Saako mistään suomesta huulia pullistavaa hullikiiltoa/voidetta? Ainakin jostain ulkomailta sais. Kun katto leffatähtiä, niin niillä on aina välillä ihan sairaat huulet ja siiten toisessa kuvassa ei, niin täytyyhän jostain sellasta saada..?
Huulia pullistavaa?
5
714
Vastaukset
- nejti
Kaverini oli ainakin ostanut laivalta huulipunan joka ns turvottaa huulia. vaikutus kestää noin kolme tuntia, mutta tuntuu sen verran ilkeältä ettei sitä viitsi käyttää ensimmäisen kokeilukerran jälkeen... kihelmöi ja polttelee.. en kyllä sitten tiedä mitä merkkiä nämä filmistarat käyttää. itse en nyt muista sitä kaverini omistuksessa olevan purkin merkkiä, täytyy ottaa selville ja kertoa.. semmonen niinku luomivärirasian mallinen purkki se oli. sen muistan.
- Ilona
Max Factorilta löytyy "Hyperfull" (muistaakseni) huulipuna jolla on "pullistava vaikutus". Ei tääläkääm mitään "Jolieita" saa, mutta hiukan kuitenkin. Ekalla kerralla kihelmöi huulia hetken aikaa, sen jälkeen ei ole tuntunut mitään. Muutenkin ihan hyvä puna ja kohtuuhintainen. Löytyy ihan tavallisen kaupan kosmetiikka-osastolta.
- ...............
entä päinvastanen vaikutus?mikä väri esim olis hyvä?:)
- ???
Niin... ostin sitä joskus ja en kyllä huomannu mitään pullistavaa vaikutusta. En edes kihelmöintiä..:( Tavallinen huulikiiltokin tekee pulleemmaksi..:)
- Jaana
Mun mielestä Make Up Storella on sellaista pullistavaa, väritöntä voidetta jota sivellään siis huulipunan alle. Make Up Storen tuotteita myydään mm. Sokoksissa. Luin siitä tuotteesta jostain naistenlehdestä ja mun on pitänyt kanssa kokeilla sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768