Jos kohtaat todella viehättävän naisen (ulkonäkö sekä luonne), niin pystytkö käyttäytymään ns. normaalisti? Pystytkö esimerkiksi olemaan kaveri ajattelematta seksiä yms, jos koet naisen todella viehättäväksi tyypiksi? Miten tällaisen naisen tulisi käyttäytyä miesten joukossa, jos hän ei halua vihjailuita tai iskuyrityksiä, tuijotuksia tms? Kertokaa
yli-viehättävä nainen
37
5223
Vastaukset
- vcxvcxvxcvcx
Mielestäni on normaalia käytöstä, että kauniin naisen seurassa katselee häntä, ehkä vähän flirttaileekin ajattelee myös seksiä hänen kanssaan.
Naisen tulisi käyttäytyä miesten joukossa siten kun haluaa käyttäytyä, mutta jos on jostain miehestä kiinnostunut niin näyttää olevan selvästi tästä kiinnostunut eikä flirttaile kaikkien kanssa. - kyselevän
Niin. Tarkoitin tilanteita esim. työelämässä, eli ei mitään iskupaikkoja. Jos nainen on viehättävä, niin miten hänen tulisi olla, ettei miehet jatkuvasti flirttailisi ja tuijottelisi, jos nainen on ujo? Vai onko naisen vain tyydyttävä rooliinsa ja kestettävä jatkuva tuijottelu ja muu, vaikka mieli tekisi olla rauhassa?
- vcxvcxvcxv
Et keskustele heidän kanssaan ylimääräistä etkä lähde mihinkään työn ulkopuoliseen toimintaan mukaan. Etköhän jossain vaiheessa saa olla rauhassa.
- köyhää elämää
vcxvcxvcxv kirjoitti:
Et keskustele heidän kanssaan ylimääräistä etkä lähde mihinkään työn ulkopuoliseen toimintaan mukaan. Etköhän jossain vaiheessa saa olla rauhassa.
Mitä jos haluaa olla hyvä tyyppi, ja jutella työkavereiden kanssa kuin muutkin? Onko ainut vaihtoehto olla todella keskustelematta? Aika yksinäistä olisi töissä. Minulla on tuo ongelma, että jos juttelen ystävällisesti (normaalisti, ilman flirttiä) miehelle, niin pian pukkaa viestiä, jossa ehdotellaan treffejä tmv. Inhoan kieltäytymistä ja pakkien antamista. Jos taas käyttäydyn viileästi, saan kuulla olevani jääprinsessa ja narttu. Ainoastaan silloin kun seurustelen, pystyn suht kaverillisesti olemaan tekemisissä miesten kanssa. Miehen seurustelu ei yleensä vaikuta miehen käytökseen. Sinkkuna voin kaveerata rauhassa vain naisten kanssa.
Ja en pukeudu mitenkään seksikkäästi tai vihjaile muutenkaan mitään. En kikattele, enkä tuijottele silmiin tai ole muutenkaan luonteeltani flirtti.
Minusta on masentavaa kuulla että mies automaattisesti ajattelee seksiä viehättäväksi kokemansa naisen kanssa. :( Miten siinä voi olla normaalisti sitten? - ...........
köyhää elämää kirjoitti:
Mitä jos haluaa olla hyvä tyyppi, ja jutella työkavereiden kanssa kuin muutkin? Onko ainut vaihtoehto olla todella keskustelematta? Aika yksinäistä olisi töissä. Minulla on tuo ongelma, että jos juttelen ystävällisesti (normaalisti, ilman flirttiä) miehelle, niin pian pukkaa viestiä, jossa ehdotellaan treffejä tmv. Inhoan kieltäytymistä ja pakkien antamista. Jos taas käyttäydyn viileästi, saan kuulla olevani jääprinsessa ja narttu. Ainoastaan silloin kun seurustelen, pystyn suht kaverillisesti olemaan tekemisissä miesten kanssa. Miehen seurustelu ei yleensä vaikuta miehen käytökseen. Sinkkuna voin kaveerata rauhassa vain naisten kanssa.
