Olen nyt ollut pari vuotta sinkkuna sen jälkeen kun tuli ero ensimmäisestä oikeasta rakkaudesta. Kaipaan kuitenkin tyttöä yhä, vaikka silloin pari vuotta sitten sovimme että ero olisi kummallekin parasta. Niin se järjellä ajateltuna olikin, mutta sydän jäi kaipaamaan...
Olen kuullut että exäni seurusteli ainakin joskus vuosi sitten jonkun toisen jätkän kanssa. Sen kuuleminen sattui. En tiedä todellakaan mikä on nyt exäni elämäntilanne tai onko hän parisuhteessa.
Vaikka aikaa kuuluu kuinka paljon tahansa, niin kaipaan ex-tyttöystävääni todella paljon. Olen nähnyt paljon muitakin tyttöjä, mutta en ole ollut edes lähellä rakastumista. Ikävöin silti exääni aina vaan. En usko että voin rakastua johonkun muuhun.
Mietin nyt että mitä tehdä, pitäisikö ottaa yhteyttä exään vaiko ei. Järkeni sanoo että ei, mutta sydämestäni en ole varma.
Pitäisikö kertoa vaiko ei?
5
1647
Vastaukset
- lifemocker
järkeäkin kannattaa kuunnella
- ota yhteyttä
ota yhteyttä ja sano mitä tunnet! Olet tietty valmis myös siihen että tyttö ei niin välttämäti tunne.
Tein itse 10 vuotta sitten saman virheen, nyt en enään pysty sitä korjaamaan ja siitä syytän vain itseäni...vaikka tiedän että en olisi kuolemaa pystynyt estämään, mutta jos olisinkin ollut tuolloin sen toisen kanssa niin ei välttämäti olisi käynyt... - vilmuvaa
Kannattaa ottaa yhteyttä.
Itsellä aika samanlainen tilanne enkä parempaa voi löytää kuin entinen oli joten jospa hän takaisin vielä suostuisi.Vielä kun tiedän ettei hän seurustele - xxx
Ota ihmeessä yhteyttä, kirjoita vaikka aluksi sähköpostia tai pyydä kahville ilman mitään sen kummempaa tunteiden paljastamista ja tunnustele mikä on tilanne.
Tietysti riippuu paljon kumpi jätti kumman, jos sinä jätit, tilanne on helpompi.
Itsellä vähän sama tilanne mutta olen naispuolinen, ja myöskin, yhä parin vuoden jälkeen erosta, rakastan eksääni. Erona on että hän jätti minut, enkä usko että tunteet ovat siitä muuttuneet. Voi kun onnelliseksi tulisinkaan jos hän kertoisi minulle haluavansa vielä kerran yrittää. Mutta tuskin tulee tapahtumaan. - mmirrva
Kuulostaa ihan omalta elämältä. Ota yhteys!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336981Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213340Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281356PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791340- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511133- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v160937