lyhyt nainen ei kiinnosta?

156

tänne ilmeisesti kirjoittelee lähinnä miehet. haluaisin naisena kysyä, mitä ajattelette lyhyistö naisista? entä onko lyhyen parempi olla hoikka, siro kuin pyöreähkö? mitä minun pitäisi 156 cm pitkänä painaa (bmi) ollakseni haluttava? mitä mieltä olette silmälaseista? onko hiuksien pituudella väliä?

454

16076

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sen väliä

      ei se pituus vaan ajatus

      • Hfkhfz

        Olen 180 , kaunis nainen , miehiä oli paljon ja on


      • Yuukkis
        Hfkhfz kirjoitti:

        Olen 180 , kaunis nainen , miehiä oli paljon ja on

        Olen 21- vuotias ja 148cm. Painoa n. 53kg
        Vientiä on aina ollut ja seksiä riittää, ei miltään rumilta ja epätoivoisilta rapajuopoilta kuitenkaan.
        En trollaa. Olen samanmittaien kuin äitini. Pikkusiskoni sensijaan kasvoi melkein 160- senttiseksi... Hieman kade olen mut käy tää näinkin.

        Perusterve itsetunto ja positiivinen ulospäinsuuntautuneisuus saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään mielestäni pituudesta tai naamasta huolimatta hyvännäköiseltä.


      • Timopekkka
        Hfkhfz kirjoitti:

        Olen 180 , kaunis nainen , miehiä oli paljon ja on

        Nyt on tietenkin vain minun ajatus!!
        Olen 187cm ja ruumillista työtä ja urheilua harrastaneena painoni on n.110kg, todettava: Minua on aina kiinnostanut alle 165cm naiset. Mies on mies ja nainen saa olla nainen. Näin se on meillä ,jo 11 vuotta.


      • herraasiallinen

        Siis milloin naiset tajuaa; pitkä nainen=lyhyt mies vastakkaisen sukupuolen silmissä.


      • 200cm
        herraasiallinen kirjoitti:

        Siis milloin naiset tajuaa; pitkä nainen=lyhyt mies vastakkaisen sukupuolen silmissä.

        Lyhyet sirot naiset ovat hot mutta myös eksoottisuus painaa vaa'assa eli tumma ja tulinen käy eli latinot ja aasialaiset,jäät soittamaan viulua toisille miehille.


      • nainen kysyy
        Yuukkis kirjoitti:

        Olen 21- vuotias ja 148cm. Painoa n. 53kg
        Vientiä on aina ollut ja seksiä riittää, ei miltään rumilta ja epätoivoisilta rapajuopoilta kuitenkaan.
        En trollaa. Olen samanmittaien kuin äitini. Pikkusiskoni sensijaan kasvoi melkein 160- senttiseksi... Hieman kade olen mut käy tää näinkin.

        Perusterve itsetunto ja positiivinen ulospäinsuuntautuneisuus saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään mielestäni pituudesta tai naamasta huolimatta hyvännäköiseltä.

        Juu nuoret naiset kelpaavat miehille mutta entä 30 . Ei kukaan ole ikuisesti alle 24-vuotias.


      • POIS PAKKORUOTSI
        Hfkhfz kirjoitti:

        Olen 180 , kaunis nainen , miehiä oli paljon ja on

        POIS PAKKORUOTSI


      • polllyannna
        Timopekkka kirjoitti:

        Nyt on tietenkin vain minun ajatus!!
        Olen 187cm ja ruumillista työtä ja urheilua harrastaneena painoni on n.110kg, todettava: Minua on aina kiinnostanut alle 165cm naiset. Mies on mies ja nainen saa olla nainen. Näin se on meillä ,jo 11 vuotta.

        Miehet tunnetusti etsivät vaimokseen omaa äitiään ulkoisesti muistuttavaa naista. Onko sinunkin Timopekkka, äitisi pieni, alle 165cm ?25


      • Valetta
        polllyannna kirjoitti:

        Miehet tunnetusti etsivät vaimokseen omaa äitiään ulkoisesti muistuttavaa naista. Onko sinunkin Timopekkka, äitisi pieni, alle 165cm ?25

        Luojan onni, tämä on vain legendaa. Jos väite pitäisi paikkansa niin ystäväpiirini on päällisin puolin poikkeavaa.


      • mikä ihmeen pakko???
        POIS PAKKORUOTSI kirjoitti:

        POIS PAKKORUOTSI

        Ei suomessa ole koskaan ollut pakkoruotsia???. Jos sitä nyt koulussa on opetettu niin ei sitä ole PAKKO OPPIA PÖLJÄ. Niinkun ei mitään muutakaan piste ja .


      • ninni 74
        nainen kysyy kirjoitti:

        Juu nuoret naiset kelpaavat miehille mutta entä 30 . Ei kukaan ole ikuisesti alle 24-vuotias.

        Nämä pituus, lompakon paksuus ja hyvä itsetunto (kusipäisyys) ovat naisten kriteerejä miehille. Kun taas miehillä on omat kriteerit naisille esim. kauneus, hyvät muodot ja hyvä luonne.


      • Zissus
        herraasiallinen kirjoitti:

        Siis milloin naiset tajuaa; pitkä nainen=lyhyt mies vastakkaisen sukupuolen silmissä.

        Heheh, mut aattelepa sitä, ku mie oon 174 ja oon aina ollut sukuni lyhin ja "normaaleiden" ihmisten keskuudessa oon mukama pitkä, omasta mielestä keskipituinen ja alle 182 cm miehet ovat lyhyitä. Mieluiten saa olla jopa 185 että voi sanoa pidemmäksi :D


      • Neitiasiallinen
        herraasiallinen kirjoitti:

        Siis milloin naiset tajuaa; pitkä nainen=lyhyt mies vastakkaisen sukupuolen silmissä.

        Siis milloin miehet tajuaa; lyhyt mies=pitkähkö tai keskipituinen nainen vastakkaisen sukupuolen silmissä.


      • wertyuytr
        Yuukkis kirjoitti:

        Olen 21- vuotias ja 148cm. Painoa n. 53kg
        Vientiä on aina ollut ja seksiä riittää, ei miltään rumilta ja epätoivoisilta rapajuopoilta kuitenkaan.
        En trollaa. Olen samanmittaien kuin äitini. Pikkusiskoni sensijaan kasvoi melkein 160- senttiseksi... Hieman kade olen mut käy tää näinkin.

        Perusterve itsetunto ja positiivinen ulospäinsuuntautuneisuus saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään mielestäni pituudesta tai naamasta huolimatta hyvännäköiseltä.

        Pitkälle miinuksia ja lyhyelle plussia? Mielenkiintoista.


      • uusmaalainen2
        ninni 74 kirjoitti:

        Nämä pituus, lompakon paksuus ja hyvä itsetunto (kusipäisyys) ovat naisten kriteerejä miehille. Kun taas miehillä on omat kriteerit naisille esim. kauneus, hyvät muodot ja hyvä luonne.

        Tuo viimeinen meni kyllä naulan kantaan. Jos pitäis valita yksi naisen ominaisuus, se on hyvä luonne. Jokaisella voi olla siitä oma käsitys mitä se tarkoittaa. Minulle hyvä luonne on mm. iloisuus, hymy, huumorintaju ja kyky sovitella. Ei siis mitään alistumista. Toki nämä usein kertovat myös, että nainen on eroottisesti aktiivinen ja aloitteellinen. Joten unohda pituudet ja muut. Lyhyet ovat ihania! Pidä huolta kunnostasi, ei tarvi olla missi. Ole elämänmyönteinen.

        Mies vm -63


      • Ei kiinnosta.
        ninni 74 kirjoitti:

        Nämä pituus, lompakon paksuus ja hyvä itsetunto (kusipäisyys) ovat naisten kriteerejä miehille. Kun taas miehillä on omat kriteerit naisille esim. kauneus, hyvät muodot ja hyvä luonne.

        Lompakon paksuus kriteerinä naisilta rakkauksissa on jo vanha käsite sen verottoman ammatin harrastajille sekä väittelynä ovatko tarpeellisia vai ei,taikka verottomia tai ei jne.


      • Käsite kauneus.
        polllyannna kirjoitti:

        Miehet tunnetusti etsivät vaimokseen omaa äitiään ulkoisesti muistuttavaa naista. Onko sinunkin Timopekkka, äitisi pieni, alle 165cm ?25

        Ihmiset ovat luurankovaiheessa melko samannäköisiä.Se muu täyte mikä heissä eläessään on muuttaa tietenkin heidän ulkonäköään,jollolin usein toinen toistaannäitä avujaan paremmin,paremmin hyväksi käyttäneet voivat päässtä Misseiksi taikka elokuvatähdiksi ehkä jonkun miljonäärin vaimoksi taikka mikä hyvänsä etulyönti asema voi heillä koittaa. Näin kerran sairaalassa rivin samannäköisiä valkeahkoja kuolemaisillaan olevia potilaita.Sain tarkkaan seurata riviä kuka oli hän ketä katsomaan olin tullut.Lopulta tunnistin silmistä,jotka kai silloinkin olivat ehkä sielun peili.


      • suomitavis
        200cm kirjoitti:

        Lyhyet sirot naiset ovat hot mutta myös eksoottisuus painaa vaa'assa eli tumma ja tulinen käy eli latinot ja aasialaiset,jäät soittamaan viulua toisille miehille.

        Ainahan toisen kulttuurin edustaja on eksoottinen. Suomalainen nainen on kovastikin eksoottinen etelämaalaisen miehen mielestä.


      • Long tall Sally
        herraasiallinen kirjoitti:

        Siis milloin naiset tajuaa; pitkä nainen=lyhyt mies vastakkaisen sukupuolen silmissä.

        Minä olen pitkä nainen (tosi pitkä) ja kaiken lisäksi erittäin hyvän näköinen ja tykkään lyhyistä ja vähän tukevammista miehistä. Pitkät ei kiinnosta pätk... eiku ollenkaan.

        Tuskin kukaan jää ilman, eiköhän niitä pituuksia ja leveyksiä löydy jokaisen makuun. Ei ole olemassa mitään ihannetta!


      • Aktivoidu ruotsin op
        mikä ihmeen pakko??? kirjoitti:

        Ei suomessa ole koskaan ollut pakkoruotsia???. Jos sitä nyt koulussa on opetettu niin ei sitä ole PAKKO OPPIA PÖLJÄ. Niinkun ei mitään muutakaan piste ja .

        On se pakollinen muutamissa koulutusohjelmissa. Tietyt kurssit on suoritettava läpi, usein vielä 60%:n tasolla oikein. Ruotsia opetetaan joskus vähän tyhmästi, ei ole kunnon käsikirjoja, fraasisanastoja, vain ammattikoulutuksen kirjoja. Kielioppejakin voi parantaa antamalla malleja ja ratkaisuja.

        Ei ihminen opi pelkällä "kielikorvalla", vaan on oltava tehokkaammat välineet. Ruotsi on liian tuttu juttu, siksi sen opiskelun välineitä ei kehitä, mm. enkussa ja saksassa on sellaisin business-kirje ja asiakirjamalleja, ei niitä tarjota ruotsin opiskelussa.

        Touhu on pelkkää sosistelua, puolivillaisia kielioppiohjeita, ei malleja, ei ratkaisuja. Liike- ja työelämäsanastot kunnon kirjoihin, niitä eri muodoissa läpikäymällä suomenkielinenkin alkaa vähitellen muistaa ne sanonnat. Minusta on tärkeää, että opettajat käyvät ensin täsmällisesti jotkut elintärkeät sanonnat läpi, teettävät samoista fraaseista harjoitukset ja osa niistä tulee tenttiin. Näin on pakko jotain jäädä mieleen.

        Se palaa takaisin esim. vuoden päästä, jos joutuu niiden kanssa uudestaan työskentelemään. Kielet unohtuvat samantien, eikä aika riitä lukea suotsinkielisiä lehtiä. Jos ruotsinkieltä ei opeteta näin tehokkaasti nuorille he pettyvät ja alkavat vihata Ruotsin maatakin. Tehkää palvelus, opettakaa sitä paremmin, laatikaa paljon erilaisia oppaita ja sanastoja.

        Kriisiaikoina tarvitsemme lähialuenaapureitamme, ruotsin kielen opiskelu on siis järkevää. Lisäksi Suomessa oleviin ruotsalaisfirmoihin pääsee töihin, äidinkieltä puhuvat saavat puhelin ja tulkkaushommia, kun pääkonttori soittelee Tukholmasta. Ruotsin taito auttaa vähän saksan opiskeluakin ja norjan kanssa selviää ilman, perehtymisen ja britti-oppaitten avulla.

        Norwegian Complete Course (Teach Yourself Norwegian)
        Margaretha Danbolt Simons (Author)
        http://www.amazon.com/Norwegian-Complete-Course-Teach-Yourself/dp/084423818X. On olemassa muitakin pitää hakea netistä.


      • Sönkkäystäkö?
        herraasiallinen kirjoitti:

        Siis milloin naiset tajuaa; pitkä nainen=lyhyt mies vastakkaisen sukupuolen silmissä.

        Mitä h..ttiä tämä nyt tarkoittaa?
        Yhtä monimutkaista siansaksaa kuin pressamme on aina käyttänyt. Salen viittaukset ja vertaukset ovat älyttömän tulkinnan varaisia, ihan kuin teikäläisen lyhyt-pitkä-vertaus.

        "Niinistö Ylelle: Ylimielinen esiintyminen koitui Suomen kohtaloksi
        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2012/12/23/niinisto-ylelle-ylimielinen-esiintyminen-koitui-suomen-kohtaloksi/201244353/12?&n=3#commentsHere"


      • ootko koskaan
        Yuukkis kirjoitti:

        Olen 21- vuotias ja 148cm. Painoa n. 53kg
        Vientiä on aina ollut ja seksiä riittää, ei miltään rumilta ja epätoivoisilta rapajuopoilta kuitenkaan.
        En trollaa. Olen samanmittaien kuin äitini. Pikkusiskoni sensijaan kasvoi melkein 160- senttiseksi... Hieman kade olen mut käy tää näinkin.

        Perusterve itsetunto ja positiivinen ulospäinsuuntautuneisuus saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään mielestäni pituudesta tai naamasta huolimatta hyvännäköiseltä.

        AATELLU JOUTUNEESI TÄYSIN HUPAKOKSI ?

        JA MIETIPPÄ SITÄ, ETTÄ- SITÄ PERSETTÄ VARTENKO OOT TÄNNE SYNTYNY ?

        OIKEIN NOLOTTAA KYSYÄKKIN, AIKUISELTA PÖTJÄKKEELTÄ, ETTÄ MITÄ IHMETTÄ.- MEINAATKO JÄÄDÄ SILLE TASOLLE ???

        huolestuttavalta näyttää !!! Eikö äitisi oo puhunu sulle elämän arvokkaista asioista ?


      • hyi hitto
        Valetta kirjoitti:

        Luojan onni, tämä on vain legendaa. Jos väite pitäisi paikkansa niin ystäväpiirini on päällisin puolin poikkeavaa.

        Ei se ole valetta, tunnen yhden tyypin joka on naimisissa äitinsä kaksoisolennon kanssa, itseäni se yököttää mutta ei tunnu muita haittaavan kun ei ole verisukulainen.


      • ugwrowojuerig
        ninni 74 kirjoitti:

        Nämä pituus, lompakon paksuus ja hyvä itsetunto (kusipäisyys) ovat naisten kriteerejä miehille. Kun taas miehillä on omat kriteerit naisille esim. kauneus, hyvät muodot ja hyvä luonne.

        Miksi naiset vaatii pitkän miehen?? vaikka itse on pätkä.nainen saa olla hieman pyöreähkö.kunhan ei ole läskimaha,eikä peräkään saa roikkua.

        muhkeat on muodot on tosi seksikkäät! nam...

        mistä löydän tuollaisen ihanan naisen??


      • polllyannna
        hyi hitto kirjoitti:

        Ei se ole valetta, tunnen yhden tyypin joka on naimisissa äitinsä kaksoisolennon kanssa, itseäni se yököttää mutta ei tunnu muita haittaavan kun ei ole verisukulainen.

        Sukulaispoika vastikkään erosi eka vaimostaan ja otti toisen, ah niin äitinsä näköisen.
        Silloin muistin tämän väittämän.
        Onkohan hänellä simmottis "kotiinsa palanneen olo". En kehtaa kyssyy.


      • pollyannna
        POIS PAKKORUOTSI kirjoitti:

        POIS PAKKORUOTSI

        Miksi aina jauhetaan pakkoruotsista. Olen supisuomalainen mutta mulle aukesi uusi maailma kun opin ensin ruotsia, myöhemmin muitakin kieliä. Ja kun oppii yhden oppii muitakin kieliä vaikkei ne sukulaiskieliä olisikaan.
        Mutta jotta oppii mitään kieliä pitäisi olla äidinkieli hanskassa. Kaikkein parasta olisi lukeminen lapsuus- ja nuoruusiässä. Vanhemmat jos välitätte, antakaa lapsillenne kirjoja ensi vuosina eikä vaan tietokone ja tv sitä autuutta tee. Lukekaa heille ja opettakaa lukemaan.


      • vain kaiken
        nainen kysyy kirjoitti:

        Juu nuoret naiset kelpaavat miehille mutta entä 30 . Ei kukaan ole ikuisesti alle 24-vuotias.

        ei ole niin, minulla on ihana 46-vuotias näinen
        en kadu, en vaihda ja rakastan

        hyvää joulua vaan epäuskoisillekin

        ..."kysy miehen mittaa", ei sen puoleen naisenkaan


      • Olen sama mieltää.Ei ulkonäkökin oo ikuiseltä kenellä nuori ja kaunis,sen lisäksi jos on vieläkin tyhmärohkeä,enkä välittää kun omasta kauneudesta,on sama mitä se on.Todeliset elämäntaistelut vaati sieluvoima ei pituutta enkä muuta."barbit"siihen eikä muut "nukeet"siihen ei soveitu.


      • Mie14
        nainen kysyy kirjoitti:

        Juu nuoret naiset kelpaavat miehille mutta entä 30 . Ei kukaan ole ikuisesti alle 24-vuotias.

        Miksi ihminen on kokonaisuus onko sekä minkä ikäinen tahansa.


      • Paina päälle vaan!
        polllyannna kirjoitti:

        Miehet tunnetusti etsivät vaimokseen omaa äitiään ulkoisesti muistuttavaa naista. Onko sinunkin Timopekkka, äitisi pieni, alle 165cm ?25

        On siinä joskus perää tuossakin, mutta asia pätee myös naisiin, joskaan ei niin usein koskapa naisilla on ainakin miiljoona REAL man -määritelmää.

        Jos nyt oikein haluaa olla opportunisti näissä asioissa, niin kannattaa katsastaa potentiaalisen kumppanin vanhemmat jo alkuvaiheesa, jotta voi nähdä mihinkä suuntaan ulkonäkö kehittyy vanhemmalla iällä. Siinä voi sitten jäädä miettimään tulevaisuuden kuvia hiljaa itsekseen. Tämä viimeinen kappale on kirjoitettu ajatuksella "paljastuksia pelimiehen päiväkirjasta"


      • 46vee158cm
        nainen kysyy kirjoitti:

        Juu nuoret naiset kelpaavat miehille mutta entä 30 . Ei kukaan ole ikuisesti alle 24-vuotias.

        No minä vastaan näin 158 cm ja 56 kg ja 46 vuotiaana että koskaan en ole pituudestani kärsinyt vaan päinvastoin. Aina olen saanut sen miehen minkä olen halunnutkin ja muillahan ei ole väliä? Lisään vielä että minä olen esteetikkona aikas" vaativa" noin niikuin miesten suhteen eli mieheni ovat aina olleet komeita ja urheilullisia kavereita. Koin olleeni parhaimmillani 35-40 vuotiaana ja silloin vientiä on ollut eniten niin nuorten miesten kuin vanhempienkin keskuudessa. Olen synnyttänyt kolme lasta vuosina 89-94 ja vietin melko lailla täysinäistä kotiäidin elämää 23-33 vuotiaana. Elin pitkän suhteen lasteni isän kanssa ja nyt olen ollut uudessa suhteessa saman miehen kanssa yli 7 vuotta. Väliin on jäänyt myös niitä sinkkuiluaikoja jolloin pärräsin enemmän ja kokemusta on jonkin verran kertynyt. Valitsin tietysti parhaat miehet näihin vakisuhteisiini.


      • Anonyymi
        Yuukkis kirjoitti:

        Olen 21- vuotias ja 148cm. Painoa n. 53kg
        Vientiä on aina ollut ja seksiä riittää, ei miltään rumilta ja epätoivoisilta rapajuopoilta kuitenkaan.
        En trollaa. Olen samanmittaien kuin äitini. Pikkusiskoni sensijaan kasvoi melkein 160- senttiseksi... Hieman kade olen mut käy tää näinkin.

        Perusterve itsetunto ja positiivinen ulospäinsuuntautuneisuus saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään mielestäni pituudesta tai naamasta huolimatta hyvännäköiseltä.

        hei,
        minäkin olen lyhyt myös, olen vain 149 cm


    • Puhgandi

      Voi törky!
      Sitä sievempi mitä lyhyempi, jos ei sitten ole lähelle sataa kiloa painoltaan.
      Mutta edellinen vastaaja sietäisi selkäänsä.

    • Passeli 170cm

      "haluaisin naisena kysyä, mitä ajattelette lyhyistö naisista?"
      En erityisesti syynää naisten pituutta, mutta kauneimmat tapaamani naiset ovat yleensä olleet vähän lyhyehköjä (

      • jotain isoakin...

        No- minä olen 152 cm pituinen mies, joten en haaveile mistään 175 cm naisista. Lyhyt ja silmälasipäinen, tukeva, pullukka tai hoikka, kaikki käy!. Ei tämän mittaisella ole paljoakaan valinnan varaa.


    • Ökköpökkö

      -Naiset kiinnostavia olivatpa 1,5m tai 1.8metrisiä; (ehkä mieluummin ottaisin n.1.9m miehenä ihan "fyysisten syiden" takia vähän pidemmän..(siis en itseäni pidempää)
      Pointti on että pituus ei kuitenkaan ole se rajoite valinnalle..)

      -mieluummin normaali, hoikahko kuin pyöreä. (En vihaa läskejä mutta terveen näköinen vartalo kiehtoo ja kertoo myös elämäntavoista joo ja tiedän kokemuksesta miten vaikeaa on laihduttaa edes kymmenen kiloa; vuoden urakka se oli.)

      -jaa että kilomäärä..? En pysty sanomaan tuohon yhtään mitään. En tunnista esim 50kiloista 60kiloisesta ulkonäöllisesti millään.. Älkää naiset katsoko sitä puntaria vaan peiliä jos se ulkonäkönne mukamas vaivaa..

      -silmälasit tekee useimmista naisista todella söpön. Ei, ja tämä ei ole fetissini. Ilmankin on hyvä mutteivät ainakaan näköä pahenna;).


      -hiukset melkeimpä aivan sama. Kunhan ne kasvavat. Ja jos jollekkin on tyyli kova pala niin asiaan voi melko vaivatta vaikuttaa.

      • linnunruoka

        Kyllä se hoikkuus voi liittyä ihan johonkin muuhun kuin terveellisiin elämäntapoihin. Itse syön huonosti ja miten sattuu koska on huono ruokahalu. Kun lauhdutin itseni tiukaksi söin huippu terveelliseTi. Tällä hetkellä en tunne itseäni terveeksi, ei ruokaa vaan mieli eikä ole suuri tilantarve,syön kuin lintu olematta anorektikko. Kumpa tietäisitte miten huonosti hoikat voivat syödä.... Oikein terveysintoilija. Läskinä olo on pidettävä ja pidän itsestäni enempi hoikkana.


      • hmm.
        linnunruoka kirjoitti:

        Kyllä se hoikkuus voi liittyä ihan johonkin muuhun kuin terveellisiin elämäntapoihin. Itse syön huonosti ja miten sattuu koska on huono ruokahalu. Kun lauhdutin itseni tiukaksi söin huippu terveelliseTi. Tällä hetkellä en tunne itseäni terveeksi, ei ruokaa vaan mieli eikä ole suuri tilantarve,syön kuin lintu olematta anorektikko. Kumpa tietäisitte miten huonosti hoikat voivat syödä.... Oikein terveysintoilija. Läskinä olo on pidettävä ja pidän itsestäni enempi hoikkana.

        "Läskinä olo on pidettävä"

        Pidettävä?? Muuten hyvä teksti.. mutta mitä tuo lause tarkoittaa?? Älä riuduta liikaa itseesi.


      • POIS PAKKORUOTSI

        POIS PAKKORUOTSI


      • POIS PAKKORUOTSI
        POIS PAKKORUOTSI kirjoitti:

        POIS PAKKORUOTSI

        POIS PAKKORUOTSI


      • Kysyjä
        POIS PAKKORUOTSI kirjoitti:

        POIS PAKKORUOTSI

        Mites toi pakkoruotsi tälle palstalle kuuluu?


      • en osaa luotsia
        Kysyjä kirjoitti:

        Mites toi pakkoruotsi tälle palstalle kuuluu?

        Seriffit ovat nykyään luotseja, ehkäpä tolla on sen verran hoono soomi että yrittää sanoa "pois pakkoluotsi" :D


      • lintu pönttö
        linnunruoka kirjoitti:

        Kyllä se hoikkuus voi liittyä ihan johonkin muuhun kuin terveellisiin elämäntapoihin. Itse syön huonosti ja miten sattuu koska on huono ruokahalu. Kun lauhdutin itseni tiukaksi söin huippu terveelliseTi. Tällä hetkellä en tunne itseäni terveeksi, ei ruokaa vaan mieli eikä ole suuri tilantarve,syön kuin lintu olematta anorektikko. Kumpa tietäisitte miten huonosti hoikat voivat syödä.... Oikein terveysintoilija. Läskinä olo on pidettävä ja pidän itsestäni enempi hoikkana.

        Mäkin tunnen yhen naisen, joka syö ku lintu ...kaks kertaa oman painonsa päivässä ;)


    • 8+17

      Itse olen 180-senttinen mies ja olen huomannut että eniten tykkään itseäni parisen kymmentä senttiä lyhyemmistä, sopivan pyöreistä naisista. Silmälaseilla ei ole väliä, joillekin ne sopivat tosi hyvin. Eikä hiusten värillä tai pituudella, aika muutettavissa oleva asia tuo.

    • Mies 29-v.

      156 cm on täydellinen pituus naiselle, ja painosta riippumatta olet varmasti jonkun mieleen. Toiset pitävät enemmän hoikasta vartalosta, toiset (kuten minä) pyöreämmästä. Silmälasit eivät haittaa, voivat jopa lisätä naisen vetovoimaisuutta. Hiuksilla saisi olla jonkin verran pituutta, mutta olennaisempaa on, miltä näyttää kokonaisuudessaan. Vielä paljon olennaisempi asia on persoona. Sen osalta voin sanoa, että uskoisin sinun olevan haluttavin, kun olet ihan oma itsesi, kunhan osaat käyttäytyä ja välität muistakin ihmisistä.

    • Itse diggaan just lyhyempiä mimmejä 150-160cm, johtunee omasta pituudestani, kun olen vain hieman yli 170. Silmälasit voi olla erittäin seksikkäät tai sitten ne vain on. Ei ne koskaan ole haitannutkaan. Muuhun kokoon ei voi sanoa, kuin ettei nyt ihan älyttömän ylipainoinen olis. Pyöreys ei ole haitta. Hiuksetkin voi olla jees minkä mittaisena tahansa. Olen tavannut myös kaljun ja erittäin seksikkään naisen.

    • Vastauksia78176

      En minä ajattele mitään tietyn mittaisista ihmisistä; pituus on irrelevanttia

      Muodon on syytä olla jollain tavalla naisellinen, mieluummin pyöreähkö kuin lauta.

      Paino ei tee naista haluttavaksi, kunhan et anorektikko tai Michelin-ukko ole ulkomuodoltasi niin ok.

      Silmälaseja tarvitsevalla pitää ne lasit olla.

      Hiuksien pituudella ei valtavasti merkitystä ole.

      Jos suhteeseen asti pitäisi naisen kanssa päätyä, pitää olla jotain yhteisiä intressejä ja naisen luonteen pitää olla kunnossa. Mitään ilkeää/kyynistä/kusipäistä ihmistä en kotonani ala katselemaan.

    • C.L.

      Olen melkein parimetrinen mies ja olen aina tykännyt pienistä naisista.

      156 ... hmmm ... 40–45 kg ... minua viehättää sirous ... pidän siroista nilkoista, ranteista, pienistä rinnoista, kapeasta kaulasta, siitä, että koko häpy mahtuu suuhuni ja minä näytän suunnattoman suurelta tietyistä näkymistä, pidän siitä, että voin kannatella pientä naista, pyöritellä häntä mieliln määrin ja että hän nukahtaa kainalooni kuin pieni kissa.

      Pieni on ihana, pieni nainen on maailman ihanin asia.

      • fgvbhjmklö

        mahdatkohan olla tietoinen, että 156 senttiselle 40 kilon paino on jo merkittävää alipainoa? alle 45 kiloakin lievää alipainoa. melko sairas ihanne sulla.


      • e.longoria
        fgvbhjmklö kirjoitti:

        mahdatkohan olla tietoinen, että 156 senttiselle 40 kilon paino on jo merkittävää alipainoa? alle 45 kiloakin lievää alipainoa. melko sairas ihanne sulla.

        Minä olen 157cm, enkä ole koskaan painanut enempää kuin 45 kiloa. Ja se on minulle täysin luonnollinen paino. Syön monipuolisesti, mutta en välttele herkkuja. 45 kilon painonkin saavutin vasta 25-vuotiaana. Painoindeksi ei kerro paljoakaan todellisuudesta. Tämän painoisena minulla on kuitenkin pehmeitä kohtia joista ottaa kiinni. Kiva kuulla kommentteja "sairaasta ihanteesta". Jotkut on ihan luonnostaan tällaisia. Mielestäni ylipaino sen sijaan tulee harvemmin luonnostaan, edes lievä.


      • jhghgj
        e.longoria kirjoitti:

        Minä olen 157cm, enkä ole koskaan painanut enempää kuin 45 kiloa. Ja se on minulle täysin luonnollinen paino. Syön monipuolisesti, mutta en välttele herkkuja. 45 kilon painonkin saavutin vasta 25-vuotiaana. Painoindeksi ei kerro paljoakaan todellisuudesta. Tämän painoisena minulla on kuitenkin pehmeitä kohtia joista ottaa kiinni. Kiva kuulla kommentteja "sairaasta ihanteesta". Jotkut on ihan luonnostaan tällaisia. Mielestäni ylipaino sen sijaan tulee harvemmin luonnostaan, edes lievä.

        Tavoitteena alipaino ei ole terve. Tietenkin jos omaa hyvin pienet lihakset tai on rakenteellisesti tietyntyyppinen muuten, niin voi lievästi alipainoisenakin näyttää terveeltä.

        Lopussa vielä suomit ylipainoisia, vaikka varsinkin suomalaisilla on perinnöllisiä sairauksia, jotka aiheuttavat hidasta aineenvaihduntaa. Väitän, että hyvin monen luontainen paino on ylipaino. Tämä johtuu mm. ihmisen evoluution painolastista.


      • jhggf

        No joo, painoihanne aika tiukka, mutta loppua kohden teksti alkoi kiinnostamaan. :) Itse kun 156cm/50kg naisena pidän pitkistä miehistä. Kainaloon nukahtaminen, aaaw...


      • 5+1
        fgvbhjmklö kirjoitti:

        mahdatkohan olla tietoinen, että 156 senttiselle 40 kilon paino on jo merkittävää alipainoa? alle 45 kiloakin lievää alipainoa. melko sairas ihanne sulla.

        Taas tätä "parempi paksu kuin hyvin hoikka" -vänkätystä.

        Minulle on luontaista olla hyvin hoikassa kunnossa. Olen pieni ja siro ja onpa mahtavaa huomata, että myös monista miehistä olen viehättävä, vaikka ympäristön naiset jaksaakin rallatustaan "naisen kokoisista naisista" (=vain paksu ansaitsee nimityksen nainen) ja siitä, miten ällöttävää on olla "laiha". Älkää aina jaksako. Ymmärrän kyllä, ettei useimmista saa näin siroja tekemälläkään, mutta me jotkut vaan ollaan. Onneksi!

        48/165


      • 6+2
        jhghgj kirjoitti:

        Tavoitteena alipaino ei ole terve. Tietenkin jos omaa hyvin pienet lihakset tai on rakenteellisesti tietyntyyppinen muuten, niin voi lievästi alipainoisenakin näyttää terveeltä.

        Lopussa vielä suomit ylipainoisia, vaikka varsinkin suomalaisilla on perinnöllisiä sairauksia, jotka aiheuttavat hidasta aineenvaihduntaa. Väitän, että hyvin monen luontainen paino on ylipaino. Tämä johtuu mm. ihmisen evoluution painolastista.

        Tavoitteena ylipaino ei ole terve!

        Kun katsoo katukuvaa, niin voi kyllä arvata, että vain erittäin harva suomalainen nainen kärsii anoreksiasta tai aliravitsemuksesta hoikkuusihanteiden vuoksi! Suomalaiset naiset ehkä laihduttaakin jatkuvasti, mutta eihän ne osaa noudattaa terveellisiä elämäntapoja, joten epäilen vahvasti, että kansalaisten ylipaino on paaaaljon suurempi ongelma kuin liiallinen laihuus.

        Minusta tämä alipainon mukaihannointi on ongelma ainoastaan pyöreiden tai lihavien naisten keskuudessa. Onhan se tietysti ongelma, jos joku todella paljon itseä hoikempi nainen näyttää helkkarin hyvältä ja häntä ylistetään seksikkääksi ja upeavartaloiseksi iltapäivälehdissä. Totta hemmetissä se jurppii, kun itsellä on kaksin verroin paksumpi vartalo. Silloin ei auta kuin alkaa vaahdota kuinka on hirrrrveän sairasta ihannoida noin "laihaa" naisvartaloa!

        Ja on kyllä tosi sairasta olla näin hoikka kuin itse olen, alipainon rajoilla. Juosta kuin gaselli, kipittää portaat ylös toisten puuskuttaessa alhaalla, olla vahva, käyttää pienintä vaatekokoa, syödä hyvin, näyttää itseä 10 vuotta nuoremmalta ja olla terve. Sairasta on ja ikävää.


      • Ettei sitten ne mieltymykset tuosta vielä luiskahtaisi liian nuoriin??!!


      • jhggf kirjoitti:

        No joo, painoihanne aika tiukka, mutta loppua kohden teksti alkoi kiinnostamaan. :) Itse kun 156cm/50kg naisena pidän pitkistä miehistä. Kainaloon nukahtaminen, aaaw...

        Pitkiltä miehiltä sinun on suukot hyppimällä otettava. ;O)
        Minusta on paras mahdollinen pituus kun kumppani on suunnilleen saman mittainen.
        Seisaaltaan suutelu ja yleensä kaikenlainen läheisyys on silloin helpompaa molemmille.
        Rakastellessakin jos on mies paljon pitempi niin naisen suutelu samaan aikaan vaatii melkoisia taivutuksia.


      • 6+2 kirjoitti:

        Tavoitteena ylipaino ei ole terve!

        Kun katsoo katukuvaa, niin voi kyllä arvata, että vain erittäin harva suomalainen nainen kärsii anoreksiasta tai aliravitsemuksesta hoikkuusihanteiden vuoksi! Suomalaiset naiset ehkä laihduttaakin jatkuvasti, mutta eihän ne osaa noudattaa terveellisiä elämäntapoja, joten epäilen vahvasti, että kansalaisten ylipaino on paaaaljon suurempi ongelma kuin liiallinen laihuus.

        Minusta tämä alipainon mukaihannointi on ongelma ainoastaan pyöreiden tai lihavien naisten keskuudessa. Onhan se tietysti ongelma, jos joku todella paljon itseä hoikempi nainen näyttää helkkarin hyvältä ja häntä ylistetään seksikkääksi ja upeavartaloiseksi iltapäivälehdissä. Totta hemmetissä se jurppii, kun itsellä on kaksin verroin paksumpi vartalo. Silloin ei auta kuin alkaa vaahdota kuinka on hirrrrveän sairasta ihannoida noin "laihaa" naisvartaloa!

        Ja on kyllä tosi sairasta olla näin hoikka kuin itse olen, alipainon rajoilla. Juosta kuin gaselli, kipittää portaat ylös toisten puuskuttaessa alhaalla, olla vahva, käyttää pienintä vaatekokoa, syödä hyvin, näyttää itseä 10 vuotta nuoremmalta ja olla terve. Sairasta on ja ikävää.

        Touché!


      • sinawatra
        gaspäär kirjoitti:

        Pitkiltä miehiltä sinun on suukot hyppimällä otettava. ;O)
        Minusta on paras mahdollinen pituus kun kumppani on suunnilleen saman mittainen.
        Seisaaltaan suutelu ja yleensä kaikenlainen läheisyys on silloin helpompaa molemmille.
        Rakastellessakin jos on mies paljon pitempi niin naisen suutelu samaan aikaan vaatii melkoisia taivutuksia.

        Kylla pitkan miehen on helppo runnoa lyhytta naista.


      • N33v
        ketusyatti kirjoitti:

        Touché!

        Sanoisin silti että menee C.L:llä fetissin puolelle... ei luonteesta ym väliksi, kunhan oma molo näyttää isolle ja saa pyöritellä (???) naista... aikuista naista...
        Herranjee, vaikka itse 157/46 olenkin, mua ei pyörittele kukaan! Niih...


      • Huh, huh...
        N33v kirjoitti:

        Sanoisin silti että menee C.L:llä fetissin puolelle... ei luonteesta ym väliksi, kunhan oma molo näyttää isolle ja saa pyöritellä (???) naista... aikuista naista...
        Herranjee, vaikka itse 157/46 olenkin, mua ei pyörittele kukaan! Niih...

        Samaa mieltä kanssasi... Aiheuttaa kylmiä väreitä kaikki tuon kaltaiset tyypit, joille nainen on vain kasa jotain fyysisiä ominaisuuksia. Tälle palstalle kirjoittaa toisinaan joku mies, joka kuulemma pitää pienistä rinnoista, eikä haittaa vaikka olisi syövän takia pitänyt leikata rinnat pois, oikeastaan se kuulemma olisi parempi jos naisella ei ole rintoja ollenkaan... Huh, huh!

        Ainakaan itseäni pienirintaisena naisena ei ollenkaan ilahduta lukea tuon kaltaisia kommentteja, enkä usko myöskään suurimman osan lyhyistä naisista pitävän C.L:n kommentoinnista - juuri tuo pyörittely ja miltä mikäkin näyttää. Lähinnä oksettavaa luettavaa.

        Kyllä kai sitä tahtoo olla ihan vain ihminen ja tulla halutuksi ja rakastetuksi kokonaisuutena ja ennen kaikkea luonteen vuoksi, sillä fyysinen puolihan matkan varrella saattaa kokea monenlaisia muutoksia.

        Ymmärrän toki, että ihmisillä on mieltymyksiä ja joku tykkää lyhyistä naisista ja joku pitkistä, joku tykkää pienistä rinnoista, joku suurista, joku tykkää hoikista, joku pulleista, mutta sen erään "tissimiehen" ja C.L:n kommentointi menee jo samaan kategoriaan missä ovat ns. feederit, eli miehet jotka syöttävät naisensa sairaalloisen ylipainoisiksi ja miehet, jotka ihannoivat anorektikoita.


      • jhggf
        gaspäär kirjoitti:

        Pitkiltä miehiltä sinun on suukot hyppimällä otettava. ;O)
        Minusta on paras mahdollinen pituus kun kumppani on suunnilleen saman mittainen.
        Seisaaltaan suutelu ja yleensä kaikenlainen läheisyys on silloin helpompaa molemmille.
        Rakastellessakin jos on mies paljon pitempi niin naisen suutelu samaan aikaan vaatii melkoisia taivutuksia.

        No onhan tuo pusuttelu onnistunut. Ja eipä tuu äkkiseltään mieleen sellaista asentoa, jossa peuhaukset ei onnistuis.. suutelun kanssa tai ilman.


      • N33v kirjoitti:

        Sanoisin silti että menee C.L:llä fetissin puolelle... ei luonteesta ym väliksi, kunhan oma molo näyttää isolle ja saa pyöritellä (???) naista... aikuista naista...
        Herranjee, vaikka itse 157/46 olenkin, mua ei pyörittele kukaan! Niih...

        Oma muija on n. 155cm/46kg ja täysin terve. Pikkasen on vielä takareisissä läskiäkin! Onko se oikeasti niin että suomalaisen on pakko painaa ainakin 20 kiloa yli painoindeksin, jotta voi olla hyväksytty "isoluisten" silmissä?


      • gaspäär kirjoitti:

        Ettei sitten ne mieltymykset tuosta vielä luiskahtaisi liian nuoriin??!!

        Pitää gaspäärin mielestä kieltää seksi alle 160cm/55kg koska se johtaa aina pedofiliaan.


      • Nimimerkki # 3
        ketusyatti kirjoitti:

        Oma muija on n. 155cm/46kg ja täysin terve. Pikkasen on vielä takareisissä läskiäkin! Onko se oikeasti niin että suomalaisen on pakko painaa ainakin 20 kiloa yli painoindeksin, jotta voi olla hyväksytty "isoluisten" silmissä?

        On se juuri niin. Oma muija on 173 cm ja painaa 53 kg, häntä vihaa kaikki naiset ja vihjailevat että olisi anorektikko vaikkei ole. Hän vain sattuu olemaan todella siro, ihan oikeasti. Sellainen pitkä ja kapea luustoltaan ja pienen pieni kroppa. Hän näyttää istuessaan todella pienikokoiselta ja itse asiassa hän on pieni nainen, mutta melko pitkä.


      • satakasiysi
        jhggf kirjoitti:

        No joo, painoihanne aika tiukka, mutta loppua kohden teksti alkoi kiinnostamaan. :) Itse kun 156cm/50kg naisena pidän pitkistä miehistä. Kainaloon nukahtaminen, aaaw...

        Lyhyet naiset on niitä parhaita, entiseni olleet lähes kaikki jotain puoltoistametrisiä nyksä tosin 170 mut mut ... itse 189


      • naiset...
        Huh, huh... kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi... Aiheuttaa kylmiä väreitä kaikki tuon kaltaiset tyypit, joille nainen on vain kasa jotain fyysisiä ominaisuuksia. Tälle palstalle kirjoittaa toisinaan joku mies, joka kuulemma pitää pienistä rinnoista, eikä haittaa vaikka olisi syövän takia pitänyt leikata rinnat pois, oikeastaan se kuulemma olisi parempi jos naisella ei ole rintoja ollenkaan... Huh, huh!

        Ainakaan itseäni pienirintaisena naisena ei ollenkaan ilahduta lukea tuon kaltaisia kommentteja, enkä usko myöskään suurimman osan lyhyistä naisista pitävän C.L:n kommentoinnista - juuri tuo pyörittely ja miltä mikäkin näyttää. Lähinnä oksettavaa luettavaa.

        Kyllä kai sitä tahtoo olla ihan vain ihminen ja tulla halutuksi ja rakastetuksi kokonaisuutena ja ennen kaikkea luonteen vuoksi, sillä fyysinen puolihan matkan varrella saattaa kokea monenlaisia muutoksia.

        Ymmärrän toki, että ihmisillä on mieltymyksiä ja joku tykkää lyhyistä naisista ja joku pitkistä, joku tykkää pienistä rinnoista, joku suurista, joku tykkää hoikista, joku pulleista, mutta sen erään "tissimiehen" ja C.L:n kommentointi menee jo samaan kategoriaan missä ovat ns. feederit, eli miehet jotka syöttävät naisensa sairaalloisen ylipainoisiksi ja miehet, jotka ihannoivat anorektikoita.

        Ei ne naiset tässä asiassa yhtään parempia ole, ehkä jopa huonompia: jos mies ei ole 180cm ja itse on 150cm niin ei kelpaa ei. Vai luonne tärkeä ? pah


      • Huh, huh...
        naiset... kirjoitti:

        Ei ne naiset tässä asiassa yhtään parempia ole, ehkä jopa huonompia: jos mies ei ole 180cm ja itse on 150cm niin ei kelpaa ei. Vai luonne tärkeä ? pah

        No itse olen melko pitkä, eikä mulla ole mitään rajoituksia pituuden suhteen ollut koskaan. Omakin mies on vain kaksi senttiä pidempi kuin minä.

        Edelleenkään en ole kieltämässä ketään ihannoimasta jotain tiettyä vartalotyyppiä, mutta jos se menee kaiken edelle, niin onhan se jo sairasta. Tuolla CL:llä tuntuu ne naiset vaihtuvan, eikä vakituista löydy, niin jospa syynä onkin se että naisensa kyllästyvät olemaan jotain esineen kaltaisia väkkäröitä, joita voi pyöritellä ja käyttää lähes jonain runkkuhanskana. Ei noista kirjoituksistaan ainakaan arvostusta hengi lyhyitä naisiakaan kohtaan.


      • 15+14
        fgvbhjmklö kirjoitti:

        mahdatkohan olla tietoinen, että 156 senttiselle 40 kilon paino on jo merkittävää alipainoa? alle 45 kiloakin lievää alipainoa. melko sairas ihanne sulla.

        Taasko joku lukee yliopistolla painoindeksiä kuin raamattua? Vai oliko mukana empiirisiäkin havaintoja asiasta?


      • Häviää
        jhggf kirjoitti:

        No onhan tuo pusuttelu onnistunut. Ja eipä tuu äkkiseltään mieleen sellaista asentoa, jossa peuhaukset ei onnistuis.. suutelun kanssa tai ilman.

        Pusuttelu onnistunut! Ei varmana oo.


    • Yks 155 cm nainen jolle kirjoitin niin vastasi et haluaa 180 cm miehen. ihan pokkana haukkui mut kun olen 166cm. En ole vielä kuullut naisesta joka haluaa näin lyhyen miehen. Suomi24 treffeissäkin melkein jokaisella naisella on vaatimus vähintään 170 cm miehestä.

      • 164cm mies

        Sama juttu.


      • jljgjkgj

        Minun kaveri piiriini kuuluu useita naisia, jotka jopa preferoivat lyhyehköjä miehiä.


      • Lyhyistä miehistä
        164cm mies kirjoitti:

        Sama juttu.

        Moi! Mä olen nainen, 172 cm, ja olen seurustellut 169 ja 170 cm pituisten miesten kanssa ja tykännyt molemmista hulluna.

        En oikein ymmärrä
        lyhyitä naisia joiden on pakko saada PIIIItkä mies! Lyhyemmissä miehissä on ihan huippuja tyyppejä, eivätkä välttämättä ole suosiossa rypeneitä naisten naurattajia, joita pidemmissä löytyy.

        Hyväksyykäpäs te, lyhyet naiset ne vähän lyhyemmät miehet! Valtaosahan on teille kuitenkin pitkiä. Jo on kumma ellei 5 - 10 cm pituusero riitä!


      • tyttö
        Lyhyistä miehistä kirjoitti:

        Moi! Mä olen nainen, 172 cm, ja olen seurustellut 169 ja 170 cm pituisten miesten kanssa ja tykännyt molemmista hulluna.

        En oikein ymmärrä
        lyhyitä naisia joiden on pakko saada PIIIItkä mies! Lyhyemmissä miehissä on ihan huippuja tyyppejä, eivätkä välttämättä ole suosiossa rypeneitä naisten naurattajia, joita pidemmissä löytyy.

        Hyväksyykäpäs te, lyhyet naiset ne vähän lyhyemmät miehet! Valtaosahan on teille kuitenkin pitkiä. Jo on kumma ellei 5 - 10 cm pituusero riitä!

        Se on kuule ehkä ihan biologiaa, että eri ihmisiä viehättää eri piirteet. Jokaisella on erilainen perimä. Yleensä geneettinen erilaisuus koetaan viehättävänä, koska niin saadaan todennäköisemmin terveitä jälkeläisiä. Ei se ole aina mikään asennekysymys pelkästään.

        Itse olen nainen ja pidän itseni pituisista keskimittaisista naisista, eli ~167cm. Mieluummin ottaisin hieman itseäni pidemmän kuin lyhyemmän naisen. Jostain syystä pienikokoiset ei niin nappaa.


      • Mitä, mitä?
        tyttö kirjoitti:

        Se on kuule ehkä ihan biologiaa, että eri ihmisiä viehättää eri piirteet. Jokaisella on erilainen perimä. Yleensä geneettinen erilaisuus koetaan viehättävänä, koska niin saadaan todennäköisemmin terveitä jälkeläisiä. Ei se ole aina mikään asennekysymys pelkästään.

        Itse olen nainen ja pidän itseni pituisista keskimittaisista naisista, eli ~167cm. Mieluummin ottaisin hieman itseäni pidemmän kuin lyhyemmän naisen. Jostain syystä pienikokoiset ei niin nappaa.

        Erilaisuus? Ai ettei omista lapsista, tyttäristäkin tulis lyhyitä? Kun lyhyet naiset yleensä tuntuu tykkäävän itsestään niin kovin ja täälläkin väitetään että kaikki miehet tai ainakin suurin osa pitää juuri lyhyistä, niin eikö silloin kaiken järjen mukaan lyhyiden naisten pitäis pariutua juuri lyhyiden miesten kanssa, että saavat myös lyhyitä lapsia? Jos se lyhyys on niin ihana ja ihannoitu ominaisuus ja parasta mitä naisessa olla voi, niin suojelkaa nyt sitten sitä herran tähden! Älkääkä aina niitä pituusrajojanne olko asettelemassa miehille. Miksi lyhyille naisille pitää olla järkiään vähintään 185 cm mies, kun silloinhan tyttäristä tulee tod. näk. noita vatsenmielisiä hujoppi -naisia, jotka ei kellekään normaalille miehelle kelpaa? Tahdotteko te lyhyet naiset, jotka pitkää miestä olette vailla, että omat tyttärenne ovat hyljeksittyjä?


      • lyhempii ihmisiä

        Noin se ikävä kyllä taitaa monen kohdalla olla. Olen itse nainen ja 165cm, mieheni on 160cm...eikä mua haittaa se tippaakaan! Mua taas kiehtoo tavallaan yhtä aikaa sirot ja voimakkaat miehet pienessä koossa.


      • Lyhyistä miehistä kirjoitti:

        Moi! Mä olen nainen, 172 cm, ja olen seurustellut 169 ja 170 cm pituisten miesten kanssa ja tykännyt molemmista hulluna.

        En oikein ymmärrä
        lyhyitä naisia joiden on pakko saada PIIIItkä mies! Lyhyemmissä miehissä on ihan huippuja tyyppejä, eivätkä välttämättä ole suosiossa rypeneitä naisten naurattajia, joita pidemmissä löytyy.

        Hyväksyykäpäs te, lyhyet naiset ne vähän lyhyemmät miehet! Valtaosahan on teille kuitenkin pitkiä. Jo on kumma ellei 5 - 10 cm pituusero riitä!

        Ihan samaa mieltä kanssasi.


      • buhs

        Olen hurahtanut pitkiin miehiin , olen 160 pullukka.


      • Pitkä mies...

        Tavaran tiukkuus ei ole suoraan verrannollinen naisen pituuteen. Kuten ei kalun koko miehen pituuteen, kuten itse tuossa todistit.


      • Aikapitkänainen

        Niin? Useat lyhyet miehet ovat usein muutenkin sirompia rakenteeltaan ja lihakset mittasuhteiltaan toiset.. Minkä sillekkään voi, jos ei koe seksuaalisesti kiinnostavana lyhyitä miehiä. Ite oon pitkähkö ja hyvässä kuosissa oleva nainen, niin en mä halua mitään hippiäisiä jotka jaksaisin melkeen nostaa. Pitää olla kainolo johon voi käpertyä, eikä semmonen äijä joka nukkuu kerällä omassa kainalossa. Minimi mitta miehelle, josta kiinnostun on noin 180,185.

        Makuja on monia.


      • tutkimus1
        Pitkä mies... kirjoitti:

        Tavaran tiukkuus ei ole suoraan verrannollinen naisen pituuteen. Kuten ei kalun koko miehen pituuteen, kuten itse tuossa todistit.

        lyhyillä miehillä on tutkimusten mukaan todennäiköisesti isompi kalu kuin pitkillä, johtuu josat testosteronista ja pistuus kasvun hidastumisesta sen takia, koska enemmän menee lihaksiin ja kaluu


      • Mie14
        Lyhyistä miehistä kirjoitti:

        Moi! Mä olen nainen, 172 cm, ja olen seurustellut 169 ja 170 cm pituisten miesten kanssa ja tykännyt molemmista hulluna.

        En oikein ymmärrä
        lyhyitä naisia joiden on pakko saada PIIIItkä mies! Lyhyemmissä miehissä on ihan huippuja tyyppejä, eivätkä välttämättä ole suosiossa rypeneitä naisten naurattajia, joita pidemmissä löytyy.

        Hyväksyykäpäs te, lyhyet naiset ne vähän lyhyemmät miehet! Valtaosahan on teille kuitenkin pitkiä. Jo on kumma ellei 5 - 10 cm pituusero riitä!

        Olet niin oikeassa hyvää Joulua .


      • 2+16
        Lyhyistä miehistä kirjoitti:

        Moi! Mä olen nainen, 172 cm, ja olen seurustellut 169 ja 170 cm pituisten miesten kanssa ja tykännyt molemmista hulluna.

        En oikein ymmärrä
        lyhyitä naisia joiden on pakko saada PIIIItkä mies! Lyhyemmissä miehissä on ihan huippuja tyyppejä, eivätkä välttämättä ole suosiossa rypeneitä naisten naurattajia, joita pidemmissä löytyy.

        Hyväksyykäpäs te, lyhyet naiset ne vähän lyhyemmät miehet! Valtaosahan on teille kuitenkin pitkiä. Jo on kumma ellei 5 - 10 cm pituusero riitä!

        Kovin pituusrajoitteiset ihmiset on ihmiset mielestäni vähän tomppeleita.

        Olen itse ehtinyt sen verran oppia, että kun kerran kolahtaa joku ihminen, ei siinä katsota pituutta. Lyhyissä miehissä on erittäin miehekkäitä ja seksikkäitä yksilöitä. Olen itse ollut joskus niin pahasti lätkässä alle 170 cm mieheen että oksat pois. Siinä tilanteessa olisi kuka tahansa hongankolistaja saanut tulla viereen, enkä olisi vilkaissutkaan.


    • ----

      Yks lyhyt kiinnostais,mutt ku

    • mausta ei kiistellä

      On olemassa myös naisia, jotka ei halua yli 183cm miestä. Miehen pitää olla silti vähintään 175cm. Jokaisella makunsa.

      • 164cm mies

        Mutta kenelläkään naisella ei ole sellaista makua, että alle 175cm mies kiinnostaisi ?


      • Älähän nyt
        164cm mies kirjoitti:

        Mutta kenelläkään naisella ei ole sellaista makua, että alle 175cm mies kiinnostaisi ?

        Olen itse normaalipituinen nainen 169,5cm, ja ihanteeni miehen pituudessa 170-180cm, mutta voisin hyvinkin olla miehen kanssa joka on pari senttiä itseäni lyhyempi jos mies on muuten harteikas, miehekäs yms. Eli ei se kaikille ongelma ole että mies on alle 175cm.

