Vinkkejä kaivataan: mitä tapoja teillä on tehdä rajaus ranskalaiseen manikyyriin, joka tehdään geeleillä? Haluaisin rajasta tosi selkeän. Käytättekö teippiä tms. Kuinka toimii geelien kanssa?
Geeliranskiksen rajaus?
8
246
Vastaukset
- look for it.
mee goolee tekee viedeohaku gel french nails tai gel nails. kuva kertoo enempi kuin miljoona sanaa. keinoja on monia ite teen siveltimellä ihan kädellä piirtäen ranskisrajan. käsityönä. jollei onnaa ni konadil on miljoona erimallista ranskis laattaa ja erivärejä.
- kynskeli
Kiitos! Katoinki jo jonku videon :) ehkä se siitä.
- kynsifriikki1
Myydäänkin ihan semmosia tarroja mitkä laitetaan kynnelle ja sen yläpuolelle saa hyvin laitettua lakkaa ja tulee täydellinen rajaus :) pitää huomioida vaan että laittaa sen tarran vasta kun kynnen pinnalla oleva lakka tms on ihan kuiva ettei ne lähde tarran mukana kun sen poistaa.. ja kantsii myös laittaa se tarra ensiksi iholle niin ei oo niin tahmanen. mä ainaki suosittelen niitä tarroja!
- 13+12
Geeleillä ei kyllä mitkään teippaukset onnistu, joko siveltimellä tai dottingtoolilla raja (paksulla geelillä käytän dottingtoolia ja geelimaalilla sivellintä) ja lopuksi kärjen täyttö. Alkuun voit kokeilla tehdä viivan ihan ohuella siveltimellä ensin jos tuntuu näin helpommalla. Myös voit korjata jos menee hieman vinoon niin, että vedät puhtaalla nihkeällä siveltimellä yli menneet geelit pois.
- kynskeli
Kiitos 13 12!
Huomenna dottingtoolit kokeiluun... toivottavasti tulee jonkunmoiset. Saa nähdä mitä muuta strassia keksin mukaan :) - zemiii
ranskalainen on ammattilaisellekin vaikea että älä masennu. treenaamalla harjaantuu paremmaksi. geelillä jos teet niin se on kuitenkin armollisempi kun sitä voi muokata loputtomiin.
- kynskeli
Kiitos zemii tsempistä ;) Tuli muuten kynsistä hienot! Pistin ranskalaisen oheen aavistuksen valkoista glitteriä sekä siniset strassit. Näyttää tähdenlennoilta ja sopii itsenäisyyspäivään.
- Mirka92
Käypäs tässä katsomassa. Mulle ainaki autoi paljon...
http://www.lovelynailsblogi.blogspot.fi/2012_08_01_archive.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951