Muista koulussa joskus 70l lopulla laulun jota laulettiin, yrittänyt kuukeliakin, mutta ei vain natsaa..
En muista kunnolla mutta seuraavat pätkät sieltä muistuu mieleen
" Tappara, tappara, tampereelta lähti, hyökkäys ja vasen laita pelin johtotähti, hei, hei, ehi tappara voiton vei.." Sit siinä laulettiin "Ilves, ilves, ilves porin torilta... "
Mikä jääkiekkoon liittyvä laulu?! Apuja
laulu hukassa
2
1923
Vastaukset 2
- Veikkaus
Olisikohan ollut Lätkä-laulu.. Sanoja en minäkään löytänyt kuukkelista, mutta tuosta saattaa olla apua:
http://www.kirjastot.fi/kysy/arkistohaku/kysymys/?ID=b3a06bb5-8003-4b32-9cf0-8dfe66c76dcd - Anonyymi00002
Ilves Porin torilta, okei..
Tais olla: Ässät Ässät Ässät Porin torilta, vastustajan peli maistuu nyt jo pärekorilta.
Lukko, lukko, lukko, Rauman lukko, hyökkäys on kuin terästä ja puolustus kuin tukko.
Tappara tappara tulee Tampereelta, rystylyönti loppuu usko siihen veskarilta.
Kuka muistaa lisää, tai löytyykö tää jo netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441