Olen siis 14 ja poikaystäväni on 18. Olemme kaukosuhteessa. Hän asuu toisessa maassa ja olisi ehkä ensi kesänä tulossa tänne. Olen huolestunut siitä, että antaako laki meidän halailla ja pussailla? Olen henkisesti ikäistätäni vanhempi. Pidän pojasta paljon ja hän minusta.
14 ja 18 vuotiaiden pussailu
9
461
Vastaukset
- lifemocker
kai sinä ymmärrät että se hakkee PIKKASEN muutakin kuin vaan pusuja ja haleja?
- Huolestunut §4
Ymmärrän, ymmärrän. Mutta mietin vain sitä onko laki HALAILUA ja PUSSAILUA vastaan?
- njäh
Eipä se laki varmastikaan halailua ja pussailua katso. Mut sitä "pikkasen muuta" vastaan saattaa olla. Mut mitäs sun vanhemmat on mieltä asiasta? Oot itse alaikäinen. Mut teillä on kuitenkin vain 4vuoden ikäero. Nojaah en tosiaan osaa sanoa varmasti.
- lifemocker
halailu ja pussailu ei ole seksuaalista kanssakäymistä
- heheheh1
No ei olekaan, mut se johtaa helposti siihen.
Itse asiassa pussailu luokitellaan tapauskohtaisesti seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Se, tuomitaanko asiasta on sitten eri.
- lolpop1
Olen18 ja olen rakastunut 14 vuotiaaseen poikaan minä pidän hänestä ja hän pitää minusta ja tuntuu aivan kuin se haluaisi suudella mutta en ole oikein varma siitä että antaisiko sen suudella vai ei? Tapaamme tosi usein koska hän asuu naapurissani.
- lifemocker
sinä mitään rakastunut ole. korkeintaan ihastunut
- agenomatter
Iäl ei oo merkitystä jos nuorempi osapuoli suostuu oma-valintaisesti parin välisiin "puuhailuihin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252618Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162436Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231976Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581953Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua241487Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3051237- 601043
- 2581023
- 53960
- 146923