        Tosin eipä ole omakaan pituuteni miesten ihanne. Toiset tykkää pitkistä "missimitoissa olevista" eli 175cm ja siitä ylöspäin, toiset taas tykkää pätkistä "pienistä ja siroista" 165cm ja siitä alaspäin. Itse jään sopivasti tuohon välimaastoon. Että "kivaa" on tämäkin. *Huokaus*


      • nat4
        164cm mies kirjoitti:

        Mutta kenelläkään naisella ei ole sellaista makua, että alle 175cm mies kiinnostaisi ?

        Minulla on. Tykkään lyhyistä miehistä, koska olen itsekin vain 155 cm. Ja mieluummin vatsakas, vähän.


      • xxx150xxx
        164cm mies kirjoitti:

        Mutta kenelläkään naisella ei ole sellaista makua, että alle 175cm mies kiinnostaisi ?

        itse olen 149cm nainen eikä paljoa vientiä ole. jotkut luulee varmaan alaikäseks tms.


      • sähköä
        Älähän nyt kirjoitti:

        Olen itse normaalipituinen nainen 169,5cm, ja ihanteeni miehen pituudessa 170-180cm, mutta voisin hyvinkin olla miehen kanssa joka on pari senttiä itseäni lyhyempi jos mies on muuten harteikas, miehekäs yms. Eli ei se kaikille ongelma ole että mies on alle 175cm.

        Tosin eipä ole omakaan pituuteni miesten ihanne. Toiset tykkää pitkistä "missimitoissa olevista" eli 175cm ja siitä ylöspäin, toiset taas tykkää pätkistä "pienistä ja siroista" 165cm ja siitä alaspäin. Itse jään sopivasti tuohon välimaastoon. Että "kivaa" on tämäkin. *Huokaus*

        niin..itse olen "vaan 173cm" pitkä ja 76 kg , mutta pituuteni ja paksuuteni vasta painona mulla onkin ne puuttuvat 22cm/6cm kertynyt sinne millä nainen saadaan hehkumaan..


      • nelikymppinen mies
        164cm mies kirjoitti:

        Mutta kenelläkään naisella ei ole sellaista makua, että alle 175cm mies kiinnostaisi ?

        Mä olen nelikymppinen 168 pitkä mies, eikä ole naisista ollut pulaa. Nuorena poitsuna tyttöystävät oli välillä pidempiä ja välillä lyhyempiä, vientiä riitti ja pitkät ujot kaverit katseli kateellisena vierestä.

        Pisin naisystävä on ollut 175, mutta ei se ole merkityksellistä. Ihan muut jutut painaa.

        Ihmisellä on yleensä suurin este omien korvien välissä, jos ei kiinnitä liikaa kuviteltuun "puutteeseensa" huomiota, niin ei se estä eikä paljon hidastakaan.

        Jos et pääse ongelmasi yli, hanki joku aasialainen muija. Joissain aasian maissa olisit keskipituinen mies, meksikossakin keskipituus on alle 170 miehillä. Toisaalta jos tuntuu, ettet onnistu suomalaisten naisten kanssa, niin monissa maissa pituus ei merkkaa senkään vertaa kuin täällä, ulkomailla liikkuessa näkee Tom Cruisen mittaisilla tai pienemmillä miehillä pitkiäkin kaunottaria rinnallaan.


      • ..........
        164cm mies kirjoitti:

        Mutta kenelläkään naisella ei ole sellaista makua, että alle 175cm mies kiinnostaisi ?

        Olen 160 cm ja minulle pituudella ei ole suurta merkitystä, ihanne olisi ehkä 175 tai vähän alle. Lyhyempikin käy, mutta on kiva jos mies on ainakin saman pituinen silloinkin kun käytän korkkareita.


      • sähköä
        .......... kirjoitti:

        Olen 160 cm ja minulle pituudella ei ole suurta merkitystä, ihanne olisi ehkä 175 tai vähän alle. Lyhyempikin käy, mutta on kiva jos mies on ainakin saman pituinen silloinkin kun käytän korkkareita.

        tulisin mielelläni kyntämään sinua..kyntöaurani koko 22/6cm 173/76


    • Lyhyet on pop

      Itekin 156cm ja n. 46kg.
      Ja ihannepituus miehellä ois se alle 180cm eikä haittaa jos on ylipainoa, kunhan ei sairaalloisesti... Lyhyemmän miehen kanssa ei tarvi kurkotella lailla kirahvin eikä tuntea itseään niin pieneksi, kuin jokskin pikkulikaksi. Toisin sanoen yhteenkuuluvuudenkin tunne on suurempi kun toinen on omaa pituusluokkaa :)

    • 183cm

      Muuten ei oikeestaan väliä pituudella, mutta lyhyet naiset rupsahtaa ennemmin... Jo kolmikymppisenä ne alkaa näyttää mummolta ja jotenki kankealta. Johtuneeko siitä, että muutamakin kilo ylipainoa näkyy helpommin, kun pitkästä varresta? Muutenki niistä tulee semmosia mummon käppänöitä varhain. Pitkä ja hoikka nainen taas näyttää vanhankin vetreältä ja hyvältä.

      • kääpiot out

        Toi on niin totta. Tai sit tulee semmonen sihteeri-fiilis. Tiukkapipoinen harmaa tilintarkastaja. Ei kiitos kääpiötä mulle vaan naisen näköinen ja kokoinen.


      • Madonna

        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi tuollaista soopaa? Rupsahtaminen ei riipu millään tavalla pituudesta.


      • Kyseenalaistaja

        Mä sulle kankeet näytän! Olen yli 50, 158 cm, painoindeksi hiukan alle 20, että siinä sulle ylipainoa, kuperkeikat sujuu eteenpäin, taaksepäin ja sivuttain, onnistuuko muuten itseltäsi?
        Voisi yhtä hyvin sanoa, että pitkiltä miehiltä alkaa aivot surkastua nuorempana kuin lyhyiltä, kun ne sijaitsee korkeammalla ja on alttiina kaikenlaisille säänvaihteluille, ja sinua 183cm voi pitää todisteena siitä!


      • nuorinainen.

        Itse olen 150/40 ja ikää on kohta 20. Minua luullaan alle 12 vuotiaaksi joten ei se aina pidä paikkaansa tuokaan. Olen kyllä todella hoikka, mutta muotoja löytyy eikä luut paista ihon alta. Olen rakenteeltani aina ollut hyvin siro vaikka syönkin hyvin, en liho millään. Sitten kun olen 30 näytän luultavasti vähän päälle parikymppiseltä. :)


    • Pienet ihania

      Minun mielestäni alle 160 cm naiset on jo inhoittavia kääpiöitä, mutta pitkät on sotanorsuja ja miehekkäitä. Sellainen 160 cm ja 65 kg taskuveenus on paras.

      • Pitkät on näyttäviä

        Kyllä ne lyhyemmätkin voivat olla miehekkäitä ja sotanorsuja, ei ole paino tai ruumiinrakenne pituudesta kiinni. Siihen vaikuttavat vartalon mittasuhteet ja perintötekijät.


    • J<3N

      Päätä lyhyemmät naiset sytyttää. Itellä pituutta 184cm ja tytölläni 162cm, ja hän on täydellinen sellaisena

    • Itse olen lyhyt nainen, 158,5 cm pitkä. En ole ollut yhdenkään lyhyen miehen kanssa ja suurin osa miehistä jotka ovat lähestyneet minua ovat olleet 180cm. Olen seurustellut kahden miehen kanssa, entinen oli 190cm ja nykyinen 186cm..
      Vaikka olen lyhyt, olen erittäin viehättynyt pitkiin miehiin :) Kyllä lyhyt nainenkin "kelpaa" :)

    • Mies 174 cm...

      Olet juuri täydellisen mittainen nainen. Sopiva paino n. 45-48 kg.

    • Hyvä ihminen

      Vastaan otsikkoosi!
      Olet väärässä. Itsellä pituutta hulppeat 190cm ja kyllä minulle lyhytkin nainen kelpaa. En pidä sitä niin häiritsevänä, ja onhan monet lyhyehköt naiset oikein nättejäkin vielä. Ainakin minusta on.
      Esim. tänään näin sellaisen itseäni reilun päätä lyhyemmän, mutta todella syötävän näköisen naisen kaupan jonossa. Oli oikein ihana näky minusta, ja yksin ostoksilla, kuin myös!

      Tykkään kuitenkin kaikenmittaisista ja värisistä naisista. Olen ns. suvaitsevainen.

    • 14+4

      Riippuu, millä tavalla on lyhyt. Tasapainoisesti siro ja lyhyt on luonnollisesti kaunis, kun taas epätasapainoisesti vaikkapa jaloista liian lyhyt ja sen vuoksi pyylevän näköinen ei ole niin hyvännäköistä. Ihmisen ulkonäkö ei ole pituudesta kiinni, mutta yleensä ääripäät ovat jollain tapaa epäsopusuhtaisia.

    • Tall/Small

      Vaimo 155cm/120kg minä 194cm/85. Mulla jalkojen pituus 100cm vaimolla 67cm. Tosi epäsuhtaine ulkoisesti mutta silti NO PROBLEMS

      • Säälittää melkein se naisesi.
        Ajattelehan missä kohtaa sen pää on rakastellessa.
        Miten suutelet sitä seisaallaan?
        Varsin omituiset on asennot.


    • veskuanus

      "Minun mielestäni alle 160 cm naiset on jo inhoittavia kääpiöitä, mutta pitkät on sotanorsuja ja miehekkäitä. Sellainen 160 cm ja 65 kg taskuveenus on paras."

      160 senttinen ja 65 kiloinen ei ole kylläkään mikään taskuvenus, vaan selkeästi ylipainoinen. Kyllä160 senttisen paino pitäisi olla selkeästi alle 60 kiloa, eli jotain 50-55 kiloa, ollakseen taskuvenus.

    • Don Komia

      Miehet eivät ole pinnallisia, heille kelpaa lyhyetkin naiset.
      Suomalaiset naiset ovat pinnallisia, epävarmoja, turvattomia, jotenkin surkimuksia, jotka TARVITSEVAT pitkän miehen turvaa.

      • EI KAIKKI NAISET!

        ÄLÄ YLEISTÄ!


      • jhgkjhgjh

        Jaa kylläs tuolla veljesi jo luettelivat, vaikka mitä kriteereitä pituudelle ja painolle.
        Mitä ihmeen turvaa, joku hujoppi muka toisi?


      • ....................

        Heille kelpaa, jotka eivät normaalipituista naista saa.....


    • koomakissa

      miehiltä on turha kysyä mitään naisten ihannepituuksia tai painoja, koska tavallinen mies joutuu tyytymään siihen mitä saa. Kyllähän lähes jokaisella miehellä on mielikuva omia silmiä mielyttävästä naisesta, mutta niitä latelemalla saa vain naisten vihat niskaansa. Universaalisti miesten himoitsema ihannenainen tuskin on mikään pulluka 155 senttinen rillipää. Mutta toki noille pullukkakääpiöille ottajansa löytyy helpostikkin, kun vaihtoehtona on oma käsi. Ja jos nyt joku mies tosissaan väittää tykkäävänsä jostakin lihavasta kääpiöstä, niin kyse on jonkin asteen sairaasta fetisistä tai siitä että tiedostaa miehenä itsekin kuuluvansa tuollaiseen pygmiliigaan, joko henkisesti tai fyysisesti.

      • Siis?

        Noin keskipituisena naisena kysyn että mitä sä nyt tuolla tarkoitat? Kai jotkut tykkää lyhyistä ja jotkut pitkistä. Niin naisissa kuin miehissäkin. Mitä vikaa siinä on?


    • baskerityty

      Itse olen pitkä nainen, ja olen saanut nimenomaan sen käsityksen, että mitä lyhyempi nainen on, sitä parempi, kunhan kyse ei ihan oikeasti kääpiöstä (geenimutaatio) ole. On varmasti miehestäkin mukavaa tuntea itsensä mieheksi, voidessaan kannatella pientä naarasta sylissään, järjestellä tämä käden käänteessä uuteen asentoon kesken sänkypuuhien ja niin edelleen.

      Eli minun kokemukseni mukaan useimpia miehiä (ellei jopa kaikkia!) miellyttää juuri sellainen taskuvenus, mikä ei toisaalta tarkoita myöskään sitä, ettei keskimittaisille ja meille pitkillekin olisi kysyntää. Se pienen pieni nainen vain taitaa olla se mieluisin ja täydellinen nainen. :)

      • minimyy

        Olen 141 cm, enkä ole koskaan ymmärtänyt miksi sellaiset 180cm miehet ovat minusta kiinnostuneet, kun itse olen aina halunnut lyhyempää miestä. Ja kyllähän minä löysinkin 172cm aivan ihanan miehen :)
        Totta on myös se, että minut on helppo kaapata syliin ja kantaakin jonkin aikaa, kun painoa on 39kg.


      • Päivän naurut!

        Ai nytkö sinä olet muuttunut pitkäksi naiseksi? Tähän asti oot ollut pitkä mies, joka samoilla sanoilla horisee jotain lähinnä perverssiä paskaa pienen naisen kieputtelusta, ja suuhun mahtuvasta pillusta... Tästä tuleekin mieleen, että olet tainnut kuitenkin mulkkua imeä, sillä ei se pillu niin ulkoneva normaalilla naisella ole. Ja oon varma, että olet lyhyt nainen jolla on joku pakko todistella omaa ihanuuttaan anonyyminä tällä palstalla. Ei sua taida kukaan kuitenkaan kovin ihanana pitää ja ei ihme kun latvalaholta vaikutat... Ihania ja kauniita naisia tosin on sekä pitkissä että lyhyissä, mutta pituus ei ole koskaan se, mikä naisesta tekee haluttavan ja kauniin. Sitä joko on haluttava ja kaunis, tai sitten ei, oli sulla pituutta metri tai kaksi metriä.


      • Päivän naurut!
        Päivän naurut! kirjoitti:

        Ai nytkö sinä olet muuttunut pitkäksi naiseksi? Tähän asti oot ollut pitkä mies, joka samoilla sanoilla horisee jotain lähinnä perverssiä paskaa pienen naisen kieputtelusta, ja suuhun mahtuvasta pillusta... Tästä tuleekin mieleen, että olet tainnut kuitenkin mulkkua imeä, sillä ei se pillu niin ulkoneva normaalilla naisella ole. Ja oon varma, että olet lyhyt nainen jolla on joku pakko todistella omaa ihanuuttaan anonyyminä tällä palstalla. Ei sua taida kukaan kuitenkaan kovin ihanana pitää ja ei ihme kun latvalaholta vaikutat... Ihania ja kauniita naisia tosin on sekä pitkissä että lyhyissä, mutta pituus ei ole koskaan se, mikä naisesta tekee haluttavan ja kauniin. Sitä joko on haluttava ja kaunis, tai sitten ei, oli sulla pituutta metri tai kaksi metriä.

        Ja vielä tuostakin kommenttisi osasta, jossa mainitset geeneistä johtuvan lyhytkasvuisuuden. Sellainen nainenko (tai mies) ei voi olla haluttava? Onko sula mahdottomuus, että esim. luonne olisi niin mahtava että jo yksistään se tekisi ihmisestä kertakaikkisen vastustamattoman? Oot kyllä todella pinnallinen ja vastenmielisen oloinen itserakas ämmä! Ja varmaan miehen pitäis sitten kuitenkin olla joku 2 -metrinen sulle, kun tähän asti oot esittänyt tällä palstalla lähes parimetristä miestä. Kuvittelet kai että joku sellainen lukis sun sekopäiset pyörittely, ja ulkonevan mulkkupillusi imemis fantasiat ja haluais sut. Ei niin tule käymään kuin vaan sun naurettavissa fantasioissa, mutta jatka samaan malliin ja muista horista aina siitä roikkuvasta suun täyttävästä vitustasikin.


      • baskerityty
        Päivän naurut! kirjoitti:

        Ja vielä tuostakin kommenttisi osasta, jossa mainitset geeneistä johtuvan lyhytkasvuisuuden. Sellainen nainenko (tai mies) ei voi olla haluttava? Onko sula mahdottomuus, että esim. luonne olisi niin mahtava että jo yksistään se tekisi ihmisestä kertakaikkisen vastustamattoman? Oot kyllä todella pinnallinen ja vastenmielisen oloinen itserakas ämmä! Ja varmaan miehen pitäis sitten kuitenkin olla joku 2 -metrinen sulle, kun tähän asti oot esittänyt tällä palstalla lähes parimetristä miestä. Kuvittelet kai että joku sellainen lukis sun sekopäiset pyörittely, ja ulkonevan mulkkupillusi imemis fantasiat ja haluais sut. Ei niin tule käymään kuin vaan sun naurettavissa fantasioissa, mutta jatka samaan malliin ja muista horista aina siitä roikkuvasta suun täyttävästä vitustasikin.

        Harmi kyllä, kaikista epäilyksistäsi huolimatta olen päälle 180-senttinen nainen. Ulkosynnyttimeni eivät täytä suuta, tai mistäpä minä sen tiedän, kun en itse niitä ylety imeksimään. Valitettavasti en myöskään ole tämä aiempi henkilö, joksi minut niin kovasti tahdot fantasioida.

        Olen todellakin pidemmänpuoleinen nainen, joka kateuden pisto sydänalassaan kertoo havainnoistaan ja kuulemastaan. Olen tyytyväinen pituuteeni, mutta tiedän, että olisin vielä useampien miesten haaveilun kohde, jos olisin edes 20 senttimentriä lyhyempi.

        Totesin, ettei mutaatiosta johtuva lyhytkasvuisuus kuulu naisihanteeseen. En sanonut, ettei sillä tavoin lyhytkasvuinen henkilö voisi olla viehättävä ja haluttava, ei, en missään nimessä. Se oli aivan omaa tulkintaasi.


      • Päivän naurut!
        baskerityty kirjoitti:

        Harmi kyllä, kaikista epäilyksistäsi huolimatta olen päälle 180-senttinen nainen. Ulkosynnyttimeni eivät täytä suuta, tai mistäpä minä sen tiedän, kun en itse niitä ylety imeksimään. Valitettavasti en myöskään ole tämä aiempi henkilö, joksi minut niin kovasti tahdot fantasioida.

        Olen todellakin pidemmänpuoleinen nainen, joka kateuden pisto sydänalassaan kertoo havainnoistaan ja kuulemastaan. Olen tyytyväinen pituuteeni, mutta tiedän, että olisin vielä useampien miesten haaveilun kohde, jos olisin edes 20 senttimentriä lyhyempi.

        Totesin, ettei mutaatiosta johtuva lyhytkasvuisuus kuulu naisihanteeseen. En sanonut, ettei sillä tavoin lyhytkasvuinen henkilö voisi olla viehättävä ja haluttava, ei, en missään nimessä. Se oli aivan omaa tulkintaasi.

        "C.L.14.11.2012 20:12-7 SULJE
        Olen melkein parimetrinen mies ja olen aina tykännyt pienistä naisista.

        156 ... hmmm ... 40–45 kg ... minua viehättää sirous ... pidän siroista nilkoista, ranteista, pienistä rinnoista, kapeasta kaulasta, siitä, että koko häpy mahtuu suuhuni ja minä näytän suunnattoman suurelta tietyistä näkymistä, pidän siitä, että voin kannatella pientä naista, pyöritellä häntä mieliln määrin ja että hän nukahtaa kainalooni kuin pieni kissa.

        Pieni on ihana, pieni nainen on maailman ihanin asia."

        Tämä samassa ketjussa oleva kommentti on ihan tasan tarkkaan sun kirjoittama. Käytät samoja sanoja ja ilmaisuja tässä ja monissa muissa ketjuissa olet esittänyt myös pitkää miestä ja samaa naurettavaa paskaa suoltanut. Edelleen - pituus ei tee kenestäkään ihanaa, ja sinä et ainakaan ole ihana, vaikka kuinka yrität seksifantasioillasi jotain todistella. Sitä paitsi kukaan normaali heteronainen ei kirjoita toisista naisista mitään tämän kaltaista:

        "On varmasti miehestäkin mukavaa tuntea itsensä mieheksi, voidessaan kannatella pientä naarasta sylissään, järjestellä tämä käden käänteessä uuteen asentoon kesken sänkypuuhien ja niin edelleen."


      • Päivän naurut! kirjoitti:

        "C.L.14.11.2012 20:12-7 SULJE
        Olen melkein parimetrinen mies ja olen aina tykännyt pienistä naisista.

        156 ... hmmm ... 40–45 kg ... minua viehättää sirous ... pidän siroista nilkoista, ranteista, pienistä rinnoista, kapeasta kaulasta, siitä, että koko häpy mahtuu suuhuni ja minä näytän suunnattoman suurelta tietyistä näkymistä, pidän siitä, että voin kannatella pientä naista, pyöritellä häntä mieliln määrin ja että hän nukahtaa kainalooni kuin pieni kissa.

        Pieni on ihana, pieni nainen on maailman ihanin asia."

        Tämä samassa ketjussa oleva kommentti on ihan tasan tarkkaan sun kirjoittama. Käytät samoja sanoja ja ilmaisuja tässä ja monissa muissa ketjuissa olet esittänyt myös pitkää miestä ja samaa naurettavaa paskaa suoltanut. Edelleen - pituus ei tee kenestäkään ihanaa, ja sinä et ainakaan ole ihana, vaikka kuinka yrität seksifantasioillasi jotain todistella. Sitä paitsi kukaan normaali heteronainen ei kirjoita toisista naisista mitään tämän kaltaista:

        "On varmasti miehestäkin mukavaa tuntea itsensä mieheksi, voidessaan kannatella pientä naarasta sylissään, järjestellä tämä käden käänteessä uuteen asentoon kesken sänkypuuhien ja niin edelleen."

        "Päivän nauruille" tiedoksi, että minä C. Linguist (Cunning Linguist) eli C.L. en ole esiintynyt nimimerkillä "baskerityty":

        Minä olen hyvin kokenut mies, liki parimetrinen. Minä rakastan pieniä naisia. Olen vain sellainen. Ihan samoin rakastan cuninlingusta yli kaiken. Ei tällainen niin kovin epäuskottavaa pitäisi olla. On minulla joskus ollut pitkiäkin naisia, viimeksi ... toistakymmentä vuotta sitten.

        Minä olen iso ja vahva, 2–3 kertaa salilla/vko jo vuosien ajan. Penkiltä nousee yli 100 kg. Hauiskääntöjä teen 55 kg tangolla parisenkymmentä. Pystyn kannattelemaan 40–45 kiloista naista vaikka kuinka pitkään. Pystyn kääntämään hänet yhden käden varassa ylösalaisin. Kun hän ratsastaa päälläni, pystyn nostamaan hänet käsilläni suoraan kasvoilleni.

        Ja tuolla joku aiemmin väitti, ettei pituudella ole mitään tekemistä sukupuolielinten koon kanssa. Omakohtaisesti väitän, että on, katson sitten itseäni tai näitä ihania pieniä naisia, joita minulla on ollut varsin runsaslukuisesti, kun sellaisiin olen viehättynyt.

        Ja mitä tulee sitten tuohon painoon, niin on syytä muistaa, että BMI toimii hyvänä indikaattorina vain keskipituuksien lähellä. Mitä kauempana ollaan keskipituudesta sen enemmän BMI arvo vääristyy. Pitkillä on yllättävän suuri BMI kun taas lyhyillä kovin pieni. Miksikö? Siksi, että ihmisen tilavuus on verrannollinen mittojen kolmanteen potenssiin, kun taas BMI on verrannollinen mittojen toiseen potenssiin.

        155 cm ja 40–45 kg ... aivan ihana, minun huumeeni.

        Ja sitten vielä niistä hävyistä. Itse kutsun niitä kukkasiksi, koska ne ovat maailman suurin ihme, elämän lähteitä, ihanan tuoksuisia ja makuisia. Minä pidän runsaista terälehdistä, joita on hyvä suudella ja hyvitellä. MInä pidän profiilikkaasta häpykielen harjasta ja häpykielestä, joka tulee kiihoituksen myötä sulosti näkyville palvottavakseni.

        Nautin kauniista naisista kaikin aistein, mutta kaikkein suurimman nautinnon saan kun voin antaa jotain niin kaunista, että toinen menettää hallintansa ja kituu nautinnossa. Niin, minä olen todella taitava, mutta ei minun tarvitse sitä todistaa kenellekään. Nautintoni on oma asiani. Ja minun huumeeni on ihanimmillaan pieni nainen, jota voin kieputella mennen tullen.

        Revi siitä päivän naurut.


      • baskerityty
        Päivän naurut! kirjoitti:

        "C.L.14.11.2012 20:12-7 SULJE
        Olen melkein parimetrinen mies ja olen aina tykännyt pienistä naisista.

        156 ... hmmm ... 40–45 kg ... minua viehättää sirous ... pidän siroista nilkoista, ranteista, pienistä rinnoista, kapeasta kaulasta, siitä, että koko häpy mahtuu suuhuni ja minä näytän suunnattoman suurelta tietyistä näkymistä, pidän siitä, että voin kannatella pientä naista, pyöritellä häntä mieliln määrin ja että hän nukahtaa kainalooni kuin pieni kissa.

        Pieni on ihana, pieni nainen on maailman ihanin asia."

        Tämä samassa ketjussa oleva kommentti on ihan tasan tarkkaan sun kirjoittama. Käytät samoja sanoja ja ilmaisuja tässä ja monissa muissa ketjuissa olet esittänyt myös pitkää miestä ja samaa naurettavaa paskaa suoltanut. Edelleen - pituus ei tee kenestäkään ihanaa, ja sinä et ainakaan ole ihana, vaikka kuinka yrität seksifantasioillasi jotain todistella. Sitä paitsi kukaan normaali heteronainen ei kirjoita toisista naisista mitään tämän kaltaista:

        "On varmasti miehestäkin mukavaa tuntea itsensä mieheksi, voidessaan kannatella pientä naarasta sylissään, järjestellä tämä käden käänteessä uuteen asentoon kesken sänkypuuhien ja niin edelleen."

        Arvoisa herra/rouva Päivän naurut! saakin nyt oivan tilaisuuden vertailla esimerkiksi meidän kahden kirjoittajan tapoja ilmaista itseämme kirjallisesti ja tuottaa tekstiä. Tai voihan tietysti olla, että kuvittelet, että maailmassa vain yksi ainoa ihminen kirjoittaa lähestulkoonkaan suomen kieliopin mukaisesti. Sitten sinulla on ehkä syysi niputtaa meidät samaksi henkilöksi. Mutta voihan, meitä on enemmänkin.


      • baskerityty
        Päivän naurut! kirjoitti:

        "C.L.14.11.2012 20:12-7 SULJE
        Olen melkein parimetrinen mies ja olen aina tykännyt pienistä naisista.

        156 ... hmmm ... 40–45 kg ... minua viehättää sirous ... pidän siroista nilkoista, ranteista, pienistä rinnoista, kapeasta kaulasta, siitä, että koko häpy mahtuu suuhuni ja minä näytän suunnattoman suurelta tietyistä näkymistä, pidän siitä, että voin kannatella pientä naista, pyöritellä häntä mieliln määrin ja että hän nukahtaa kainalooni kuin pieni kissa.

        Pieni on ihana, pieni nainen on maailman ihanin asia."

        Tämä samassa ketjussa oleva kommentti on ihan tasan tarkkaan sun kirjoittama. Käytät samoja sanoja ja ilmaisuja tässä ja monissa muissa ketjuissa olet esittänyt myös pitkää miestä ja samaa naurettavaa paskaa suoltanut. Edelleen - pituus ei tee kenestäkään ihanaa, ja sinä et ainakaan ole ihana, vaikka kuinka yrität seksifantasioillasi jotain todistella. Sitä paitsi kukaan normaali heteronainen ei kirjoita toisista naisista mitään tämän kaltaista:

        "On varmasti miehestäkin mukavaa tuntea itsensä mieheksi, voidessaan kannatella pientä naarasta sylissään, järjestellä tämä käden käänteessä uuteen asentoon kesken sänkypuuhien ja niin edelleen."

        P.S. Ja totta munassa ns. normaali heteronainen voi kirjoittaa toisesta naisesta noinkin ylistävästi. Miksi ei? Itsehän juuri tahtoisin olla tuo pieni naaras.


      • baskerityty kirjoitti:

        P.S. Ja totta munassa ns. normaali heteronainen voi kirjoittaa toisesta naisesta noinkin ylistävästi. Miksi ei? Itsehän juuri tahtoisin olla tuo pieni naaras.

        Niin, kyllä se pitkäkin nainen voi olla ihana! Aina se on ihanaa, kun nainen nukahtaa kainaloon onnellisena kuin kissa - pituudesta riippumatta.


      • Joopa joo...
        c.linguist kirjoitti:

        Niin, kyllä se pitkäkin nainen voi olla ihana! Aina se on ihanaa, kun nainen nukahtaa kainaloon onnellisena kuin kissa - pituudesta riippumatta.

        Ihan selvästi oot baskerityty, et sinä ketään huijaa. Ja oman kokemuksen mukaan näin bi -seksuaalisena naisena sekä miesten että naisten (kaiken pituisten, painoisten, rotevien, sirojen, lihavien, laihojen) haarovälejä nähneenä ja kokeneena voin varmasti väittää, että pituudella ei ole mitään tekemistä genitaalien koon kanssa. Kieliopin mukainen kirjoittaminen ei sua paljasta, vaan tuo pyörittely ja kieputtelu -höpötys joka on lähinnä koomista ja saa aikaan kaikkea muuta kuin eroottisia mielikuvia. Onko se nainen joku ihmeen hyrrä ja väkkärä? Tosi typerää paskaa... Ja sanot ettei sun tarvi mitään todistella, no mistä sitten tuo kilometrin mittainen tylsä selostuksesi? Todistelua täynnä, eikä mitään muuta.


      • baskerityty
        Joopa joo... kirjoitti:

        Ihan selvästi oot baskerityty, et sinä ketään huijaa. Ja oman kokemuksen mukaan näin bi -seksuaalisena naisena sekä miesten että naisten (kaiken pituisten, painoisten, rotevien, sirojen, lihavien, laihojen) haarovälejä nähneenä ja kokeneena voin varmasti väittää, että pituudella ei ole mitään tekemistä genitaalien koon kanssa. Kieliopin mukainen kirjoittaminen ei sua paljasta, vaan tuo pyörittely ja kieputtelu -höpötys joka on lähinnä koomista ja saa aikaan kaikkea muuta kuin eroottisia mielikuvia. Onko se nainen joku ihmeen hyrrä ja väkkärä? Tosi typerää paskaa... Ja sanot ettei sun tarvi mitään todistella, no mistä sitten tuo kilometrin mittainen tylsä selostuksesi? Todistelua täynnä, eikä mitään muuta.

        Kyllä minä vaan naisena tykkään, että jos mies tahtoo kesken rakastelun vaihtaa asentoa, niin toimenpide ei vaadi pitkällistä ohjekeskustelua ja vaivaista kömpimistä, vaan mies voi vain huiskaista minut oikein päin ja oikeaan kulmaan, keskeytyksettä!


      • marjann1
        baskerityty kirjoitti:

        Kyllä minä vaan naisena tykkään, että jos mies tahtoo kesken rakastelun vaihtaa asentoa, niin toimenpide ei vaadi pitkällistä ohjekeskustelua ja vaivaista kömpimistä, vaan mies voi vain huiskaista minut oikein päin ja oikeaan kulmaan, keskeytyksettä!

        Miehellä täytyy olla tarpeeksi voimaa että huiskasee minkä kokoisen naisen tahansa! Mikä mies se muuten on?


      • Joopa joo... kirjoitti:

        Ihan selvästi oot baskerityty, et sinä ketään huijaa. Ja oman kokemuksen mukaan näin bi -seksuaalisena naisena sekä miesten että naisten (kaiken pituisten, painoisten, rotevien, sirojen, lihavien, laihojen) haarovälejä nähneenä ja kokeneena voin varmasti väittää, että pituudella ei ole mitään tekemistä genitaalien koon kanssa. Kieliopin mukainen kirjoittaminen ei sua paljasta, vaan tuo pyörittely ja kieputtelu -höpötys joka on lähinnä koomista ja saa aikaan kaikkea muuta kuin eroottisia mielikuvia. Onko se nainen joku ihmeen hyrrä ja väkkärä? Tosi typerää paskaa... Ja sanot ettei sun tarvi mitään todistella, no mistä sitten tuo kilometrin mittainen tylsä selostuksesi? Todistelua täynnä, eikä mitään muuta.

        Päivän naurut, vastasin sinulle siksi, että väitit jonkun toisen tekstiä omakseni ja minun tekstiä tämän toisen omaksi. Se on raukkamainen väite. Minä halusin oikasta kummallisen käsityksesi siksikin, että nickini on tunnettu tietyissä piireissä.

        Mikä siinä on kummallista, jos iso mies pitää pienistä naisista?

        En halua kirjoittaa sinulle enempää, mutta kysyhän itseltäsi, miksi asenteesi on tuollainen. Asenteesi kertoo sinusta paljon. Veikkaan, ettet viihdy itsesi kanssa juurikaan.


      • N33v
        c.linguist kirjoitti:

        "Päivän nauruille" tiedoksi, että minä C. Linguist (Cunning Linguist) eli C.L. en ole esiintynyt nimimerkillä "baskerityty":

        Minä olen hyvin kokenut mies, liki parimetrinen. Minä rakastan pieniä naisia. Olen vain sellainen. Ihan samoin rakastan cuninlingusta yli kaiken. Ei tällainen niin kovin epäuskottavaa pitäisi olla. On minulla joskus ollut pitkiäkin naisia, viimeksi ... toistakymmentä vuotta sitten.

        Minä olen iso ja vahva, 2–3 kertaa salilla/vko jo vuosien ajan. Penkiltä nousee yli 100 kg. Hauiskääntöjä teen 55 kg tangolla parisenkymmentä. Pystyn kannattelemaan 40–45 kiloista naista vaikka kuinka pitkään. Pystyn kääntämään hänet yhden käden varassa ylösalaisin. Kun hän ratsastaa päälläni, pystyn nostamaan hänet käsilläni suoraan kasvoilleni.

        Ja tuolla joku aiemmin väitti, ettei pituudella ole mitään tekemistä sukupuolielinten koon kanssa. Omakohtaisesti väitän, että on, katson sitten itseäni tai näitä ihania pieniä naisia, joita minulla on ollut varsin runsaslukuisesti, kun sellaisiin olen viehättynyt.

        Ja mitä tulee sitten tuohon painoon, niin on syytä muistaa, että BMI toimii hyvänä indikaattorina vain keskipituuksien lähellä. Mitä kauempana ollaan keskipituudesta sen enemmän BMI arvo vääristyy. Pitkillä on yllättävän suuri BMI kun taas lyhyillä kovin pieni. Miksikö? Siksi, että ihmisen tilavuus on verrannollinen mittojen kolmanteen potenssiin, kun taas BMI on verrannollinen mittojen toiseen potenssiin.

        155 cm ja 40–45 kg ... aivan ihana, minun huumeeni.

        Ja sitten vielä niistä hävyistä. Itse kutsun niitä kukkasiksi, koska ne ovat maailman suurin ihme, elämän lähteitä, ihanan tuoksuisia ja makuisia. Minä pidän runsaista terälehdistä, joita on hyvä suudella ja hyvitellä. MInä pidän profiilikkaasta häpykielen harjasta ja häpykielestä, joka tulee kiihoituksen myötä sulosti näkyville palvottavakseni.

        Nautin kauniista naisista kaikin aistein, mutta kaikkein suurimman nautinnon saan kun voin antaa jotain niin kaunista, että toinen menettää hallintansa ja kituu nautinnossa. Niin, minä olen todella taitava, mutta ei minun tarvitse sitä todistaa kenellekään. Nautintoni on oma asiani. Ja minun huumeeni on ihanimmillaan pieni nainen, jota voin kieputella mennen tullen.

        Revi siitä päivän naurut.

        Tota....
        Laitoin tosta sun fetissistä tuonne jo aiemminkin viestiä. Tajusin juttus paremmin kun luin sun harrastuksesta. Ilmeisesti me pienet naiset korostetaan SUN suuruutta ja SUN maskuliinisuutta, kun SÄ olet itses treenannut kovaan kuntoon.
        Lyhyesti, sain kuvan että sulle nainen=pimppa.
        Kukin tavallaan, eipä siinä mitään, mutta ärsyttää kun yrität selittää, että tykkäät meistä pienistä naisista tällaisina, sehän on soopaa. Jos tuo olis totta, olisit varmaan jo löytänyt meistä pikkunaisista elämänkumppanin...

        Sun juttus on kakkaa kauniissa paketissa, karmeeta yleistämistä ja melkosen alentavaa luettavaa minkäkokoiselle naiselle tahansa!


      • N33v kirjoitti:

        Tota....
        Laitoin tosta sun fetissistä tuonne jo aiemminkin viestiä. Tajusin juttus paremmin kun luin sun harrastuksesta. Ilmeisesti me pienet naiset korostetaan SUN suuruutta ja SUN maskuliinisuutta, kun SÄ olet itses treenannut kovaan kuntoon.
        Lyhyesti, sain kuvan että sulle nainen=pimppa.
        Kukin tavallaan, eipä siinä mitään, mutta ärsyttää kun yrität selittää, että tykkäät meistä pienistä naisista tällaisina, sehän on soopaa. Jos tuo olis totta, olisit varmaan jo löytänyt meistä pikkunaisista elämänkumppanin...

        Sun juttus on kakkaa kauniissa paketissa, karmeeta yleistämistä ja melkosen alentavaa luettavaa minkäkokoiselle naiselle tahansa!

        Ihan kuten haluat, Minun naiseni eivät kuitenkaan valita vaan ovat kiitollisia saamastaan kohtelusta, joka taas tuntuu minusta hyvältä. Minä olen tällainen kuin olen enkä pyydä sitä anteeksi. Minä pidän pienistä naisista. Ilmaisu "tykkäät meistä pienistä naisista tällaisina" on sinun, ei minun.

        Kun minä tapaan naisen, keskityn häneen 100%:sti. Unohdan itseni ja pahan maailman ja kohtaan paratiisin. Jos tämä taipumuskeni tuottaa sinulle ongelmia, niin se on sinun ongelmasi. En pyydä anteeksi itseäni. Olen uros ja ja haluan naarasta. Teeskentelyt sikseen! Tasa-arvorutisijat kierrän kaukaa enkä koske tikullakaan.

        Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies.


      • jhggf
        c.linguist kirjoitti:

        Ihan kuten haluat, Minun naiseni eivät kuitenkaan valita vaan ovat kiitollisia saamastaan kohtelusta, joka taas tuntuu minusta hyvältä. Minä olen tällainen kuin olen enkä pyydä sitä anteeksi. Minä pidän pienistä naisista. Ilmaisu "tykkäät meistä pienistä naisista tällaisina" on sinun, ei minun.

        Kun minä tapaan naisen, keskityn häneen 100%:sti. Unohdan itseni ja pahan maailman ja kohtaan paratiisin. Jos tämä taipumuskeni tuottaa sinulle ongelmia, niin se on sinun ongelmasi. En pyydä anteeksi itseäni. Olen uros ja ja haluan naarasta. Teeskentelyt sikseen! Tasa-arvorutisijat kierrän kaukaa enkä koske tikullakaan.

        Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies.

        Mää niin tykkään susta :)


      • jhggf kirjoitti:

        Mää niin tykkään susta :)

        Mahtaisinkohan minä tykätä sinusta ... ;p


      • jhggf
        c.linguist kirjoitti:

        Mahtaisinkohan minä tykätä sinusta ... ;p

        Ehkä ;)


      • jhggf kirjoitti:

        Ehkä ;)

        sähkis toimii: c.linguist - miumaumour - suomi24.fi

        No promises. Tulen kanssa kun leikkii, niin näpit voi palaa. Nautinto taattu.


      • Mie1420

        Olet niin väärässä minusta naiset olevat kauniita ja mitä enempi sitä parempi.jaiks.


      • 5+16
        c.linguist kirjoitti:

        Ihan kuten haluat, Minun naiseni eivät kuitenkaan valita vaan ovat kiitollisia saamastaan kohtelusta, joka taas tuntuu minusta hyvältä. Minä olen tällainen kuin olen enkä pyydä sitä anteeksi. Minä pidän pienistä naisista. Ilmaisu "tykkäät meistä pienistä naisista tällaisina" on sinun, ei minun.

        Kun minä tapaan naisen, keskityn häneen 100%:sti. Unohdan itseni ja pahan maailman ja kohtaan paratiisin. Jos tämä taipumuskeni tuottaa sinulle ongelmia, niin se on sinun ongelmasi. En pyydä anteeksi itseäni. Olen uros ja ja haluan naarasta. Teeskentelyt sikseen! Tasa-arvorutisijat kierrän kaukaa enkä koske tikullakaan.

        Mies ei ole nainen. Nainen ei ole mies.

        Kyllä mullekin tuollainen c.linguist kelpaa, vaikka olenkin sulle hieman liian pitkä, vähän päälle 160.


      • 5+16 kirjoitti:

        Kyllä mullekin tuollainen c.linguist kelpaa, vaikka olenkin sulle hieman liian pitkä, vähän päälle 160.

        160 on vielä ihanan lyhyt ;)

        Onko sinulla rohkeutta...


    • Collinen

      maksimimissaan 45 kg ja pitkät hiukset...ei silmälaseja...yööhhh

      • pienestä pitäen

        Totta haitaris pitää olla pitkät hiukset (värillä ei väliä) ja silmiklasit ! painoa ei tartte niin paljoooo vähemmälläkin pärjää ;)


    • angelie89

      "miehiltä on turha kysyä mitään naisten ihannepituuksia tai painoja, koska tavallinen mies joutuu tyytymään siihen mitä saa. Kyllähän lähes jokaisella miehellä on mielikuva omia silmiä mielyttävästä naisesta, mutta niitä latelemalla saa vain naisten vihat niskaansa. Universaalisti miesten himoitsema ihannenainen tuskin on mikään pulluka 155 senttinen rillipää. Mutta toki noille pullukkakääpiöille ottajansa löytyy helpostikkin, kun vaihtoehtona on oma käsi. Ja jos nyt joku mies tosissaan väittää tykkäävänsä jostakin lihavasta kääpiöstä, niin kyse on jonkin asteen sairaasta fetisistä tai siitä että tiedostaa miehenä itsekin kuuluvansa tuollaiseen pygmiliigaan, joko henkisesti tai fyysisesti."

      Totta joka sana. Ihmttelenkin, mitä "miehiä" ylläolevat on? Mahtaisivatko olla joko niitä epätoivoisia miehiä tai lyhyitä, läskejä naisia.

    • Ihme napinaa

      Eiköhän se miesten ihanne ole se 160-170 cm pitkä nainen, eli ei liian lyhyt eikä pitkä. Mitä tästä loputtomasti vääntää kun ei tosiasiat ja ihmisten mieltymykset miksikään muutu?

    • Hyvä pituus

      156 cm, ehanan pituinen :) Pieni pyöreys ei haittaa, hiusten pituudella ei niin väliä, kunhan ei ole mikään ihan siilitukka.

    • Lyhyet naiset on miljoona kertaa kauniimpia ku pitkät.

      • normaalipituinen nai

        sanoo mies jolla on huono itsetunto ja haluaa kääpiön.


      • 189
        normaalipituinen nai kirjoitti:

        sanoo mies jolla on huono itsetunto ja haluaa kääpiön.

        lyhyet typöt on söpöjjä ja itsetunnos ei oo ongelmia


    • what5

      mitä välii

    • Kyllä lyhyille naisille ottajia riittää :)

    • Hermanni 20

      Ehkä minulle paras mitta on 150-180 mutta poikkeuskin saattaa vahvistaa säännön.
      Joka tapauksessa naisen ilmeet ja olemus on kaikkia fyysisiä mittoja suuremmassa arvossa. Olen ollut hyvästi täpinöissäni hyvin erilaisten naisten näkemisestä. itse olen 180(ainakin sotilaspassi väittää niin)

    • artska

      Moikka
      Se kun kemiat kohtaavat, pituudella painolla ei juurikaan
      ole merkitystä, olen huomannut kun liikkuu ilman julmia
      ennakkoluuloja, ainakin olen ollut kivoilla treffeillä oikeiden
      ihmisten kanssa, ei löydy haukuttavaa:)

    • sopiva

      Olen 185cm mies ja pidän lyhyistä naisista. ja minusta ei 156cm ole vielä mitenkään poikkeuksellisen lyhyt. Lyhyemmillä naisilla on kaikki herkut helpommin ulottuvilla esim. loikoillessa.
      Tärkeintä kuitenkin mitä siellä korvien välissä on. tumma tai vaalea brunette tai punapää silmälasit tai ilman ovat melko sivuseikkoja, jos muuten ajatusten kulku natsaa.

      Ihastuessa sitä kiinnittää niihin hyviinpuoliin kuitenkin huomiota, ja jokaisen pikku puutteet jää huomaamatta. sanotaanhan että rakkaus on sokea. toki toivoisin naiseni pysyttelevän normaalipainon rajoissa. anorktikot etenkin tuntuvat joskus pahalta katsoa.

    • Yks mies

      Oikea totuus on, että nykyään suositaan pitkiä. Jäin itse tällaiseksi 180cm tumpiksi, mutta kieltämättä naisen ihannemitta on 165-177cm. Sanotaan, että 160cm vielä ok, mutta 156 on jo lyhyt. Sitten yli 180cm nainen on mielestäni jotenkin erikoinen tapaus,,,, Miehenä haluaisin itse olla sellainen 185cm ja naisen ihannepituus olisi silloin tuo 177cm tietenkin,,,

    • Lyhyt nainen on hyvä, sillä että onko hoikka, siro tai pyöreähkö ei ole väliä, ainakaan mulle. Itse tykkään alle 165cm pitkistä naisista ja mä itse olen 180cm pitkä mies. Silmälasit voi tehdä naisesta seksikkäämmän. Hiukset voi olla seksikkät ja hyvät oli ne sitten pitkät tai lyhyet. Tumma hiuksisille naisille sopii usein hyvin lyhkäset hiukset ja vaaleille naisille pitkät hiukset.

      Tärkein ominaisuus naisessa on kuitenkin kokonaisuus.

    • Pitkä nainen

      Minä olen pitkä nainen (178) ja tykkään pituudestani niin, että käytän vielä korkojakin... ajattelen sillain, että sellainen mies joka uskaltaa tulla iskemään pitkää naista niin hänellä on ainakin itseluottamus kunnossa.... =)) et ei pituudella ole kyl väliä kunhan itse viihtyy oman pituutensa kanssa.. itsevarmuus on kaunista.

    • tapavaa seuraa

      Saat varmasti kaltaisesi miehen, ole huoletta.

      Itse en huolisi sinua edes kaveriksi tai ystäväksi.

      "Tyhmät ystävät ovat vaarallisempia, kuin viisaat vihamiehet."

      Tylsistyisin seurassasi, jos en pääsisi pois masentuisin.

      Käytä Googlea saat tarkat mitat mitä "naiseuteen" pitää olla
      kasvoissa ja vartalossa.

    • parthesuhde

      itselläni oli 152cm PITKÄ NAINEN ja itse olen 174cm..kiva oli pussailla jne..saimme 4 yhteistä lasta..Miust tää koko aihe on ihan turhaa. Ehkäpä joku vain haluaa pönkittää itsetuntoaan ennen marttyyrikuolemaansa.

    • AllGood

      Ei naisen pituus ratkaise niin paljo. Enempi se sopusuhtasuus lyö silmille. Eikä silmälasit haittaa liion.

    • stp79

      Nainen voi olla haluttava lyhyempänä, pidempänä, hoikempana tai lihavampana. Ei ketään voi irrottaa omasta persoonastaan. Kokonaisuus on se joka ainakin minulla ratkaisee, onko nainen kiinnostava. Vaikka olisi ulkoisesti miten kaunis, niin ilkeää ja pinnallista persoonaa se ei piiloon saa. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

    • isovaaleeblondi

      Mielummin vaalea/blondi,kun joku punapää tai brunette.
      Pienivaalea ja pyöreä,tai sopusuhtanen...

      Jos on joku anorektinen riivinrauta,ei semmosen jatkuvaa natinaa jaksa kuunnella.
      LUONNE ON TÄRKEÄ

      (kommenttia plussaavat ovat varmasti vaaleita ja pikkusen pyöreämpiä,joita voi iso mies halata katkomatta luita)

      • OLI

        Mulla oli pieni mies ja pelkäsin katkovani sen luita :o))


    • parasta A ryhmää oot

      Nainen on nätti kun huolta pitää oli se sit lyhyt tai pitempi,oli sillä hiukset lyhkäset tai pitemmät,mut se on niin miestenkin makuasia,toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä,mut itse otan mieluummin lyhyen kuin pitkän ,kun pitkällä hyötyä muuta kuin et ei peppu käy maahan kun on kakilla kyykyllään heh.Olet sopivan painoinen jos olet siinä 60kg molemmin puolin

    • Just lyhyt nainen on sexikäs.Ite olen 188.Silmälasit ja pidempi tukka korostavat seksikkyyttä.Ei kyllä ole pakolliset.

    • klop100

      Missimitoissa olevaa naista on toki kiva katella, mutta vanha voi kertoa, että kovimmat kyydit sängyssä saa vähän lyhyemmiltä ja paksummilta tytöiltä;)

      Ei säännönmukaisesti, mutta niinku keskimäärin...)))

      Lirumlaarum, naisen pituudella ja painolla ei ole ainakaan mulle mitään merkitystä. "Se jokin" ei liity millään tavalla pituuteen tai painoon.

      Mua viehättää naisessa eniten aistillisuus, huumorintaju ja seksikkyys. En oo huomannut, että kyseiset ominaisuudet erityisesti liittyisivät pituuteen tai painoon, puhumattakaan silmälaseista tai hiusten pituudesta;)

    • lennu20

      minusta ihanne olis 168cm / 56kg.
      toisaalta suosituimmat pornotähdet ovat 155-162cm haarukassa,
      joten siitä voi vetää johtopäätöksiä..

    • ertyuwq

      Ja näin tämäkin vedätys päätyi yläpalkkiin .

    • Otto Kustaa

      Muulla ei ole väliä kun vain kädet ovat tarpeeksi lyhyet ettei pysty pyllyään raapimaa. Eikä ole niin ruma että lapset pelkää eikä niin kaunis että toiset vie:-)

    • näinseon

      mitä pienempi sen parempi ottaa suihin.

      • Markku156

        No lyhyt nainen nyt tekee mitä vaan hyvin että yleensä saa pidettyä miehen kun sellaisen on kerran saanut kiinni. Ei lyhyet naiset niin kovin haluttuja ole.


      • Pieni onnell. äiti
        Markku156 kirjoitti:

        No lyhyt nainen nyt tekee mitä vaan hyvin että yleensä saa pidettyä miehen kun sellaisen on kerran saanut kiinni. Ei lyhyet naiset niin kovin haluttuja ole.

        "Markku156"

        Sulla taitaa olla itselläsi alka kova "alkkis!"

        Tai sitten luonevika. Et taia saaha itse edes sitä pientä naista, kun noin halveksien puhut naisista?

        Thaimaalaitytötkin ovat pieniä ja siroja ja hyvin kelpaavat pitkillekkin suomalais ja ruotsalaismiehille. Mikä Hitleri oot kun ihmiset ei mielestäsi voi olla juuri sitä mitä ovatkin.

        Minä olen vain 150 cm pitka, ja olin nuorena nätti, hyvinmuodostunut, hoikka, mutta isorintainen flikka, kyllä pojat jälkeen vislasi. Rakastuin jo 17v ja menin naimisiin 18v, kun en halunut senajan tavanmukaan antaa iteäni lainatavaraksi, vaan säästin itseni kokonaisena omalle miehelleni.

        Mieheni on 172 cm, eikä ole koskaan milläänlailla tuntunut epäsopivaiselta, vaan meillä on ollut ihana sexielämäkin yhdessä.

        Synnytin kolme pulskaa poika lasta muiden töiteni ohessa ja heistä kasvoi jokaisesta yli yli isänsä mittaisia komeita ja kunnollisia, toiset ihmiset huomioon ottavia miehiä, jotka itskkin perustivät perheet nuorina.


      • ...
        Markku156 kirjoitti:

        No lyhyt nainen nyt tekee mitä vaan hyvin että yleensä saa pidettyä miehen kun sellaisen on kerran saanut kiinni. Ei lyhyet naiset niin kovin haluttuja ole.

        ai ei vai? monta miesystävääni ainakin katselee useammin lyhyempiä naisia kuin pitkiä. On paljon paremman näköistä, jos nainen on miestä lyhyempi kuin että olisi miestä pidempi.


    • Mulle naisen pituus ei ole niin merkityksellinen. Lyhyet naiset ovat usein olemukseltaan jotenkin symppiksen näköisiä ja pitkät taas naisellisia. Mutta seuratkaapa kadulla vastaantulevia pareja: Mies on lähes aina pidempi. Luin jostain että vain yksi nainen sadasta hyväksyy itseään lyhyemmän miehen. Sama ilmiö on todettavissa ainakin Suomi24:n treffeissä: Menninkäisen kokoiset naiset edellyttävät mieheltä vähintään 180 cm:n pituutta. Tämän tietäen ei kannata iskumielessä törsätä aikaansa itseään pidempiin naisiin.

    • luonne on tärkein.

    • ns.normaalip.mies

      miksi lyhyt nainen ei kiinnoistaisi ???? aivan samalla tapaan kuin pitempi tai pitkä nainen... elkä missään tapauksessä lyhyemmät naiset menettäkö itseluottamusta, olette varmasti sexsikkäitä ja haluttuja.

    • JKUUII

      EI OLE

    • Piiitkä NAINEN

      Olen 180 cm pitkä nainen ja mieheni on oltava vähintään 180 cm. En todellakaan seurustelisi itseäni lyhyemmän kanssa.
      Niin ja lyhyet naiset voi jättää ne pitkätmiehet pitkille naisille, kiitos ;)
      Mikä juttu se on, että mitä pidempi mies niin sitä pienempää naista se ettii. Onko pitkillä (yli 190cm) miehilä nin pienet vehkeet, että ettii pienen naisen näyttääkseen isommalta :D Olen vaan miettinyt, älkää hermostuko ;)

      • vehkeenpituus

        Onko pitkillä (yli 190cm) miehilä nin pienet vehkeet,

        Mä oon kai tällänen tappi,pituutta vaan 182cm itellä ja vehje on 18cm?


      • heh4

        Näinhän sitä sanotaan, että kun pienille miehille ei annettu pituutta, heitä siunattiin sitten isolla jormalla. Päinvastoin sitten pitkille miehille annettiin pienempi ettei tule paha mieli. Itse olen todennut että pitkä mies joka kulkee kovin pätkän naisen kanssa on usein hyvin huonoitsetuntoinen. Ei ole kanttia pitkään naiseen.


    • Uusiosinkku

      Lasejahan pidetään tietenkin näön vuoksi! Ei ulkonäön. Voihan ne herkällä hetkellä ottaa pois jos ketä häiritsee! Eikös silloin ole tarkoitus olla senverran lähekkäin että ilman lasejakin jo näkee. Ja pärjäillä muilla aisteilla! Naiset nyt kiinnittää tukkaansa ja naamansakkin tietty vähän turhan suurta huomiota. Harvoin miehen katse niin ylös yltää, vaikka kuinka olisit lyhyt. Itsellänihän on fetissi pienistä kuivakoista äkäisistä naisista! Mutta ei voine yleistää. Monet tykkää pyöreistä. Olipa pituus mikä vain. Kerrottakoon kuitenkin kun juuri sitä kysyt. Sinullahan tuota mittaa olisi juuri kätevästi...

      Uusiosinkkumies (jälleen kerran)!

    • reilukoko1

      Olen aina tykännyt 150-160 cm naisista, vaikka itse olen 196 ja painoa saisi olla 45-70 kg
      Ihania naisia löytyy pitkistäkin

      • Heeehheeh!

        Kun on 30 cm pituuseroa, huvittaa ajatella miten ne sänkytoimet sujuu.
        Lähetyssaarnaajassa nainen tuijottelee miehen napaa. Takaapäin ei voi kun nainen jää matalalle. Noo nainen päällä tietysti, mutta jos pikkunaisella on lyhyt se, niin tuskin mukavalta tuntuu sekään.


      • hedari44

        pedarifantasiointia


      • .,.,
        Heeehheeh! kirjoitti:

        Kun on 30 cm pituuseroa, huvittaa ajatella miten ne sänkytoimet sujuu.
        Lähetyssaarnaajassa nainen tuijottelee miehen napaa. Takaapäin ei voi kun nainen jää matalalle. Noo nainen päällä tietysti, mutta jos pikkunaisella on lyhyt se, niin tuskin mukavalta tuntuu sekään.

        Meillä on pituuseroa 32 cm enkä koskaan ole tuijottanut kenenkään napaa, en vaikka pituuseroa olisi 50cm.
        Kannattaisi ensin kokeilla, eikä tehdä olettamuksia.


    • pekkapetteri6

      kyllä lyhyt ja söpö ja muodokas nainen kiinnostaa............

    • jjklk

      Kyllä omaan makuuni lyhyempi nainen on aina söpömpi. Itse tykkään, jos näin ulkonäöllisesti ajatellaan.

      • just155

        Pieni ja siro on kaikista kauneinta.


    • Olen 166cm mies.156 cm nainen sopis mulle tosi hyvin. Yleensä naiset haluu yli 170 cm miehen. Ei se pituus vaikuta muhun. haluaisin tutustua luonteeseen mielummin ja se ratkaisee kuitenkin. Yleensä naiset haluu tosi pajon pitemmän miehen joten tälläsellä ei ole mahiksia. Aloittaja taitaa olla harvinaista sorttia kun yleensä uollaiset haluu siltin sen 180 cm miehen.

    • urpå

      Pitkä,pätkä,pyöreä,luuviulu ja pullonpohjat eli ei,niin naiset on aina kiinnostavia. ;-)

    • Pieni ja siro

      On kaunista:)

      • Hyvä ihminen

        Komppaan!


    • tyhmä aloitus

      Tää aloitus on pelkkä vitsi ja vit.tuilua lyhyille miehille. Ton pituiset naiset haluaa pelkästään yli 175 cm miehiä. Alle 170 cm miehillä ei ole mitään jakoa. meinaan.

    • poikamies19v

      ite oon 170cm miehen alku ja naisen pitää olla ehdottomasti lyhyempi kuin minä, mutta tarvittaessa muutaman sentin itteä pidemmätkin kelpaa :) semmosesta 175 ylös päin alkaa olla jo vähän niin ja näin.

      Nainen ei saa olla luuviulu vaan vähän pitää olla muotoja. Pieni pömppökään ei haittaa, mutta jos painoindeksi on sairaalloisen lihavan puolella siitä ikävä kyllä menee maku, vaikka ois kuin nätti ja mukava muuten :/

      Yleensä pitkät hiukset sopii kaikille, mutta jos lyhyet sopii naisen kasvoin ja muuhun olemukseen niin joissakin kelpaa lyhyemmätkin. Siili, kalju, poikatukka ei taas käy.

      Silmälasit tekee naisesta yleensä seksikkäämmän, mutta kaunis ja mukava nainen kelpaa ilman lasejakin :)
      Jos näössä ei oo vikaa ja pitää silti jotain tehottomia laseja käyttää niin se kyllä karkottaa ainakin minut, koska ne ei yleensä näytä hyvältä ja saan naisesta tyhmän ihmisen kuvan.

    • herrasmies5

      Kai joku muukin sen on tänne kirjoittanut jo. En jouda lukemaan koko ketjua. Ihannenainen on metrin mittainen ja sillä on tasainen päälaki.

    • Black is beautiful

      Naisen pitää olla mustaihoinen. Silloin pienikokoinen on ilo silmälle. Kähärä tukka, täyteläiset huulet, pyöreät pakarat, ihanat silmät...

    • vonjonne1

      lyhyempi nainen on kiinnostava, voi ottaa syliin; olkapaille ja muutenkin kaannella ,,pussata molempiin paihin ja molemmin puolin:::ihanahan se sellainen on;;; normaali vartaloinen tai hoikka;;;itse en nin ylipainoisista pia, kun haluaa suudella kaikkialla. joten ota yhteytta:niinkatellaan maailmaa!

    • 192cm oksa kovana

      Kiinnostaa. Lyhyellä on matalampi pimppi.
      Ja tiukempi. Itse tykkkään pienistä naisista.
      Oma nainen 172cm, mutta unelmissa pieni ;)

      • 180 cm oksaton

        En ole minkäänpituisia naisia kokeillut muita kuin itseäni silloin tällöin.. olen pitkä nainen ja luulen, että värkkini on sellainen pitkänomainen ja melko kapea kuin mitä itsekin olen. Onneksi 184 cm tapailumiehelläni on n. 19 cm vehje, sillä yltää oikein hyvin pohjille. Takaapäin meinaa välilä sattuakin, mutta ei se siinä vaiheessa edes haittaa :) Itse olen välillä kyllästynyt, kun en ikinä saa olla katseilta rauhassa, vaikka olisin kuinka säkissä ja tuhkassa ja silmälasitkin likaiset, mutta näillä mennään.


      • Kaikkea sitä kuulee
        180 cm oksaton kirjoitti:

        En ole minkäänpituisia naisia kokeillut muita kuin itseäni silloin tällöin.. olen pitkä nainen ja luulen, että värkkini on sellainen pitkänomainen ja melko kapea kuin mitä itsekin olen. Onneksi 184 cm tapailumiehelläni on n. 19 cm vehje, sillä yltää oikein hyvin pohjille. Takaapäin meinaa välilä sattuakin, mutta ei se siinä vaiheessa edes haittaa :) Itse olen välillä kyllästynyt, kun en ikinä saa olla katseilta rauhassa, vaikka olisin kuinka säkissä ja tuhkassa ja silmälasitkin likaiset, mutta näillä mennään.

        Miksi pitäisi yltää pohjille asti? Onko siellä sinulla jokin tuntopiste?


      • Sillälailla....

        "Matalampi"? Ethän sitten saa kun vähän kärkeä sisään.


      • ;-)
        Sillälailla.... kirjoitti:

        "Matalampi"? Ethän sitten saa kun vähän kärkeä sisään.

        Ei kun sillä on pieni pili, niin siksi tarvii matalan...


      • 180 cm oksaton
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

        Miksi pitäisi yltää pohjille asti? Onko siellä sinulla jokin tuntopiste?

        Ei ole tuntopisteitä pohjassa (kai minullakaan), mutta vehkeen painaessa pohjaan ja venyttäessä paikkoja pituussuunnassa myös ne varsinaiset tuntopisteet saavat sekä venytystä että hankausta. Kyllä vaan tuntuu paremmalta kuin lyhyemmin varustellun miehen kanssa ja asia on kovin monesti tullut todettua. Tämä nyt alkaa kuitenkin mennä jo "hieman" sivuun alkuperäisestä aiheesta "lyhyt nainen ei kiinnosta" :D


    • Nuoruusmuisto

      Ma tykkäsin Eijasta ja tykkään vieläki. Se on n. 150 cm. Ite oon 173.

    • Turhapuuronen

      appiukko oli 205
      ja anoppi 155
      ei se katso pituutta kun oikee osuu kohilleen.

    • Totuus!

      Voin kertoa sinulle sen, jonka rehellisesti tiedän. Tyttäreni on 158 cm pitkä ja painaa 49 kg.

      Ja miehiä pyörii sen ympärillä.

      Ei se ole kiinni senteistä tai kiloista. Vaan mitä sinä itse teet ja olet ja ajattelet.

    • just sopiva

      ja pyöreyttä reilusti, hiukset pitkät ja silmälasit ok.

    • Haloo? Eiköhän ole tärkeintä, mitä pään sisällä liikkuu....

    • EI NAISEN

      pituus mitään merkitse kyllä ihan muut asiat ratkaisevat sen yhteenkuuluvaisuuden,Jo 20- vuotta olen 157cm naisen kanssa viettänyt onnellista avioliittoa.

    • mies21v

      Mitä ihmettä? Lyhyet naisethan on nimenomaan todella "haluttua tavaraa". Liian pitkä nainen ei yleensä miehiä kiinnosta, vaikkei mies olisikaan pinnallinen.

      Olet tainnut katsella liikaa jotain malliohjelmia, tms.

    • mä vaan

      no saahan naisella olla silmälasit, jahiuksista ei ole väliä jollekin sopii lyhyet ja jollekin pitkät ja pituudesta ei ole mitään väliä, ja ite tietenkin tykkään jos nainen o vähän pyöreä eikä luuranko naisesta pitää saada kiinni otettua,

    • ---------

      Millään muulla ei ole väliä, kuin korvien välillä.

      Kun on tarpeeksi korkea ÄO, on aina haluttava.

      • aasdasdasdasdasd

        Allekirjoitan.


    • Miksei nainen voi olla pieni ja hieman pyöreä. Lasit on ok. Ees puolipitkät hiukset, ei mikkään mulipää

    • jihciudfdfg

      Olen 155cm nainen ja 165-175cm miehet parhaita :)

    • Kirsi-2

      Turha nuita painoja kysellä.. Niin yksilöllistä mihinkä ylimääräinen rasva kertyy ja minkälaiset mittasuhteet kropassa. Ja löytyykö kropasta enemmän lihasta vai läskiä. Itse painan enemmän kuin moneen vuoteen, mutta peilistä takaisin katsoo paljon timmimpi nainen mitä ennen.. :)

    • yön timo

      eihän pituudella ole väliä mutta suomalaiset vanhatpiiat ovat kaikki joko hyljeksittyjä joko ulkomuodon vuoksi tai ajatusmaailman takia.eihä sumalaisille miehille tälläiset hullut kelpaa kuin yhdenillanjutuiksi!

    • surunveri

      Kyllä minusta ainakin pitkä nainen on viehättävä, mutta pitkät ja lyhyet naiset eroittaa toisistaan sellainen seikka, että ylipaino häiritsee pitkällä naisella huomattavasti enemmän, kun taas pienikokoinen nainen voi silti säilyttää sellaisen sievän olemuksen vaikka oliskin vähän enempi painoa. Onko kukaan muu samaa mieltä? Minusta tämä seikka on ainakin mielenkiintoinen, jos se nyt sattuis noin olemaan.

      Mutta pituus on muutenkin ihan sivuseikka.
      Kyllä ne muut asiat on paljon tärkeämpiä ihmisissä ylipäätään, ainakin ittellä tuo pääkopan sisältö tulis ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä.

      • 18+7

        Mua taas häiritsee ylipaino kaiken mittaisissa naisissa. Lyhyissä tosin jo muutamakin liikakilo näyttää suurelta, eli läski näkyy paremmin. Muuten ei väliä mitoilla, kunhan on hoikahko ei kuitenkaan anorektinen ja korvien väli kunnossa.


    • Olen 165cm pitkä, joten totta kai lyhyet naiset kiinnostavat. Vartalon malli, paino, silmälasit tai hiusten pituus ovat sivuseikkoja. En ole nähnyt kuvaasi, joten vaikea sanoa minkä laiset hiukset sinulle sopivat. Luultavasti sopiva paino on noin 50-60 kg.

    • EWE

      Heips!! Kukaan ei ole kertonut iästä, suhteessa painoonsa!! Tässä 48v. "tyty" ! Viimeiset 30 v. sama paino; 47kg, 155cm, ja ampiaisvyötärö edelleen. Eläissäni en oo laihduttanu, enkä lihottanu itteäni, vaan iloisin mielin touhunnu toisten hyväksi! Penskatki tehty ja varmaan omat kilot parin verroin kinkkuaki syöty!! :)

      • EWE

        Älä huoli, tyttö nuori!! Olen vain 155 "sulka päässä" !! Kunhan oot oma ittes, ja sinut ittes kans, saat VARMASTI sen oikean!! Mulle oli suorastaan tunkua silloin nuorena!! :) Nyt ikä ja ulkonäkö jo suojelee...


      • satakasiysik

        just upee, mulla ikää vähä vähee, mut tollanen vau ! vielä jos pitkät hiukset


    • pienehkö ja siro

      Olen keskimittaisena naisena 163cm huomannut, että miehet pitävät juuri lyhemmistä, siroista naisista. Tuskin pitkää naistaa paljon heitellään, nostetaan syliin ja kanniskellaan, tai heitellään vähän ilmassa - on ollut kivaa, kiitos ihanille miehille, jotka tykkäävät nostella, kanniskella ja heittää ilmaan meitä siroja lyhyehköjä naisia.:)) En ole itse koskaan halunnut olla pitkä, varmaan vaikea saada miehiä, tai ainakin vaikeampi, pienet naiset herättää jotain hellittelyhaluja miehissä...

    • kiinnostaa kyllä

      Mä tykkään lyhyemmistä naisista, just jostain 155-165 cm pitkistä. Eikä haittaa jos on vähän pyöreyttä :) Ihanaa kun nainen on naisellinen ja selvästi lyhyempi kuin minä (178 cm). Lyhyempi nainen sopii parhaiten mun syliin

    • Tottakai kiinnostaa mutta hänen tulisi olla siro ja hoikka.Pitkä tukka ehdottomasti plussaa.

      • Hyvä ihminen

        Mee takas sinne italiaan.


    • KunnonMies052

      Mielenkiintoinen kestustelun hakeminen onko joku pituus hyvän suhteen tae! Onko siniset silmät se asia tai jokin muu, kyllä minusta ensin ratkaisee se mitä toinen on ja niin uskon että elämässä tulee olemaan.
      Olen aina valtavasti ihastunut naisiin ja eikä koskaan heidän yksittäinen asia ollut se miksi asiasta ei taaskaan tullut mitään.

    • Niin se vaan on

      Löydä itsesi.Miehet haluavat naida pienikokoisia naisia.Hae pornosaiteilta haulla small,tiny tits,gangbang girl, Pienikokoiset naiset natural rinnoilla ovat haluttuja,pienemmät naiset antavat naidessa paremman respondin miehille.
      Lihavien ja isokokoisten kanssa sexihommat on aina enempi tai vähempi kuin kumiveneellä soutamista.

    • jwa1

      miksi esim Norton ilmoittaa ennenkuin on edes fucking saanut peliä päälleKyskä: Millä veellä toimit , kun kone ei ole kytkyssä

      • juhvi238

        ulu sanoo;"Silmitä se rakkakkaus syttyy, sieltä se mennee tissii juu, sieltä se menne siihen paikkaan, mistä ne neitoset pissii juu.


    • Pienoinen nainen on tosi söötti, itsekkään tieten mikään pitkä ole mutta ei se pituus ole ratkaiseva. Paljon tärkeämpää on henkilökohtainen kemia ja onko sitä.
      Passaako mieltymykset yhteen, kuinka toinen ilmaisee rakkautta, onko hellyyttä. Itse ainakin perään kuulutan kosketuksia ohi mennessä, halauksia, pusutteluja.

      Jos toinen taas ei sietäisi kosketuksia ollenkaan olisi hän taatusti väärä tyyppi. Kuten huomaat ei pituus meinaa paljoakaan..

    • jhknhihu

      Mitä helvettiä silmäni juuri lukivat? :D eikös se ole aikalailla itsestäänselvyys, että monet miehet pitää lyhyistä naisista. WTF? Tai siis että millaiselle miehelle itseä lyhyempi nainen on ongelma? Omituinen keskustelun aloitus kertakaikkiaan, ei voi muuta sanoa.

    • Kalle K.

      Todellakin kiinnostaa lyhyet naiset!
      Pitkät ja isot naiset ovat mielestäni epänaisellisia ja miesmäisiä. En ymmärrä sellaisten viehättävyyttä.
      Joillekin naisille sopii lasit, joillekin ei. Joillekin sopii lyhyet hiukset, joillekin ei. Mielestäni sillä ei ole väliä, jos ns. oma tyyli on löytynyt. Tietty vaihtelu virkistää :-)

    • musti51

      Ei "me" valita minkälaisena tulemme tähän maailmaan, voi kun saisin valita niin olisin ikionnellinen! Haluaisin olla komea niin saisin paljon naisia tai sievä niin saisin paljon miehiä? Ehkä saisin rikkaan niin ei tarvitsisi elää köyhyydessä sillä en tiedä mitä on köyhyys tai rikkaus, elän elämääni en halua hallita sitä! Kaikkein tärkein on sisällä ja sitä kantaa mukanaan läpi elämän ja antaa myös muille! T:Musti

    • immoxilline

      Lyhyt naisimmeinen juurikin hakusessa ;)

    • ei kiitos mulle

      Lyhyet ihmiset ovat ällöttäviä ja typeriä. Mitä lyhyempi, sitä rumempi. Ja tyhmempi.

    • Ei niin vakavasti

      PItkästä naisesta tulee ruma mummo :-)

      • 1+6

        Ei muuten tule, vaan ruman mielen omaavasta naisesta tulee ruma mummo, olipa minkä pituinen tai paksuinen hyvänsä. Omassa taloyhtiössä asuu ihan saatanan ruma vanha akka, ja saatanallinen on luonnekin. Muut mummelit on oikein herttaisia ja näyttää myös siltä.


    • ei oo ongelma!

      Kyllä lyhyet naiset ovat ihan yhtä kiinnostavia kuin muutkin naiset. Aika moneen lyhyeen naiseen olen joskus ihastunut. Mukava luonne on kaikkein tärkeintä.

    • 188cm/mies

      lyhyet sirot naiset on söpöjä/kauniita ja siedettäviä..

    • Mies 8

      Lyhyt nainen on naisellisempi kuin joku hujoppi.
      Sanoisin että yli 150-170cm on hyvä. Alle 160 on mulle jotenki lyhyt ja yli 160 on sopiva.

    • miehen kuuluu olla

      Olen 185cm pitkä mies ja voisin seurustella 156cm pituisen naisen kanssa, ei pituus mua häiritse kunhan nainen ei ole miestä pitempi.

    • Kaikki kauniit geeni

      Ah mä olen naiseksi täydellinen:) Muuta minun ei tarvitse sanoa.

      • satakasiysi

        Kaiken mitaset naiset namuja, jos ne on muuten nättejä ;)


    • juhvi

      Itse olen isokokoinen , jotkut sanoo mua vaikkamiksi, mutta mulla on kahleet tatuoitunna kellon tilalle. Vapaalla jalalla olen, raikkaana ja joulupukkinakin kun kysyttiin.

    • näinrsers

      Hyvin kelpaa lyhyt nainen ainakin minulle :) Ihmetyttää kun naiset monesti etsivät todella pitkiä miehiä ja itse ovat lyhyitä. Omasta mielestäni ei todellakaan olisi mukava miehenä kyyristäytyä naista suutelemaan tai vastaavasti naisena kurottautumaan ylös. Hyvä pituusero on kun mies laittaa naisen lantiolle kädet ja leukaa hieman alas niin pystyisi suutelua harrastamaan.

    • Eilinen nuori

      Voi, sua pikkuakka! Mie oon sua lyhempi, 155 sulka päässä! Arvaapas, mitä?! OLET ONNEKAS!!!

    • 125

      olen 125 pitkä mies, mistä nainen

    • Mä diggaan lyhyistä itseeni nähden, ja 156cm on sitä. Se mikä bmi on, on ihan toisssijainen juttu ja hiukset myös.

    • tiukka p

      Vittu sillä oo mitään välii, onko lihava tai läski tai laiha, kunhan vaan on tiukka.

    • ei ole mitään yleispätevää ohjetta. kaikilla miehilläkin on omat mieltymyksensä. itse en pidä kaltaisistasi naisista, jotka miettivät vain kehonsa kautta elämäänsä. elämässä pitää olla ulkonäön lisäksi ajatuksia. mukavat teot ja luonnollisuus vetoaa.

    • Ei voi tajuta

      Pituudella ei ole ollut mitään sen asian kanssa tekemistä, kenen kanssa olen yhteen päätynyt. Ulkonäkö, luonne ja äly yhdistelmänä naisessa on ollut se asia joka on oman kiinnostukseni herättänyt. On ollut naisia väliltä 150-177cm, enkä välittäisi vaikka nainen olisi itseäni päätä pitempi, jos muuten synkkaisi.

    • Miehen näkemys

      Ei tuollainen pituus haittaa mitään! Tärkeintä on mitä sinulta löytyy korvien välistä, sekä pidätkö itsestäsi fyysisesti hyvää huolta, eli et ole ylipainoinen vaan joko normaalissa mitoissa, hoikka tai urheilullinen, koska lihavuus ja liika laihuus ei miellytä vaan ne kertovat siitä ettei ihminen pidä itsestään huolta, sekä pukeudut siististi (ei tarkoita että seuraat muotia). Hiuksien pituudella ei ole suurta väliä kunhan ne eivät ole poikamaisia esim. siilihiukset, irokeesi, tms. Silmälasit saa ilman muuta olla, mutta niissäkin täytyy miettiä mitkä sopivat omiin kasvonpiirteisiin.

    • karikko65

      Pituudella ei väliä, tärkein sisus ja henkinenkypsyys.
      Mie löysin itse maailman ihanimman naisen Suomi 24:sta.
      Hyvää Joulua kaikille!!!!

    • yrjolat

      Pidän pienistä sopusuhtaisista tai muodokkaista naisista,lisänä vielä tummat tai vaaleet pitkät hiukset ou jee

    • Moi
      Olen myös aivan tasan samanpituinen nainen kuin sinä! Koskaan ei ole tullut negatiivista palautetta miehiltä lyhyyden takia, melkein päinvastoin. Nuorempana olin aina pienenpieni ja hoikka, ja vielä 35-vuotiaanakin kahden lapsen jälkeen alle 50 kg. Nyt 40v. on tullut kiloja keskivartalolle lähinnä, ja pitkäaikaisesta krooniseen vakavaan sairauteen määrätystä kortisonilääkityksestä johtuvaa yleistä painonlisäystä. Haluaisin aina olla pieni ja siro, se sopii minulle =) Hiuksista vielä: nyt on pitkät tummat hiukset, en tiedä mitä tulevaisuudessa, aiemmin 10v. sitten oli lyhyet ja tosi nätit.

    • kaikki kelpaa

      Kaiken mittaset ja väriset kiinostaa jos vain sais jonkulaisen naisen .

    • pienionkaunista 4

      Pieni on kaunista joten tykkään ihan kympillä!
      Siro voi olla vaikka pyöreähkokin, kokonaisuus, ja tietenkin luonne ennen mitään ulkoisia olemuksia ratkaisee, nainen on haluttava kun hän on sinut itsensä kanssa, oma mielipiteeni on, että pieni on kaunista.

      • F.Eddie

        Nimenomaan! Alkuperäinen kysymyskin on mielestäni aivan käsittämätön, tottakai pienempi nainen on viehättävämpi, tai ainakin todennäköisesti naisellisempi. Ei mitään kiloja voi ruveta määrittelemään, olemus on tärkein.


    • wesspe

      Mun mielestä naisen pituus yhdentekevä asia.Joillekin sopii silmälasit, suurimmalle osalle, joillekin pitkät hiukset joillekin lyhyet.

      Niinkuin erös tekemäni mietelause kuuluu:Naiset ovat niinkuin simpukat, vaikka ulkokuori onkin sokerisen kaunis, niin sisällä oleva helmi humalluttaa miehen sielun

    • joulumuor21212

      eipä toi anna abreu ja bb oliko se johanna kovin pitkiä ole. taskuvenus taskuraketti ;)

      • poike3

        -----luonne ratkaisee


    • ole oma itsesi

      Kyllä jokaiselle naiselle löytyy ottaja. Ei miehet ole naisten suhteen yhtään sillä tavalla ronkeleita kuin naiset miehien suhteen.

      Eikä 156cm edes ole mitenkään ihmeellisen lyhyt.

      Lopeta tuollaisten pohtiminen ja ole oma itsesi. Jos sinä hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, niin se lisää itsevarmuuttasi ja itsevarmuus on aina seksikästä.

    • Niin vielä noista silmälaseista: puoli vuotta sitten sain ensimmäiset silmälasini, monitehot. Tunsin niiden kanssa itseni aluksi tosi vanhaksi ja rumaksi, mutta tottunut pikkuhiljaa. Eihän sitä "sokeanakaan" voi olla, kun ei lehteä nähnyt lukea ja asiakkaiden naamat olivat hämäriä =) .Kysyin työkaverilta huolestuneena, näytänkö nyt lasien kanssa vanhalta tädiltä; hän vastasi, että näytän fiksulta nätiltä naiselta =)

    • kurko

      pimppa kelpaa aina vaikka olis pienempikin.

    • blue_eye_71

      Itse suht lyhyenä miehenä (165), lähestyn ennemmin lyhyempiä naisia kuin esim. 170. Minun mielestäni se että, onko nainen"tikku",vai hieman pyöreämpi ei ole olennaista, vaan millainen hän muuten on. Silmälasit, tai hiukset ovat sivuseikka, joka ei ole ihmisessä olennaisinta, vaan se mitä hän itsessään on..

    • realistinen mies

      Pituus ei ole ongelmasi. Herää kysymys että onko sinulla tissejä, persettä ja seksikkyyttä? Muotoja on hyvä olla, mutta jos lihava niin se ei ole hottia. Aika harva mies arvioi pituutesi ja painosi laskien näistä sitten salaa bmi:n joka sitten kertoisi että oletko hot vai not. Kyllä sen näkee ilman mitään laskutoimituksia.

    • Kylmät kädet

      Naisen pituudella ei todellakaan ole mitään väliä, ellet halua malliksi.

    • Mies 22v

      Minä kiinnitän katseeni naisissa ensimmäisiä lyhyisiin ja hoikkiin / urheilullisiin naisiin :) Jos saisin valita, niin ottaisin lyhyen ja hoikan naisen kuin pitkän ja hoikan.
      Vaikka enhän minäkään mikään pitkä ole mieheksi.. 174cm.

    • juujuuu1

      Olen 183cm/90kg. mies ja kaikki tähän astiset pitkäaikaiset tyttökaverit ovat olleet alle 160cm. Ovat olleet sopusuhtaisia; luutangot tai överit ei oo natsannut.
      Se että on muotoja ja nätit kasvot ovat kolahtaneet; hiusten värillä taikka silmälaseilla ei oo ollu väliä; jostain syystä oon tykänny enemmän tummatukkaisista!?

    • spesiaali

      Eiköhän se ole katsojasta kiinni. Toiset tykkää pienikokoisemmista, toiset isommista tai pidemmistä. Aloittajan viesti kuulostaa lähinnä sille, että nyt yrität muuttua sellaiseksi kuin keskimäärin olisi eniten miesten makuun. Miksi? Parhaimmillasi olet juuri omanlaisenasi, sehän juuri on ihmiskunnan rikkaus että kaikki ollaan niin erilaisia. :)

    • päästänsä vajaampi

      Olisin ymmärtänyt jos aloituksen tekijä olisi ollut korkeintaan 130 cm mutta tästä jäi käsitys, että on vajaa enemmänkin pään sisäisesti.

