Välimatka minun ja nykyisen poikaystävän välillä noin 800km. Asutaan toisilla puolilla suomea ja oltu noin vuosi onnellisesti yhdessä. Yhtäkkiä poikaystävä murtui ja aikoo nyt erota välimatkan takia. Olen yrittänyt ehdottaa että näkisimme useammin tai vaihtaisin koulua poikaystävän paikka kunnalle. Koulun vaihto ei tuottaisi haittaa ja olisi hyvä vaihtoehto. Poikaystäväni vaan ei suostu siihen, menisi kuulemma liian hankalaksi. Näemme noin kerran kuukaudessa ja joka loma ja aina muutenkin kun on mahdollista. Olen myös ehdottanut pienen etäisyyden ottamista ja suhteen vakavuuden vähentämistä mutta ei.... Poikaystäväni kuitenkin rakastaa minua ja haluaisi olla kanssani. Miten saisin tämän suhteen elvyytettyä ja keksittyä poikaystävälle hyvän syyn jatkaa suhdettamme? :( Tarvitsisin pikaista vastausta!
Miten saan elvytettyä kaukosuhteen?
Epätoivoinen
4
345
Vastaukset
- I just ask..
Miksi ihmees poikaystäväsi ei suostuisi siihen että vaihtaisit koulua hänen paikkakunnalleen? ;O
- lifemocker
ehkäpä suhde ei olekkaan niin "onnellinen" mitä tämä tyttö kuvittelee..
- Epätoivoinen
Koska tosiaan aika nuoria ollaan vasta ja ois liian aikasta nyt jo muuttaa yhteen tai vaihtaa koulua niin siksi tää homma rakoilee. Koulun vaihto olisi hankala koska jos se ero silti tulisi niin olisi kaikki kaverit ja suku toisessa päässä suomea ja minä yksin kaukana. Joten eipä paljon varmaan ole tehtävissä...
- Epätoivoinen
tämä oli siis poikaystävän mielipide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162