sekasin

tesa86

Minä koitan nyt lyhyesti kirjoittaa...
Elikkäs minä ja rakastamani mies ollaan erottu paristakin syystä ja oltiin muutama kuukausi niin ettemme kuulleet toisistamme mitää,kunnes ykspäivä törmäsin häneen aivan sattumalta ja mulla tuli heti suuri kaipuu häntä kohtaan. Juttelimme siinä vähän asioita selväksi ja huomasin kuinka hyvn me tultaisiin edelleen toimeen....Vaihoimme numerot keskenään ja sen jäläken päivittäin oltu yhteyksissä vietein ja puheluineen kaikki tuntuu niin kun ennenkin paitsi et nähään vähän.Olen tunteeni tehenyt hänelle seleväksi ja olemme menneet sänkyynkin ja olemme tehneet sen parikin kertaa ja onneksi molemmat on vapaita niin ei ketään tavallaan satu. Mutta sitten kun häneltä rupesin kyssyy et onko meillä mittää mahollisuuksia aloittaa alusta ja elää ja olla yhessä vastaus oli et seksisuhe on hyvä ja mää olin silleen ettei se ole hyvä ja kummiskin niin sit on aina käyny et kun nähty on niin sänkyyn ollaan menty eli voinklo asian tulukita niin että hänkin haluaa jotain mutta ei tavallaan uskalla lähtee alusta aloittamaan...Kumpikin viihytäään toistemme seurassa,seksi on ihanaa ym...en vaan ymärrä että miksi emme voi yrittää uudestaan...pakostahan hänellä on jotain tunmteita kun soittelee ja minäkin sille ja laittaa viestiä ja minä sille ,menemme sänkyyn,käymme yhessä suihkussa ym...mua hirvittäää et kohta se haluaa lopettaa yhteyden pidon tai jotain tai sit se et olen aina tunteiden kanssa yksin ja se vaan haluaa käydä panee...sen tiedän etten loputtomiin tämmöstä jaksa ja sitten on laitettava kova kovaa vasten...Täytyy taas joku päivä kysyy et onko meillä josakin vaihees mahollista palata yhteen....jos sanoo et joo niin olen onnellinen mutta en silti mahottomia aikoja ala odotteleen et alotetaan alusta...äääh en jaksa enempää ees kirjoittaaa kun tää on nytkin jo varmasti monelle sekava teksti...KERTOKAA et oonko ymmärtäny asian väärin vai kuvittelenko vai mitäkä

10

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f-f

      Tyypillistä naisen toimintaa kehitellä päässään tunteita ja haluja myös toiselle osapuolelle, vaikka toinen osapuoli on sanonut suoraan, että ei kiinnosta kuin seksi. Tarpeeksi kun näitä kehittelee päässään, niin niihin alkaa tosissaan uskomaan, kuten aloitusviestissäkin itsellesi todistelet.

      "pakostahan hänellä on jotain tunmteita kun soittelee ja minäkin sille ja laittaa viestiä ja minä sille"

      Mies haluaa seksiä, ja on tyytyväinen kun ei ole enään kahleita tai muita velvollisuuksia sinua kohtaa. Nauttii ns. parhaista puolistasi ilman niitä huonompia.
      Julmaa faktaa, mutta faktaa.

    • meikä vaan

      Annoit sille heti pimppiä joten miestä ei kiinnosta muu kuin seksisuhde. Aivan turhaan kuvitelet et teille tulisi oikea parisuhde. On aivan varma et kohta se kyllästyy sinuun kun on paneskellut tarpeeksi. Sun olis pitänyt ensin tapailla sitä pari kuukautta ja kuulostella et haluuko suhdetta vai pelkkää pimppiä

      • värähtely

        mitä mies piti pimpistä? kehuiko vai antoiko jonkun arvosanan?


    • ihmettelijää

      Tosiaan aika tyypillistä, mies huomasi, että saa lempeä ja sitten vaan pitää yhteyttä yllä, että saa lempeäsi. Ei tossa varmaan ole muuta kuin toinen katselee, josko löytyisi parempaa. Tietty olisi hyvä tietää miksi erositte, että kumpi halusi erota tms.

      • tesa86

        Yhteisellä päätöksellälähettii eri teitä


    • tosirakkauseikatoa

      Nosta kissa pöydälle. Jos ei lämpeä ajatukseen, niin sitten jatkat omaa elämää. Älä enää sitten sorru. Jos miehellä tunteita sua kohtaan, hän palaa kyllä parin kuukauden sisällä.

      • tesa86

        Me ollaa ruettu viettää aikaa yhessä.olemme toistemme tykömä vuorotelle :)


    • tesa86

      Joo se om myt semmoe homma että vietämme taas aikaa paljo yhessä :) jote tästä se lähtee hiljallee...Ja ku suhe asiaa kyssyi taas vastaus oli et katottaa vähä aikaa ja olemme se jäläkee viettämeet aikaa tosi tiiviisti.

    • pippuri.

      Toivon että meilläkin käy samoin, aika samanlaista stooria takana... :)

      • sirpa03

        Samaten täälki,mut ite jätin ja ny äijäl valitettat uus muija mein kodis...toistaseks,jos musta on kiinni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe