deittausmailaajat

Bico

Joo no ei se mitään että mailaillaan useamman ihmisen kanssa, se on ihan ok, mut koittakaa jotenkin muistaa kuka on minkä näköinen yms. On aika huvittavaa lukea viestejä joissa puhutaan tapaamisista joita ei ole koskaan sovittu tai kysytään harrastuksesta jota ei todellakaan harrasta.

5

901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mia

"sinähän olit vaalea.. eikon tumma.. eikon"
      Hei Marja, eikon Merja, eikon Arja
      Kaikesta näkee, ettei tuotakaan palvelua ole luotu tosissaan ja vakavasti otettavaksi.

• Ångström

Sitä vaan ahneuksissaan haukkaa usein niin ison palan, että ei saa sitä nieltyä.

Kolmen kanssa meilailu vielä sujuu jotenkin... Viiden kanssa pitää jo turvautua jonkinlaiseen kirjanpitoon, että muistaa kuka harrasti mitäkin.

Ja jos harrastaa valehtelua ja kusettamista, niin sitten pitää olla jo luonnonlahjakkuus. On nimittäin tosi vaikea muistaa, että mitä puppua on kenellekin syöttänyt...

• mia

Vaikka kusetus näyttääkin joiltain sujuvan kuin leikki ja toinen luonto, niin aika fakiiri pitää olla, jos meinaa aikuisia naisia kyetä vedättään. Jotku teinit vielä nielee mitä vaan, mutta jos vähänkin vanhemmalle ja kokeneemmalle meinaa syöttää, niin aika taitava saa olla. Onhan niitä yrittäjiä tietysti.

• kyllä

"Deittimeilailu" on yksi typerimmistä asioista joita olen kokeillut. Monet sekoittivat minut johonkin toiseen ja kirjoittivat typerät viestinsä niin nopeasti, että joka kolmannessa sanassa oli kirjoitustvirhe... aivovammasten puuhaa.

• fhj

Olen kirjoitellut parhaimmillaan jopa parinkymmenen naisen kanssa samaan aikaan. Sekaisin en mene, kun tallennan kaikki viestit, ne mitä itse lähetän ja mitä nainen lähettää, tekstinkäsittelyohjelmaan aikajärjestyksessä. Siitä on sitten helppo selailla ja katsoa kuka olikaan autokoulussa ja kuka harrastaa uintia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe