14 ja 18 vuotiaiden pussailu

Huolestunut §4

Olen siis 14 ja poikaystäväni on 18. Olemme kaukosuhteessa. Hän asuu toisessa maassa ja olisi ehkä ensi kesänä tulossa tänne. Olen huolestunut siitä, että antaako laki meidän halailla ja pussailla? Olen henkisesti ikäistätäni vanhempi. Pidän pojasta paljon ja hän minusta.

9

598

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

kai sinä ymmärrät että se hakkee PIKKASEN muutakin kuin vaan pusuja ja haleja?

• Huolestunut §4

Ymmärrän, ymmärrän. Mutta mietin vain sitä onko laki HALAILUA ja PUSSAILUA vastaan?

• njäh

Eipä se laki varmastikaan halailua ja pussailua katso. Mut sitä "pikkasen muuta" vastaan saattaa olla. Mut mitäs sun vanhemmat on mieltä asiasta? Oot itse alaikäinen. Mut teillä on kuitenkin vain 4vuoden ikäero. Nojaah en tosiaan osaa sanoa varmasti.

• lifemocker

halailu ja pussailu ei ole seksuaalista kanssakäymistä

• heheheh1

No ei olekaan, mut se johtaa helposti siihen.

• Itse asiassa pussailu luokitellaan tapauskohtaisesti seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Se, tuomitaanko asiasta on sitten eri.

• lolpop1

Olen18 ja olen rakastunut 14 vuotiaaseen poikaan minä pidän hänestä ja hän pitää minusta ja tuntuu aivan kuin se haluaisi suudella mutta en ole oikein varma siitä että antaisiko sen suudella vai ei? Tapaamme tosi usein koska hän asuu naapurissani.

• lifemocker

sinä mitään rakastunut ole. korkeintaan ihastunut

• agenomatter

Iäl ei oo merkitystä jos nuorempi osapuoli suostuu oma-valintaisesti parin välisiin "puuhailuihin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      107
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe