Geeliranskiksen rajaus?

Kynskeli

Vinkkejä kaivataan: mitä tapoja teillä on tehdä rajaus ranskalaiseen manikyyriin, joka tehdään geeleillä? Haluaisin rajasta tosi selkeän. Käytättekö teippiä tms. Kuinka toimii geelien kanssa?

8

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • look for it.

mee goolee tekee viedeohaku gel french nails tai gel nails. kuva kertoo enempi kuin miljoona sanaa. keinoja on monia ite teen siveltimellä ihan kädellä piirtäen ranskisrajan. käsityönä. jollei onnaa ni konadil on miljoona erimallista ranskis laattaa ja erivärejä.

• kynskeli

Kiitos! Katoinki jo jonku videon :) ehkä se siitä.

• kynsifriikki1

Myydäänkin ihan semmosia tarroja mitkä laitetaan kynnelle ja sen yläpuolelle saa hyvin laitettua lakkaa ja tulee täydellinen rajaus :) pitää huomioida vaan että laittaa sen tarran vasta kun kynnen pinnalla oleva lakka tms on ihan kuiva ettei ne lähde tarran mukana kun sen poistaa.. ja kantsii myös laittaa se tarra ensiksi iholle niin ei oo niin tahmanen. mä ainaki suosittelen niitä tarroja!

• 13+12

Geeleillä ei kyllä mitkään teippaukset onnistu, joko siveltimellä tai dottingtoolilla raja (paksulla geelillä käytän dottingtoolia ja geelimaalilla sivellintä) ja lopuksi kärjen täyttö. Alkuun voit kokeilla tehdä viivan ihan ohuella siveltimellä ensin jos tuntuu näin helpommalla. Myös voit korjata jos menee hieman vinoon niin, että vedät puhtaalla nihkeällä siveltimellä yli menneet geelit pois.

• kynskeli

Kiitos 13 12!

Huomenna dottingtoolit kokeiluun... toivottavasti tulee jonkunmoiset. Saa nähdä mitä muuta strassia keksin mukaan :)

• zemiii

ranskalainen on ammattilaisellekin vaikea että älä masennu. treenaamalla harjaantuu paremmaksi. geelillä jos teet niin se on kuitenkin armollisempi kun sitä voi muokata loputtomiin.

• kynskeli

Kiitos zemii tsempistä ;) Tuli muuten kynsistä hienot! Pistin ranskalaisen oheen aavistuksen valkoista glitteriä sekä siniset strassit. Näyttää tähdenlennoilta ja sopii itsenäisyyspäivään.

• Mirka92

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6871
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      106
      5475
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3632
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      51
      3333
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3197
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2935
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      2525
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2371
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      45
      2058
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1902
    Aihe