Puolipäiväpaasto(2 viikkoa)

k.kiusaantunut(eikir

Painoni on 78,7kg. Aion paastota 2 viikkoa niin että syön vain yhden aterian päivässä, ennen kello yhtä.

Sitten pidän viiden päivän täyspaaston.

Ikäni on 39 vuotta ja olen 160 cm pitkä.

Olen huomannut laihtuvani yhden aterian taktiikalla noin kilon per päivä.

8

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.kiusaantunut(eikir

      1.päivä takana 78,2kg

    • Tsemppiä. Kerro miten menee ja mitä ylipäätään syöt.
      Eräs fitnes tuttava antoi kerran vinkin että jos syö normiruokaa ja klo 18 jälkeen ei hiilareita ja proteiinitkin kevyenä niin laihtuu kivasti =)

      • k.kiusaantunut1

        Kiitos marimami74.

        Eilen sorruin syömään illalla, ja paino laski vain 0,2. Nyt mies on tehnyt ruokaa, joten tämä meni nyt uusiksi koko juttu, ja aloitankin vasta huomenissa. Nyt on niin kova nälkä että yhdellä päivällä ei täs tapaukses ole väliä.


      • k.kiusaantunut1
        k.kiusaantunut1 kirjoitti:

        Kiitos marimami74.

        Eilen sorruin syömään illalla, ja paino laski vain 0,2. Nyt mies on tehnyt ruokaa, joten tämä meni nyt uusiksi koko juttu, ja aloitankin vasta huomenissa. Nyt on niin kova nälkä että yhdellä päivällä ei täs tapaukses ole väliä.

        Jatko.

        Aloitin pätkistelyn tosissani perjantaina. Olin syönyt ja paino oli 81 kiloa. Lauantaina se oli 80 kg, sunnuntaina 79 kg, ja maanantaina ja tiistaina 78 kg, koska tiistaina sorruin syömään aika paljon.

        Olen 5.päivässä laihtunut 4 kiloa, sillä tänä aamuna vaaka näytti 77,2 kg.

        Eli kuten sanoin aloituksessa niin kilo päivässä lähtee. Vitamiineja syön tietenkin.

        Tarkoitus on jatkaa tätä 4.12 asti, jonka jälkeen pidän Vogel-kuurin 13.12.asti. Täytän tuolloin, Lucian päivänä, 39 vuotta.

        Suunnitelmiin kuuluu käydä tk:ssa ravitsemusneuvojalla. Ajatellen jatkoa. Johtuen epäterveellisestä ylensyönnistä kolesteroliarvot on olleet pikkaisen koholla.

        Se tapahtuu tämän paaston aikana. Synttäreitteni aikana minun pitäisi olla laihtunut noin 15 kiloa. Ehkä pääsen tällä selkävaivoistakin. Joku urheilumuoto olisi kanssa kiva löytää.

        Siis paino nyt 77,2 kg, ja 4 kiloa lähtenyt. Tänään syön kaalikeittoa ja omenan.

        Jatkan ketjua huomenna, tai viimeistään silloin kun paino on 75 kg.


      • k.kiusaantunut(ek)
        k.kiusaantunut1 kirjoitti:

        Jatko.

        Aloitin pätkistelyn tosissani perjantaina. Olin syönyt ja paino oli 81 kiloa. Lauantaina se oli 80 kg, sunnuntaina 79 kg, ja maanantaina ja tiistaina 78 kg, koska tiistaina sorruin syömään aika paljon.

        Olen 5.päivässä laihtunut 4 kiloa, sillä tänä aamuna vaaka näytti 77,2 kg.

        Eli kuten sanoin aloituksessa niin kilo päivässä lähtee. Vitamiineja syön tietenkin.

        Tarkoitus on jatkaa tätä 4.12 asti, jonka jälkeen pidän Vogel-kuurin 13.12.asti. Täytän tuolloin, Lucian päivänä, 39 vuotta.

        Suunnitelmiin kuuluu käydä tk:ssa ravitsemusneuvojalla. Ajatellen jatkoa. Johtuen epäterveellisestä ylensyönnistä kolesteroliarvot on olleet pikkaisen koholla.

        Se tapahtuu tämän paaston aikana. Synttäreitteni aikana minun pitäisi olla laihtunut noin 15 kiloa. Ehkä pääsen tällä selkävaivoistakin. Joku urheilumuoto olisi kanssa kiva löytää.

        Siis paino nyt 77,2 kg, ja 4 kiloa lähtenyt. Tänään syön kaalikeittoa ja omenan.

        Jatkan ketjua huomenna, tai viimeistään silloin kun paino on 75 kg.

        Päivää. Aloin sitten kärsiä unettomuudesta jonka aikana ei lähtenyt grammaakaan. Hankin unilääkkeet joka vaikuttaa laihtumistahtiin joka on enään kilo viikossa. Alussa lihoin yhden kilon vaikka en syönyt yhden jälkeen mitään.

        Marimami74 pyysi saada tietää mitä syön:

        30.11.kanapastaa, A-piimää, apteekin vitamiinijuoma¨¨Aamu:78 kg ilta:77,7kg
        1.12 kalapuikot ,A-piimää, mehua, leipää Aamu:77,6 ilta:77,7kg
        2.12 kanapastaa ja mehua Aaamu77,1kg ilta:77,1 kg
        3.12 spaghetti ja jauhelihakastike, sixback olutta Aamu:76,5kg ilta:-
        4.12 makaronilaatikko, kahvia ja kaksi piparia, kananmuna suolalla Aamu:77,5kg ilta:77,1kg
        5.12 Kahvi ja voileipä Aamu 76,6kg ilta 77 kg.
        6.12 makkarasoppa ja päärynä Aamu 76,5 ilta 76,5
        7.12 vesipaastopäivä Aamu 75,8kg Ilta 75,8kg

        Eli näin lähtee kilo viikossa joten päivitän tätä kuukauden(4 viikon)kuluttua. Nyt paino on 75,5 kg. Jos sama tahti jatkuu olen kuukauden päästä laihtunut 3-4 kg.

        En kommentoi ennen sitä ellei joku vastaa. Näillä näkymin tästä tulee pitkä prosessi. Nähdään kuukauden kuluttua.


      • nuudelihirmu
        k.kiusaantunut(ek) kirjoitti:

        Päivää. Aloin sitten kärsiä unettomuudesta jonka aikana ei lähtenyt grammaakaan. Hankin unilääkkeet joka vaikuttaa laihtumistahtiin joka on enään kilo viikossa. Alussa lihoin yhden kilon vaikka en syönyt yhden jälkeen mitään.

        Marimami74 pyysi saada tietää mitä syön:

        30.11.kanapastaa, A-piimää, apteekin vitamiinijuoma¨¨Aamu:78 kg ilta:77,7kg
        1.12 kalapuikot ,A-piimää, mehua, leipää Aamu:77,6 ilta:77,7kg
        2.12 kanapastaa ja mehua Aaamu77,1kg ilta:77,1 kg
        3.12 spaghetti ja jauhelihakastike, sixback olutta Aamu:76,5kg ilta:-
        4.12 makaronilaatikko, kahvia ja kaksi piparia, kananmuna suolalla Aamu:77,5kg ilta:77,1kg
        5.12 Kahvi ja voileipä Aamu 76,6kg ilta 77 kg.
        6.12 makkarasoppa ja päärynä Aamu 76,5 ilta 76,5
        7.12 vesipaastopäivä Aamu 75,8kg Ilta 75,8kg

        Eli näin lähtee kilo viikossa joten päivitän tätä kuukauden(4 viikon)kuluttua. Nyt paino on 75,5 kg. Jos sama tahti jatkuu olen kuukauden päästä laihtunut 3-4 kg.

        En kommentoi ennen sitä ellei joku vastaa. Näillä näkymin tästä tulee pitkä prosessi. Nähdään kuukauden kuluttua.

        Moi, miten sulla on sujunut? Muista syödä proteiinia ni lihakset säilyy.


      • k.kiusaantunut(ek)
        nuudelihirmu kirjoitti:

        Moi, miten sulla on sujunut? Muista syödä proteiinia ni lihakset säilyy.

        Moi, tämä on nyt vähän tällaista. Paino junnaa 76:ssa. Se oli marraskuun alussa 82, joten kuusi kiloa on lähtenyt. Välillä ne tuppaa tulemaan takaisin.

        Ajattelin että ennen uuden vuoden aattoa laihdun 75:en. Sitten olen polltamatta ja vähennän kahvin juontia ja pidän niin pitkän paaston että pääsen 70:en.

        Tällä pätkistelyllä laihtuu noin kilon viikossa. Mutta näin joulun aikaan riittää että kilo kahdessa viikossa.

        Pääasia ettei paino enään nouse. Siinäkin on tekemistä.


      • Kiinnostunut
        k.kiusaantunut(ek) kirjoitti:

        Moi, tämä on nyt vähän tällaista. Paino junnaa 76:ssa. Se oli marraskuun alussa 82, joten kuusi kiloa on lähtenyt. Välillä ne tuppaa tulemaan takaisin.

        Ajattelin että ennen uuden vuoden aattoa laihdun 75:en. Sitten olen polltamatta ja vähennän kahvin juontia ja pidän niin pitkän paaston että pääsen 70:en.

        Tällä pätkistelyllä laihtuu noin kilon viikossa. Mutta näin joulun aikaan riittää että kilo kahdessa viikossa.

        Pääasia ettei paino enään nouse. Siinäkin on tekemistä.

        Entä sen kello yhden jälkeen, kun et enää syö, niin juotko kummiskin? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe