Hitaaaaaaaaaaasti tai nopiasti?

Tuli tästä palstan hitaasta toiminnasta mieleen (en tiedä onko muilla samaa ongelmaa?) että onko teidän perusluonteenne hidas vain nopea?

Onko hidas ihminen tiellä? Tylsä? Tyhmä?
Onko nopea ihminen tehokas, tarpeellinen, kunnioitettava?

Oletko aina myöhässä? Tai aina etuajassa? Onko ollut ongelmia asian kanssa?

Olitko lapsena samanlainen? Uskotko vanhana olevasi hidas vai nopea?

Ja tähän tietty linkitetään sekä hitaita että nopeita :)

61

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Etämies

      Tarkoitatko suoli24 tekniikan hitautta? Tällä 21megan nopeudella toimii kuin salama
      mutta ääliökännyillä tuskallisen hitaasti ja matkalla ilmestyy omituisia virheitä

      Eräät palstailijat kyllä ovat rasittavan hidäsälyisiä ja tylsiä jankuttajia sivistyssanojensa kapulakielellä psykopaattiaiheistansa

      • No ihan läppärinopeutta tarkoitan, vaikka aihe nyt muuten mietitytti tänään. Mun kone raksuttaa ja raksuttaa, ja vaikka yleensä siedän hitautta hyvin, esim. lapsilla ja vanhuksilla (tosin molemmissa on kokemukseni mukaan myös äärinopeita tyyppejä) niin nyt kyllä kyrsii tää koneen hitaus :D Kerrankin ois aikaa ja mahdollisuus palstailla :D


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No ihan läppärinopeutta tarkoitan, vaikka aihe nyt muuten mietitytti tänään. Mun kone raksuttaa ja raksuttaa, ja vaikka yleensä siedän hitautta hyvin, esim. lapsilla ja vanhuksilla (tosin molemmissa on kokemukseni mukaan myös äärinopeita tyyppejä) niin nyt kyllä kyrsii tää koneen hitaus :D Kerrankin ois aikaa ja mahdollisuus palstailla :D

        Läppäri tämäkin on kunnon näppiksellä käyttis W7 ultimate -googlen Chrome selaimella
        ja 21megan mokkulatikku----kulkee mukanakin ja nyt UMTS eli 3G verkko

        Putsaa turhat ohjelmat ja tiedostot ja evästeet CCleanerilla
        Virustorjuntana ja palomuurina on ilmainen Avast nopein ja maksullinen täysversio
        pimittää IP-tunnuksenkin hakkereilta


      • S Etämies kirjoitti:

        Läppäri tämäkin on kunnon näppiksellä käyttis W7 ultimate -googlen Chrome selaimella
        ja 21megan mokkulatikku----kulkee mukanakin ja nyt UMTS eli 3G verkko

        Putsaa turhat ohjelmat ja tiedostot ja evästeet CCleanerilla
        Virustorjuntana ja palomuurina on ilmainen Avast nopein ja maksullinen täysversio
        pimittää IP-tunnuksenkin hakkereilta

        Ei tää yleensä ole hidas, vaan tänään :D


      • S Etämies
        S Etämies kirjoitti:

        Läppäri tämäkin on kunnon näppiksellä käyttis W7 ultimate -googlen Chrome selaimella
        ja 21megan mokkulatikku----kulkee mukanakin ja nyt UMTS eli 3G verkko

        Putsaa turhat ohjelmat ja tiedostot ja evästeet CCleanerilla
        Virustorjuntana ja palomuurina on ilmainen Avast nopein ja maksullinen täysversio
        pimittää IP-tunnuksenkin hakkereilta

        HAHAAA;) yybee tarvitsee taas miestä avuksi ja samalla palkalla, kuin renkaidenvaihdossakin---------saunailta kotiviinillä:D

        summerwine sopis linkiksi nyt


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei tää yleensä ole hidas, vaan tänään :D

        Tukiasemalla ruuhkaa ehkäpä?


      • S Etämies kirjoitti:

        HAHAAA;) yybee tarvitsee taas miestä avuksi ja samalla palkalla, kuin renkaidenvaihdossakin---------saunailta kotiviinillä:D

        summerwine sopis linkiksi nyt

        Jaajaa.. Mun tuntemista ihmisistä yks nainen on paras tietokoneasioissa, töistä tuttu, muutama mies myös kuvittelee tietävänsä jotain, muttei tiedä :) Mun mies ei edes yritä tietää, kun ei kiinnosta.


      • S Etämies kirjoitti:

        Tukiasemalla ruuhkaa ehkäpä?

        Jotain sellaista, maalla asumisen riemuja :)


      • S Etämies
        S Etämies kirjoitti:

        Tukiasemalla ruuhkaa ehkäpä?

        Vai tarvitsetko valokuitumodeemin, on valmiiksi confiuroitu vaihtamaan IP-tunnus
        joka yhteydenotolla nettiin?
        Minulla on joutilaana yksi sellainen neljän koneen routeri
        Saat pilkkahinnalla 40€


      • S Etämies kirjoitti:

        Vai tarvitsetko valokuitumodeemin, on valmiiksi confiuroitu vaihtamaan IP-tunnus
        joka yhteydenotolla nettiin?
        Minulla on joutilaana yksi sellainen neljän koneen routeri
        Saat pilkkahinnalla 40€

        Ei kiitos mitään monimutkaista. Jos ei tänään toimi kunnolla, niin haittooko tuo mittään.


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jaajaa.. Mun tuntemista ihmisistä yks nainen on paras tietokoneasioissa, töistä tuttu, muutama mies myös kuvittelee tietävänsä jotain, muttei tiedä :) Mun mies ei edes yritä tietää, kun ei kiinnosta.

        En ole itse ihan guru sentään, mutta saan sponsoriapua tosigurulta tarvittaessa

        Tietotekniikkaan jouduin perehtymään jo silloin, kun Gopher, Telnet oli vain yliopistojen ja armeijan käytössä..

        Netistä ja palstoista ei ollut aavistustakaan vielä silloin
        Tulivat vasta pentiumprosessorien ja Windows95 myötä kotikäyttöön


    • kaikki oleellinen

      Yybee on kaunein, timanttia helpoin.

    • ujo puska

      Tykkäätkö tanssia hitaita vai nopeita? ;)

      Olen perusluonteeltani nopea ja hidastelijat sapettaa, etenkin liikenteessä.Oletko itse hidas vai nopea?

      Olen tosin aina myöhässä.Mutta se ei liity hitauteen?


      • ujo puska


    • Norttipojat puhuivat tänään iltapäivällä bussissa, että Soneran nettiyhtyksiä päivitetään ja toimivat huonosti. Niin kuin ovat toimineetkin. Kerrankin Elisa on saanut loistaa.

      • S Etämies

        Olenkin nyt Elisan verkossa, no problems


      • Mutta joo, miten muuten. Hidas vai nopea ja missä asioissa? Myöhästyjä vai etuajassa?


      • S Etämies


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mutta joo, miten muuten. Hidas vai nopea ja missä asioissa? Myöhästyjä vai etuajassa?

        Vaihdoin Nokian kännykän iPhoneen ja tässä yhteys toimii "kiven sisälläkin", vaikka liittymä on sama. Tosin epäilen, että vika oli laitteessa, eikä liittymässä.

        Noin muuten mielestäni Nokia on windowksen kanssa näppärämpi käyttää duunissa ja tämä omena siviilissä.


      • S Etämies kirjoitti:

        Olenkin nyt Elisan verkossa, no problems

        Ps. IPad on Elisan verkossa, eikä ole yhtään nopeampi. Kokeilin juuri.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Vaihdoin Nokian kännykän iPhoneen ja tässä yhteys toimii "kiven sisälläkin", vaikka liittymä on sama. Tosin epäilen, että vika oli laitteessa, eikä liittymässä.

        Noin muuten mielestäni Nokia on windowksen kanssa näppärämpi käyttää duunissa ja tämä omena siviilissä.

        Piruileksää mulle vai ekkö muuten vaan viitsi vastata aloitukseen xD? Vai oliks tää liian turkulaisittain kierosti kysytty? :P
        Tää nettiyhteydet oli vaan aasinsilta:)
        Ja lait joku hidas tai nopee biisi, kitoos :)


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Piruileksää mulle vai ekkö muuten vaan viitsi vastata aloitukseen xD? Vai oliks tää liian turkulaisittain kierosti kysytty? :P
        Tää nettiyhteydet oli vaan aasinsilta:)
        Ja lait joku hidas tai nopee biisi, kitoos :)

        http://www.youtube.com/watch?v=iECOlJLJZKY

        Ratikka on Kyröskosken hitain varsnkin älyltänsä


        he-hee!;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Vaihdoin Nokian kännykän iPhoneen ja tässä yhteys toimii "kiven sisälläkin", vaikka liittymä on sama. Tosin epäilen, että vika oli laitteessa, eikä liittymässä.

        Noin muuten mielestäni Nokia on windowksen kanssa näppärämpi käyttää duunissa ja tämä omena siviilissä.

        Luin jostain kommentin, kun läppäriä käyttää nykyaikaisen kännykän kautta, loppuu yhteyshuolet. Vai oliko se ipadi


      • S Etämies


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En harrasta eikä ole huono olo :)

        Huomenta yybee:D Eihän krapulassa kaikkea kehtaa tunnustaa:)
        ymmärrän hyvin


    • keski-ikäinen M

      Onko hidas ihminen tiellä? Tylsä? Tyhmä? Näin väitetään.
      Onko nopea ihminen tehokas, tarpeellinen, kunnioitettava? Näin väitetään.

      Oletko aina myöhässä? Tai aina etuajassa? Onko ollut ongelmia asian kanssa?
      Aina myöhässä. Kyllä. Saanut potkut sekä töistä että suhteesta pari kertaa asian takia.

      Olitko lapsena samanlainen? Uskotko vanhana olevasi hidas vai nopea?
      Olin aina se koulusta myöhästyjä. Vanhana tulen olemaan etana.

      • Myöhästyjän sanotaan testaavan sitä, että häntä rakastetaan ja odotetaan myöhästymisestä huolimatta. Mä olen ollut joskus myöhästelijä. Mutta muistan yhden kerran jolloin ajattelin, että ei enää koskaan. Muistan sen nolouden tunteen, kun tajusin että minun arvostama ja kunnioittama ihminen joutui odottamaan mua, vaikka olis saanut olla toisinpäin. Tajusin, että myöhästymisen voi käsittää pahana loukkauksena.

        En silti halua saarnata, myöhästymiselle ei oikein voi mitään aina, se on perusluonteessa. Sitä voi kyllä halutessaan muuttaa, mutta halu pitää olla tarpeeksi vahva.


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Myöhästyjän sanotaan testaavan sitä, että häntä rakastetaan ja odotetaan myöhästymisestä huolimatta. Mä olen ollut joskus myöhästelijä. Mutta muistan yhden kerran jolloin ajattelin, että ei enää koskaan. Muistan sen nolouden tunteen, kun tajusin että minun arvostama ja kunnioittama ihminen joutui odottamaan mua, vaikka olis saanut olla toisinpäin. Tajusin, että myöhästymisen voi käsittää pahana loukkauksena.

        En silti halua saarnata, myöhästymiselle ei oikein voi mitään aina, se on perusluonteessa. Sitä voi kyllä halutessaan muuttaa, mutta halu pitää olla tarpeeksi vahva.

        Olen sekunnin tarkka--jos nainen myöhästyy treffeiltä 8½ minuuttia, olen jo häipynyt


      • S Etämies kirjoitti:

        Olen sekunnin tarkka--jos nainen myöhästyy treffeiltä 8½ minuuttia, olen jo häipynyt

        Mä en muista myöhästyneeni treffeiltä koskaan enkä sitä että olisin joutunut odottamaan myöhästynyttä treffeillä. Mutta en mä tiedä, onko mulla oikein ollutkaan koskaan treffejä.. :D En tiedä.


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mä en muista myöhästyneeni treffeiltä koskaan enkä sitä että olisin joutunut odottamaan myöhästynyttä treffeillä. Mutta en mä tiedä, onko mulla oikein ollutkaan koskaan treffejä.. :D En tiedä.

        On niitä treffejä ollut minunkin kanssa montakin,
        olet vaan ollut niin huppelissa ollut, ettet muista


      • S Etämies kirjoitti:

        On niitä treffejä ollut minunkin kanssa montakin,
        olet vaan ollut niin huppelissa ollut, ettet muista

        Okei, se selittää kaiken :)

        Nyt muihin puuhiin..


      • S Etämies
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Okei, se selittää kaiken :)

        Nyt muihin puuhiin..

        Kyöstix on odottanut treffipaikalla jo kolme kuukautta


    • Onko hidas ihminen tiellä? Tylsä? Tyhmä?
      Onko nopea ihminen tehokas, tarpeellinen, kunnioitettava?
      -kumpaankin sanoisin et ei mun mielestä, kunhan tietää mihin on menossa, mistä tulossa ja mitä tekemässä..

      Oletko aina myöhässä? Tai aina etuajassa? Onko ollut ongelmia asian kanssa?
      -olen aina melkein myöhässä, olen kyllä hyvissä ajoin aina lähdössä mut sit tapahtuu jotain mystistä ja lopulta kuitenkin on kauhia kiire,
      ongelmia ei vielä oo tullu, mut itteeni se toisinaan risoo

      Olitko lapsena samanlainen? Uskotko vanhana olevasi hidas vai nopea?
      -olin jokseenkin samanlainen, varsinkin jos aikaisin aamulla pitää/piti lähtä johonkin, en vain ole aamuihmisiä ja käynnistyn suhteellisen hitaasti,
      vanhasta minusta en tiedä, joko homma jatkuu samanlaisena tai hidastun entisestään, tai tiiä vaikka olenkin tosi nopee super-mummo, aika näyttää..

      Ja tähän tietty linkitetään sekä hitaita että nopeita :)
      -saatan palata asiaan myöhemmin, nyt ei tuu mitään linkitettävää mieleen

      mur

      • Nopeus ja se, ettei tiedä mihin on menossa,on aika paha yhdistelmä.

        Tuo on tuttua, että ensin on hyvää aikaa ja sit onkin tulipalokiire.

        Aamu-unisuus lienee periytyvää, mä olen aamu-unisesta perheestä :/


    • Jeee! Yb:n hupeli-galluppi, nää on harvinaisia helmiä.. eikun vastaamaan. ;))

      Tuli tästä palstan hitaasta toiminnasta mieleen (en tiedä onko muilla samaa ongelmaa?) että onko teidän perusluonteenne hidas vain nopea?
      - Yleensä ripeä ja nopea

      Onko hidas ihminen tiellä? Tylsä? Tyhmä?
      - Joskus tiellä, ei tyhmä

      Onko nopea ihminen tehokas, tarpeellinen, kunnioitettava?
      - Ei välttämättä, jotkut on olevinaan tehokkaita, mutta tosiasiassa niillä menee paljoan aikaa hössöttämiseen ja turhan touhottamiseen. Tää on nähty moneen kertaan.

      Oletko aina myöhässä?
      - En

      Tai aina etuajassa?
      - Pyrin olemaan ajoissa, pääsee heti käsiksi asioihin, ei haaskaannu turhaa aikaa odotteluun

      Onko ollut ongelmia asian kanssa?
      - Eipä juuri

      Olitko lapsena samanlainen?
      - Joo, aina reippaasti menossa

      Uskotko vanhana olevasi hidas vai nopea?
      - Siltä väililtä

      Ja tähän tietty linkitetään sekä hitaita että nopeita :)
      - Ok. hidas.
      https://www.youtube.com/watch?v=fXOLs9VtPv0

      Kiitos gallupista. ;)

      • Jee, joku on vastannut mun kyssiin!

        Sä olet sitten vauhdikasta tyyppiä, varmaan myös aamuvirkku ;) Veikkaan että vanhemmiten vauhtisi vaan kiihtyy. Ainakin aamuvirkkuus :)


      • yx plondi
        yybee kirjoitti:

        Jee, joku on vastannut mun kyssiin!

        Sä olet sitten vauhdikasta tyyppiä, varmaan myös aamuvirkku ;) Veikkaan että vanhemmiten vauhtisi vaan kiihtyy. Ainakin aamuvirkkuus :)

        Hitaan tarjoilijan kanssa palaa päreet mulla


      • yx plondi kirjoitti:

        Hitaan tarjoilijan kanssa palaa päreet mulla

        Jossain lehdessä oli juttu, kun tehtiin testi miten ihmiset suhtautuu hitaaseen ihmiseen Helsingin keskustassa. Eli toimittaja tahallaan kaiveli kolikoita kaupan kassalla, etsi lippua metrossa,hidasteli rullaportaissa jne. tuskastuttavan pitkään. Kaupungissa ihmisillä palaa pahasti päreet, maalla vähän leppoisampaa :) Ainoastaan vanhukset ja lapset saa hidastella. Jos hidastelee, pidetään vähän vinksahtaneena (tai maalaisena :D)


      • S Etämies
        yybee kirjoitti:

        Jossain lehdessä oli juttu, kun tehtiin testi miten ihmiset suhtautuu hitaaseen ihmiseen Helsingin keskustassa. Eli toimittaja tahallaan kaiveli kolikoita kaupan kassalla, etsi lippua metrossa,hidasteli rullaportaissa jne. tuskastuttavan pitkään. Kaupungissa ihmisillä palaa pahasti päreet, maalla vähän leppoisampaa :) Ainoastaan vanhukset ja lapset saa hidastella. Jos hidastelee, pidetään vähän vinksahtaneena (tai maalaisena :D)

        Vaikka näyttäisi, ettei pidä kiirettä, voi järkeistäminen raksutta nopeastikin ja hommakin valmistuu nopeammin.
        Suurempien projektien ajoituksessa käytetäänkin Perthin verkkokaaviota ja ns. kriittisen polunjärjestlmää, jossa pienikin myöhästys viivyttää koko projektin valsmistumista


    • Harkitsevan viipyilevä.

      • Kaikessa? Ok :) Kuulostaa hyvältä.


    • en tiedä siitä,
      • Hidasälyinen on mielenkiintoinen sana. Jos on vaikka kaksi lasta, jotka tekee matikan koetta. Toinen tekee hemmetin nopeasti ja hätäisesti,aluksi oikein, mutta unohtaa kaikista laskuista vaikka supistamisen, hätäilyn takia. Toinen vääntää ja vääntää hartaudella ja kello jo soi, mutta tekee kaikki oikein. Hitaus joskus kannattaa, vaikkei sitä nykypäivänä arvostetaan. Jollekin perusteelliselle tutkijalle hitaus sopii, mutta taas tietoteknisellä alalla nopeus on yleensä pakollista.

        Se, että mensan testeissä on aikaraja, on musta väärin. Minusta pitäisi mitata älykkyys vain, miten selvittää tehtävät,eikä nopeudella pitäisi olla asian kanssa mitään tekemistä. Se on temperamenttityyppi- eikä mikään älykkyysasia.


      • S Etämies
        yybee kirjoitti:

        Hidasälyinen on mielenkiintoinen sana. Jos on vaikka kaksi lasta, jotka tekee matikan koetta. Toinen tekee hemmetin nopeasti ja hätäisesti,aluksi oikein, mutta unohtaa kaikista laskuista vaikka supistamisen, hätäilyn takia. Toinen vääntää ja vääntää hartaudella ja kello jo soi, mutta tekee kaikki oikein. Hitaus joskus kannattaa, vaikkei sitä nykypäivänä arvostetaan. Jollekin perusteelliselle tutkijalle hitaus sopii, mutta taas tietoteknisellä alalla nopeus on yleensä pakollista.

        Se, että mensan testeissä on aikaraja, on musta väärin. Minusta pitäisi mitata älykkyys vain, miten selvittää tehtävät,eikä nopeudella pitäisi olla asian kanssa mitään tekemistä. Se on temperamenttityyppi- eikä mikään älykkyysasia.

        Tein yhdessä tutukimuksessa Mensan Catteii6Cattell testin ilman ajanottoakin
        siinä kaikki oikein ja psykologi totesikin, että aika nopeasti ,vaikkei aikaa mitattukaan


      • S Etämies kirjoitti:

        Tein yhdessä tutukimuksessa Mensan Catteii6Cattell testin ilman ajanottoakin
        siinä kaikki oikein ja psykologi totesikin, että aika nopeasti ,vaikkei aikaa mitattukaan

        Musta sillä nopeudella ei ole merkitystä, vain lopputuloksella. Vähän kaikessa :)


      • S Etämies
        yybee kirjoitti:

        Musta sillä nopeudella ei ole merkitystä, vain lopputuloksella. Vähän kaikessa :)

        Varsinaisessa Mensan testisä moni hätäilee ja hermostuu.
        Siinä kannattaa käyttää intuitiota ja ruksata jokin ruuttu ennen kynän laskemista pöydälle, sillä on todettu, että aivot voivat ratkaista pulman 6s ennen tiedostamista ja intuitio on usein oikeassa


    • Hidas ihminen ei ole minulle, millään tavoin tiellä ( ellei elä kanssani ).

      Hidas ihminen ei ole tyhmä, eikä tylsä.

      En ole juuri koskaan myöhässä sovituista ajoista, niinkauan kun se minusta riippuu.
      Lapsena olin kai samanlainen, en muista. Olen jo vanha eli ei kai tämä tästä miksikään muutu, olen nopea hosuja.
      Viimeksi kiireessä unohdin ruokatunnilla syödä ( tällä viikolla ) ja tajusin vasta 16.00 että vähän hiukoo ja sitä vähän ihmettelin:D saisi tulla muutos, ei hyvä näin jatkaa. Stressiä pukkaa liikaa arjessa nyt.

      • Mun anoppi jupisee aina kaupungilla kulkiessaan että hemmetin mummot, mitä nesiellä tiellä hidastelee :D Itse kasikymppinen vauhtimummo ;)

        Kiire on huono,jos alkaa elää ylikierroksilla,sit pitäisi pysähtyä. Mutta se on tosiaan ihmisen luonteessa,nopeus tai hitaus, jos ei ole jotain häikkää esim. kilpirauhasen toiminnassa, kuten itsellä tossa oli. Nyt on lääkitys kunnossa ;)


      • yybee kirjoitti:

        Mun anoppi jupisee aina kaupungilla kulkiessaan että hemmetin mummot, mitä nesiellä tiellä hidastelee :D Itse kasikymppinen vauhtimummo ;)

        Kiire on huono,jos alkaa elää ylikierroksilla,sit pitäisi pysähtyä. Mutta se on tosiaan ihmisen luonteessa,nopeus tai hitaus, jos ei ole jotain häikkää esim. kilpirauhasen toiminnassa, kuten itsellä tossa oli. Nyt on lääkitys kunnossa ;)

        Kilpirauhanen on otettu tuossa kuukausi sitten, stressiä se vaan on ja onneksi tilapäistä. Kun on vain 2 kättä ja pitäisi hoitaa tuhat ja sata asiaa, nyt laitan pisteen tuohon ja sanon että aikani ei riitä hoitamaan asioita arkena, usein tämä on mennyt nyt siihen että vasta klo. 18.00 saan istahtaa kotona.
        Ja sitten tuleekin jo taas nukkumaanmenon aika, että jaksaa aloittaa saman rumban.
        Tämä on vaan onneksi tilapäistä.

        Tässä tälläinen sopiva kappale.

        http://www.youtube.com/watch?v=QHpvlr_kG6U&feature=related


      • S Etämies
        yybee kirjoitti:

        Mun anoppi jupisee aina kaupungilla kulkiessaan että hemmetin mummot, mitä nesiellä tiellä hidastelee :D Itse kasikymppinen vauhtimummo ;)

        Kiire on huono,jos alkaa elää ylikierroksilla,sit pitäisi pysähtyä. Mutta se on tosiaan ihmisen luonteessa,nopeus tai hitaus, jos ei ole jotain häikkää esim. kilpirauhasen toiminnassa, kuten itsellä tossa oli. Nyt on lääkitys kunnossa ;)

        Basedovin tauti pitää hoikkana, vaikka syökin paljon

        kilpirauhasen ylitoiminta


      • satiirinen kirjoitti:

        Kilpirauhanen on otettu tuossa kuukausi sitten, stressiä se vaan on ja onneksi tilapäistä. Kun on vain 2 kättä ja pitäisi hoitaa tuhat ja sata asiaa, nyt laitan pisteen tuohon ja sanon että aikani ei riitä hoitamaan asioita arkena, usein tämä on mennyt nyt siihen että vasta klo. 18.00 saan istahtaa kotona.
        Ja sitten tuleekin jo taas nukkumaanmenon aika, että jaksaa aloittaa saman rumban.
        Tämä on vaan onneksi tilapäistä.

        Tässä tälläinen sopiva kappale.

        http://www.youtube.com/watch?v=QHpvlr_kG6U&feature=related

        Joo, tutun kuuloista :)

        Kiva biisi, en tota Lenkaa ole ennen kuullutkaan.


      • S Etämies kirjoitti:

        Basedovin tauti pitää hoikkana, vaikka syökin paljon

        kilpirauhasen ylitoiminta

        Totta.Mulla taas on ollut tota liian hidasta toimintaa. Sen pitäis taas lihottaa, mutta ei mulla sitä oiretta silloin ollut, muut oireet kyllä tyypilliset.


      • S Etämies
        yybee kirjoitti:

        Totta.Mulla taas on ollut tota liian hidasta toimintaa. Sen pitäis taas lihottaa, mutta ei mulla sitä oiretta silloin ollut, muut oireet kyllä tyypilliset.

        Jodia huuleen nyt, kun Talvivaarakin alkaa lykkäämää radioaktiivista jodia

        Sitä käytetään varjoainekuvauksissakin----yx hoitsu käski kuvauksen jälkeen juoda paljon-----kysynkin, että kaljaako?
        --vaikka sitä, se kusettaa jodit ulos:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      272
      2687
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1728
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1071
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      70
      800
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe