Mikä mahtaa olla miehen logiikka naimisiinmenon suhteen?
Kosinta pian seurustelun alussa, vihjailuja hääpäivästä silloin tällöin ja sit yks kaks pitääkin alkaa odottaa sopivaa hetkeä...tulevaa juhannusta ehkä!
Onko miehellä mennyt pupu pöksyyn vai tunteet loppumassa?
Tässä on tyttölapsi peukalot keskellä kämmentä :/
Miehen naimisiinmenologiikka????
14
117
Vastaukset
- Palstan väki
Heh-hee vai tyttölapsi...
- Poistatko sefu?
Hassu provo. Tai sitten ap:lla on patologinen vauvakuume.
- lifemocker
tiedän monia miehiä joitten logiikka on tämä: ei koskaan naimisiin
Oli liian hätäinen hurmoksessaan ts. puhui ohi suunsa ja nyt on huomannut, ettei ehkä oliskaan pitänyt olla niin hätäinen. Syitä perääntymiseen voi olla useampiakin, en ala turhaan spekuloimaan kun en tunne ukkoas.
- lifemocker
suhteen alussa jos menee kihloihin niin tätä en pitäisi kyllä oikein missään arvossa. vähän sama kun kysyisi jotain tärkeää toiselta seksin aikana! tällöin et tunne vielä toista, etkä tiedä minkälainen teidän arkenne tulee olemaan. ihastuneena ihminen ei välttämättä tee kovin järkeviä ratkaisuja. kuten tässä tapauksessa tämä kihlaus.
eikä henk koht mulle ainakaan kihlaus merkitse mitään "naimisiinmenemistä tulevaisuudessa" lifemocker kirjoitti:
suhteen alussa jos menee kihloihin niin tätä en pitäisi kyllä oikein missään arvossa. vähän sama kun kysyisi jotain tärkeää toiselta seksin aikana! tällöin et tunne vielä toista, etkä tiedä minkälainen teidän arkenne tulee olemaan. ihastuneena ihminen ei välttämättä tee kovin järkeviä ratkaisuja. kuten tässä tapauksessa tämä kihlaus.
eikä henk koht mulle ainakaan kihlaus merkitse mitään "naimisiinmenemistä tulevaisuudessa"No mä en henk.koht kaipaa mitään sormuksia. Olen niitä ehtinyt kanta aikoinaan riittävästi. Sitoutua kun voi ilman rihkamaakin. Ei mullekkaan kihlaus merkitse yhtään mitään, ei kyllä avioliittokaan.
Mun porukat taas meni aikoinaan kihloihin tunnettuaan 3kk toisensa ja ovat edelleen yhdessä. Ja nyt on siis kulunut jo vuosia yhdessä 42-vuotta. Toisilla suhteet kestää rypyistä huolimatta, toisilla ei. Se kuinka pian menee yhteen ei taida olla ratkaisevinta, vaan se onnistuuko löytämään suhteen ja ihmisen jonka kanssa jaksaa nähdä vaivaakin.voopotin kirjoitti:
No mä en henk.koht kaipaa mitään sormuksia. Olen niitä ehtinyt kanta aikoinaan riittävästi. Sitoutua kun voi ilman rihkamaakin. Ei mullekkaan kihlaus merkitse yhtään mitään, ei kyllä avioliittokaan.
Mun porukat taas meni aikoinaan kihloihin tunnettuaan 3kk toisensa ja ovat edelleen yhdessä. Ja nyt on siis kulunut jo vuosia yhdessä 42-vuotta. Toisilla suhteet kestää rypyistä huolimatta, toisilla ei. Se kuinka pian menee yhteen ei taida olla ratkaisevinta, vaan se onnistuuko löytämään suhteen ja ihmisen jonka kanssa jaksaa nähdä vaivaakin.Aloittajan tapauksessa vaikuttaa alkuhuuma laittaneen suun laulamaan...jota sitten on ehkä alettu jo empimään.
voopotin kirjoitti:
No mä en henk.koht kaipaa mitään sormuksia. Olen niitä ehtinyt kanta aikoinaan riittävästi. Sitoutua kun voi ilman rihkamaakin. Ei mullekkaan kihlaus merkitse yhtään mitään, ei kyllä avioliittokaan.
Mun porukat taas meni aikoinaan kihloihin tunnettuaan 3kk toisensa ja ovat edelleen yhdessä. Ja nyt on siis kulunut jo vuosia yhdessä 42-vuotta. Toisilla suhteet kestää rypyistä huolimatta, toisilla ei. Se kuinka pian menee yhteen ei taida olla ratkaisevinta, vaan se onnistuuko löytämään suhteen ja ihmisen jonka kanssa jaksaa nähdä vaivaakin.Lisään sen verran, että sitoutuminen kyllä merkitsee paljon. Todella paljon, mutta ei nämä riitit joita sitoutumiseen käytetään, kuten kihlasormus kihlat ja avioituminen vihkisormukset.
Ne on vain koruja. Ne on vain lupauksia, jotka voidaan rikkoa koska vaan. Eivätkä ne tee suhdetta yhtään paremmaksi tai vakavemmaksi, kuin suhde joka on vakava ja otetaan vakavasti ilman näitä riittejäkin.
Ts. suhde voi kestää koko elämän, vaikkei näitä riittejä suoriteta koskaan. Tavallaan en siksi ymmärrä, miksi ihmiset kouhkaa ja vouhkaa sormuksien perään. Ne kun ei todista eikä takaa mitään.
- Mikki+Hiiri
Oletteko sopineet avioehdosta vai voiko sillä olla tapauksessanne merkitystä?
- Mies kunnian loistos
Jos olet neitsyt etkä ruma niin et odota turhaan. Jos olet kunniasi kalvon menettänyt niin toimit panopuuba.
Yst. terv. Mies kunnian loistossa- Mies kunnian loistos
Jos olet siis neitsyytesi jollekin toiselle menettänyt niin olet halveksitava pascakasa ja olet silloin pelkkä panopuu vaikka mies ei sitä sano vaan laskee suhun tasaiseen tahtiin siemennesteensä. Pimppisi on nopeasti korvattavissa kuten itsekin aiemman kikkelin korvasit kun et jostakin asiasta tykännyt, lutka.
- määmy
Mä funtsin et tulevaisuudes tuo män, on jahkailija. Ei saa aikaan järkevää.
Harvoin kirkkoon saa aikaa paris päiväs. Onks se tärkeetä? Siis se naimiisiin meneminen? Mun logiikka on ollut sellainen, että en oo vielä 17 vuodessa saanut kihloja edes ostettua.
Monesti oon kyllä miettiny sitä sanontaa, että kihloissa ja kännissä on kiva olla.
Kun kännistä ja parisuhteesta on vuosien saatossa kaikki se "kiva" haihtunut, niin pitäiskö kokeilla seuraavaksi kihloja.... :)- scale_
Kosippa kuule ite. Niin mun vaimo teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000