kaunista naista, johon ihastuin. Sitten paljastui, että samaan aikaan kun nainen tapaili minua hän oli harrastanut seksiä jonkun tyypin kanssa.
Nainen ei ollenkaan ymmärtänyt kun en halunnut olla enää missään tekemisissä hänen kanssa. " Mehän naitiin ihan vaan kaveripohjalta, eiu ollut mitään romanttista" hän selitti ja olisi halunnut jatkaa tapailua.
Seksiä " ihan vaan kaveripohjalta"
24
592
Vastaukset
- maaaj
Et ollu sille vaan tarpeeksi hyvä...muuten ei olis käyny panee toista. Niele totuus ja lopeta katkera tilitys.
- Tony DiNozzo
Mr. maanisdepressio kävi täälläkin manipuloimassa...
Ehkä nainen oli vain pidemmällä suhteessa panon kanssa?
- Siperiaopettaataas
Ainahan naisella täytyy olla joku typerys, joka maksaa sapuskat ja laskut!
- Nelly2
Olipa naiivi ja typerä nainen, hyvä, että panit välit poikki.
- ..pöh..
No tommostahan miehet aina tekee. Ja selitys on just se että eihän siinä mitään kun se oli vaan naimista ilman tunteita.
- Eihän siinä
mihen tapaukseessa varmasti olekkaan kysymys muusta, mutta naisilla on aina tunteet pelissä. Miehelle riittää että pussit saa tyhjiksi
- Itsenäinen nainen
Eihän siinä kirjoitti:
mihen tapaukseessa varmasti olekkaan kysymys muusta, mutta naisilla on aina tunteet pelissä. Miehelle riittää että pussit saa tyhjiksi
Ei naisilla oo aina tunteet pelissä, miehet vaan luulee niin.
Vieläkin monet miehet ajattelee,että miehet voi tehdä noin, mutta voi voi kun sen tekeekin nainen.
Nämä naiset on harvemmassa, mutta kova paikka, kun se nainen ei kyselekään puh.nroa tai muuta vastaavaa.
Mies on ihan pihalla...
Sitten naista nimitellään heti huoraksi, mutta eikö se mies sitten ole pukki vai mikä se nimitys nykyään on?
- XXX
Hyvä että annoit h-u-o-r-a-l-l-e kenkää!
- Miten niin
huoralle? Huora = maksullinen nainen. Jos antaa monille ILMAISEKSI on lutka.
- Miksei kukaan
nainen anna mulle "kaveripohjata"?
- _89_=
Ettepä te sitten kauheasti jutelleet tulevaisuudesta, parisuhteestanne ja siitä, mitä kumpikin haluaa, jos tuo kerran tuli yllätyksenä. Mahdoitteko mitään muuta tehdäkään kuin vaan sitä seksiä? Nykyään suhteen erilaisia muotoja on niin monia, että kannattaa kyllä ihan selvästi kysyä, että seurustellaanko me nyt ja onhan tää suhde nyt sellainen, että kumpikin on sitoutunut vain tähän suhteeseen eikä harrasta mitään muita virittelyitä.
- Nykymeininkiä
Juuri näin. Nykyhuor... siis nykynaisille pitää antaa tapailuvaiheen alussa monivalintakaavake, johon laitetaan rastiruutuun oikeisiin kohtiin: polyamorinen, polymorfisesti perverssi, hermafrodiittisesti konvergentti, monomaaninen erotomaani jne. Myös kaikki fantasiat ja jo osatut taidot ja asennot, sekä ne asennot jotka vielä halutaan oppia valitaan samalla kaavakkeella. Kaavake syötetään Applen valmistamaan iSex tablettiin, joka ennustaa suhteen tulevaisuuden ja kiimaprosentin. Onnellista tapailua.
- Itsenäinen nainen
Nykymeininkiä kirjoitti:
Juuri näin. Nykyhuor... siis nykynaisille pitää antaa tapailuvaiheen alussa monivalintakaavake, johon laitetaan rastiruutuun oikeisiin kohtiin: polyamorinen, polymorfisesti perverssi, hermafrodiittisesti konvergentti, monomaaninen erotomaani jne. Myös kaikki fantasiat ja jo osatut taidot ja asennot, sekä ne asennot jotka vielä halutaan oppia valitaan samalla kaavakkeella. Kaavake syötetään Applen valmistamaan iSex tablettiin, joka ennustaa suhteen tulevaisuuden ja kiimaprosentin. Onnellista tapailua.
Tehdään sama nykymieshuorille niin kaikki onnellisia!
- Oikein tehty oli
No enpä minäkään olisi tapailua jatkanut.
Siinä vaiheessa kun tapaillaan jo aktiivisesti tuollainen toiminta ei ole mielestäni enää hyväksyttävää. Kyllä se kertoo aika paljon kyseisen henkilön panostamisesta siihen uuteen suhteeseen, jos samaan aikaan harrastaa sänkyhommia muiden kanssa.
Itse en edes tajua miksi noin pitäisi tehdä. Jos minä olen jostain kiinnostunut ja haluan tapailla aktiivisesti, niin ei minun tee edes mieli mennä sänkyyn muiden naisten kanssa. Jos taas en ole niin kiinnostunut että tuo kiinnostaa, niin miksi edes jatkaisin sen uuden tapailua? - Tynnyrin ulkopuoli
No onpa ihmeellistä. Missähän tynnyrissä elät, jos kuvittelet, että seksi tarkoittaa automaattisesti seurustelua? Tällaisia runopoikia ja takertuvia mielensäpahoittajia tuntuu nykyisin pyörivän joka puolella. Jätäpä ne naisten tapailut vain sovinnolla aikuisille miehille.
- 6+17=617
Aikuinen mies = kalju keski-ikäinen paskamaha vaiko vaihtoehtoisesti steroideja aamupalaksi popsiva sikaniska?
- mies32
6+17=617 kirjoitti:
Aikuinen mies = kalju keski-ikäinen paskamaha vaiko vaihtoehtoisesti steroideja aamupalaksi popsiva sikaniska?
Nuohan on sama asia.
- lifemocker
ole onnellinen, että pääsit tuollaisesta ihmisestä eroon.
jos haluaa pyöritellä montaa ihmistä niin ei ole ainakaan suhteeseen valmis - jghgfgfdfg
Jos et oo näit neitsyenjahtaajia, niin en ymmärrä ongelmaasi. Tapailuhan ei ole vielä mikään sitoutuminen mihinkään ja silloin on ihan normaalia käydä esim. treffeillä muidenkin kanssa.
Sitten jos olisitte jo seurustelleet niin ymmärtäisin. Enkä edes itse harrasta seksiä noin vapaamielisesti, vaikka siitä pidänkin. Turvallisempaa hoitaa omakätisesti. - tekosyy_excuse
Kaikki naiset saa seksiä kaveripojalta. Se on poikien päätarkoitus kaveruudessa naisten kanssa. Väitti naiset mitä muuta tahansa.
- wlfcrk
olen ujo
- Kaikki sinkkunaisia
panee aina joku paska. Turha kuvitella että löytäisi panematonta sinkkunaista
- Suomi ätämi sanakirja
Paska = mies joka saa seksiä
- Kaveri pohjalta
Mulle kans heti säälip...ua tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703