Olen siis 14 ja poikaystäväni on 18. Olemme kaukosuhteessa. Hän asuu toisessa maassa ja olisi ehkä ensi kesänä tulossa tänne. Olen huolestunut siitä, että antaako laki meidän halailla ja pussailla? Olen henkisesti ikäistätäni vanhempi. Pidän pojasta paljon ja hän minusta.
14 ja 18 vuotiaiden pussailu
9
545
Vastaukset
- lifemocker
kai sinä ymmärrät että se hakkee PIKKASEN muutakin kuin vaan pusuja ja haleja?
- Huolestunut §4
Ymmärrän, ymmärrän. Mutta mietin vain sitä onko laki HALAILUA ja PUSSAILUA vastaan?
- njäh
Eipä se laki varmastikaan halailua ja pussailua katso. Mut sitä "pikkasen muuta" vastaan saattaa olla. Mut mitäs sun vanhemmat on mieltä asiasta? Oot itse alaikäinen. Mut teillä on kuitenkin vain 4vuoden ikäero. Nojaah en tosiaan osaa sanoa varmasti.
- lifemocker
halailu ja pussailu ei ole seksuaalista kanssakäymistä
- heheheh1
No ei olekaan, mut se johtaa helposti siihen.
Itse asiassa pussailu luokitellaan tapauskohtaisesti seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Se, tuomitaanko asiasta on sitten eri.
- lolpop1
Olen18 ja olen rakastunut 14 vuotiaaseen poikaan minä pidän hänestä ja hän pitää minusta ja tuntuu aivan kuin se haluaisi suudella mutta en ole oikein varma siitä että antaisiko sen suudella vai ei? Tapaamme tosi usein koska hän asuu naapurissani.
- lifemocker
sinä mitään rakastunut ole. korkeintaan ihastunut
- agenomatter
Iäl ei oo merkitystä jos nuorempi osapuoli suostuu oma-valintaisesti parin välisiin "puuhailuihin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit365264Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994531Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1423019Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112510Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182048Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459