Hei!
Ongelmani on huonokuntoiset hiukseni joissa on tumma kestoväri mutta se on haalistunut pahoin. En kuitenkaan taas viitsisi laitattaa kestoväriä.
Muistin että olen tilannut muutama kuukausi sitten KC Professional color maskin sävyä Coffee ja mietin että uskallanko käyttää sitä koko päähäni kun minulla on seassa myös vaaleita raitoja? Muuttuuko raidat kenties Coffeella ihan hurjan sävyisiksi ja pitäisikö ne siis peittää jollain ennen kuin kokeilen tuota naamiota? Muitakin käyttökokemuksia tuosta coffee-sävystä tumman ruskeille hiuksille olisi kiva lukea, kiitos!
KC Color mask hiuksille jossa on raidat??
6
777
Vastaukset
- hiusopiskelija1234
nuo colormaskit ei sinänsä värjää vaan sävyttää. eli hiuksiesi raidat muuttuvat toffeen sävyiseksi eli tulos on luonnollinen, sen takia että sama sävy raidoissa kun muaalla. käytä hanskoje ettei tassut värjäydy :)
- hiusongelmainen
Voisiko niistä raidoista tulla esim. nuon tummat jos ovat nyt hieman kellertävän vaaleat? http://caramelhighlights.blogspot.fi/2012/02/caramel-highlights-kim-kadarshian-black.html#http://www.realbeauty.com/cm/realbeauty/images/zD/rby-boho-beauty-kim-kardashian-de.jpg
Tuo ei kyllä haittaisi itseäni yhtään heh, haluaisinkin raidoista tummemmat, kunhan eivät vihertäviksi tule...
Uskaltaisinko siis laittaa tuota koko päähän, vieläkin vähä arveluttaa..
- tiedänmistäpuhun
Coffee on kylmänsävyinen tumma väri.Jos raitasi ovat vaaleat,on enemmän kuin todennäköistä,että raidoistasi tulee harmaat,saattavat mennä jopa vihertävään tai voivat myös peittyä täysin.Vaikka Color Mask on pelkkä hoitoaine,sisältävät ne silti todella paljon pigmenttiä.Sinuna yrittäisin erotella ja suojata raidat todella hyvin ennen aineen laittoa.
- hiusongelmainen
Kiitos vastauksesta, niin kai sitten pitää tehdä, on vaan hieman työlästä erotella kaikki raidat. :(
- hiusongelmainen
Enpä nyt sitte uskallakkaan kokeilla tuota naamiota kun en kuitenkaan kaikkia raitoja saa suojattua. :\
- minävaa
kyllä toi colormaski mulla ainakin aika hyvin nimenomaan värjäs. piti taittaa sillä vähä sinisyyttä pois, niin hupsista olikin sitten oranssinruskeet hiukset :D Olin viel laimentanu sitä hoitoaineella ja pidin vaan jonku 10 min :D toisaalta se väri ei haitannu, mut lähinnä se etten meinannu saada sitä pois mun hiuksista, kuukausi nytkin menny ja näyttää tota vieläkin siin olevan.. toisaalta oon kuullu ettei joillakin tartu se ollenkaa.. sellanen pieni vinkki: kokeile pienee osaan hiusta ennen ku koko päähän, ettei tuu yllättäviä tuloksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743