yhdessä minun luonani niin pää asialisesti minä olen hoitanut ruuan oston ruuan tekemisen
ja tyttö ystäväläni itselään kuluu tupakaan rahaa joka ikinen päivä uusi tupakka aski
ja nyt hänen isänsä alkoi sitten kiristämään häntä että jos menet sinne miehesi luokse vielä niin silloin he eivät häntä auta rahalisesti olenkaan
ja olen sanonutkin hänelle että äläpyydä älä pyydä yhtään mitään
mutta ei kun hän tekee sen minun selän takanani
ja näin hänen vanhempansa ihmetelee miksi kuluu rahaa niin paljon ja tämä hänen isänsä syöksyy omilla avaimiaan
tytärensä kotiin aivan miloin häntä itseänsä huvitaa
ei tämä ole oikein minun mielestäni OLENKAAN että ei yhtään ole yksityisyytä ja omaa rauhaa- mek
Minkä ikäinen naisesi on ja jos on 18v niin voi sanoa isälleen että teen niinkuin itse halaun kun on täysi-ikäinen ja vanhemmeat eivät tajua ettätytär on kasvanut naiseksi ja tytär antaa vielä vanhempien määräilla yhsityis asioissa ja naisesi asunnon lukon sarjoitus uusestaa niin ei isä pääse tyttärensä asuntoon enää eikä avaintä henelle ollenkaan.
- kasvun paikka..
Appesi on mustasukkainen koska olet tyttärelle tärkeä. Kyllä on ihmeellistä toimintaa, mutta koitappa antaa tyttöystäväsi selvittää itse välinsä isänsä kanssa. Se ei ole sinun asiasi.. Tyttöystäväsi päätettävissä myös on se pyytääkö vanhemmiltaan rahaa vaiko ei. Kannattaa sanoa apelle rauhallisesti että selvittäkää keskenään ongelmanne ja että pärjäät itse omillasikin. Näin voit pestä kätesi koko hommasta, kun eihän tuo oikeastaan ole sinun ongelma vaan tyttären ja isän välinen. Ei kannata puuttua millään tavalla.
- jarri 33.
juuri näin olen toiminutkin eten ole puutunutkaan
- jarri 33.
tyttö ystäväni on 32v ikäinen ja hänellä kolme lasta ja tämä hänen isänsä komentelee vain eikä usko yhtään mitään aina vain antaa avaimen takaisin kun hän komentaa antamaan avaimen hänelle ei ole OMAA tahtoa olenkaan
- oppeliini1
Viestiäsi on vaikea lukea. Kokeileppa jaksotteleua seuraavan kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875