Että ihmiset osaa olla idiootteja ja ilkeitä toisilleen.
Olin eilen kaverin luona käymässä pitkästä aikaa ja kun palasin oli auton konepelillä puoliksi poltettu tupakka ja loppuun se oli kärynnyt siinä konepellin päällä.
No puhalsin sen pois siitä ja maalinhan se oli polttanut. Auto on vaalea, että sen huomaa tosi helposti. Semmonen 1x2cm vaaleanruskea pläntti.
Auto oli vielä lainassa isältä joka on pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä vaikka onkin jo kymmenen vuotta vanha niin sille tärkee ja tässä odottelen kun tulee töistä niin on varmaan huomannut asian ja mä saan huudot, VITTU!
Pitääkö siitä palaneesta kohdasta hioa maali pois ja laittaa uusi vai miten? Tuleekohan kalliiksi?
Tupakka jätetty palamaan konepellille!!!
5
1499
Vastaukset
- Elä hättäile
Uskoisin että menee ihan myllyttämällä, tuskin se on niin syvälle röökistä palanut. Konepellin kiillotus vaha maksanee jonkun kympin.
- Biffi
tuohan on pientä. sen saa suhteellisen helposti vielä laitettua. ja sopuhintaan.
jätin autoni kerran tampereella kaverin talon eteen pääkirjaston liepeille iltasella parkkiin. mikäsenyton, mustanlahdenkatu tai joku. no, ilmeisesti senssibaarista palailemassa oleva jekkumielellä oleva porukka oli hypännyt vetämään uusimmat teknomuuvinsa konepellille. kolmet erilaiset kengänjäljet laskin.
onneksi silloinen riesa-autoni oli niin viimeisillään, että saatoin huoletta vittuunnuksissani potkaista kuskin oveen ihan ite tekemäni klompsun. vähän "persoonallista ulkonäköä" nääs.
on se jumalauta joillakin ihme vimma. tulis ennemmin reilusti lyömään vaikka turpaan mielummin kuin tärvelee toisen omaisuutta. bolivialaista puhelinta kostoksi semmoisille äpärille... - Raivohullu
autos,ihan oikein teki mun mielestä,jos mun ruutuun jätetään auto mä kuseskelen ovien saumoihin ja kun oikein vituttaa työnnän ulostetta ilmaottoritilästä sisään imuaukkoon saa hyvät aromit se kuski meinaan kun lähtee liikkeelle eikä mitään oo silti rikottu autosta.
- sensei
Kannattaa muuten katsoa kenen autoon kuseskelet, huonolla tuurilla saattaa olla viimeinen kusireissu.
- autofriikki
vandalismi vaan lisääntyy... tuttuni jätti niinkin vähäimagollisen uudehkon auton kuin Fiat Stilo 3-ov hesan keskusta-alueella lähelle Harkimon jalkapallokentää tien reunaan eräs arki-ilta tässä kesällä. Oli kylässä muutaman tunnin, palasi noin klo 22 aikoihin autollee, oli potkittu rikki takalasi sekä naarmutettu puukolla/avaimella takalampun lasit piloille.
Kaikki kelpaa, ja mitä uudempi, kiiltävämpi tai upeamman värinen ja varusteltu, sitä varmempaa on vandalointi. Pitäs vetää munista hirteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646