Oon reilu parikymppinen ja olen seurustellu vähän vajaa 4 vuotta avovaimoni kanssa. Koko seurustelumme ajan hänen paras ystävämme on tullut mukanamme aika usein minne ikinä ollaan oltu menossakaan.
Tähän asti oon aina mieltänyt tämän tytön vain kaveriksi (tottakai ajatuksissa on pyörinyt jotakin esim. kun oon nukkunu heidän välissä ja tämä tyttö tullut nukkumaan ihan kiinni muhun), mut nyt kun mulla ja naisystävälläni on mennyt vähän huonosti, nämä kaverukset on vähän riidoissa ja tyttöystäväni vähän pidemmällä reissulla, olen havainnut "jotain".
Tämä "jokin" saa mut vähän hämmentyneeks, koska musta tuntuu, et tämä tyttö on vähän kiinnostunut musta. Me ollaan nähty tässä naiseni matkan aikana muutaman kerran ja viimeks katsottiin leffa. Siinä me istuttiin samalla sohvalla ja hän hivuttautui kiinni muhun ja en osannut tehdä siinä mitään. Tarkemmin ajatellen aiaksemminkin on tapahtunut vastaavantyyppisiä juttuja, kosketuksia, ym. enkä nyt oikeen tiedä miten mun pitäis menetellä.
Antaakko hänen jatkaa, kunnes joskus sorrun vai pitäiskö kertoa naiselleni? Jos kertoisin, siinä menisi ainakin pitkä ystävyys pilalle, mut jos en kerro, voi olla että joskus sorrun itse tekemään jotain, koska tämä tyttö on kuitenkin todella mukava ja kaunis jne. Kaiken lisäksi hän on hyvin samanlainen, kuin minä, jota oma naiseni ei taas ole. Tulipa nyt ainakin kerrottua...
Neuvot tarpeen.
5
917
Vastaukset
- Levottomat
Levottomat sarjan ensimmäinen leffa kertoo koko tarinan alusta loppuun - jos sille tielle lähdet.
- Plikka
Tosta hivuttautumisesta voidaan olla montaa eri mieltä, mut kuvitteleppa asia niin, että sun tyttöystäväs tekis jotain toista miestä kohtaan niin, tai joku mies tekis sun tytöystävääs kohtaan noin... Miltä asia sitten vaikuttaa? Onko ihan viatonta, onko kyseessä jonkinlainen halipula ja läheisyyden kaipuu? Varmaan osaat tehdä oikeat johtopäätökset...
Voisithan sä fiksusti puhuu sille tytölle missä mennään. Eli sä seurustelet ja sen käyttäytyminen hämmentää sua. Ja kysellä vähän mikä on?
Mä tulkitsisin asian niin, että se on suhun ihastunut, en mä oikein muuten voisi kuvitella kaverin poikaystävää kohtaan tollast käyttäytymistä. Aika epistä sun tyttöystävää kohtaan tollanen käytös. Vaikka varmaankin ei se tyttö sitä pahalla tarkoita. Joskus ei vaan voi tunteilleen mitään. Tai sit se on vaan niin läheisyydenkipee, ettei itekään tajua mitä tekee.
Mut kuitenkin, jos mä olisin sun tyttöystäväs, en kyllä hyvällä kasoisi tuollaista nyhjäämistä. Joku mättää... Mutta mikä?
Älä puhu tyttöystävälles vielä mitään, ennenkuin olet selvittänyt asian tän tytön kanssa, ei ainakaan tule vääriä käsityksiä ja kärpäsestä härkästä. Ja jos asia selviää sen tytön kanssa ja olette sen jälkeen OK, niin en näe mitään syytä kertoa tyttöystävällesi ollenkaan. Ei ainakaan tule mielipahaa "vanhoista jutuista". Ymmärrätkö? - N30
Selvitäpä asia kunnolla tämän "ystävän" kanssa. Sinullehan tuo olisi nyt helppo ratkaisu, kun hän on siinä lähellä ja omasi jossain muualla (pois se silmistä, pois se sydämestä). Ja tuo riitakin tyttöystäväsi kanssa. Eli sinun kiinnostuksesi häntä kohtaan on minun mielestäni nyt vain sitä, kun teillä menee huonommin. Vanhempana ja hiukan kokeneempana neuvoisin tätä ystävää pitämään hiukan etäisyyttä ja selvitä tunteesi rauhassa tyttöystävääsi kohtaan. Ja yritä olla ajattelematta tätä toista. Se on vain "silmänlumetta" nyt.
- mies
lyhyesti pane häntä.se on elämää vain.
- Tuttua
kumman sä oikeasti haluat. Jos sähläät tän ystävän kanssa ja seuraa ehkä jotain vakavampaa, niin sä et voi kuitenkaan NYT tietää millainen hän on jos seurustelisitte!? Koska naiset on siitä "kieroja", että kun ne saa haluamansa, niin ne saattaa muuttua ihan toisenlaiseksi.
Joten mun neuvo... Sano selvästi tälle "ystävälle" ettet halua mitään peliä sen kanssa. ..ellet siis halua rikkoa teidän muuten hyvää (?) suhdetta ja viedä avopuolisoltasi kaksi hänelle tärkeää ihmistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042