Miten tutustua muissa maissa asuviin?

Olen 20.v nuori naisenalku Helsingistä ja haluaisin tutustua ulkomailla, etenkin Japanissa, asuviin ihmisiin. Olen yrittänyt löytää jotain nettisaittia jonka kautta voisi tutustua muualla asuviin, mutta toistaiseksi ei ole tärpännyt. Olisiko teillä tiedossa jotain paikkaa, jossa ulkomailla asuviin voisi tutustua? Myös omia kokemuksia olisi kiva kuulla!
6408
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Ei kait siinä auta muu kuin lähetellä viestejä käyttäen erinäisiä nettipalveluita.

Äänestä

Mutta jos haluut pilata elämäs.

Äänestä

kun lähdet matkailemaan niin 100-varmasti tapaat uusia tuttuja/ihmisiä!

joten: ylös, ulos mars!

Äänestä

Spinchat

Äänestä

Esim. sellainen kuin interpals.com on hyvä sivusto, jossa voi tutustua ulkomaalaisiin ihmisiin. Ei ole siis mikään varsinainen deittisivusto, mutta toki sieltä voi seuraa hakea siinäkin tarkoituksessa. Porukkaa löytyy joka maailmankolkasta. Facebookin seuranhakusovellus Are You Interested on myös kokeilemisen arvoinen.

Äänestä

Chatroulette on hyvä paikka. Sieltä olen löytänyt nykyisen poikaystäväni ja muitakin kavereita. Web-kamera ja mikki olisi hyödylliset jos haluat jutella luonnollisemmin etkä vain näpyttelemällä. Chatrouletista löytyy ihmisiä ympäri maailmaa ja sinne kannattaa rekisteröityä jos haluaa sivulla käydä useamminkin.

2.vaihtoehto on Omegle joka on samantapainen kuin CR mutta mielestäni Chatroulette on nopeampi ja helppokäyttöisempi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

20weee kirjoitti:

Olen 20.v nuori naisenalku Helsingistä ja haluaisin tutustua ulkomailla, etenkin Japanissa, asuviin ihmisiin. Olen yrittänyt löytää jotain nettisaittia jonka kautta voisi tutustua muualla asuviin, mutta toistaiseksi ei ole tärpännyt. Olisiko teillä tiedossa jotain paikkaa, jossa ulkomailla asuviin voisi tutustua? Myös omia kokemuksia olisi kiva kuulla!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu