Joo no ei se mitään että mailaillaan useamman ihmisen kanssa, se on ihan ok, mut koittakaa jotenkin muistaa kuka on minkä näköinen yms. On aika huvittavaa lukea viestejä joissa puhutaan tapaamisista joita ei ole koskaan sovittu tai kysytään harrastuksesta jota ei todellakaan harrasta.
deittausmailaajat
5
901
Vastaukset
- mia
"sinähän olit vaalea.. eikon tumma.. eikon"
Hei Marja, eikon Merja, eikon Arja
Kaikesta näkee, ettei tuotakaan palvelua ole luotu tosissaan ja vakavasti otettavaksi. - Ångström
Sitä vaan ahneuksissaan haukkaa usein niin ison palan, että ei saa sitä nieltyä.
Kolmen kanssa meilailu vielä sujuu jotenkin... Viiden kanssa pitää jo turvautua jonkinlaiseen kirjanpitoon, että muistaa kuka harrasti mitäkin.
Ja jos harrastaa valehtelua ja kusettamista, niin sitten pitää olla jo luonnonlahjakkuus. On nimittäin tosi vaikea muistaa, että mitä puppua on kenellekin syöttänyt...- mia
Vaikka kusetus näyttääkin joiltain sujuvan kuin leikki ja toinen luonto, niin aika fakiiri pitää olla, jos meinaa aikuisia naisia kyetä vedättään. Jotku teinit vielä nielee mitä vaan, mutta jos vähänkin vanhemmalle ja kokeneemmalle meinaa syöttää, niin aika taitava saa olla. Onhan niitä yrittäjiä tietysti.
- kyllä
"Deittimeilailu" on yksi typerimmistä asioista joita olen kokeillut. Monet sekoittivat minut johonkin toiseen ja kirjoittivat typerät viestinsä niin nopeasti, että joka kolmannessa sanassa oli kirjoitustvirhe... aivovammasten puuhaa.
- fhj
Olen kirjoitellut parhaimmillaan jopa parinkymmenen naisen kanssa samaan aikaan. Sekaisin en mene, kun tallennan kaikki viestit, ne mitä itse lähetän ja mitä nainen lähettää, tekstinkäsittelyohjelmaan aikajärjestyksessä. Siitä on sitten helppo selailla ja katsoa kuka olikaan autokoulussa ja kuka harrastaa uintia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711