Ja en pukeudu mitenkään seksikkäästi tai vihjaile muutenkaan mitään. En kikattele, enkä tuijottele silmiin tai ole muutenkaan luonteeltani flirtti.
Minusta on masentavaa kuulla että mies automaattisesti ajattelee seksiä viehättäväksi kokemansa naisen kanssa. :( Miten siinä voi olla normaalisti sitten?Se nyt vaan on sun osasi. Olisit tyytyväinen. Sitten kun rupsahdat niin muistelet kaiholla nuoruuttasi ja niitä aikoja kun miehet olivat kimpussa.
Hanki itsellesi poikaystävä. Luulisi olevan helppoa. - Old and beautiful
köyhää elämää kirjoitti:
Minusta on masentavaa kuulla että mies automaattisesti ajattelee seksiä viehättäväksi kokemansa naisen kanssa. :( Miten siinä voi olla normaalisti sitten?Tunnistan täysin ongelmasi, vaikka olenkin jo keski-ikäinen nainen. Annan aina miesten ymmärtää olevani varattu, vaikka olisinkin vapaalla jalalla. Muuten niitä treffipyyntöjä tulee kaksi viikossa.
- Seksi-Sandaali
Old and beautiful kirjoitti:
Tunnistan täysin ongelmasi, vaikka olenkin jo keski-ikäinen nainen. Annan aina miesten ymmärtää olevani varattu, vaikka olisinkin vapaalla jalalla. Muuten niitä treffipyyntöjä tulee kaksi viikossa.
Vastaus näihin ongelmiin on seksi, ihanin asia maailmassa, jonka kaikenlaiset papit ja paviaanit ovat lajiltamme varastaneet. Ei tarvitse arpoa, harrastaako vai eikö, milloin ja kenen kanssa, kun vain reilusti harrastaa.
- lifemocker
kaikki tai ei mitään. en ala moisten kanssa edes yrittämään "kaveruutta"
- ,..,
Olet S24:n koomisin hahmo.
- lifemocker
,.., kirjoitti:
Olet S24:n koomisin hahmo.
ai kun en jauha paskaa niinkuin kaikki muut? omituista.
- kyselevän
mutta jos HALUAISI olla normaalisti tekemisissä miestenkin kanssa, mutta aina jostain kumman syystä alkaa flirttailu/katseet/sen sellainen. okei, kai se on nuoremmilla naisilla aina tämä, siihen vain pitää tottua. mutta olisi kiva kaveeratakin miesten kanssa ilman sen kummempaa kun tulee aina ahdistus noista jutuista mukaan, eikä se tunnu enää aidolta kaveriudelta kun miesten mielessä kai on sitten melkeen aina enemmänkin...... ?
- ....
Mä voin olla sun kaveri.
- ldkfn
Eivät mies ja nainen voi koskaan olla oikeasti ja aidosti kavereita.
- v3ikkaan
ldkfn kirjoitti:
Eivät mies ja nainen voi koskaan olla oikeasti ja aidosti kavereita.
että naiset vois olla mutta miehet ei! Miehillä on jotain päässä vinksallaan, aina täytyy yrittää uiskennella liiveihin ja pöksyihin.
- yawyrawywy
v3ikkaan kirjoitti:
että naiset vois olla mutta miehet ei! Miehillä on jotain päässä vinksallaan, aina täytyy yrittää uiskennella liiveihin ja pöksyihin.
Naisilla on jotain alapäässä vialla, kun ei heitä seksi kiinnosta. Jos mies on ystävyyden arvoinen, niin miksei sitä vois samalla vähän niinku nus nus ja sillee?
yawyrawywy kirjoitti:
Naisilla on jotain alapäässä vialla, kun ei heitä seksi kiinnosta. Jos mies on ystävyyden arvoinen, niin miksei sitä vois samalla vähän niinku nus nus ja sillee?
koska kotona on mies jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa olla vähän nus nus ja silleen. Sitten se ystävä on tärkeä henkilö jonka kanssa ei voisi edes kuvitella harrastavansa seksiä, varsinkin jos on varattu.Itselläni ainakin näin
- Seksi-Sandaali
mis.sy kirjoitti:
koska kotona on mies jota rakastaa ja jonka kanssa haluaa olla vähän nus nus ja silleen. Sitten se ystävä on tärkeä henkilö jonka kanssa ei voisi edes kuvitella harrastavansa seksiä, varsinkin jos on varattu.Itselläni ainakin näin
Ja paskalla tavalla onkin. Kuolinvuoteellaan viimeistään huomaa - moni kyllä jo aiemmin - ettei kukaan ole "varattu" muuten kuin korkeintaan korviensa välissä.
- rumamies
Pystyn olemaan normaali koska tiedän ettei kukaan nainen koskaan kiinnostu minusta. Miten joku nainen muka voi kiinnostua näin rumassta miehestä.
- kyselevän
haha. :D raukkaparka... nonniiin, eli se oikeestikin menee juuri niin että miehet on aina ns haku päällä.. en usko ystävyyteen miehen ja naisen välillä, jos mies tuntee vetoa naiseen. harrrrrrrmi, jos ei olis näin herkkä ja huomaavainen ja ujo niin se olis helppoa mutta suht hyvä ulkonäkö yhdistettynä ujouteen naisella on ahdistava yhdistelmä! aina pitää valittaa. :)
"Jos kohtaat todella viehättävän naisen (ulkonäkö sekä luonne), niin pystytkö käyttäytymään ns. normaalisti? "
-Helposti.
"Pystytkö esimerkiksi olemaan kaveri ajattelematta seksiä yms, jos koet naisen todella viehättäväksi tyypiksi?"
-En kaveeraa naisten kanssa ylipäätään. En kiinnostu naisesta "vain kaverina". Ei toimi kun ei ole yleensä mitään yhteistä. Eli joko kiinnostun naisesta seksuaalisessa mielessä tai en lainkaan. Kumpikaan vaihtoehto ei kuitenkaan millään muotoa vaikuta siihen ettenkö itse käyttäytyisi ns normaalisti naisen seurassa.
"Miten tällaisen naisen tulisi käyttäytyä miesten joukossa, jos hän ei halua vihjailuita tai iskuyrityksiä, tuijotuksia tms?"
-Käyttäydy ihan normisti. Mikä ongelma tuossa nyt on...?!Mitä on normaali käytös? Henkilökohtaisesti voin sanoa että ihmisen positiiviset ominaisuudet aiheuttavat positiivista käyttäytymistä, kun taas negatiiviset negatiivista.
- muutama tippi
Kannattaa puhua mahdollisimman isolla äänellä, mölöytellä kaikkia aivan tavattomia kommentteja, miehellään vähän provosoida ja olla vittumainen... Lisäksi kannattaa isoon ääneen haukkua suomalaisia miehiä ja jokaisessa sivulauseessa korostaa omaa paremmuuttaan ja kauneuttaan. Voit olla näillä vinkeillä varma, että sinnikkäinkin miespuoleinen pillunperässäjuoksija kääntää kelkkansa ;).
- Alfa Uros
En pysty ole olemaan ajattelematta hänen tissejään, häntä alasti tai ajattelematta seksiä. Toki katselen hänen muotojaan salaa ja pidän ajatukseni omana tietonani, siis jos on oltava kerran vain kaveri. Jos ulkonäkö on kohdillaan on varmaan mahdotonta välttyä tuijotuksilta tai iskuyrityksiltä, mutta ei se nyt niin vaikeata kai ole naisenkaan vetään näistä hernettä nenään?
- köyhää elämää
Minulle on ihan sama jos mies haluaa katsella salaa. Mutta treffipyynnöt heti kun on vähän jutellut, ovat masentavia. Tuntuu että menetän monta hyvää tyyppiä elämästäni, kun pakkien jälkeen harva mies kykenee katsomaan edes silmiin. Minusta olisi mukavaa jos olisi miespuolisia kavereitakin. Sinulla on hyvä asenne Alfa Uros kun pidät ihailusi omana tietonasi, jos tarkoitus on olla pelkkä kaveri.
- Seksi-Sandaali
köyhää elämää kirjoitti:
Minulle on ihan sama jos mies haluaa katsella salaa. Mutta treffipyynnöt heti kun on vähän jutellut, ovat masentavia. Tuntuu että menetän monta hyvää tyyppiä elämästäni, kun pakkien jälkeen harva mies kykenee katsomaan edes silmiin. Minusta olisi mukavaa jos olisi miespuolisia kavereitakin. Sinulla on hyvä asenne Alfa Uros kun pidät ihailusi omana tietonasi, jos tarkoitus on olla pelkkä kaveri.
Treffeissä on väärin ja masentavaa se, että ihmistä ei ole luotu "treffaamaan" kuin joku svedupetteri, vaan panemaan.
- totuus asiasta
Miehen ja naisen välinen "ystävyys" on pelkkä myytti. Mies käytännössä, siis vaikka kuinka varattu, syvästi uskonnollinen tms., hakee naisesta ensijaisesti seksiä tai edes vihjettä siitä, että nainen voisi olla antautuvainen ja jonain kauniina päivänä valmis levittämään haaransa. Ja mies ensisijaisesti kiinnostuu aina naisen kauneudesta eikä hänen muista taidoistaan, meriiteistään, ajatuksistaan jne.
Miehillä ei ole oikeasti mitään motivaatiota jutella naisille asioista muutoin kuin tavoitteenaan päästä uimaan naisen liiveihin. Jos mies keskustelua haluaa, niin sitä hän kyllä saa paljon paremmin toisen miehen kanssa. Naisten ajatusten juoksu on oikeasti todella epäloogista ja vaikeasti ymmärrettävää toisin kuin miesten.että minun ystäväni, lapsuudesta asti on ajatellut vain kellistävänsä minut?
tai ystäväni teini-iästä asti on ajatellut vain kellistävänsä minut? :D- Seksi-Sandaali
mis.sy kirjoitti:
että minun ystäväni, lapsuudesta asti on ajatellut vain kellistävänsä minut?
tai ystäväni teini-iästä asti on ajatellut vain kellistävänsä minut? :DToki ja mieluiten niin, ettet edes ole ainoa nainen kellistymässä siinä.
Olen kyllä sinällään eri mieltä tuon ansiottomasti "totuus asiasta" -nimimerkkiä käyttävän henkilön kanssa: naiset ovat mukavaa ja hyvää seuraa kaikilla muillakin tavoin. Oikeastaan valitettava patriarkaalinen pihtaustendenssi on heidän ainoa ehdottoman rasittava piirteensä. - En pihtaa
Seksi-Sandaali kirjoitti:
Toki ja mieluiten niin, ettet edes ole ainoa nainen kellistymässä siinä.
Olen kyllä sinällään eri mieltä tuon ansiottomasti "totuus asiasta" -nimimerkkiä käyttävän henkilön kanssa: naiset ovat mukavaa ja hyvää seuraa kaikilla muillakin tavoin. Oikeastaan valitettava patriarkaalinen pihtaustendenssi on heidän ainoa ehdottoman rasittava piirteensä.En minä ainakaan koskaan pihtaa, mutta se vaatiikin sen, että olen kiinnostunut miehestä, joka vonkaa!
- weiojgiorejbie
Naama peruslukemilla, puhut vain tiukan asiallisia juttuja ja asialliseen sävyyn. Et hymyile etkä osoita mitään empaattisuutta vaan pikemminkin luot hieman jäätävän olemuksen itsestäsi. Muutaman kerran hieman tylytät / nöyryytät iskuyrityksiä tekeviä miehiä niin etköhän saane olla rauhassa. Lisäksi et meikkaa ja käytät mahdollisimman huomiota herättämättömiä, tylsiä vaatteita. Mikäli hiukset helposti saa myöskin epäviehättäväksi aseteltua, tee sekin.
Henk. koht. kyllä esim. työpaikoilla mitä viehättävämpi nainen niin sitä enemmän yritän välttää joutumasta tekemisiin, ei se voi olla vaikuttamatta, valitettavasti. - No friend zone
Ei tämä voi olla ongelma. Ihan varmasti miehet kaikkoaa, kun käyttäytyy huonosti heitä kohtaan.
Kaverimiehiä saa vain rumat naiset. :D - kaunisjaälykäs
Hei!!
Minuakin on naisena askarruttanut tämä kysymys!!! Oman empiirisen kokemuksen perusteella minun täytyy sanoa, että ei.
Mitä seksuaalisesti viehättävämpi nainen on, sitä enemmän hänellä on efektia kehen tahansa heteromieheen, missä tahansa tilanteessa. Se on pelkää vbiologiaa, ja mieskään ei vooi sille mitään, että esim tietyt muodot nähdessään, hänellä alkaa tulemaan enemmän testosteronia, seksuaalisia ajatuksia jne, mitkä sumentavat häne aivojaan ja jopa kognitiivisia kykyjään.
Mies voi toki koettaa käyttäytyä normaalisti, mutta ei hän sitä luonnon efektiä mihinkään karkuun pääse. Himokas mies sitten tulkitsee monet eleet, hymyt jne, kutsuviesteiksi naiselta, eli reagoi niihinkin voimakkaammin.
Jos nainen haluaa tulla otetuksi vakavasti, hänen on siis PAKKO yrittää olla tietoinen tästä, ja pukeutua peittävämmin, meikata hillitymmin, esim hiukset kiiinni, ei huulipunaa, pitää ääni matalana ja asiallisena jne.
Itse olen ihan joutunut OPETTELEMAAN sen, miten saan luontaista naiseuttani peiteltyä tietyissä tlanteissa, joissa en halua miehen innostuvan.
Olen myös joskus aiemmin ollut todella sydänsuruinen, ja pettynyt, oska koin että miehet haluavat vain seksiä minun kanssa, eivätkä oikeasti ole kkiinnostuneita minsta IHMISENÄ; mutta aiempi poikaystävä sitä yritti minulle valoittaa, että kyllä hänkin oli kiinnostunut ihmisenä, mutta ei voi sille vetovoimalle oikein mitään.
PAHINTA kuitenkin on se, että jos nainen oon seksuaalisesti viehättävä miehet eivät EDES yritä suhtautua tähän ensisijaisesti ihmisenä, vaan gategorisoivat naisen heti johonkin "pantava naaras" tai "ihailtava objekti"- kategoriaan, eivätkä enää oikeastaan edes näe häntä ihmisenä. :(
Kauneus, ja eritoten seksuaalinen vetovoima siis, mitä enemmän sitä on, niin sitä enemmän se paitsi saa sen miesten huomio, niin tavallaan se luo enemmän henkistä ETÄISYYTTÄ ihmisyyden tasolla miehen ja naisen välille. Vaatimattomampi ja sukupuolineutraalimpi nainen saa mieheltä enemmän sellaista perusreaktiota ja ihmisyyttä, mikä sopii esim työelämään hyvin.
Siksi varmaan kauniit naiset hakeutuvatkin kauneusalalale, koska työelämässä kauneus ei aina ole miesten maailmassa etu kuitenkaan.
MUISTAKAA miehet, seksikäs ja kaunis nainen on kuitenkin myös ihmisen. Nähkää se.- Alfa Uros
Minussa taas on miehenä seksuualista vetovoimaa ja joskus se kyllä ärsyttää. En ole pitkä, en erityisen komea ja vartaloni on sellainen hyväkuntoinen (lihakset ei nyt sentään pullistele). Äänellänikään en loista. Ikääkin on jo 35 vuotta ja silti naiset keskimäärin ikäskaalalla 20-40 kiinnostuvat.
PAHINTA tässä on se että monet naiset luulevat että yritän iskeä heitä. Pidän puhumisesta ja minua kiinnostavat monet asiat laajalla skaalalla. Olen naimisissa ja en kyllä oikeasti edes flirttaile heille. Joskus joudun rajoittamaan kenelle juttelen kun vaarana on naisen kuolaaminen perääni. Eikä auta vaikka on sormus sormessa ja puheessa ohimennen mainitsisi olevansa naimisissa. Ei edes auta se että vaimo on vaikka samoissa bileissä.
ÄRSYTTÄVÄÄ on myös että naiset tulevat iskemään ja eivät osaa ottaa pakkeja asiallisesti. Monesti suututaan tai ei suostuta uskomaan vaikka kerron ihan selkeästi että ei kiinnosta.
Toki tästä vetovoimastani on enemmän hyötyä elämässä kuin haittaa. Enkä minä sille mitään voi. Karismani on hyvä, joten mitä sitä sitten itkemään :) - taöbötbaöa
Alfa Uros kirjoitti:
Minussa taas on miehenä seksuualista vetovoimaa ja joskus se kyllä ärsyttää. En ole pitkä, en erityisen komea ja vartaloni on sellainen hyväkuntoinen (lihakset ei nyt sentään pullistele). Äänellänikään en loista. Ikääkin on jo 35 vuotta ja silti naiset keskimäärin ikäskaalalla 20-40 kiinnostuvat.
PAHINTA tässä on se että monet naiset luulevat että yritän iskeä heitä. Pidän puhumisesta ja minua kiinnostavat monet asiat laajalla skaalalla. Olen naimisissa ja en kyllä oikeasti edes flirttaile heille. Joskus joudun rajoittamaan kenelle juttelen kun vaarana on naisen kuolaaminen perääni. Eikä auta vaikka on sormus sormessa ja puheessa ohimennen mainitsisi olevansa naimisissa. Ei edes auta se että vaimo on vaikka samoissa bileissä.
ÄRSYTTÄVÄÄ on myös että naiset tulevat iskemään ja eivät osaa ottaa pakkeja asiallisesti. Monesti suututaan tai ei suostuta uskomaan vaikka kerron ihan selkeästi että ei kiinnosta.
Toki tästä vetovoimastani on enemmän hyötyä elämässä kuin haittaa. Enkä minä sille mitään voi. Karismani on hyvä, joten mitä sitä sitten itkemään :)Tämä johtuu ihan vain siitä, että jos juttelee vastakkaiselle sukupuolelle täällä Suomessa, se otetaan lähes aina iskuyrityksenä. Varsinkin jos vähänkin osoittaa kiinnostusta toisen henk. koht. asioihin, kuten vaikka harrastuksiin tai perheeseen. Minä olen melko ruma nainen, ja olen myös törmännyt tuohon että miehet käsittävät minut väärin. Joudun todella välttelemään hymyilyä, yrittämään olla punastumatta (jota käy herkästi ihmisen kuin ihmisen kanssa jutellessa joskus) ja jopa puhua tylysti, ettei luulla minun yrittävän tyrkyttää itseäni. Minä saan toki olla rauhassa epäviehättävyyteni takia, mutta usein vastareaktiona tai selän takana saa kuulla että olen yrittänyt iskeä. Huoh.
- Herrasmies1
Silloin ihastun, kun ulkonäkö ja luonne on hyvät. Sitä ei voi estää. Miksi pitäisi olla silloin ajattelematta seksiä? Kaikkea mitä ajattelee, ei välttämättä saa eikä voi aina toteuttaa. Joo ja kyllä pystyn olemaan ihan kaveri ja näkemään naista vaikka olen saanut pakit upealta naiselta. Olen nähkääs herrasmies :) Pakit on sen asia, joka ne antaa.
- Hyvä ihminen
Kova paikka.
- vara mara
Voi että mä naisin..,
On kyllä varustettu tyttö
Kyllä tullee permaa yltä päältä.
Sinun kanssaa
tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242