Välimatka minun ja nykyisen poikaystävän välillä noin 800km. Asutaan toisilla puolilla suomea ja oltu noin vuosi onnellisesti yhdessä. Yhtäkkiä poikaystävä murtui ja aikoo nyt erota välimatkan takia. Olen yrittänyt ehdottaa että näkisimme useammin tai vaihtaisin koulua poikaystävän paikka kunnalle. Koulun vaihto ei tuottaisi haittaa ja olisi hyvä vaihtoehto. Poikaystäväni vaan ei suostu siihen, menisi kuulemma liian hankalaksi. Näemme noin kerran kuukaudessa ja joka loma ja aina muutenkin kun on mahdollista. Olen myös ehdottanut pienen etäisyyden ottamista ja suhteen vakavuuden vähentämistä mutta ei.... Poikaystäväni kuitenkin rakastaa minua ja haluaisi olla kanssani. Miten saisin tämän suhteen elvyytettyä ja keksittyä poikaystävälle hyvän syyn jatkaa suhdettamme? :( Tarvitsisin pikaista vastausta!
Vastaukset 4
- I just ask..
Miksi ihmees poikaystäväsi ei suostuisi siihen että vaihtaisit koulua hänen paikkakunnalleen? ;O
- lifemocker
ehkäpä suhde ei olekkaan niin "onnellinen" mitä tämä tyttö kuvittelee..
- Epätoivoinen
Koska tosiaan aika nuoria ollaan vasta ja ois liian aikasta nyt jo muuttaa yhteen tai vaihtaa koulua niin siksi tää homma rakoilee. Koulun vaihto olisi hankala koska jos se ero silti tulisi niin olisi kaikki kaverit ja suku toisessa päässä suomea ja minä yksin kaukana. Joten eipä paljon varmaan ole tehtävissä...
- Epätoivoinen
tämä oli siis poikaystävän mielipide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 46728
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49640- 80626
- 53618
- 47591
- 50573
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan192553