EIKÖ TÄMÄ OLE JOH IHAN HENKISTÄ VÄKIVALTAA JA AIVOPESUA

jarri 33,

juu siis olemme olet vähän reilu vuoden yhdessä tyttö ystäväni kanss ja heti joh alussa ensimäisenä päivänä tyttöystäväni isä sanoi että valitse paremin seurasi kun oli minut nähnyt noh nyt esim tällähetkellä hänen isänsä raivoaa tyttöystäväleni että kun hänelä on oma asunto ja minulla oma niin tyttö ystäväni isä raivoaa hänelle että HÄN ei halua että tämä hänen tyttärensä tullee ja on minun luonani koska rahaa kuluu liikaa ja tämä on syy noh kun olemme oleet yhdessä minun luonani niin pää asialisesti minä olen hoitanut ruuan oston ruuan tekemisen ja tyttö ystäväläni itselään kuluu tupakaan rahaa joka ikinen päivä uusi tupakka aski ja nyt hänen isänsä alkoi sitten kiristämään häntä että jos menet sinne miehesi luokse vielä niin silloin he eivät häntä auta rahalisesti olenkaan ja olen sanonutkin hänelle että äläpyydä älä pyydä yhtään mitään mutta ei kun hän tekee sen minun selän takanani ja näin hänen vanhempansa ihmetelee miksi kuluu rahaa niin paljon ja tämä hänen isänsä syöksyy omilla avaimiaan tytärensä kotiin aivan miloin häntä itseänsä huvitaa ei tämä ole oikein minun mielestäni OLENKAAN että ei yhtään ole yksityisyytä ja omaa rauhaa

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensaaselvää

      Vielä kun opettelisit laittamaan pisteet ja pilkut kohdalleen, niin kirjoituksestasi saisi jotain selvääkin.

      • jarri 33,

        kiitos nyt vain tuosta ensimäisestä vastauksesta joh ihan vaan tiedoksi minulla on ukihäiriö en ole koskaan oppinut pisteiden pilkujen käyttöä ja aina on ihmiset kirjoituksestani selvää SAANUT anteeksi etten ole yhtä oppivainen ja osaava kuin sinä


      • yst neuvo
        jarri 33, kirjoitti:

        kiitos nyt vain tuosta ensimäisestä vastauksesta joh ihan vaan tiedoksi minulla on ukihäiriö en ole koskaan oppinut pisteiden pilkujen käyttöä ja aina on ihmiset kirjoituksestani selvää SAANUT anteeksi etten ole yhtä oppivainen ja osaava kuin sinä

        Niistä välimerkeistä niin väliä mutta laita hyvä mies vähän tyhjiä rivejä sinne tänne, siinä ei tarvi osata kuin paina enteriä pari kertaa. Jos siis haluat että useammat lukee tekstisi.

        Nyt tuosta aloituksestasi saa kuvan että olet noin 14 vuotta.


      • onpa törkeä pappa
        yst neuvo kirjoitti:

        Niistä välimerkeistä niin väliä mutta laita hyvä mies vähän tyhjiä rivejä sinne tänne, siinä ei tarvi osata kuin paina enteriä pari kertaa. Jos siis haluat että useammat lukee tekstisi.

        Nyt tuosta aloituksestasi saa kuvan että olet noin 14 vuotta.

        Hei "en saa selvää - yst neuvo", olet väärällä palstalla, ei täällä kirjoitustaidosta keskustella vaan ihmissuhteista.

        Tsemppiä aloittajalle!
        Tytön isäpappa ei anna tyttärensä kasvaa aikuiseksi.


    • JARRI . 33,

      juu siis olemme olet vähän reilu vuodenyhdessä

      tyttö ystäväni kanssa
      ja heti joh alussa ensimäisenä päivänä
      tyttöystäväni isä sanoi että valitse paremin seurasikun oli minut nähnyt

      noh nyt esim tällä hetkellä hänen isänsä raivoaa tyttöystäväleni että kun hänellä on oma asunto ja minulla oma asunto

      niin tyttö ystäväni isä raivoaa hänelle että HÄN ei halua että tämä hänen tyttärensä tullee ja on minun luonani koska rahaa kuluu liikaa

      ja tämä on syy noh kun olemme oleet yhdessä minun luonani niin pää asialisesti minä olen hoitanut ruuan oston ruuan tekemisen

      ja tyttö ystäväläni itselään kuluu tupakaan rahaa joka ikinen päivä uusi tupakka aski

      ja nyt hänen isänsä alkoi sitten kiristämään häntä että jos menet sinne miehesi luokse vielä niin silloin he eivät häntä auta rahalisesti olenkaan


      ja olen sanonutkin hänelle että äläpyydä älä pyydä yhtään mitään

      mutta ei kun hän tekee sen minun selän takanani

      ja näin hänen vanhempansa ihmetelee miksi kuluu rahaa niin paljon ja tämä hänen isänsä syöksyy omilla avaimiaan

      tytärensä kotiin aivan miloin häntä itseänsä huvitaa

      ei tämä ole oikein minun mielestäni OLENKAAN että ei yhtään ole yksityisyytä ja omaa rauhaa

      • mek

        Minkä ikäinen naisesi on ja jos on 18v niin voi sanoa isälleen että teen niinkuin itse halaun kun on täysi-ikäinen ja vanhemmeat eivät tajua ettätytär on kasvanut naiseksi ja tytär antaa vielä vanhempien määräilla yhsityis asioissa ja naisesi asunnon lukon sarjoitus uusestaa niin ei isä pääse tyttärensä asuntoon enää eikä avaintä henelle ollenkaan.


    • kasvun paikka..

      Appesi on mustasukkainen koska olet tyttärelle tärkeä. Kyllä on ihmeellistä toimintaa, mutta koitappa antaa tyttöystäväsi selvittää itse välinsä isänsä kanssa. Se ei ole sinun asiasi.. Tyttöystäväsi päätettävissä myös on se pyytääkö vanhemmiltaan rahaa vaiko ei. Kannattaa sanoa apelle rauhallisesti että selvittäkää keskenään ongelmanne ja että pärjäät itse omillasikin. Näin voit pestä kätesi koko hommasta, kun eihän tuo oikeastaan ole sinun ongelma vaan tyttären ja isän välinen. Ei kannata puuttua millään tavalla.

    • jarri 33.

      juuri näin olen toiminutkin eten ole puutunutkaan

    • jarri 33.

      tyttö ystäväni on 32v ikäinen ja hänellä kolme lasta ja tämä hänen isänsä komentelee vain eikä usko yhtään mitään aina vain antaa avaimen takaisin kun hän komentaa antamaan avaimen hänelle ei ole OMAA tahtoa olenkaan

    • oppeliini1

      Viestiäsi on vaikea lukea. Kokeileppa jaksotteleua seuraavan kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe