Vinkkejä kaivataan: mitä tapoja teillä on tehdä rajaus ranskalaiseen manikyyriin, joka tehdään geeleillä? Haluaisin rajasta tosi selkeän. Käytättekö teippiä tms. Kuinka toimii geelien kanssa?
Geeliranskiksen rajaus?
8
330
Vastaukset
- look for it.
mee goolee tekee viedeohaku gel french nails tai gel nails. kuva kertoo enempi kuin miljoona sanaa. keinoja on monia ite teen siveltimellä ihan kädellä piirtäen ranskisrajan. käsityönä. jollei onnaa ni konadil on miljoona erimallista ranskis laattaa ja erivärejä.
- kynskeli
Kiitos! Katoinki jo jonku videon :) ehkä se siitä.
- kynsifriikki1
Myydäänkin ihan semmosia tarroja mitkä laitetaan kynnelle ja sen yläpuolelle saa hyvin laitettua lakkaa ja tulee täydellinen rajaus :) pitää huomioida vaan että laittaa sen tarran vasta kun kynnen pinnalla oleva lakka tms on ihan kuiva ettei ne lähde tarran mukana kun sen poistaa.. ja kantsii myös laittaa se tarra ensiksi iholle niin ei oo niin tahmanen. mä ainaki suosittelen niitä tarroja!
- 13+12
Geeleillä ei kyllä mitkään teippaukset onnistu, joko siveltimellä tai dottingtoolilla raja (paksulla geelillä käytän dottingtoolia ja geelimaalilla sivellintä) ja lopuksi kärjen täyttö. Alkuun voit kokeilla tehdä viivan ihan ohuella siveltimellä ensin jos tuntuu näin helpommalla. Myös voit korjata jos menee hieman vinoon niin, että vedät puhtaalla nihkeällä siveltimellä yli menneet geelit pois.
- kynskeli
Kiitos 13 12!
Huomenna dottingtoolit kokeiluun... toivottavasti tulee jonkunmoiset. Saa nähdä mitä muuta strassia keksin mukaan :) - zemiii
ranskalainen on ammattilaisellekin vaikea että älä masennu. treenaamalla harjaantuu paremmaksi. geelillä jos teet niin se on kuitenkin armollisempi kun sitä voi muokata loputtomiin.
- kynskeli
Kiitos zemii tsempistä ;) Tuli muuten kynsistä hienot! Pistin ranskalaisen oheen aavistuksen valkoista glitteriä sekä siniset strassit. Näyttää tähdenlennoilta ja sopii itsenäisyyspäivään.
- Mirka92
Käypäs tässä katsomassa. Mulle ainaki autoi paljon...
http://www.lovelynailsblogi.blogspot.fi/2012_08_01_archive.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399