mikäköhän on viella... oon seurustellu koht puoltoista vuotta yhen kanssa ja en kestä enää... äijä makaa himassa päivät pitkät mä käyn töissä ja ainaku tuun kotiin me vaan tapellaan???? ennen kaikki oli hyvin siis sillon alkiuaikoina... ei tapeltu eikä mitään... kaikki oli hy6vin... nykyään oon töissä päivät ja kotiin tullessani ensimmäiseks siivoon ja sit kaljapullo tai bongi käteen..... neljuä kuukautta... putkeen ei yhtään selvää päiväää... mä en jaksa enää ..
mä en vaan yksinkertaisesti pysty olee selvinpäin kotona....mikä meni pileen???? jätkä muuttu vaan yhtäkkii täydeks kusipääks... äsken jätin sen ja nyt meitin et teinkö oikeesti niin.????
montakertaa on ollu niin et ollaaan MUKA oltu eroomassa mut koskaan ei olla erotu ?
eiks me vaan päästä toisistamme eroon?? en ees tiiä et mitä järkee täs mun jutus on... en taaskaan oo selvinpäin... onkohan mulla ongelma??
töissä pärjää kyllä ilman kaikkee mut sit ku tulee kotiin on pakko saaada jotain
au6ttakaa mua
.....
4
695
Vastaukset
- päärona
burn. hän vaikuttaa aika saamattomalta mieheltä?
- Jr. Aleksei
saamaton ja on huomannut sen itsekin. Pistäkää homma tauolle ja anna miehen yrittää tehdä elämälleen jotain ennenkuin jatkatte.
- HuppuLuuranko
Mahtaisikohan se muutos johtua ihan itsestäsi...ensin kun tullaan töistä kotiin niin kalja käteen ja sitten vähän pössyttelemään bongilla...ettei vaan riidat ole alkanut siitä että mies on huomauttanut sinun käytöksestäsi?? yleensä pyrin sympatiaan...mutta ollakseni rehellinen...ei pössyttelijät tai muutkaan huumeenkäyttäjät ansaitse parempaa...joten tyydy vain osaasi...
- alkuperainen
no ei se siitäö johdu että mies oi siitä huomautellu... ku ite on ollu melkein koko ikänsä saman lainen...
siitä se ei johdu.... no se päätti ruveta tauolle ja minä en sit kestäny sitä et koko ajan tapellaan ja päätin ruveta ryyppäämään ja sori nyt vaan mut ei se kannabis niin sanotusti huume oo vaan ihan saman lainen ku tupakka... viinasta oon enemmänki ruvennu olee riippuvainen... sen takii ooon laihtunu yli kymmenen kiloo koska en jaksa olla selvinpäin ja tapella. mielummin känissä ja uyrittää unohtaa.... ku syödä.... eli nyt on vaan valinnu ruuan tilalta viinan... mut voisittekokommentoida et ooonko pilannu elämäni miehen takia jonka kanssa en voi olla selvinpäin... tai voisi n mut en oo koska selvinpäin en kestä niitä riitoja joita meillä on....
sen halusin titää mut vastaukseks saan vaan et oon juoppo..voisin lopettaa jos joku ois tukenani mut oma äijä ei hsaluu ku taperlla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814