Varastoalan palkat

KukkaRuukku

Oon hakemas varastohommiin, eikä oo haisuakaan palkasta. Jotenkin lonkalta veikkaisin jotain 1600 euroa mutta miten on? Onko mitään tietolähdettä mistä saisi muidenkin alojen palkkoja selville?

9

31386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      www.mol.fi
      siellä on joitakin palkkataulukoita ja pamin sivuilla myös

      • KukkaRuukku

        Nyt kun pääsis vielä töihin...


      • Mie
        KukkaRuukku kirjoitti:

        Nyt kun pääsis vielä töihin...

        Kuukausipalkat 1.3.2003 lukien: Euroa

        PKS muuSuomi
        101 varasto- ja konttorityöntekijät (1. vuotena) 1.350 1.263

        103 varasto- ja konttorityöntekijät (3. vuotena) 1.394 1.304

        105 varasto- ja konttorityöntekijät (5. vuotena) 1.496 1.394

        108 varasto- ja konttorityöntekijät (8. vuotena) 1.571 1.461

        Eli 1600€ et tule ikinä saamaan. Tuleehan tietenkin yleiskorotuksia...


      • KukkaRuukku
        Mie kirjoitti:

        Kuukausipalkat 1.3.2003 lukien: Euroa

        PKS muuSuomi
        101 varasto- ja konttorityöntekijät (1. vuotena) 1.350 1.263

        103 varasto- ja konttorityöntekijät (3. vuotena) 1.394 1.304

        105 varasto- ja konttorityöntekijät (5. vuotena) 1.496 1.394

        108 varasto- ja konttorityöntekijät (8. vuotena) 1.571 1.461

        Eli 1600€ et tule ikinä saamaan. Tuleehan tietenkin yleiskorotuksia...

        Pitäsköhän sittenkin mennä onnikan kuljettajaks. Kaveri tienaa >2000e tehden tosin kai jonkin verran ylitöitäkin. Tiedätkö mitään fyysisiä duuneja mihin pääsee käymättä koulua ja missä on kohtuullinen palkka? Roskakuski vois olla yks, mut vähän arveluttaa jos alan kolhiin toisten autoja...

        Noo mut kiitos sulleki!


      • pip
        KukkaRuukku kirjoitti:

        Pitäsköhän sittenkin mennä onnikan kuljettajaks. Kaveri tienaa >2000e tehden tosin kai jonkin verran ylitöitäkin. Tiedätkö mitään fyysisiä duuneja mihin pääsee käymättä koulua ja missä on kohtuullinen palkka? Roskakuski vois olla yks, mut vähän arveluttaa jos alan kolhiin toisten autoja...

        Noo mut kiitos sulleki!

        Taitaa olla vain niin, että ilman alan työkokemusta tai koulutusta ei oikein pääse mihinkään sellaiseen työpaikkaan, jossa saisi edes kohtuullista palkkaa.


        Aikoinaan sain palkkaa eräässä suuressa kuljetusalan firmassa ulkomaanterminaalityöntekijänä tuollaista 9.000mk kuukausipalkkaa. Tosin tuokin vaati aikamoisia ylitöitä, viikossa oli käytännössä vähintään 10tuntia ylitöitä. Joskus jopa enemmänkin.


      • Nail
        Mie kirjoitti:

        Kuukausipalkat 1.3.2003 lukien: Euroa

        PKS muuSuomi
        101 varasto- ja konttorityöntekijät (1. vuotena) 1.350 1.263

        103 varasto- ja konttorityöntekijät (3. vuotena) 1.394 1.304

        105 varasto- ja konttorityöntekijät (5. vuotena) 1.496 1.394

        108 varasto- ja konttorityöntekijät (8. vuotena) 1.571 1.461

        Eli 1600€ et tule ikinä saamaan. Tuleehan tietenkin yleiskorotuksia...

        Ottaakohan posti töihin sellaisia, jotka olisivat vain viikonloput töissä?. Paljonko siellä on aloittelijan tuntipalkka?


    • HEVI

      Suomen suurin kaupan alan yritys ja kaikkine lisineen pääsen vuodessa reiluun 32t€ (sisältää konserni bonuksen, olosuhdelisä 4- 7C, urakka,osasto yms....) ylitöitä melkein joka kk yks viikonloppu la su.

      Ei tätä tahtia montaa vuotta jaksa mutta kun ei omalla alalla ole hommia... Peruspalkka reilu 1600€/kk)

    • Bender

      Olin aikoinani n. 5-vuotta erään kaupanalan keskusliikkeen varastossa töissä osa- ja määräaikaisena.

      Palkka koostui peruspalkasta (jotain 1450€/kk vuorolisät työsuoritelisä). Kun homman oppi, niin työsuoritteilla tienasi helposti 400€/kk ja sitten vuorolisät (esim. jatkuvassa yötyössä n. 500€/kk sis. pari pyhätuntia/vko). Eli kokonaispalkka pyöri yövuorossa olessa n. 2300-2600€ tietämillä riippuen siitä miten töitä jaksoi tehdä. Eli tekikö enemmän suoritteita/ylitöitä.

      Onhan se työnä aika yksitoikkoista, mutta kieltämättä on siinä puolensa. Ei kukaan soittele perään ja hommat loppu heti kellokortin lyömiseen. Ei jäänyt hommia kotiin vietäväksi.

      HUOM! Tietysti palkkaukseen vaikuttavat myös asuinkunta ym. tekijät ja työnantaja.

    • Sitä luokkaa

      Olen ollut kesätöissä varastolla. Koska olen opiskelija en saa palkkaa edes TES:n mukaan, mutta 1500e:n kieppeillä palkka on vakinaisilla. Suurissa tehtaissa kuten UPM, Outokumpu tms. trukkikuski pääsee yli 3000e:n kuukausitienesteihin, joten aika paljon vaihtelee palkkaus varastoalalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe