Oululainen bändi etsii basistia. Tyylilaji on rock, metal ja pienessä määrin pop. Soittokokemusta/taitoa ei paljon tarvita., mutta ikä olisi mielellään 13-15 vuoden väliltä. Bändissä on tällä hetkellä laulaja (14), kitaristi (14) ja rumpali (13). Jos kiinnostuit niin kommenttia vaan palstaan, katsomme palstaa aktiivisesti!
Vastaukset 4
- tume98
voisin tullakki mutta ku asun kemis ja oon 14
- finbasisti
joo! Kyllä minä olisin ainakin halukas ja mulla on 3-vuoden kokemus. Ongelma on vaan se, että asun nimittäin espoossa.
- !!!HUOMIO!!!
Sille ei voi oikeen mitään, mutta ihan kiva että joku sentään vaivautuu vastaamaan.
- akuwall
hei mä osaan soittaa bassoa kohtuullisen hyvin mutta rumpuja osaan soittaa tosi hyvin ja käyn rumpu tunneilla.on 10v ja asun tampereella linnainmaalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091835- 1421360
- 1161316
- 1651313
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281076- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.214781- 59681
- 24625
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610