Olet pelottava?

Mitä tarkoittaa?

Eräs miespuolinen kaverini sanoi kerran baarissa minulle, että olen pelottava. Jotenkin jäi mieleen, että häh? Mikäs minussa voi pelottaa? Synkeä aurako? Olen parikymppinen vaalea nainen.

8

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe

pelottavan kaunis? :)

• tuota

vastausta kysyjä aika varmasti kalastelikin..... ;)

• mulle myös

Mullekin on sanottu aika usein noin, siis tuntemattomat, ei tutut :)
      Miehet kuulemma pelkäävät tulla juttelemaan kanssani, olen kai jotenkin niin itsevarman näköinen tms... en kuulemma välttämättä vihaisen oloinen. Onneksi eivät sentään kaikki jänistä !

• Spliz

olen kuullut tuon saman kommentin.Eikä yleensä ole edes haulikkoa mukana...

• böö

olen pelottava. olen kuullut sen n. 10 kertaa, nyt olen 40 v. Olen kysynyt perusteluja, niitä ovat mm. 'eksoottisuus', erikoiset vaatteet, pätevän näköinen, salaperäinen ja saavuttamaton. Hohhoijaa...

• Minä

Minä olen kuulemma pelottava, koska minulla on tummat hiukset ja pukeudun ravintolaan usein tummiin väreihin (en kuitenkaan ole mikään gootti, vaan tummat värit vaan istuvat paremmin).
        Joku on joskus sanonut, että olisi ihan sama, jos vaikka nostaisin keskisormeni vielä ylös..
        Hassua, mielestäni hymyilen paljon, kasvoni ovat ystävällisen näköiset jne. Pitääkö siis blondata tukka ja pukeutua pinkkiin?

• Freud

Tässä on kyse jokaisen miehen latentista kastraatiopelosta.

Ehkäpä miehen äiti on tehnyt miehen isälle temput... Ei siis veitsen kanssa, mutta henkisellä tasolla. Leijonasta on tullut veltto kotikissa.

Ja nyt mies tunnisti siis sinussa samoja piirteitä kuin äidissään. Tästä seuraa luonnollinen pelkoreaktio. Tällainen mies voi olla ylpeä siitä, että hänen luontainen itsesuojeluvaistonsa yhä toimii.

Terve pelko on aina hyvä asia. Pelottomat miehet taas telovat itsensä, ennemmin tai myöhemmin.

• Hiki Heikki

Mitä sie Freudinpuolikas sielä höpöttelet? (sori jos oon näin suorasanainen mut koita kestää).

Tarkemmin mietittynä, voiskohan se piilevä kastraatiopelko johtua äidistä? Eikö se vois johtua jostain muusta? (Mietin tuota pitkään ku tämmönen miettijätyyppi oon) Eikö se vois johtua tv:stä tai internetistä oma vilkas mielikuvitus?

Jos oma fantasiakohde on tuossa silmien edessä, niin eikö sellainen vois tuntua pelottavalta?
        Menee niin sanotusti pupu pöksyyn.

Njoo..tämmösiä tässä mietiskelin näin krapulapäivänä.

Hiukan muuta asiaa..
        Minun kokemuksien mukaan ns. helvetin kauniit naiset on aika ujoja. Siksi niihin on aika vaikea saada juttua aikaiseksi. Ihmettelin kerran ku kaverit kysyi multa, että miten sie uskallat mennä juttelemaan tuolle. Höh, sanoin vaan ettei se varmaan pure. Minä näen edessäni ihmisen jolla on pohjimmiltaan samanlaiset halut ja tarpeet kuin mullakin. Ei ulkokuoren pidä antaa hämätä.

Sääli kaikkia peräkammarin poikia ku ne ei uskalla lähestyä kaunista naista. Ottakaa ny helvetissä järki käteen ja ajatelkaa, että ihminen tuokin vain on. Eikä mikään avaruusolio. Saatatta yllättyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      24
      2242
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      28
      1616
    3. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1402
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      23
      1385
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1072
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      119
      1005
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      906
    8. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      234
      856
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      13
      704
    10. Suomuksen kuumin kaupan kassa?

Missä kaupassa on, siellä minäkin alan käymään.
      Suomussalmi
      10
      690
    Aihe