    • kitukasvuiset

      "Erilaisuus? Ai ettei omista lapsista, tyttäristäkin tulis lyhyitä? Kun lyhyet naiset yleensä tuntuu tykkäävän itsestään niin kovin ja täälläkin väitetään että kaikki miehet tai ainakin suurin osa pitää juuri lyhyistä, niin eikö silloin kaiken järjen mukaan lyhyiden naisten pitäis pariutua juuri lyhyiden miesten kanssa, että saavat myös lyhyitä lapsia? Jos se lyhyys on niin ihana ja ihannoitu ominaisuus ja parasta mitä naisessa olla voi, niin suojelkaa nyt sitten sitä herran tähden! Älkääkä aina niitä pituusrajojanne olko asettelemassa miehille. Miksi lyhyille naisille pitää olla järkiään vähintään 185 cm mies, kun silloinhan tyttäristä tulee tod. näk. noita vatsenmielisiä hujoppi -naisia, jotka ei kellekään normaalille miehelle kelpaa? Tahdotteko te lyhyet naiset, jotka pitkää miestä olette vailla, että omat tyttärenne ovat hyljeksittyjä? "

      Hyvin kirjoitettu! Itserakkaita omaan napaan tuijottajia ovat lyhyenlännät naiset. Tai no..eihän ne mitään naisia ole, vaan keskenkasvuisia torsoja. Joku kehitysvaihe jäänyt väliin kun eivät ole aikuisen ihmisen mittaisiksi kasvaneet!

    • 125%%%%

      miehiltä on turha kysyä mitään naisten ihannepituuksia tai painoja, koska tavallinen mies joutuu tyytymään siihen mitä saa. Kyllähän lähes jokaisella miehellä on mielikuva omia silmiä mielyttävästä naisesta, mutta niitä latelemalla saa vain naisten vihat niskaansa. Universaalisti miesten himoitsema ihannenainen tuskin on mikään pulluka 155 senttinen rillipää. Mutta toki noille pullukkakääpiöille ottajansa löytyy helpostikkin, kun vaihtoehtona on oma käsi. Ja jos nyt joku mies tosissaan väittää tykkäävänsä jostakin lihavasta kääpiöstä, niin kyse on jonkin asteen sairaasta fetisistä tai siitä että tiedostaa miehenä itsekin kuuluvansa tuollaiseen pygmiliigaan, joko henkisesti tai fyysisesti."



      Tuo mitä puhuit on muute paskapuhetta,kenenkään ei tarvitse tyytä sellaiseen ihmiseen jota kohtaan ei tunne mitään vetoa,niin minä ainakin ajattelen minulla on omat kriteerit ja mieltymykseni millä minut hurmataan.

      pitäisikö normaalin alyisen ihan ok näkösen fiksun miehen tyytyä rumaan kehitysvammaseen naiseen??? kerta sanoit ``koska tavallinen mies joutuu tyytymään siihen mitä saa``

      tuo on niin puhdasta paskaa

      • totuus -88

        FAKTAT ON NÄMÄ


        LYHYET NAISET HAKEVAT SIKSI PITKIÄ MIEHIÄ KOSKA HEILLÄ ITSELLÄ ON ONGELMA LYHYYDESTÄ.


        HEI.... OLETTEKO AJATELLU KOSKAAN SE VIKA EI OLE LYHYISSÄ MIEHISSÄ VAAN LYHYISSÄ NAISISSA (heikko itsetunto)


      • sairaat naiset
        totuus -88 kirjoitti:

        FAKTAT ON NÄMÄ


        LYHYET NAISET HAKEVAT SIKSI PITKIÄ MIEHIÄ KOSKA HEILLÄ ITSELLÄ ON ONGELMA LYHYYDESTÄ.


        HEI.... OLETTEKO AJATELLU KOSKAAN SE VIKA EI OLE LYHYISSÄ MIEHISSÄ VAAN LYHYISSÄ NAISISSA (heikko itsetunto)

        Mika nyyssölä todistaa,ettei pituus ole esteenä !

        http://www.mikanyyssola.fi/?p=5366



        kyllä se vika on nuissa lyhyissä naisissa ku keksivät jotain napoleon syndroomaa ym


      • jadajaa
        sairaat naiset kirjoitti:

        Mika nyyssölä todistaa,ettei pituus ole esteenä !

        http://www.mikanyyssola.fi/?p=5366



        kyllä se vika on nuissa lyhyissä naisissa ku keksivät jotain napoleon syndroomaa ym

        mua ihmetyttää iät ja ajat se miksi puhutaan siitä pituudesta???


        missä vaiheessa nainen tsekkaa sen miehen naaman?


    • e57j68k

      Kääpiöiksi nimittelijät ei ole ihmisiä itse ollenkaan.
      Säälittävää sakkia täällä :D

      hv

    • tyttö

      Itse olen 154cm pituinen nainen ja painan noin 45kg, olen todella siro rakenteinen, omistan pienet rinnat. Yllätyin kuinka moni mies on kuitenkin sitä mieltä että lyhytkin kelpaa.

      Itselle ei miehen pituudella sinänsä ole väliä, mutta ihannepituus olisi mielestäni 170-185cm. Tykkään käpertyä kainaloon ja tuntea oloni turvalliseksi isomman miehen vierellä! :)

    • LLL

      Pieni ihana nainen. Panisin, jos saisin.

    • mm180

      naisen on oltava siro. pituudella ny ei niin ole väliä kunhan ei ihan nysä ole

    • retjjjju

      amatsoni ei juuri kiinnosta. En itsekään ole kuin 170cm mist. 1676 pituinen vielä menee. Vaimoni on 158 ja tytär 153.
      Näin saa olla rehevä tai hoikka, lihava tietysti huonompi. Nuorena pyöreys on kiinteää, mutta vanhana se on muhkuraista ja roikkuvaa.

    • mies 174 cm

      Ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä, vaan luonne ja yhteensopivuus ratkaisee!
      Pikät hiukset ovat mielestäni kauniit, mutta vaimollani on ollut jo seurustelusta alkaen lyhyet!?!?
      Rakkaus yhteensopivuus ja luonne ratkaisee.
      Pyöreät naiset ovat kauniita, mutta niin myös hoikat!!!

      Kauneus on katsojan silmässä!!!

    • matiassusi1

      Itse olen 173 mies ja lyhyetkin naiset tuntuvat haluavan ennemmin sen päälle 185 cm miehen. turhan monesti varmaan tullut pyörittyä sellasten "pinnallisten" naisten kanssa, joilla on "pakko olla itseä ainkin 10 cm pitempi mies, silloinkin kun on yli 10 cm korkkarit jalassa" (suoraan erään suusta kuultua edellinen, suunnilleen 160 cm tyttönen). vähän sellainen esineellistämisen maku jääny suuhun, mutta eipä miehetkään yhtään vähempää naisia esineellistä jos yleisesti puhutaan.

      itseäni on kyllä aina lyhyemmät naiset sytyttäneet enemmän, on silloin sen suojelevan osapuolen tuntuma siinä. ja jos siihen esineellistämiseen mennään (forgive me) niin jotenkin lyhyemmmät tuntuu olevan paremmalla tavalla muodokkaitakin imo.

      • huukojuuko

        Pitää olla senverran pituutta ettei kulli tule nussiessa päälaesta läpi


    • Nainen parhaimillaan kunhan on alle 160cm.

    • oikeesti345678934567

      Haistakaa ny vittu vaan kaikki

    • sie oot hieno nainen en sano muuta

    • Kaikista-Komein

      thaikkunaisia voi vain panna

    • ulkoiset tekiät sivu

      Ei ole millää ulkoisella väliä kun koko ihminen miellyttää

    • Just kivan pituinen minulle. Olen itse 171 cm. Ole mieluiten normaalipainoinen, mut ei sil ole väliä onko vähän hoikka tai pyöreähkö. Mä tykkään pitkistä hiuksista mut joku tykkää lyhyistä. Lyhyet on nätit silloin kun ne on tyylikkäät...mut pitkät hiukset on kyl seksikkäämmät.

      • POIS PAKKORUOTSI

        POIS PAKKORUOTSI

        182 / 155 En vaihda


      • ppr2

    • Ripulisaarnaaja

      Riippuu otatko hyvin suihin ja ei silmälaseja kiitos.

    • kyllätykkää

      Ole tyytyväinen että olet lyhyt ,, Minä ainakin tykkään että naisen piotääkin olla lyhyempi . En liioin millään hyväksy itseä pitempää naista .. On kivaa kun pussatessa naisen pitää vähän kurkottaa .... %% RRR &&&& Kyllä ehdottomasti miehet tykkää lyhyistä naisista ...

    • TruePaavonderi

      Alahan tulla tänne niin nussittahan notta napa rutisoo, tehhään lapsossii ja eletään onnellisesti elämämme loppudiiliin asti.

    • pilot6

      ei pituus ole ratkaiseva vaan ainoastaan hyvä luonne ja muuten sopivuus.

    • varioitumalli

      Sanoitko 156 cm PITKÄNÄ? Keskimittainen ja SOPUSUHTAINEN on tietysti paras, mutta koska eri variaatioita evoluution kautta esiintyy, on nekin hyväksyttävä kokoNAISINA.

      Todellisessa elämässä harvoin ajatellaan kuten Kontra Punktinen: "Ellei ole maailmankapissa joka kerta kymmenen parhaan joukossa, ei osaa hiihtää LAINKAAN."

      "Pikkujuttu" -sanoisin :)

    • TÄÄLLÄ NÄIN PÄIN

      Täällä päälle 170cm:en nainen.
      Kyllä lyhyt nainen aina miehen löytää.Pituus ei merkkaa. Mutta päinvastoin on toinen juttu. Lyhyt mies kärsii lyhyydestään ja alkaa hallitsemaan.
      Mun paras likkakaveri on sun pituinen ja hällä on pitkästi yli 180cm:n ollut ja ovat eronneet ,kavereita nykyään,mutta ei pituudesta johtuen avioero.
      2 lastakin heillä on ,jo aikuisia.
      Muhun ihastuu aina lyhyet miehet ja ei onnistu.Tunnen itseni elefantin kokoiseksi.No siinä muitakin syitä ollut,esinm. välimatka ym.
      En halua olla kuitenkaan miestä isompi :o((
      Sinulla ei ole mitään hätää. Löydät kyllä miehen .Ei ole varmaankaan pituudestasi kiinni. Hyvää Joulua sulle!

    • 181cm

      lyhyt hoikka nainen on parasta mitä mies voi toivoa !!!!

    • järki päässä

      vaikka kuinka olis pitkä mies, niin ratkaisevinta on älykkyys, eli pituudella ei merkitystä..

    • "Vähän kokemusta"

      Oikeastaan aika hauskaa ja hämmentävää tämä ihmisten tarve yrittää lokeroida kaikenlaisia asioita korvienvälissä olevaan ajatusmalliin. Minä pidän yleisesti ottaen monensorttisista naisista, riippuen vähän mielialasta, ja nyt puhutaan ulkoisesta olemuksesta. Olen siis "onnekseni" miehisessä karkkikaupassa. Tällaisessa runsauden pulassa olisi miespolo hukassa mutta onneksi lähempi tutustuminen osoittaa että nainenkin on ihminen ja luonne ei useinkaan vastaa ulkonäköä. Lyhyesti, naisellinen nainen on kiinnostava senteistä huolimatta kuten mieskin ???. Minkalainen on naisellinen nainen, hyvä kysymys ja riippunee mielentilasta ja siitä lokerikosta siellä korvien välissä. Naisellinen nainen EI AINAKAAN kilpaile miehen kanssa, sitä varten on muut miehet, ei nalkuta ja pyrkii säilyttämään edes hieman salaperäisyydestään (miesten silmissä), eikä nauti lämpimästä kodista taapertamalla siellä jatkuvasti apposen alasti. Kaurapuurokin on hyvää ja terveellistä päivittäin nautittuna mutta kyllä se alkaa tympästä pitkän päälle. Nämä koskevat siis naista ja miesten arvostelu olkoon asia erikseen.

    • nightshift60

      Pienempi nainen sopis mulle paremmin, kun itsellä pituutta 165. Olen kuitenkin seurustellut myös itseäni pidempienkin kanssa ja ihan ok on menny.
      Mitä taas silmälaseihin tulee niin apuvälineethän ne on siinä missä muutkin apuvälineet, asia jolla ei ainakaan minulle ole mitään merkitystä. Ihminen lienee kuitenkin se tärkein.
      Hiukset hmm, pitkät vai lyhyemmät. Mitä väliä . . . kalju nainen vois olla sexy myös.

    • Tavara alhaalla

      Eihän sillä naisen koolla, näöllä, pituudella taida olla mitään merkitystä miehelle.

      Kunhan on vain se yksi lisäreikä tai riemurasia, jota saa rassata.

      Mieshän on metsästäjä ja reikä kun reikä käy. Oli se sitten korkealla tai matalalla!

      Olipa tyhmä aloitus kysyjällä. Kääpiötkin ja lyhytkasvuiset kelpaavat miehille koska ilmeisemmin kuvittelevat heidän oelvan "heille pikkutyttöjä".

    • jalle1

      Itse pidän kyllä suht pitkistä naisistakin, olen itse 183 cm. Mutta hieman lyhyemmätkin kyllä käy. Enemmän kyllä kiinnitän huomioni, että naisella on muodot oikeassa kohtaa ja muuten kivan näköinen. Eli normivartaloinen on ehkä mulle se mieluisin. Miksei sporttnenkin, kun ne muodot tietyissä kohtaa vaan löytyisi. Katson naisessa sitä, että hän huolehtii itsestään. Sellainen pieni pyöreyskin on ok, kunhan sitä ei ole liikaa.

      • Kalle4242

        No siis kyllähän miehellä sen verran pituutta pitää enemmän olla et nainen voi ees käyttää kunnon korkkareita eikä sillonkaan ylitä miehen pituutta! Paskat niille ketkä väittää et naisen pituudella ei muka olis mitää väli!


    • sukuvika...

      Mikäpä tuossa kyllä kiinostaa. Meiän suvussa on pätkiä kaikki. Äiskä on 151cm, veli 158cm ja ite 167cm ja mies pisimmästä päästä

    • Alkuperäiselle.kirjo

      Tuon pituisena max. 50kg, jos ei harrasta lihaskuntoa. Jos taasen treenaa monipuolisesti niin painolla ei ole juurikaan merkitystä kunhan syö terveellistä sapuskaa ja liikkuu, lihas painaa aina enemmän kuin läski ja painoa ei tulisi sportti tyttöjen juuri seurata vaan peilikuva kertoo kaiken oleellisen. Pääasia kun on lyhyt, että pitää itsensä kunnossa. Ei se eroa mitenkään, jos olisi pidempi. Ei kukaan mies erityisemmin pidä mistään pienestä pyöreästä possusta. Pieni (tässä tapauksessa lyhyt) ja hoikka on "isojen=pitkien" miesten mieleen. =) Itseasiassa moni haluaa lyhyen naisen juurikin siksi, että tuntee itsensä vähän skrodemmaksi. En itsekkään haluaisi mitään ~180cm amatsonia. 155-170cm on naiselle paras pituus ja sporttinen kroppa ei laiha. Mutta laiha parempi kuin pyöreä. Perus hoikka ok. Normaali löllykkä taasen ei sytytä. BMI:t on aivan turhia, niistä ei kannata stressata.

    • Voi hyvää päivää

      Ei näistä kommenteista jaksa kaikkia lukea... Mutta kerron minäkin oman mielipiteeni.
      Nämä pituus-ja painoasiat on jokaisen henkilökohtaisia näkemyksiä, ei niitä toinen toiselle voi määritellä.
      Itse pitkänä naisena pidän itseäni pidemmistä miehistä. Ei siitä lyhyen miehen kannata loukkaantua jos nainen haluaa yli 175cm miehen, eikä pitkän naisen jos mies haluaa lyhyen naisen.
      Ei meidän tarvitse kaikkia miellyttää!

    • taa4

      Nainen vähän lyhyempi itsestä,ettei tarviis olla kuin tikka puun kyljessä.

    • haifluuki

      Tuttavapariskunta tuli mieleen. Nainen samanpituinen sun kanssa ja mies n. 185cm pitkä. Ovat kihloissa ja tulossa talvihäät. Ovat vitsailleet ettei muuten haittaa tuo pituusero mutta suudellessa tarttee jakkaraa ;D itte oon ukon kanssa samanpituinen. Toisaalta kätevää, mutta kyllä näin naisena olis toisaalta mukava jos mies olisi edes vähän pidempi. Mutta hyvä mies mulla on kaikin puolin muuten.

    • 186 mies

      taidat olla kuuma pakkaus.

    • memmuli11

      olen 170cm pitkä nainen,siis pitkä!?ex,oli 167cm,eikä haitannut millään lailla yhdessä oloa,ei noilla pituuseroilla ole mitään väliä!

    • Ulkonäköseikoilla ei loppusuoralla ole merkitystä mutta toki se vaikuttaa siihen lähestyykö ihmistä lainkaan, nuo ovat sitten makuasioita ja kaikista eri vaariaatioista löytyy kiinostuneita ihmisiä, yleisesti haluttavaksi et pysty muokkautumaan.

    • Eiköhän ne aivan

      muut syyt paina puolison valintaan,kun pituus ja paino.Aikansa,kun ronglaa niin saa näppejään nuoleskella.

    • Totta mooses kiinnostaa ! Pipon alla oleva asia on tärkein , eli luonne ja olemus muuten on tärkeintä !

    • toimitusko näitä kysymyksiä tänne laittaa? ei tuolla pitäisi olla merkitystä ,mutta joku pitää äidistä ja joku toinen sen no tiedättehän te.

    • mies pohjoisesta

      Kunhan ei ole paksu.Lihavaa naista en halua lähestyä.
      Hoikat pienet naiset on yleensä mahtavia tanssikavetreita .

      156/ 50 kyllä kelpaa oikein hyvin.

    • KLH3

      Katselen hyvin erilaisia naisia. Perusmitta lienee n. 160-165, mutta poikkeuksiakn sallitaan ;)
      Eli yli 170cm tulisi hoikka reilusti hoikka, lyhyempi alle 160, esim. 155 on myös seksikäs, mielellään hoikka, mutta sopivasti voi olla pyöreyttäkin. Lyhyt tyttö on tavallaan märkä päiväuni jossa voi kuvitella olla nuoren tytön kanssa. Toki ei tosiaan ainoa kriteeri, vaan pituus ei ongelma.

    • jou jou

      Voe herran jumala???!!!
      Kyllä täällä 24 keskustelussa on todella järkeviä kysymyksiä???
      On 24 toimistossa jollekin älypäälle vakanssi joka heittelee näitä puupää kysymyksiä tänne!!!! Tissien koko jäi tuosta kysymyksestä pois,se on tärkee!!!

      Onko pituudella väliä? No onko? Seuraavalla viikolla joku valittaa nenän/munan pituudesta! Jouluna ois ollu aiheellinen aihe joulukuusen pituus!!!!

      Joku tykkää pienestä toinen taas isosta!
      On niitä jotka tykkää paksusta ja sit taas ohuesta!

      Silmälaseja on tarjouksessa esim.spectsaversilla, käy kattomassa onko hyviä tarjouksia!!! www.specsavers.fi/

    • M.D.

      Mä oon 167 cm ja normaalipainoinen. Useimmat pitävät minua lyhyenä.
      Asia taitaa riippua siitä, mistä päin katsotaan :D

    • ei niin ei

      ei oikeastaan.

    • hobitti40

      Itse olen juuri tuon 156 cm. Ongelmahan on lyhyellä se, että olet jatkuvalla laihiksella koska lyhyessä ihmisessä se painon lisääntyminenkin näkyy HETI. Itse olen saanut pidettyä painoni 58 kg, mutta töitä saa tehdä. Rinnat on D kokoa joten nekin jo painaa meikäläisessä :) , ja kyseessä ei nyt ole enää mikään rippikouluikäinen tyttö vaan 40-kymppinen nainen :) . Meitä on kaiken kokoisia !

      • hypitti46

        Onko hobitti40 vapaa?


    • sexos

      Tykkään lyhyistä hoikista naisista joilla on piukka oravapillu.

      • se o sex

        Pitkä nainen hyvä seisoviltaan takaapäin .
        Lyhyt taas hyvä ottaan suihin!


    • Ihan hyvä pituus tuo on. Ja normaali paino indeksihän on 18,5-24,9 jonkin taulukon mukaan. Tosin nämähän ei päde urheilijoilla ja lihaksikkailla. Kyllähän Suomessakin alkaa tuo keskikehon liikalihavuus olla jo kansantauti, niin miehillä kuin naisillakin. Eli eihän se roikkuva outokumpu tietysti hienolta näytä....

      Mutta silti kaikista tärkeintähän on ne henkilö kemiat. Loppupeleissä se ratkaisee, miten viihtyy toisen seurassa.

      Lisää liikuntaa ja terveellinen ruokavalio...ja sehän ei ole pelkää rehua.
      Eli kulutetaan se mitä syödään siis fiftyfifty. Ja naiset se kännykkä kotiin kun lähdette lenkille. Vauhti on sopivaa, kun siinä edes vähän hengästyy.

    • emäntä 27

      mielipide kysymys, toiset miehet tykkää piiiiiitkistä naisista ja toiset taas vähän lyhyemmistä.

      itse olen 157cm pitkä, en näe itseäni kauniina, vaan lähinnä nättinä tai "söpönä". vartalon mallini on hieman pyöreä.

      Silloin kun omaan mieheeni tutustuin, oli tämä ensin huomioinut pituuteni ja pitänyt sitä jokseenkin söpönä. Juteltuamme hetken siinä huomasi kuinka samalla aaltopituuksilla ollaan.
      Ukko oli selvästi kiinnostunut minusta ja itse olin siinä vaiheessa erittäin epävarma, mutta näköjään lämpenin kumminkin.
      Nyt olen ollut tuon ukon kanssa 4 vuotta yhdessä ja siinä ajassa ollaan kihlat ehditty vaihtaa.

    • nelikymppinen mies

      Olen nelikymppinen, 168cm pitkä mies.

      Mun tyttö- ja naisystävät ovat olleet pienimmillään 150, pisimmillään 175.

      Joillekin miehille ja naisille pituus tuntuu olevan tärkeä kumppanin valinnassa, toisille meistä sillä ei ole mitään merkitystä.

      Itselle ei ole myöskään merkitystä, onko isot rinnat tai takamus, vai onko a-kuppinen ja muutenkin sutjakka. Tärkeintä on tietenkin ihmisen luonne ja käytös, mutta jos puhutaan ulkonäöstä, niin itse olen kiinnittänyt aina huomiota vartalossa sopusuhtaisuuteen ja kiinteyteen, kurvikkaampikin voi olla kiinteä, hoikka voi olla "löysä", onhan käsite "laiha löysä" ihan yleinen. Toki iän myötä niin miehillä kuin naisilla kroppa muuttuu, kiinteys vähenee ja iho ym. muuttuu, se on syytä hyväksyä myös kumppanissa.

    • nain3

      Ei ole välia kun pitkä tai lyhyt olet naisena tai mies. Olen itse nainen pituus 178cm.

    • Apsu3

      ulkoisilla seikoilla ei ole mitään merkitystä
      olit lyhyempi tai pidempi....
      hoikka tai pyöreähkö...
      tärkeintä naisessa on toi sisin eli mitä sydän sanoo

    • AnuX.

      Olen sellainen näppärä taskuvenus, lyhyt ja hoikka, en siis paina 40 kiloakaan.
      Ukko on ihanan iso karpaasi ja 180 cm ja 105 kiloa.

      Ukko on aivan kipeen ihastunut olemukseeni, ollut koko yhteisen taipaleemme ajan.
      Lapset tehtynä, aikuisuuden kynnyksellä nykyisin.

      Tätä paino / voima eroa kuvaa hyvin se että ukko jaksaa kannatella minua yhdelläkädellä. Tämä tekee todella hyvää yhteiselämällemme.

      Aina on hyvä paikka...
      Kun olen pitänyt huolta liikunnasta koko ikäni, melkein kaikki aikuisten viihteessä nähdyt notkeushommat ovat tarjolla...

      Osaan antaa miehelleni kaiken mitä hän uskoo toivovansa, myöskin minun haluista ukko pitää huolen yltäkylläisesti.

      Ukko on kipeen rakastunut minuuun taskuvenukseen, viellä pitkänkin yhteisen taipaleen jälkeen.

      Pitäkää huolta itsestänne, samalla pidätte huolta kumppanistanne.

    • 2 x 170

      Itse olen 170 cm pitkä mies ja olen saanut vaimokseni kauniin 170 cm mittaisen naisen. Pituudesta on jonkin verran meillä ollut puhetta, mutta ei se ole kovin paljoa haitannut.

    • kaikki kelpaa

      Mitä tuosta pituudesta mutta ne tiiisssssit......

    • Itseppä oon 202 pitkä ukko, pitkä nainen tänne kiitos. Lyhyin nainen ollut 152cm ja pisin 182cm. Pitkän kanssa elo oli kyllä luonnollisempää, myös sängyssä. Nuo muut asiat onkin sitten jo melko sama, joillekkin silmälasit sopii hyvin ja joillekin ei, sama tukan ja painon kanssa.

    • Piiitkä nainen

      Vaikka kuinka uskottelette lyhyen naisen ihannuutta niin fakta vaan on se että pitkät naiset on mallimaailmassakin halutuimpia ja miehet kuolaa perää...lyhyet jää jalkoihin räpiköimään, sorry ;)

      • ,.,.

        Mallimaailma ei kyllä sano miesten haluista yhtään mitään. Kukaan mies ei halua hengaria sänkyynsä, sorry ;)


      • ........

        Joo, mutta jos katsotaan maailman seksikkäimpien naisten listaa (miesten mielestä), niin lyhyitäkin siellä on paljon.


    • sopusuhtainen pari

      Olen 170 pikä nainen ja ihmetellyt sitä miksi lyhyempiä miehiä tuntuu kiinnostavan pidempi nainen. Onko jotain äiti syndroomaa? Minun mielestä on hyvä jos mies on reilusti pidempi. Visuaalisuus on yksi asia ja toinen kun harrastan tanssia, on hankalaa tanssia pienen ja hennon miehen kanssa. On kokemusta molemmista.

      • ihmettelevälle

        "Olen 170 pikä nainen ja ihmetellyt sitä miksi lyhyempiä miehiä tuntuu kiinnostavan pidempi nainen. Onko jotain äiti syndroomaa? Minun mielestä on hyvä jos mies on reilusti pidempi. Visuaalisuus on yksi asia ja toinen kun harrastan tanssia, on hankalaa tanssia pienen ja hennon miehen kanssa. On kokemusta molemmista."

        Parhaiten saat vastauksen ihmettelemääsi asiaan, kun kysyt joltain läskiltä naiskaveriltasi, miksi lihavia akkoja kiinnostaa hyväkroppaiset miehet. Se on epäloogista ja myös epävisuaalista, hyllyvän tantan rinnalla sporttinen äijä, ihan sama kuin siron thaimuijan rinnalla lihava porsasukko.


      • dominoiva nainen

        Pienikokoinen mies ei ole sub henkinen sen useammin kuin isokaan, joskus tuntuu olevan jopa päinvastoin, pieni kaveri haluaa dominoida ja iso jätti haluaa olla piiskattavana.

        Mutta jos on dominoiva pitkä nainen ja sub -henkinen lyhyt mies, siitä on monenlaisat iloa. Esim. seisaaltaan seinää vasten rakastellessa mies on selkä seinää vasten ja nainen saa määrätä tahdin. Se on herkkua miehelle silloinkin, vaikka ei olisi sub henkinen. Pitkäsäärinen nainen kun pistää korkkarit jalkaan, niin mies on aikalailla typyn armoilla, kun vehje ei yletä muuta kuin siten, että nainen määrää tahdin :)


    • cady2

      ite oon 180 ja haluisin olla lyhyempi. lyhyemmät haluu olla pidempii ja toisin päin ...

    • 17+12

      Olen 177 cm nainen ja en tykkää paljon itseäni pidemmistä miehistä. 182 on hyvä ja sen mittainen on ollut pisin mies jonka kanssa olen seurustellut. Lyhyemmissä miehissä on enemmän potkua varmaan johtuen napoleon-kompleksista.

    • elostelijahh

      Lyhyttä naista on kiva panna oikein rajusti takaapäin.

    • rakkauttahanon

      Ehdottomasti 184-185cm, mitattuna millin tarkkuudella. Samaten paino pitää olla grammaalleen tasan ihannepaino-BMI:n, joka nykyään on 15-20, 20 ehdoton yläraja. Lisäksi pitää näyttää samalta kuin ns. samaa sukupuolta ihannoivien muotisuunnittelijoiden valitsemat vaatemallit, josta on tullut trendi mistä monikaan ei uskalla enää poiketa, raha kun ratkaisee.

    • Merkille pannut32

      Maapallon suurlevikkeisimmässä lehdessä oli kerran maininta,että miehet pukeutuvat yleensä naisia varten ja naiset muita naisia varten,joten naisten pituus ja lihavuus tuskin on tarkoitettu kumpaakaan osapuolta,vain vaatetus ja sekin vain naisten keskeistä.

    • 1kuuntelija

      Eräs ns. naistenmies kerran jutteli: tykkään pitkäsäärisistä naisista. Mutta yks kaveri sanoi, ettei pitkillä säärillä ole niin väliä, nehän heitetään vaan pois tieltä!

    • juppe

      onneks ollaan oman muijan kans saman pituisia 174cm niin ei haittaa vaikka muija laittais korkkarit jalkaan ja olis sillä hetkellä mua sen muutaman hassun sentin pidempi.Haaveilen tosin pieni kokoisesta naisesta 140-165cm seksuaalisessa mielessä,mutta kai se on vain sitä että pienen naisen kanssa on useampi erikoisempi asento käytössä..

    • Sinä minun pituus kaimani joka tämän aloitit!

      Olen itse 156/45, goottityttö. Pituudella ei ole oikeastaan kun positiivinen vaikutus miehiin, ainakin omalla kohdallani olen näin asian huomannut. Seurustelin 4 vuotta miehen kanssa, jonka kanssa meillä oli tasan puoli metriä pituus eroa. >.< Kuulostaa ehkä tyhmältä, ällöltä tai miltä lie, mutta suhteemme toimi moitteettomasti.

      Lyhyenä ihmisenä käytän suuria korkoja ja muutenkin laittanut naisellisen pukeutumisen edelle! Usemmiten miehet tykkää kissoista jotka on ns. sylipanoja, pieniä, siroja.

      Kai se johtuu siitä että mies tuntee itsensä miehiseksi, ja naiset taas saavat sen turvallisuuden tunteet omasta karjusta, ainakin itse koen näin.

      Omat nallekarhut

    • lyhyenläntä

      Mä oon 157 cm ja ukkoni 192 cm ja hyvin on kaikki hommat onnistunu tähän asti, yhdessä oltu jo 14 vuotta. Se on sitten eri asia kun aikanaan ikä alkaa painaa ja kunto rapistuu, saas nähdä miten sillon hommat onnistuu. :)

    • Pilvenpiirtäjä

      En ota kantaa pituuteen. Mutta

      Kiinteä, eli kädet ei uppoa otteessa 2cm silavaan mistään , ei rasvanahka, eikä pömppis maha saati kaljamaha. Vaan tiukka ja timmi. Huolehtii ruokavaliosta, eikä lohtusyö yms

      Koulutus, ei kiroilua.

      Muotoja mutta ei löllöyperse- eikä löllyvä ämpäritissi.

      Kiinteys, yleensä sekä kiinteä pienet rinnat. Nam Nam Nam!

      Puhutaan mitä puhutaan, mutta ylipainoisia ei yleensä valita Miss Suomeksi. Kai tämä jotakin kertoo asiasta.

      Älä syö itseäsi tukkoon jouluna. Ei sinun tarvi nälkään kuolla eikä näyttää samalta kuin syöttöporsas ennen joulukinkuksi laittoa.

      Enempi kasvista , vihreää lautaselle kuin mitään muuta.
      Ja unohtakaan ne kilosuklaat kaapin kätköistä.

      Eläkää terveellisesta, stana!!! Ja pullukasta tulee nätti kun on motivaatiota, kyllä. Aitoa motivaatiota!

      • fantasioija82

        "Kiinteys, yleensä sekä kiinteä pienet rinnat. Nam Nam Nam!"

        Siis näin kolmikymppisenä miehenä voinen todeta, että tällöin kysymys on vain miehen fantasioista eikä todellisuuden tajusta. Totuus on se että katella miehen kuuluukin ulkoisesti kauniita naisia vaikka miten kauan tahansa ja monta kertaa päivässä, mutta on täysin eriasia voiko sellaisen missin kanssa elää yhdessä!?

        Miss Suomea ei ole koskaan valittu kuin kerran Miss Universumiksi (=Armi Kuusela?), joten lopeta tuo "fantasiointisi" ja johtuisiko se siitä niiden missien suhteen että ne jotka pääsevät lopulta Miss Suomeksi on sieltä yläpäästään tyhmiä naisia eli ne ei pärjää kuitenkaan tuolla maailmalla, jossa vaaditaan "sisäisestikin täydellisyyttä", eikä riitä vain se ulkoinen kauneus. Suuremmaksi osaksi ne, jotka Miss Suomi -kisoissa tuomaristo on valinnut 2. perintöprinsessaksi on kauneimpia kuin itse Miss Suomi. Mutta tästä ei ollut aloittajalla kysymys. Halusin korjata sitä näkökohtaa, joka jää usein teiltä "ulkonäköön huomiota kiinnittävillä miehillä" näkemättä, että useimmin kauneus teiltä pettää.


    • uudeltamaalta

      itse olen mies jolla on pituutta 180cm. mielestäni lyhyet naiset on seksikkäimpiä kun pitkät naiset. en tiedä miksi näin kohdallani on. mutta kyllä ne on naisellisempia jä söpömpiä. kyllä katseeni aina jumittuu lyhyiin ja söpöihin naisiin.monesti lyhyt nainen on naisellisempi,tyttömäisempi ja aina niin,,,,,hot. ja jos esimerkkiä kaipaatte anna puu ja anna apreu tulikohan oikein kirjotettua.mutta nyt varmaan tajuatte mitä tarkoitin. oma muijanikin on 160cm buutsit jalassa.

      • fantasijoija82

        Jos ulkoisesta kauneudesta puhutaan, niin katseeni usein kiinnittyy naisessa etupakaraan ja tarkemmin siihen kohtaan, jossa me kaikki ollaan tultu. :) En vain tiedä mistä syystä, kun toisilla miehillä katse kiinnittyy naisen rintoihin tai takapuoleen ja pitävät niitä kaikkein tärkeimpänä. :D


    • young91

      Itseä ei ainakaan haittaa jos nainen on lyhyt mutta se haittaa hieman jos on itseä selvästi pidempi

    • Työskentelen naisvaltaisella alalla..ja siellehän näitä on satoja... nimittäin naisia..pitkiä paksuja, lyhyitä, hoikkia ...
      Minusta kuitenkin tärkein ihmisessä on LUONNE. Ulkomuoto on sivuseikka.

    • Fantiasioija82

      Itse olen yli 180cm:n pituinen mies ja avovaimoni on pari senttiä alle 160cm. Kyllähän sitä kiinnostaisi kerran elämässään kokeilla millaiselta tuntuisi itseäni samanpituinen nainen sängyssä kun ei ole koskaan muita kokemuksia ollut kuin teistä lyhyimmistä naisista (tai oikeastaan yksikössä mainittuna - naisesta). Itse pidän ennemmin hieman pulleahkoista naisista kuin niistä nälkäänäkevistä siroista naisista, joita nimitetään atleeteiksi. On joskus vaan mukava "saada jostakin kiinni"! :) En tiedä vihaanko sellaisia naisia, jotka eivät ole tyytyväisiä koskaan itseensä ja tahtovat laihduttaa vaikkei mitään laihduttamista todellisuudessa heillä olekaan, mut sellaiset ns. "bulimiat" on mielestäni jotakin sellaisia, joka ainakin miehenä minut karkoittaisi naisten läheltä. Monet naiset ovat myöskin hyvin ankaria sille että mies tulisi näyttää joltakin filmitähdeltä tai eräänlaiset ominaisuudet kuten lihakset tulisi olla kuin jollakin Arnold Scwarzenegeriltä.

      Lopulta "sisäinen kauneus" on tärkein kuin ulkoiset seikat, jos minulta kysytään "naisen kauneudesta"!!! Ne missithän on mielestäni erittäin tyhmiä!!

      • Fantasioija82

        Unohdin että olen miehenä rillipää, joten tuskin sekään ole mikään suurempi ongelma ollut. Entisellä tyttöystävälläni oli "kaihi" ja käytti vahvoja silmälaseja. Mentiin kummatkin vaan virran mukana ja silloin alle 18-vuotiaana se oli kyl tosi nastaa. Exäni oli n 170 cm:n pituinen! Ei pituus ja ulkonäkö seikat ole olleet koskaan ongelmaksi. Avovaimoonikin ihastuin vain siksi kun oli sellainen söpö pieni pippuri ja suloinen tyttö!

        Suomalaisen miehen pitää kerran ainakin elämässään kokeilla kaikkea, paitsi omaa mummuansa ja kansantanhuja! :) Tuskin myöskään näin heterona äitiä, siskoansa, serkkua tai muuta sukulaisnaista! :)


    • on väliä

      Naisen pitää olla parimetrinen tai sitten alle satasenttinen.

    • Dio fan

      Ihailemani mies oli 163cm Ronnie James Dio, uskomattoman söpö varsinkin nuorena, ihme kyllä tällä oli päätä pidempi vaimo eli selvästi isompi vaimo.

      Sattumalta tunne myös erään parsikunnan jossa myös mies lyhyt 164cm ja vaimo yli päätä pidempi. En tiedä sitten ihaileeko lyhyet miehet isompia naisia?

    • Dampiel

      Ei naisen pituudella juurikaan mitään väliä ole, ainoa on vain oma mielipiteeni että lyhy tai pitkä niin ihan sama kunhan on hoikka/treenattu.

    • N 188 cm ÄO>>100

      On sinullakin ongelmat, trolli.

      Miehet haluvat itseään lyhyemmän ja tyhmämmän naisen, jotta kokisivat olevansa älykkäitä ja voimakkaampia.

    • 620

      Ei sillä naisen pituudella ole mitään merkitystä kunhan on hyvä peffa

    • pikku-milla

      Minä olen kasvanut 182 cm pituiseksi. Paina 75 ja kengännumero 43-44. En minä mikään ruma ole, pitkät hiukset ja sopusuhtainen muutenkin.... mutta kyllä on ikävää, kun kutsutaan amatsooniksi tai hongankolistajaksi... eikä kenkiäkään saa kuin miestenpuolelta. Olisin niin mielelläni joskus "murunen" tai "pikkuinen" - miestä on ollut vaikeaa löytää, koska yleensä pitkät miehet ovat samalla sellaisia sataviiskymmentä kiloisia kaljamahatynnyreitä. En minä sellasta halua!!!

      • Hyvä ihminen

        Millalle joulusuukko! Ihana nimi sulla!


      • Fantasioja82

        älä todellakaan välitä, sillä tiedän monia joiden kengänkoko on yli 46 eikä meinaa enää miesten kengienkoko riittää kun on niin suuri jalka ja sitten on pituudeltaan kuten minäkin eli pari-kolme senttiä yli 180cm!! Tuskin olen sillä pituudella edes suomalaiselle naiselle vielä "unelmien mies". Unelmieni nainen ei ole 180 cm:n nainen vaan se että on kauneutta muutakin kuin kropassa. Toki voin suakin kattella bikinit päällä, mutta siihen sekin taitaa jäädä. Etupakarastahan se mieskin tulee, joten sitä kohtaa niasessa arvostan suurella todennäköisyydellä kaikkein eniten...saati jotakin tissejä tai sitä kuinka monta kiloa nainen painaa ja kuinka pitkä se on!? Jos ei paina naisena kuin 75 kiloa ja on 180 cm pitkä niin on kyl sellainen nainen johon voisin näin varattuna naisista kiinnostuna miehen' tutustua, mutta en silloin jos on alle 25-vuotias ja itse on varattu. Jotakin Herra 47 löytyy minustakin, vaikka olen varattu mies, mutta Pirkka-Pekka Petelius toi skeitseihinsä sen "miesten miehen", jota en ole koskaan voinut ymmärtää, jos "Herra 47" oli heteroseksuaali ja naisista kiinnostunut!!?? :)


      • Fantasioija82
        Fantasioja82 kirjoitti:

        älä todellakaan välitä, sillä tiedän monia joiden kengänkoko on yli 46 eikä meinaa enää miesten kengienkoko riittää kun on niin suuri jalka ja sitten on pituudeltaan kuten minäkin eli pari-kolme senttiä yli 180cm!! Tuskin olen sillä pituudella edes suomalaiselle naiselle vielä "unelmien mies". Unelmieni nainen ei ole 180 cm:n nainen vaan se että on kauneutta muutakin kuin kropassa. Toki voin suakin kattella bikinit päällä, mutta siihen sekin taitaa jäädä. Etupakarastahan se mieskin tulee, joten sitä kohtaa niasessa arvostan suurella todennäköisyydellä kaikkein eniten...saati jotakin tissejä tai sitä kuinka monta kiloa nainen painaa ja kuinka pitkä se on!? Jos ei paina naisena kuin 75 kiloa ja on 180 cm pitkä niin on kyl sellainen nainen johon voisin näin varattuna naisista kiinnostuna miehen' tutustua, mutta en silloin jos on alle 25-vuotias ja itse on varattu. Jotakin Herra 47 löytyy minustakin, vaikka olen varattu mies, mutta Pirkka-Pekka Petelius toi skeitseihinsä sen "miesten miehen", jota en ole koskaan voinut ymmärtää, jos "Herra 47" oli heteroseksuaali ja naisista kiinnostunut!!?? :)

        "älä todellakaan välitä, sillä tiedän monia joiden kengänkoko on yli 46 eikä meinaa enää miesten kengienkoko riittää kun on niin suuri jalka ja sitten on pituudeltaan kuten minäkin eli pari-kolme senttiä yli 180cm!"

        Tarkoitin tällä siis MIEHIÄ!!! Itelläni on kengän koko 43!


    • tyls44

      Kyllä naisen pituudella on väliä.. kyllä miehen pitää vähintään pari senttiä olla pidempi.

      • GldnTmLvr

        Omasta mielestäni semmoinen on kyllä omalla tavallaan söpön näköinen pariskunta, jossa mies on naista lyhyempi (kertoo ehkä myös jotain miehen itsetunnosta).


      • Fantasioja82

        Just joo, jos nykyisin vaimoni on pari senttiä yli/ali 160cm:n ja mä pari senttiä yli 180 cm:, niin minunko tulisi vaan kytätä niitä naisia, jotka on 2cm mua lyhempiä ja erota näin ollen vaimostani. Johan nyt pomppas...mitä niillä yhtä miltein pitkillä naisilla ois asettaa tonne etupakaroihinsa (karvat vai karvaton -pidän kummastakin ettei sen ole väliä)...kuuleman mukaan kaikki nykyisin on niin karvattomia että!!? :)


      • Fantasioija82
        Fantasioja82 kirjoitti:

        Just joo, jos nykyisin vaimoni on pari senttiä yli/ali 160cm:n ja mä pari senttiä yli 180 cm:, niin minunko tulisi vaan kytätä niitä naisia, jotka on 2cm mua lyhempiä ja erota näin ollen vaimostani. Johan nyt pomppas...mitä niillä yhtä miltein pitkillä naisilla ois asettaa tonne etupakaroihinsa (karvat vai karvaton -pidän kummastakin ettei sen ole väliä)...kuuleman mukaan kaikki nykyisin on niin karvattomia että!!? :)

        Pimppikarvat ei sieltä taida kovinkaan useella naisella etupakasta pullottaa, jotta tekee nätin näköisen housuilla siitä kohdasta??? Nami-nami, naisen etupakarat on minusta kovinta hottia. Ei liioin se että naisella hyvä perse tai tissit!! :) Tissit saa olla mitä kokoa tahansa, mutta ulkonäköön en tahtoisi saada mitään miehistä ymmärrystä oli nainen lyhyt, solakkka, lihava, rillipää tai puoleensa vetävä. Jos me miehet aletaan kattomaan pelkkää naisen "ulkonäköä" niin miksemme ala niitä samalla kutsumaan "vitunkantotelineeksi"!? Sehän on se kriteeri, ketä ois hienompi kosketella ja kenestä paremman orgasmin aktimme jälkeen!!!!! Minua ei kiinnosta mikään ns. "missikottarainen", joka on lopulta vanhemmiten hyvin kärttyinen ämmä!!


    • ihmettelenpä...

      Miksi tämä yli puolentoista kuukauden takainen aloitus päätettiin nyt yhtäkkiä nostaa etusivun jutuksi?

    • Pituudella ei ole väliä, luonteella on. Ja jos valita saa, niin siro ja hoikka mieluimmin, oli kyseessä minkä pituinen sitten vain.

    • Eihän noin voi yleistää... Makuja on monia siinä missä miehiäkin. Voin siis vastata omasta puolestani - ei ole vielä pituus tai sen puute ollut mikään ongelma :) Kuitenkin itseäni eniten miellyttää sirot naiset. Olen itse suht isokokoinen ja pidän siitä kontrastista, että nainen on sitten pienikokoisempi.

    • ±±±±±±0

      Itse suosin 168 ±4 cm, mutta sillä ei ole olennaista merkitystä, itse olen hieman alle 180, jolla tuntuu olevan joku maaginen merkitys naisille.

    • tyttö 15v

      Itse olen 15 v tyttö, pituutta on sellaiset reilu 180 cm... On se tässä murrosiässä hieman vaikeaa kun kaikki oman ikäiset pojat vielä lyhyempiä ovatkin ja sen takia minusta tuntuu että kaikki pojat pitävät lyhyistä tytöistä. En mielestäni ole ruma enkä lihava, minulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset mutta silti tuntuu ettei kukaan koskaan kiinnostu. Ennemminkin pituudelleni "naureskellaan". Kaveripiirissäni kaikki ovat lyhyitä. Pisin kavereistani on varmaankin 170 cm... Joten, miksi kaikki ovat niin hemmetin pinnallisia ja pinttyneitä siihen että nainen on lyhyt n. 165 cm ja mies paljon pidempi.

      • Nainenlahes180

        Kun kasvat aikuiseksi, huomaat pitkän naisen edut :). Minuakaan ei kukaan katsellut sinun ikäisenä, nyt 25-vuotiaana miehet ovat liiankin kiinnostuneita. Sitäpaitsi työpaikan saanti on helpompaa, kun näyttää uskottavalta.

        Kaikkein upeinta on, että on pitkät jalat ilman korkokenkiä. Ei tarvitse hankkia vaivasen luita korkokengillä.


      • Fantasioija82

        "En mielestäni ole ruma enkä lihava, minulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset mutta silti tuntuu ettei kukaan koskaan kiinnostu"

        Siis näin vanhempana miehenä sanottakoon, että "hyvänkuntoiset hiukset" on sivuseikka kun tahdot saada poikakavereita. Kyllä niitä poikia viehättäisi sun "missiulkonäkösi" tms. hetken aikaa, mutta näin kolmikymppisenä miehenä vakuutan, että mies ei katsele lopulta naisen ulkonäköä, vaikka sillä ois isot tissit tai hyvä perse tai ei silmälaseja. Kyllä nainen mielyttää miestä vain sillä ettei ala laihikselle tai muuta sellaista "hömpän pömppää". Muista ettei sun pidä sellaiselle KOSKAAN ryhtyä, jollei jokin tyhmä mies ole susta joskus kiinnostunut. Epäonnistumisia tulee aina, eikä ne ole KOSKAAN sinusta kiinni vaan siitä että tämä maailma kulkee liikaa muotiteitoisuuden parissa ja minusta todellakin SINUN ja muidenkin nuorten poikien ja tyttöjen tulisi kuunnella Leevi and Leavingsin biisin "Muotitietoinen": http://www.youtube.com/watch?v=WI5TC2hWyIg -ei ole totta se että ihminen tulisi mennä AINA muodin mukana!!!


      • Fantasioja82
        Nainenlahes180 kirjoitti:

        Kun kasvat aikuiseksi, huomaat pitkän naisen edut :). Minuakaan ei kukaan katsellut sinun ikäisenä, nyt 25-vuotiaana miehet ovat liiankin kiinnostuneita. Sitäpaitsi työpaikan saanti on helpompaa, kun näyttää uskottavalta.

        Kaikkein upeinta on, että on pitkät jalat ilman korkokenkiä. Ei tarvitse hankkia vaivasen luita korkokengillä.

        Kuunteleppa tämä kun olet avioliitossa, jota ei järkevä mies KOSKAAN tule hyväksymään, että sitä "ROHJOKETTA" sitten on:

        http://www.youtube.com/watch?v=9tim9kiqlHc

        P.S! Nainen on liian vaativa, eikä mies!!


      • luuletkona
        Fantasioija82 kirjoitti:

        "En mielestäni ole ruma enkä lihava, minulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset mutta silti tuntuu ettei kukaan koskaan kiinnostu"

        Siis näin vanhempana miehenä sanottakoon, että "hyvänkuntoiset hiukset" on sivuseikka kun tahdot saada poikakavereita. Kyllä niitä poikia viehättäisi sun "missiulkonäkösi" tms. hetken aikaa, mutta näin kolmikymppisenä miehenä vakuutan, että mies ei katsele lopulta naisen ulkonäköä, vaikka sillä ois isot tissit tai hyvä perse tai ei silmälaseja. Kyllä nainen mielyttää miestä vain sillä ettei ala laihikselle tai muuta sellaista "hömpän pömppää". Muista ettei sun pidä sellaiselle KOSKAAN ryhtyä, jollei jokin tyhmä mies ole susta joskus kiinnostunut. Epäonnistumisia tulee aina, eikä ne ole KOSKAAN sinusta kiinni vaan siitä että tämä maailma kulkee liikaa muotiteitoisuuden parissa ja minusta todellakin SINUN ja muidenkin nuorten poikien ja tyttöjen tulisi kuunnella Leevi and Leavingsin biisin "Muotitietoinen": http://www.youtube.com/watch?v=WI5TC2hWyIg -ei ole totta se että ihminen tulisi mennä AINA muodin mukana!!!

        jotta jonkun rämäbiisin kuunteleminen muuttaisi jonkun hormooni pitoisuutta ?

        JOS moraali on joillakin perseenkutinan tasolla, niin siinä ei kuule räkärokkibiisit paljo auta !!!


    • Entti

      Miehet tuntuvat olevan enemmän lyhyempien naisten perään. Tosin lyhyitä ja lyhyehköjä naisia myös taitaa olla enemmän kuin pitkiä. Olen itse pitkä ja siro nainen, ehkä jokseenkin "gasellimainen" ja useimmat miehet kyllä vaikuttavat haluavan pikkuruisen naapurintytön näköisen naisen, mutta ei sillä niin ole merkitystä minulle. En ole aikoihin piitannut miesten mielipiteistä.

    • Helinä ja Arska

      "entä onko lyhyen parempi olla hoikka, siro kuin pyöreähkö?"

      No ei kai tästä ole oikean avstauksen suhteen kovin montaa vaihtoehtoa. Jos nainen on pienikokoinen, niin silloin Helinä keiju -tyyppi kolahtaa mieheen kuin mieheen.
      http://tinyurl.com/czwtn3e
      Siis miehiin joihin pienikokoinen nainen ylipäätään kolahtaa.

      Eli jos miehen ihanne perusmalli on sellainen Arnold Schwarzeneggeri niin muijien osalta sekä hahmo että myöskin suositeltava asuste löytyy tuota Helinä keijun vaatekaapin puolelta.

      Aika harvoin Arskan ja Hellun kopioita meistä löytyy. Sitten aletaan sovitella, negotiating. Yksi antaa omien heikkojen kohtiensa vastapainona periksi yhdstä vaateesta ja toinen toisesta. Kyllä se kovan tykkäämisen viriäiminen jossain vaiheessa hoitaa sitten loput, parit kaikille löytyy.

    • ulkomoralisti

      "tänne ilmeisesti kirjoittelee lähinnä miehet. haluaisin naisena kysyä, mitä ajattelette lyhyistö naisista? entä onko lyhyen parempi olla hoikka, siro kuin pyöreähkö? mitä minun pitäisi 156 cm pitkänä painaa (bmi) ollakseni haluttava? mitä mieltä olette silmälaseista? onko hiuksien pituudella väliä? "

      jos täällä kyselee, niin tarvii olla just juurikasvu-24 -tyyppiä.

      luulisi sitä jopa lyhyen nausen tajuavan, ihan käytännössä, että onko sitä vientiä vai ei.

      Jos ei ole, niin toki aina voi kehittää jonkin syysn, miksi ei ole, vaikka se ei olisikaan aina se just oikea syy.
      Mutta kun kukaan meistä ei päättänyt sitä, minkä pituiseksi kasvaa, niin siihen voi toki vedota.

    • 7575375

      Pituudella ei ole mitään väliä, oli sitten mies tai nainen tai jotain siltä väliltä.

    • Senttiheikki

      Olen 180 ja viehättävimmät naiset ovat mielestäni n. 160 cm tienoilla.

    • tää on tilasto

      Alla olevassa tilastoa tekevässä pituusäänestyksessä keskimittaiset naiset näyttävät vetävän voiton. Oman mielipiteen voi käydä klikkaamassa täällä:

      http://www.easypolls.net/poll.html?p=50d09be0e4b091229a56b92b

      Sitten nähdään, pitääkö harhakuvitelma paikkansa. Tällä hetkellä lyhyet eivät kovin suuressa suosiossa ole.

    • noxshit

      Pitkät hiukset naiselle. Melkeenhän noi kaikki lyhentävät ku ikää tulee, en kyllä ymmärrä muita syitä kuin et on helpompi hoitaa, ei se ainakaan ulkonäköä paranna. Näyttää ihan pikkupojalta kun on muodot lähteny ja hiukset lyhyet.

      Rillit on hiukka kasvoista riippuvaiset, passaa kelle passaa.

      Pituus on varmaan se pituus - 110 mut kyl sulle se 49-50 kiloa olis ok.

      Lyhyt tai pitkä, ei väliä, paitsi jos haluu panna seisaaltaan..

    • Nojopasjotakin...

      Jos nainen on edes jotenkin säädyllisen näköinen, niin hän saa miehiä, olipa lyhyt tai pitkä.

      Miehellehän on yleensä tärkeää se, että saa kaadetuksi paljon naisia. Niinpä myös vähemmän kaunis nainen voi saada seksiä komealta mieheltä.

      Lyhyt mies ei sen sijaan saa kaunista naista, ellei ole varakas ja menestyvä, koska naiselle ei ole jostain syystä eduksi se, että antaa rumalle. Ja lyhyt mies koetaan helposti rumaksi ja hullunkuriseksi.

      Tunsin hyvin lyhyen naisen, jolla riitti miehiä sänkyyn. Vähän erikoinen tapaus, mutta en jättänyt tilaisuutta silloin aikoinaan käyttämättä.

      • Yhden naisen mies

        "Miehellehän on yleensä tärkeää se, että saa kaadetuksi paljon naisia."

        Puhu vaan omasta puolestasi!
        Minulle ainakin on enemmän kuin tarpeeksi yhdessä kumppanissa ja henkkohtaisesti pidän teitä "kukasta kukkaan hyppijöitä" sukupuolesta riippumatta vähän erikoisina tapauksina, mutta samapa tuo jos teille itsellene tulee siitä hyvä mieli, ettekä ketään puuhastelullanne satuta.


      • Edellinen vastaa
        Yhden naisen mies kirjoitti:

        "Miehellehän on yleensä tärkeää se, että saa kaadetuksi paljon naisia."

        Puhu vaan omasta puolestasi!
        Minulle ainakin on enemmän kuin tarpeeksi yhdessä kumppanissa ja henkkohtaisesti pidän teitä "kukasta kukkaan hyppijöitä" sukupuolesta riippumatta vähän erikoisina tapauksina, mutta samapa tuo jos teille itsellene tulee siitä hyvä mieli, ettekä ketään puuhastelullanne satuta.

        Puhuinkin villeistä vuosistani. Nykyään elän naisen kanssa, joka on minua pitempi, enkä seikkaile vieraissa vuoteissa.


      • +kl-
        Edellinen vastaa kirjoitti:

        Puhuinkin villeistä vuosistani. Nykyään elän naisen kanssa, joka on minua pitempi, enkä seikkaile vieraissa vuoteissa.

        Mitä ovat villit vuodet? Pitäisikö kaikilla olla niitä?


      • Edellinen vastaa
        +kl- kirjoitti:

        Mitä ovat villit vuodet? Pitäisikö kaikilla olla niitä?

        Tuli kovan työn kautta opittua, kuinka naisia saa kaadettua. Sitten piti hulluna hyödyntää tätä taitoa. Siinä meni muutama (kova) vuosi, ennen kuin alkoi kyllästyttää, mutta seksiä tuli kohtalaisen mukavasti ja jälkikäteen on kiva muistella.

        Helpompi, jos naiset tulisivat iskemään. Tällainen tavallisen näköinen mies joutuu tekemään aika ison työn ja kalliiksikin se tulee. Ja joutuu enimmäkseen tyytymään aika tavallisen näköisiin naisiin.


    • jämäkkä vastaus

      Kyl sil on välii, tai eiku ei oo mitään välii, tai siis emmä tiijjä. En osaa sanoo, tai osaan mutten mä osaa tarkkaan sanoo. Voi se tukka olla pitkäki, mutta voi se lyhytki olla. Ei kai sillä nii välii oo. Voihan sil tietysti ollakki jotai välii, tai sit ei. Ehkä. Pyöreist en osaa sanoo ku et voi olla pyöreeki, mut et voi toki olla laihaki, tai siltä väliltä jotaki. Kai. En tiijjä.

    • yeeeahhhhhh.....

      Kim Kardashian on 160 pitkä. Ja vau!
      Rintava, reitevä ja persevä nainen..vau... 160 on riittävästi.

    • JB.

      Kyllähän sitä joka nainen juhlii ja bilettää mutta oikea nainen on sellainen joka hoitaa hommansa viimeisenpäälle. Siinnä kun talutetaan kahta taaperoa talvipakkasessa ostoksille ja lykätään kolmatta vaunuissa on sitä oikeaa naistentyötä jossa ei senteistä eikä kilosta ole apua. Pitää olla lehmän hermot. Lapsia ei miesten lihaksilla synnytellä eikä imetellä.

      Meitä ei montaa täällä maailmassa olisi jos joku nainen ei olisi joskus paiskinut hommia.

      Katsoka vain jossain jalkakäytävällä kun ihmisiä tulee ja menee millainen on oikea nainen ja kuka vain naisennäköinen kuvatus josta tosipikan edessä ei ole mihinkään.

    • dwdwddw

      Kelpaa minkä pitunen vaan kunhan mua lyhyempi. Itse olen vaan 173cm mies toinen juttu on se että haluaako nainen tosiaankaan näin lyhyttä miestä mutta minkäs voi huonoille geeneille jotka ovat tulleet 152cm äidiltä. Jos on turrimuija niin olen heti kimpussa!

    • Onnea metsälle

      Kyllä tänne kirjoittelee pääasiassa sekopäät sukupuoleen katsomatta.

      No kysy.

      Ajattelen ihan kaikkea sitä mitä naisesta voi ajatella,pitkää naista
      en ajattele ollenkaan, lyhyenä miehenä on aika luonnolista ottaa
      nainen minkä kanssa Kamasutran asennot ovat toteutettavissa.

      Pituus ja paino eivät ole sama..Aina on hyvä ja aina on pakko olla hoikka..
      Hoikka ei tarkoita nyt sitä, että on käsivarret sellaiset,
      että lyödessä tulee syyte ruoskimisesta.. Kuten esim:
      kaverin muija joka on lyhyt ja niin heiveröinen,
      ettei pysty:

      A)liikuttamaan tyhjiä kottikärryjä
      B) raahaamaan 10 kg multasäkkiä yli 2 metriä

      Hoikka on mukava, sopusuhtainen vielä hauskempi.
      Parasta on kuitenkin olla ihan normaali.
      Alla olevan linkin kuvaa pienemmäksi ei sovi mennä!

      http://ecx.images-amazon.com/images/I/41JfX87Gh-L._SX342_.jpg

      Pääsääntöisesti juttujesi taso määrittää sinut ihmisenä..Tekosi..Ja tekemättä jättämisesi. Ei ulkonäkösi..Mietippä jos olisin kädetön ja sokea,
      niin milläs minut hurmaisit? =)

      Silmälasit on seksikkäät ..Jos vaan on jaksanut hommata
      sopivat, piilaritkin ihan ok.. Mutta silmälasit ei ole mikään turnoff.
      Luonnonvalintaan pystyy vaikuttamaan jopa hajuvedellä
      hiusten väri on aika saman tekevää,
      joskin ruskea ei jostain syystä iske tai tumma.
      Vaan kohdalllani se on aina ja vain aina se blondi.
      Mutta purkista se väri otetaan.

      Inhosin enne lyhyttä eli lesbotukkaa, mutta nyt olen siihenkin
      edellisessä suhteessa tottunut. Todellinen rumuus ja kauneus tulee aina ihmisen sisältä ja kaikki sen päälle on bonusta.
      Nyt kun taas suuntaan markkinoille on itseni tehtävä ainakin
      yksi asia, ja se on juuri tuo paino. Kyllä sitä lihavanakin
      naista saa mutta haluan sitä itse!!! Eli 30 kiloa on lähdössä,
      joista jäljellä 15 ylimääräistä.

      • keskimitta

        Hei tynkä sä joudut tekeen töitä enemmän.


    • älä HYVÄ tyttö

      mEE SIIHEN HALAPAAN, ETTÄ ALAT ONKIA HALUTTAVUUTTA !!!

      OOT SILLÄ TIELLÄ MYYMÄSSÄ IHTEÄSI, JA SE ON VARMA, ETTÄ LÖYDÄT IHTESI HALAPAMYYNNISTÄ !!!

      PIDÄ ITSESI ÄÄRIMMÄISEN ARVOKKAANA IHMISENÄ JA NAISENA, ÄLÄKÄ MEE TARJOILEMAAN OMAA ELÄMÄÄSI TUHOTTAVAKSI !!!

      JA SITTEN SINÄ VASTA VOITAT KAIKEN,-ARVOSTUKSEN JA KUNNIOITUKSEN, JOTA KAIPAAT AIVAN TAATUSTI !!!

      YMMÄRRÄTKÖ, MITÄ SANOIN ?

    • Lollollooo

      Ehdottomasti iso- ja pyöreätissinen nainen. Eikä oo haitaksi vaikka tissi haastelisi välillä ihan järkeviäkin.

    • OnneaEtsintöihin

      No itse pidän itseäni lyhyemmistä naisista. On tietenkin miehiä jotka pitävät pitkistä mutta kyllä niitä on jotka pitää lyhyeistä voi olla jopa että miehiä jotka pitävät lyhyistä naisista, on enemmän kuin pitemmistä pitäviä.

      Kannattaa olla ihan oma itsensä ja pitää vaatteita joista itse pidät niin löydät sen oikean. Naista pitää arvostaa sellaisena kuin hän on. Hymy on tärkeä. niin minunkin tyttöystävä minut hurmasi :) Onnea etsintöihin!

    • eipä ole merkitystä

      Ei ainakaan minulle ole ollut sillä merkitystä, miten pitkä taikka pätkä joku henkilö on, kyllä se on muut asiat mitkä ratkaisee. Tietystihän sitä tietämättään katselee hyvin saman oloista kumppania, se on meillä geeneissä. Mies katselee naista sillä silmällä, että voisiko juuri tuo synnyttää hänelle terveitä lapsia ja nainen puolestaan katsoo miestä, että kykeneekö juuri tuo huolehtimaan perheestään ja jälkeläisistään.

      Olemme vielä aika lähellä kuitenkin toinen käsi puussa... Itse olen 186cm ja vaimoni 174cm, mutta yhtä hyvin varmaan valintani olisi voinnut osua aikoinaan lyhyempäänkin neitoseen, jos muuten olisi natsannut.

    • asdfghjklwer

      Kommentteja lukiessa herää kysymys, että onko pitkä, hoikka nainen sitten ollenkaan haluttava`? Itse olen n. 172cm pitkä, 53kg painoinen nuori nainen ja ilmeisesti itsetuntokriisin partaalla kun tällaisia palstoja selaan... Miehet!: Onko pitkä, hoikka nainen menneen talven lumia ?

      • SINUN KANSSA

        PITÄISI KESKUSTELLA naamakkain, ja hartaasti tästä asiasta, etsien syntyjä syviä, että alkaisi paljastua, mitä todella etsit !

        OOn melko varma. että joka ikinen hamppari haluaisi iskeä sinut hyväksikäytettäväkseen, mutta sitäkö sinä kaipailet ?

        --JA loukkaannutko, jos minä sanon sulle totuuden, ja annan oikean neuvon, kun sen tiedän ?


      • sopivia kaikki

        pituus ok,paino liian laiha. n. 60-65kg sulle ok. liian hoikka kuvastaa biafralaista nälkäistä,joten nosta hieman painoa,mutta älä läskeydy. pidä paino ja nosta sitä vasta n. 60v jälkeen hiljalleen,niin pysyt aina nättinä ja ilman ryppyjä.

        olet ihannepituinen yli 180cm miehelle.


    • m184

      Jos on alle 160, pitää muista ominaisuuksista löytyä jotain tärkeää.

    • katsellut

      Kyllähän naisille on tärkeämpää kuinka pitkä mies on kuin päinvastoin.

    • jepjep

      Summa summarum: jos olet nainen, ei haittaa vaikka olisit lyhyt. Jos sen sijaan olet mies, ei mitään sijaa (muihin kuin rupsahtaneisiin ja läpinussittuihin lutkanaamoihin).

    • näin se on

      Nykyään on melko harvinaista alle 160 senttiset naiset koska naisten keskipituuskin on jo suomessa jotain 167cm tai enmmänkin. Yleensä lyhyet on muutenkin jotenkin oudon näköisiä koska äiti on odotuksen aikana yleensä tupakoinut jona vuoksi lapsi voi tulla lyhytkasvuiseksi ja muutenkin kummallisen näköiseksi. Yleensä sellaiset miehet ihannoi todella pieniä ja siroja naisia joilla on ongelmia oman miehisyytensä kanssa.

    • 3+18

      Ei naisen pituudella ole väliä. Syvyys ja tiukkuus ratkaisevat.

    • 15+9

      Itse olen tälläkin hetkellä lyhyen ja siron naisen kanssa. Naiseni on 157cm pitkä ja painoa on 47kg. Hän on mielestäni upea nainen.

    • mies 166cm

      Jo 20 vuotta sitten kun olin yläasteella niin tytöt halusi 10 cm pitemnmän poikaystävän. Mua haukuttiin kun olin kaikista lyhyin. Tänä päivänä ei ole asenteet muuttuneet. Naiset ei halua alle 170 cm miehiä vaikka nainen olis itse 160cm.

    • pikku-milla

      Juu, minä oon siis se pitkä nainen...
      lyhyin seurustelukumppanini on ollut musta 16 cm lyhyempi. Tosin mies oli sen verran jykevää tekoa, että pyöritteli mua hartioillaan ja nosteli syliinsä kuin keijukaista.
      Erosimme ihan muista syistä kuin pituuden vuoksi.
      Oma tyttäreni näyttää kasvavat reippaasti yli 180 cm pitkäksi. Hän on nyt murrosiässä ja näyttää siltä, että itsetunto on koetuksella, koska kaikki samanikäiset kaverit ovat päätä lyhyempiä.
      Äitinä olen onnellinen, että tyttäreni on kiinnostunut liikunnasta ja on loistava tanssija.
      Elämänohjeeni on ollut, että: "Pienet naiset ovat söpöjä ja pitkät upeita."
      Pahinta on, jos pitkä nainen on epäryhdikäs, kasassa seisova laahustaja. Leuka pystyyn kanssasisaret. Pienten ei kannata olla huolissaan. Pienille on varmasti aina vietiä, mutta meillä pitkillä täytyy olla pajon enemmän "munaa" pärjätäksemme tässä maailmassa.

    • 10000-1000

      Silmälasit monella kaunistaa..Siro sehän on kaunista!!.Mutta tuo pituus..Sun pitää katsoa pienenlaisia miehiä...Itse olen 179 cm..paino 79 kg..Minun suosikki nais mittani on 166 cm..Hoikka ja Siro!!

    • Näkökulmia

      Itse olen 174 cm mies ja kumppanini on 177 cm nainen.

      Pituudella ei minulle ole ollut koskaan väliä, mutta monille naisille pituus (sekä miehen ulkonäkö muutenkin) tuntuu olevan kovin tärkeä juttu. Pinnallista väkeä.

    • mies180

      Naisen pituus minulle saa vaihdella n.155-175. Lyhemmät natsoja ja pitemmät hujoppeja. Jos pysytään edelleen ulkomuotoseikoissa niin, ehdoton kriteeri on hoikkuus, läski on täyttä murhaa seksille. Mikään luonteenpiirre eikä edes jättiomaisuus auta jos on läski. Ihra kuuluu sian kylkeen. Pienet rinnat, ja vyötärö/lantiosuhde kohdallaan. Sellainen nainen on notkea ja upea.

    • mimoos1981

      Terve,
      Minä tunnustan että,se on hyvä kysymys,mutta minä ajattelen että naisen pituus ei vaikuuta mitään jos nainen on aivan kaunis ja hän hoitaa itsensa.Lisäksi,minä uskon että,mikä on tärkeä ei pituus,ei silmälasit.Jos nainesella on hyvä sydän ja hänen luonnensa on hyvä,sitten kaikki menee hyvin ja nainen on haluttava.'
      Se on minun mielepide,ajattelen näin.Luulen että vastasin sinulle hyvin ja anteeksi,olen ulkomaalainen je minun suomen kieleni ei ole niin hyvää koska olen asunut Suomessa vain 6 kuukautta.

      Terveisin.

    • Ei mulla muita...

      kriteereitä ole kun, että naisen pitää olla sen verran pitkä että yltää ottamaan poskeen kun on polvillaan mun edessä :-)

    • lyhyt mies

      Kyllä lyhyt nainen kelpaa mut lyhyt mies ei kelpaa lyhyelle naiselle tai kenellekkään naiselle.

      • Niinpäseon

        Yritä tutustua ulkomaalaiseen naiseen. Saattaa olla positiivinen yllätys.


      • aitsihivkuppatippuri
        Niinpäseon kirjoitti:

        Yritä tutustua ulkomaalaiseen naiseen. Saattaa olla positiivinen yllätys.

        Yritä tutustua ulkomaalaiseen naiseen. Saattaa olla positiivinen yllätys.


        Nii se "positiivinen" yllätys on tautitestissä......


    • Kaikki nainut

      Ei se koko vaan se muoto.

      Jos takaapäin kontallasi ollessa näytät ampiaiselta niin olen koko ajan panemassa sinua takaapäin, koosta riippumatta.

    • ONKOHAN TÄNNE

      kokoontuneet kaikki joilla on päässä jonkilainen vika,Tuntuu enemmän kiinnostavan ne alapää jutut,kun keskustelu naisen pituudesta.Ei ole mikään ihme jos mielenterveyspotilaita on sairaseläkkeellä.

    • tavis.

      Jos nainen on normaali mieleltänsä, se riittää.

    • Paina päälle vaan!

      Asiahan "riippuu" siitä mistä se roikkuu eli miehen pituudesta ja mieltymyksistä... Ei ole mitään yleistä lyhyiden naisten hyljintätrendiä, joskin kaikki alle 170 ovat nykyaikana lyhyitä, siis sekä naiset että miehet. Olethan huomannut, että vapaana on paljon lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia. Kyllä lyhyt nainen ennen löytää kumppanin kuin lyhyt mies. Joskus kyllä naurattaa kun 160 ja alle naiset etsivät 185 ja yli miestä... Kaipa se on jonkinlaista kompensaatiota, suvunjalostusta ja alitajuista suojan hakua. Ja johtajaksi ei kuulemma helpolla etene, ellei ole päätä pidempi kuin muut... Hah-hah, kyllä on naurussa pitelemistä ja herkimmillä itkussa kun lukee noita luuseri-voittaja -tilastotutkimuksia.

    • 158cm ja 80 kiloa...olen tosin jo laihtunut 12 kiloa (92kg ennen) ja laihdutus jatkuu edelleen... minä olen sinut oman kroppani kanssa ja mieheni rakastaa muotojani/pyöreyttäni/läskejäni, miten sen kukin haluaa sanoa.

      eli minulle riittää se että itse rakastan itseäni ja mieheni. mieheni jopa sanonut että älä liikaa laihduta, on jo niin tykästyny muotoihini, mutta terveydellisistä syistä on hyvä laihduttaa, kyllähän se niin on että sit ku laihtuu ni byebye peppu ja tissit :(

      • niin ja tuohon piti vielä mun lisätä että mieheni on 170cm, sillonku rakastuu ni ei silloin kattele toisen pituutta, miehellä löytyy habaa ja massaa vaikka lyhyt onkin


      • Billy Oh rae

        Virheet ovat mailman siunaus.


    • Jersey Bob

      Ei sen pituudellakaan ole väliä kunhan sen voi vain sytyttää.

    • Huomioitava

      Vanhuudessa pituudesta on vain haittaa.

      Pitkät yli 170 senttiset niin miehet kuin naisetkin joutuvat noin 20-30 vuotta aikaisemmin nivel- ja selkä leikkauksiin kuin pituudeltaan alle 170 senttiset.

    • Mieliä

      Nainen on aina kaunis mies itäsuomesta

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen väittämä


    • etuja

      Lyhyttä ei tarvi pakittaa ojaan ja lyhyestä naisesta tulee nätti mummo.

    • PIUKASTALIMPPIÄ

      Ei lyhyydestä olemitään haittaa mutta syvyys ja tiukkuus on tärkeä.

    • Pilke silmäkulmassa

      Tässä naapurustossani asuu kolme tollasta hobittia. Yksi niistä on niin harmaa ja huomaamaton että se ei herätä minkäänlaista ajatusta, En muista edes hänen nimeään. Toinen on kunnioitettavan tomera täti, lihoo puoet vuodesta ja laihduttaa kertyneen pois taas toisen vuoden puolikkaan ajan. Mutta se nainen on huomattava siitä että se tekee kolmen miehen työt yksin. Onhan se noloa että minulla, aikamiehellä, on paljon pienempi hauis kun sillä naisella. No en mä ole kellään muulla ihmisellä nähnyt sellaista kättä. Voi hurja kuinka iso naisen hauis voi olla. Kolmas lyhyt on vienyt mun mielenrauhani, yöunet ja järjen. Yhtä aikaa siro ja skrode, Hoikka ja isotissinen. Välillä kuin jätkä ja toisinaan prinsessa. Kun se hymyilee niin aurinko paistaa, kun se on pahalla päällä (harvoin) taivaalta sataa talikoita. Bmi on varmaankin likempänä 25 - 28 kun ne ihanat isot daisarit sitä nostaa, Lukulasit on tän ikäsillä melkein kaikilla. Surullista tässä on se, että tää misu on naapurin rouva.Kyllä vituttaa ;)

    • -------,

      Lyhyt,siro sellasta on kiva rynkyttää ja notkea pitää olla että on helppo taivutella.Sellasta on kiva panna vaikka seinää vasten.Siihen vielä ampiasvyötärö niin on täydellistä.

    • ...

      Minulle (195 cm) olisit liian lyhyt.

      • Ooooorgasm

        Ja mulle (197 cm) kyllä taas kelpaa oitis.


    • Kyllä kiinnostaa

      Kiinnostuneet miehet ovat yleensä alle 180cm, tai peräti alle 170cm.

    • laumasielutjalyhyet

      Itse olen 179 cm ja kyllä on vientiä riittänyt.

      Tämän ketjun on perustasnut lyhyt, huonon itsetunnon omaava ihminen. Ja tähän vastaa pääosin vain toisia lyhyitä ihmisiä. Yhdessä he haukkuvat pitkiä naisia, jotta saisivat paremman mielen itselleen ja pönkittäisivät omaa heikkoa itseluottamustaan. Täytyy sanoa että järkyttävää tekstiä kyllä tässä on.

      Pituuden mukana monille pitemmille kasvaa lantioluut kauniiksi, sekä hartiat jotka muodostavat kauniin ja seksikkään tiimalasivartalon. :) Lyhyillä vain ei voi muodotua tiimalasivartaloa, sillä heillä on luut muutenkin niin pienet. Eli tasapaksuja ovat.

      Hauska että naiset noin kamalasti kadehtivat pitkiä naisia - alkaa ärsyttämään täällä naisten miinustelu pitkille ihmisille, ja kauhea toitotus siitä. En minäkään lyhyitä naisia katso vinoon, vaikka voisihan tässä keskustelussa kyllä.

      Baareissa kun kuljin niin aina lyhyet miehetkin tulivat iskemään ja ihastelemaan. Mitä se on toisilta naisilta pois?

      Minun mieskaverini aina sanovat etteivät kestä lyhyitä naisia, jotka toistavat kliseitä "pieni mutta pippurinen" jne. Yleensä lyhyet on joko a)järkyttävän hiljaisia muurahaisia tai b. järjettömän äänekkäitä "äijiä". Pitkät ihmiset joita tunnen, ovat naisellisia sekä sisältä, ulospäin.

      Jos teidän miehenne sanoo että "pitkät naiset on kamalia" niin varmasti sanovat vain miellyttääksenne teitä lyhyitä. Moni lyhyt omaa niin iljettävän joko muodottoman kropan, eli poikavartalon joka on kuormitettu läskillä. Ja ei, muodot eivät välttämättä tarkoita sitä, että läskiä jossain paikassa vaan ihan kropan malliakin ilman läskiä. :) Eli lantioluita, harteita, jalkoja..

      Oma ystäväni on 150 cm pitkä, hänen luunsa ovat kolme kertaa pienemmät kuin minulla. Hän näyttää pikkupojalta tai tytöltä. Toinen kaveri vähän pitempi, mutta hänellä on rasvaa paljonkin. Kutsuu itseään muodokkaaksi, vaikka hänellä on vain rasvaa tuomassa muotoa. Vaikea selittää kääpiöille näitä juttuja.

      Lyhyet myös hakevat järkyttävästi huomiota pukeutumisellaan. Heillä on usein myös jokin kliseinen kenkäfetissi ja sitten kompuroivat huimilla koroilla. Minun naisellisuuteni ei ole koroista kiinni, vaan suorastaan tihkun seksiä ja naisellisuutta - ei sellaista ns tekaistua naisellisuutta. :)

      • Suurmela

        "Pituuden mukana monille pitemmille kasvaa lantioluut kauniiksi, sekä hartiat jotka muodostavat kauniin ja seksikkään tiimalasivartalon. :) Lyhyillä vain ei voi muodotua tiimalasivartaloa, sillä heillä on luut muutenkin niin pienet. Eli tasapaksuja ovat."

        Varsin kokeneena miehenä täytyy kyllä kumota nämä väittämät oitis. Pitkillä naisilla, varsinkin, jos heillä ei ole urheilutaustaa on laatikkolantio. Lyhyillä naisilla lantio on matala ja kurvit nätisti lyhyemmällä matkalla jatkuvina. Lisäksi hoikilla pitkillä naisilla on useinkin pieniä ryhtivikoja, lyhyillä ei juuri koskaan. Lisäksi peppu on yleensä pienillä naisilla huomattavasti ryhdikkäämpi ja pyöreämpi kuin pitkillä, joilla on hymykuopat pepun kyljessä.

        Todennäköisimmin "tiimalasivartalon" löytää 150-168 cm naisten joukosta.

        Minä, yli 190 ja pidän suht pienistä naisista. Niitä on todellakin kiva keikutella ja pyöritellä mennen tullen, vaikka kaksikin kerrallaan ;)


      • 975e

        Ihmeen paljon haukut lyhyitä naisia, ei taida itsetuntoa sinulla juurikaan olla. Ja kaikki maailman lyhyet käyttävät huimia korkoja,justjust :D
        Minun naisellisuus ei ole pituudesta kiinni, toisin kuin sinulla. Onnea elämään äläkä ole niin katkera meille lyhyille ja ihanille naisillle, joilla suurimmalla osalla löytyy rakastava kumppani, joka oikeastikkin pitää lyhyistä, eikä vain sano niin.
        Kyllä sinäkin vielä jonakin päivänä löydät miehen,joka pitää pitkästä varrestasi, kauemmin siinä saattaa mennä, mitä lyhyemmillä kanssasisarillasi.


    • Anonyymi

      Höpöhöpöpöö. Nainen on luonnostaan miestä lyhyempi, joten kyllä lyhyt nainen aina miehen löytää. Lyhyyden katsotaan olevan naisellinen ominaisuus. Lyhyys on söpöä.

    • Anonyymi

      Jos on sexyn näköinen jonkun mielestä sellaisena kuin on niin ei kait painolla väliä, eihän sitäpaitsi lyhyillekkään naisille tunnu kelpaavan hoikka 166cm mies, nimittelevät vaan ohimennen, "kersa" "pentu" "rellukka"vaikka itse en kyllä kestäisi seurustella toisia arvostelevien naisten kanssa, tulis vaan sellainen olo että mikähän itse olevinaan on, ahdistavia sellaiset itseään täynnä olevat ulkonäkökeskeiset sekopää rääväsuuharakat☹️

    • Anonyymi

      Etenkin henkinen julmuus, ajattelematon "laukominen", pinnallisuus, henkinen sokeus, & jos viel jotenki tyhmä, itseään ihasteleva & muiltakin sitä hamuava.....niin todella vastenmielinen nainen vaikka olisi miten prinsessa Ruusunen peili kädessä, yök😱

      • Anonyymi

        Ei ketään kiinnosta joku mamman poju joka netissä nillittää. Toisten ihmisten ulkomuotoa ja käytöstä helppoa arvostella. Mutta mene välillä itseesi.
        Tuskin mikään joka äidin unelma vävy olet.


    • Anonyymi

      Miksi sinua kiinnostaa mitä miehet ajattelevat? Pituudestasi tai muutenkaan olemuksesta m Jos et kelpaa niin et Elämässä muutakin kuin miehet. Turha niiden edessä nöyristellä. Vaikka tekisit ni aina löytyy jotain vikaa. Yksin olisi parasta.

    • Anonyymi

      Missä itsetuntosi on? Mitä miesten mielipiteillä väliä! Hyvä ihminen rakas ala arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet. Meidän täytyy näyttää noille että me määräämme,he tulee perästä sillä näin on totuus😃

    • Anonyymi

      Kyllähän se pitkä nainen sängyssä päällä ollessa on aivan eri kuin lyhyt. Pitkissä on iskunpituutta😄

    • Anonyymi

      Lyhyt nainen on pieniruokainen ja silti hyvä.

    • Anonyymi

      Kuihtuu kukka punainen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe