Miksei samanikäinen kelpaa?

ex-luokkatoveri

Kysymys etenkin miehille.

Naisillakin esiintyy eri-ikäisen halua mutta vähemmän.
Eikä naiset haikuile korostetusti nuorempaan suuntaan kuten miehet.

82

923

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesvm.89

      Itsellä kun nainen haussa, niin ikäeroa saa olla pari vuotta molempiin suuntiin. Mutta tosiaan sen olen huomannut, ettei useimmat naiset halua itsestään nuorempaa miestä.
      Mutta siis omasta mielestä juuri omanikäinen se olisi paras vaihtoehto. Silloin suurin mahdollisuus että satutaan samalle aaltopituudelle. Ehkä olen vielä liian nuori ymmärtämään, miksi naisen pitäisi olla itseään nuorempi.

      • ap.

        @Miesvm.89:
        "omasta mielestä juuri omanikäinen se olisi paras vaihtoehto"

        Hyvä sínä!
        "Hei älä koskaan ikinä muutu
        pysy aina tuollaisena kuin nyt oot"

        Samoin minä naisena ajattelen ja luulin miestenkin ajattelevan.
        Siksipä hämmästyin.
        Olin aikeissa laittaa profiilin suomi24-treffeihin ja selailin, millaisia miehiä siellä olisi. Ikäisteni miesten profiileja katsoin.
        Suuri enemmistö oli merkinnyt ihannenaiselleen enimmäisiäksi itseään muutaman vuoden taikka kymmenenkin vuotta nuoremman.
        Muutama mies vain kelpuutti oman ikäisensä mutta heidänkin haluamaansa ikähaarukkaan mahtui vuosia nuorempiakin. Minkä ikäisiin nämä ensisijaisesti ottavat yhteyttä tai valitsisivatko hekin nuoremman kahdesta naisesta...


      • hupsis666
        ap. kirjoitti:

        @Miesvm.89:
        "omasta mielestä juuri omanikäinen se olisi paras vaihtoehto"

        Hyvä sínä!
        "Hei älä koskaan ikinä muutu
        pysy aina tuollaisena kuin nyt oot"

        Samoin minä naisena ajattelen ja luulin miestenkin ajattelevan.
        Siksipä hämmästyin.
        Olin aikeissa laittaa profiilin suomi24-treffeihin ja selailin, millaisia miehiä siellä olisi. Ikäisteni miesten profiileja katsoin.
        Suuri enemmistö oli merkinnyt ihannenaiselleen enimmäisiäksi itseään muutaman vuoden taikka kymmenenkin vuotta nuoremman.
        Muutama mies vain kelpuutti oman ikäisensä mutta heidänkin haluamaansa ikähaarukkaan mahtui vuosia nuorempiakin. Minkä ikäisiin nämä ensisijaisesti ottavat yhteyttä tai valitsisivatko hekin nuoremman kahdesta naisesta...

        olen 46. jos mennään yli 50 v naisiin niin kokemus on osoittanut että ns.suurten ikäluokkien edustajien kanssa on todellä vähän yhteistä. ne edustaa samaa kulttuuria kuin vanhempani. nuorempaan suuntaan on hiukan enemmän pelivaraa.
        eli mun ikähaarukkani on varsinaisesti 42-48, mutta laajemminkin 34-52. livenä seura on ollut 20-42 vuotiasta.


    • tässä syytä

      Ehkä mies haluaa vielä lapsia, ja saman ikäiset naiset eivät pysty niitä enää hankkimaan. Siksi ainoa vaihtoehto on nuorempi nainen. Miehillä ei ole biologista yläikärajaa lasten tekemiselle, kuten naisilla on.

      • ap.

        @tässä syytä:

        Siis yli 5-kymppiset miehet lapsia haluavat?
        Oiskohan paremp heidänkin jättää väliin se :D

        Itse tulin liiankin helposti raskaaksi ja sain lapsia viiskymppiseksi saakka.
        Ja eiväthän ne usear nuoremmatkaan naiset meinaa saada lapsia nykyään millään, ettei se ikä tae ole - vuosien ehkäisypillerit ja useat miessuhteet vaikuttanevat...


      • tässä syytä
        ap. kirjoitti:

        @tässä syytä:

        Siis yli 5-kymppiset miehet lapsia haluavat?
        Oiskohan paremp heidänkin jättää väliin se :D

        Itse tulin liiankin helposti raskaaksi ja sain lapsia viiskymppiseksi saakka.
        Ja eiväthän ne usear nuoremmatkaan naiset meinaa saada lapsia nykyään millään, ettei se ikä tae ole - vuosien ehkäisypillerit ja useat miessuhteet vaikuttanevat...

        Kyllä. Jotkut ovat onnistuneet säilymään lapsettomina poikamiehinä yli viisikymppisiksi, ja sitten tulee ajatus että perheenkin voisi perustaa, kun on jäänyt aikaisemmin perustamatta. Joillain taas voi olla halua "toiselle kierrokselle", kun lapset aikaisemmasta liitosta ovat jo kasvaneet.


      • aivan vtun fiksu
        ap. kirjoitti:

        @tässä syytä:

        Siis yli 5-kymppiset miehet lapsia haluavat?
        Oiskohan paremp heidänkin jättää väliin se :D

        Itse tulin liiankin helposti raskaaksi ja sain lapsia viiskymppiseksi saakka.
        Ja eiväthän ne usear nuoremmatkaan naiset meinaa saada lapsia nykyään millään, ettei se ikä tae ole - vuosien ehkäisypillerit ja useat miessuhteet vaikuttanevat...

        Ei ole sinun asiasi mikä on kellekin paras, jos joku haluaa lapsia, sitten haluaa, vaikka sinua kuinka harmittaisi.

        Toinen asia on se, naiset tätiytyvät ja mummoistuvat, jotkut alle 5-kymppisinäkin, sellaisella naisella ei juuri mitään annettavaa miehelle. Ei vaan jaksa mummojen juttuja lapsista ja lapsenlapsista, mitä köyhempi akka, sitä vähemmän elämässä on mitään muuta puhuttavaa.

        Merkittävää on kuitenkin, vuodet eivät ole oikea tapa mitata ihmisen ikää, keskiarvo korkeintaan. Meihin kaikkiin on koodattu syntyessämme, miten telomeerit lyhenevät ja solumme uudistuvat, siis koska vanhenemme, sekä kuolemme, elämäntavat vaikuttavat myös tähän kehitykseen.


      • ????????????????????
        aivan vtun fiksu kirjoitti:

        Ei ole sinun asiasi mikä on kellekin paras, jos joku haluaa lapsia, sitten haluaa, vaikka sinua kuinka harmittaisi.

        Toinen asia on se, naiset tätiytyvät ja mummoistuvat, jotkut alle 5-kymppisinäkin, sellaisella naisella ei juuri mitään annettavaa miehelle. Ei vaan jaksa mummojen juttuja lapsista ja lapsenlapsista, mitä köyhempi akka, sitä vähemmän elämässä on mitään muuta puhuttavaa.

        Merkittävää on kuitenkin, vuodet eivät ole oikea tapa mitata ihmisen ikää, keskiarvo korkeintaan. Meihin kaikkiin on koodattu syntyessämme, miten telomeerit lyhenevät ja solumme uudistuvat, siis koska vanhenemme, sekä kuolemme, elämäntavat vaikuttavat myös tähän kehitykseen.

        Antaa kaikkien kukkien kukkia. Sinunkin.


    • ap.

      @tässä syytä:

      Yli viisikymppiseksi poikamiehenä säilyneelle on parasta jatkaa samaan malliin. Ei siinä iässä enää isäksi opi eikä aviomieheksi sille nuoremmalle naiselle - ei jaksa nuorta naista tyydyttääkään. Puhumattakaan siitä, miten lapsi saa murkkuikäisenä hävetä isä-papparaistaan, jonka menettää tosin todennäköisesti n. parikymppisenä kuolema kun korjaa miehet keskim. siinä iässä.

      @aivan vtun fiksu:
      Minulla naisena on useita kokemuksia ikäisistäni yli viiskymppisistä papottuneista miehistä, jotka eivät muusta puhukaan kuin lapsenlapsistaan. Tavatessakin ekana kertoo, että siellä ne hyppivät trampoliinilla. Pitää minun oikein miettiä, että keitähän tarkoittaa. Seksi kyllä kelpaisi.
      Hyvä, että on mainitsemiasi mummoistuneita naisia - toivottavaa on, että löytävät toisensa :)

      • luovuta jo

        Vih@ kaikki@ miehiä koht@@n suorastaan tihkuu sinust@. Eiköhän sinun ole parempi todeta henkinen tilasi ja unohtaa miehet kokonaan, aikasi on jo ohi.


      • ap.
        luovuta jo kirjoitti:

        Vih@ kaikki@ miehiä koht@@n suorastaan tihkuu sinust@. Eiköhän sinun ole parempi todeta henkinen tilasi ja unohtaa miehet kokonaan, aikasi on jo ohi.

        @luovuta jo:

        Kumpihan meistä repi pelihousunsa :DDD
        Hävisit! Ähäs kutti!
        Entinen eduskunnan puhemies Kauno Kleemola sanoi, että se häviää, joka suuttuu.


      • ap.
        luovuta jo kirjoitti:

        Vih@ kaikki@ miehiä koht@@n suorastaan tihkuu sinust@. Eiköhän sinun ole parempi todeta henkinen tilasi ja unohtaa miehet kokonaan, aikasi on jo ohi.

        @luovuta jo:

        Tosiasioiden kertominen miehistäkö vihaa?
        Höpsön töpsöt! Ei ole!


      • siisus ristus
        ap. kirjoitti:

        @luovuta jo:

        Kumpihan meistä repi pelihousunsa :DDD
        Hävisit! Ähäs kutti!
        Entinen eduskunnan puhemies Kauno Kleemola sanoi, että se häviää, joka suuttuu.

        Joku kisan vai?

        Tuo Kauno Kleemolan lainaaminen sai minut nauramaan ääneen...sinulle!

        Lopeta jo raivoaminen, saat pian sydänkohtauksen :D


      • ap.
        siisus ristus kirjoitti:

        Joku kisan vai?

        Tuo Kauno Kleemolan lainaaminen sai minut nauramaan ääneen...sinulle!

        Lopeta jo raivoaminen, saat pian sydänkohtauksen :D

        @siisus ristus:

        Olet aikamoinen satusetä, kun kuvittelet ja vielä kirjoitat tännekin, minun muka raivoavan :DDD
        Kunhan kommentteja hymyhuulin heitän :)
        Upeaa, kun sain sinutkin nauramaan ja että oikein ääneen, Wautsi, wau!


    • rumamies

      Miksei ruma kelpa naisille? Ja miksi otatte mielummin juopon miehen joka juo joka viikonloppu kuin ruman jolla on muutakin tekemistä kuin juopottelu?

      • ap.

        Mukava ihminen - mies taikka nainen - ei ole koskaan ruma minun mielestäni.
        Puhdaspiirteisinkään ilkeä mies ei näytä kauniilta.


    • rjuhani67

      Kyllä samanikäinen kelpaa ja vanhempikin. Tiedä, että monille miehille pitää olla se nuori ja nätti. Minulla on kokemusta sekä itseäni nuoremmasta pitkäaikaisesta kumppanista, että itseäni vanhemmasta kumppanista. Ottaisin jatkossakin sen vanhemman. rän

    • 22v.

      Kuvittelevatko viisikymppiset miehet tosiaan, että lapselle olisi hyväksi, jos tulee isukiksi vasta viisikymppisenä. Haloo! Toiseksi, monikaan nuorempi nainen ei halua viisikymppistä miestä itselleen, saatikka lapsia hänen kanssaan, oli miehelle lapsia edellisistä avioliitoista tai ei. Tippukaa te lapsia haikailevat viisikymppiset miehet jo maanpinnalle vetovoimanne suhteen.

      Nuorempi nainen ei ole mikään vanhan miehen synnytyskone eikä halua sellaista miestä passaamaan. Elätte jossain vanhassa maailmassa, jossa miehen piti olla naista paljon vanhempi ja naisen synnyttää lapset miehelle sekä palvella miestä kotiäitinä ruokia tehden. Me nykyajan parikymppiset ja myös kolme-/nelikymppiset naiset emme enää elä samassa vanhanaikaisessa ajassa kanssanne! Kannattaa siis katsella ikäluokkanne viisikymppisiä naisia. Tosin moni heistäkin elää jo nykyajassa ja ottaa mielummin vapaamielisemmän nuoremman miehen itselleen kuin katselee sohvalla möllöttävää äijänretalusta, joka odottaa naisen toimivan mieltymystensä mukaan.

      • Yksi.nainen

        Täyttä asiaa. Olen itse yli viiskymppinen nainen ja olen huomannut, että ikäiseni miehet ovat paljon ukkoutuneempia kuin minä akkautunut. Kuitenkin kuvittelevat löytävänsä itseään 10-20 vuotta nuoremman naisen ja pitävät minua liian vanhana. Omaishoitajaako mahtavat etsiä valmiiksi?
        Edes minä en halua itseäni vanhempaa, vaan mieluiten muutaman vuoden nuoremman, joka on henkisesti enemmän samalla tasolla kanssani. En kuitenkaan pidä itseäni minään puumana enkä ottaisi niin nuorta, että voisi olla lapseni.


    • Täti sinipunainen

      Mulle on aivan sama, jos joku mies tai nainen tai vaikka pandakarhu menee yhteen eri ikäisen kanssa. Ja jos lapsista puhutaan, niin täydellisiä vanhempia ja olosuhteita harvalla lapsella on, niin että en jaksa edes miettiä onko jonkun ikäinen sopivampi vanhemmaksi kuin joku toinen.

      Se, mikä ihmetyttää on miehet, jotka on olleet jo monta vuotta putkeen täällä treffeillä hakemassa itseään nuorempaa. Ja eivät edelleenkään huoli itsensä ikäisiä saati pari vuotta vanhempia naisia. Onko oikeasti parempi olla vuosikaudet yksin kuin itsensä ikäisen naisen kanssa? Mutta eipä sekään mulle kuulu, paitsi että turha on sitten niiden ukkeleiden valitella naisten nirsoutta.

      • fhhgkhkhj

        Etsikää 5-10 v vanhempaa miestä. Silloin te ootte niille miehille nuoria tytsyjä.


      • heh heh
        fhhgkhkhj kirjoitti:

        Etsikää 5-10 v vanhempaa miestä. Silloin te ootte niille miehille nuoria tytsyjä.

        Entäs jos naiset eivät halua olla mitään "nuoria tytsyjä", vaan että kumppanin kanssa ollaan vertaisia, kaltaisia ja samalla aallonpituudella?

        Kuka jaksaisi vuodesta toiseen olla toisen "palkintovaimo"???


    • hedthxthrxt

      sen vielä ymmärrän, että viisikymppinen mies onkin päättänyt haluta lapsen, ja siksi etsii nuorempaa naista. sitä sen sijaan en ymmärrä, miksi reippaasti alle kolmekymppisetkin miehet kelpuuttavat vain itseään nuorempia naisia. kyllä esim. aika pahasti särähtää korvaan, jos 25-vuotiaalle miehelle ei kelpaa oman ikäinen nainen, mutta teini-ikäinen kelpaisi. näitä kun täällä netin ihmeellisessä maailmassa pyörii seuraa etsimässä.

    • time becomes a loop

      Ehkä kyseessä on vain loputon kierre - kun vanhemmat miehet vievät nuoremmat naiset, täytyy näiden naisten kanssa samanikäisten miesten sitten tähyillä nuorempia naisia jne. jne. ad infinitum.

    • "Miksei samanikäinen kelpaa?"
      Kelpaa tietenki, mut se kysymys onki vaan muista asioista et kiinnostaako vai ei. Esim. Onko samankaltainen elämäntilanne, tulevaisuuden visiot, jne. Listaa vois jatkaa loputtomiin. Tietty täydellistä ei tietenkään ole olemassa, mutta lähellä sitä olevia kait on.

      • ap.

        @itmies:
        "Kelpaa tietenki"

        Meniskös se nyt niin, että
        alle 4-kymppisille miehille kelpaa samanikäinen ja muutaman vuoden vanhempikin nainen.
        Yli 4-kymppiset katselee vain nuorempien naisten suuntaan ja omanikäisetkin ignooratataan.
        Poikkeuksia on tietysti mutta enemmistö näin.

        (lainaan omaa kommenttiani ylempää)
        Olin aikeissa laittaa profiilin suomi24-treffeihin ja selailin, millaisia miehiä siellä olisi. Ikäisteni miesten profiileja katsoin.
        Suuri enemmistö oli merkinnyt ihannenaiselleen enimmäisiäksi itseään muutaman vuoden taikka kymmenenkin vuotta nuoremman.
        Katsokaa, jos ette usko 50-66-vuotiaiden miesten vaatimuksia.

        Itse olen aktiivinen ja touhuan tasa-arvoisesti livessä miesten kanssa. Voisin tehdä aloitteita kiinnostavalta vaikuttavien miesten suuntaan.
        Vaan kyllä tulee kuin märkä rätti päin kasvoja, kun samanikäisen miehen ihannekumppanin kriteereihin olen muutamia vuosia liian vanha.
        Haluni moikata on tipotiessään :´(
        säkkiä etsin päähäni ja tuhkaa siroteltavaksi päälleni


      • heh heh
        ap. kirjoitti:

        @itmies:
        "Kelpaa tietenki"

        Meniskös se nyt niin, että
        alle 4-kymppisille miehille kelpaa samanikäinen ja muutaman vuoden vanhempikin nainen.
        Yli 4-kymppiset katselee vain nuorempien naisten suuntaan ja omanikäisetkin ignooratataan.
        Poikkeuksia on tietysti mutta enemmistö näin.

        (lainaan omaa kommenttiani ylempää)
        Olin aikeissa laittaa profiilin suomi24-treffeihin ja selailin, millaisia miehiä siellä olisi. Ikäisteni miesten profiileja katsoin.
        Suuri enemmistö oli merkinnyt ihannenaiselleen enimmäisiäksi itseään muutaman vuoden taikka kymmenenkin vuotta nuoremman.
        Katsokaa, jos ette usko 50-66-vuotiaiden miesten vaatimuksia.

        Itse olen aktiivinen ja touhuan tasa-arvoisesti livessä miesten kanssa. Voisin tehdä aloitteita kiinnostavalta vaikuttavien miesten suuntaan.
        Vaan kyllä tulee kuin märkä rätti päin kasvoja, kun samanikäisen miehen ihannekumppanin kriteereihin olen muutamia vuosia liian vanha.
        Haluni moikata on tipotiessään :´(
        säkkiä etsin päähäni ja tuhkaa siroteltavaksi päälleni

        Alle 40 v miehille kelpaa minkä ikäinen nainen tahansa - panopuuksi. Yli 40-vuotiaille miehille ei kelpaa kuin omaa itseä nuorempi nainen, oli kyseessä seksi tai suhde. 50 miehille ei kelpaa kuin 10 v nuoremmat naiset. Tämä sen vuoksi että oman ilmoituksensa mukaan heistä 95 % on "tosi nuorekkaita".


      • ap. kirjoitti:

        @itmies:
        "Kelpaa tietenki"

        Meniskös se nyt niin, että
        alle 4-kymppisille miehille kelpaa samanikäinen ja muutaman vuoden vanhempikin nainen.
        Yli 4-kymppiset katselee vain nuorempien naisten suuntaan ja omanikäisetkin ignooratataan.
        Poikkeuksia on tietysti mutta enemmistö näin.

        (lainaan omaa kommenttiani ylempää)
        Olin aikeissa laittaa profiilin suomi24-treffeihin ja selailin, millaisia miehiä siellä olisi. Ikäisteni miesten profiileja katsoin.
        Suuri enemmistö oli merkinnyt ihannenaiselleen enimmäisiäksi itseään muutaman vuoden taikka kymmenenkin vuotta nuoremman.
        Katsokaa, jos ette usko 50-66-vuotiaiden miesten vaatimuksia.

        Itse olen aktiivinen ja touhuan tasa-arvoisesti livessä miesten kanssa. Voisin tehdä aloitteita kiinnostavalta vaikuttavien miesten suuntaan.
        Vaan kyllä tulee kuin märkä rätti päin kasvoja, kun samanikäisen miehen ihannekumppanin kriteereihin olen muutamia vuosia liian vanha.
        Haluni moikata on tipotiessään :´(
        säkkiä etsin päähäni ja tuhkaa siroteltavaksi päälleni

        Jaa a, tuohon en juuri osaa sanoa kuin omasta puolestani. Vaikkakin kun itse olen vielä vuoden verran alle 30:t... niin ikäskaala millä kattelen on 20-40, useimmiten tosin ikäkriteeksi laitan hakutoimintoon n. 23-35. Tosin itselleni ei ikä ole mikään vaatimus että juuri tuon ikäinen ois oltava, vaan se on semmonen olettamus että omanikäisen kanssa tulis paremmin toimeen. Mut tosiaanki iällä ei ole väliä ainakaan mulle jos muuten menee asiat yhteen.

        "säkkiä etsin päähäni ja tuhkaa siroteltavaksi päälleni"
        Ei kannata tuota tehdä. Itse olen yleensä tullut hyvin toimeen itseäni vanhempien naisten kanssa niin työelämässä kuin muuallakin. Hyvää juttuseuraa monet on, sitä paitti kavereinahan voi olla minkäikäiset tahansa. Okei aina löytyy niitä joiden kanssa ei yksinkertaisesti tule toimeen, mut niin niitä löytyy kaikenikäisistä.
        Mut kuiteski pointti ole se et kannattaa kattoo pintaa syvemmälle ennen ku tekee johtopäätöstä, et ei kelpaakaan.


    • 19+17

      Nettitreffit on ikävä paikka. Yleisellä tasolla ainoastaan nuorille ja normaalipainoisille naisille on runsaasti mahdollisuuksia. Kaiken ikäisille miehille ja vanhemmille naisille tarjonta on huonoa. Harva noista ukoista nuorempaa kumppania löytää. Nuoret miehet eivät löydä oman ikäistään ja vanhemmat eivät kelpuuta.

      Poikkeuksia tietysti on, mutta näin se keskimäärin menee.

    • HohhoijaaTaas

      Tenpä huvikseni pikahaun 50 v miesten profiileista (7 kpl) ja vain yksi niistä oli sellainen , jossa haetiin pelkästään nuorempaa naista. Kaikki muut kelpuuttivat oman ikäisen tai vanhemmankin naisen.

      Eli jospa ap aluksi lopettaisit tuon valehtelun ja seuraavaksi kitisemisen.

      PS. sieltä löytyy myös aika paljon naisten profiileja , jotka etsivät nuorempia miehiä jopa 11- 20 vuottakin nuorempia. Ilmeisesti nämä naiset pitävät itseään niin "tasokkaina" että nuoret miehet olisivat heistä oikeasti kiinnostuneita. Ehkä joku haluaa seksikokemuksia, tuskin muuta.

      • ap.

        @HohhoijaaTaas:

        Otantasi oli liian pieni, 7 kpl! Et tuolla todista mitään, etkä ketään valehtelijaksi!
        Valehdellut en ole ja siis jatkan "kitinääni" :DDD

        50-66-vuotiaiden miesten vaatimuksia selailin tosi paljon, varsinkin tuota 60-vuoden molemmin puolin tutkailin.
        Tällaisen vertailulistan sain viikon sisällä kirjautuneista naisten&miesten määristä ikäryhmittäin

        N 55 - 277 osumaa - 390 osumaa - M 55
        N 56 - 534 osumaa - 369 osumaa - M 56
        N 57 - 250 osumaa - 363 osumaa - M 57
        N 58 - 226 osumaa - 308 osumaa - M 58
        N 59 - 201 osumaa - 263 osumaa - M 59
        N 60 - 199 osumaa - 237 osumaa - M 60
        N 61 - 140 osumaa - 199 osumaa - M 61
        N 62 - 165 osumaa - 184 osumaa – M 62
        N 63 - 152 osumaa - 173 osumaa – M 63
        N 64 – 113 osumaa – 152 osumaa - M 64
        N 65 - 126 osumaa - 129 osumaa – M 65
        N 66 - 93 osumaa - 109 osumaa – M 66
        N 67 - 70 osumaa - 52 osumaa – M 67


      • Täti sinipunainen

        Kyllä aloittaja on oikeassa. Sulla oli liian suppea otos.


    • HohhoijaaTaas

      "Otantasi oli liian pieni, 7 kpl! Et tuolla todista mitään, etkä ketään valehtelijaksi!"

      Otanta (n. 7 ekaa) on tarpeeksi suuri jo todistamaan sen, että sieltä löytyy miehiä, joille kelpaa samanikäinen tai vanhempi , toisin kuin yritit valehdella.


      "siis jatkan "kitinääni"

      Sehän on varmana sinun mielipuuhaasi muutenkin:D

      "Tällaisen vertailulistan sain viikon sisällä kirjautuneista naisten&miesten määristä ikäryhmittäin

      N 55 - 277 osumaa - 390 osumaa - M 55
      N 56 - 534 osumaa - 369 osumaa - M 56
      N 57 - 250 osumaa - 363 osumaa - M 57
      N 58 - 226 osumaa - 308 osumaa - M 58
      N 59 - 201 osumaa - 263 osumaa - M 59
      N 60 - 199 osumaa - 237 osumaa - M 60
      N 61 - 140 osumaa - 199 osumaa - M 61
      N 62 - 165 osumaa - 184 osumaa – M 62
      N 63 - 152 osumaa - 173 osumaa – M 63
      N 64 – 113 osumaa – 152 osumaa - M 64
      N 65 - 126 osumaa - 129 osumaa – M 65
      N 66 - 93 osumaa - 109 osumaa – M 66
      N 67 - 70 osumaa - 52 osumaa – M 67"

      Eli tuo vielä todistaa, että miehiä on enemmän naisiin verrattuna ainakin alle 60 -vuotiaissa. Ellet niitä halveksemiasi "pappoja" jahtaa, niin ei pitäisi olla mitään kitisemisen aihetta ; D

      • ap.

        @HohhoijaaTaas:
        "Otanta (n. 7 ekaa) on tarpeeksi suuri jo todistamaan sen, että sieltä löytyy miehiä, joille kelpaa samanikäinen tai vanhempi , toisin kuin yritit valehdella."

        Heko, heko.
        En ole väittänyt, ettei löytyisi ollenkaan miehiä, joille kelpaa samanikäinen tai vanhempi.


    • HohhoijaaTaas

      Heko heko itelles!

      "En ole väittänyt, ettei löytyisi ollenkaan miehiä, joille kelpaa samanikäinen tai vanhempi."

      Mikä siis on ongelmas? Se raivostuttava ajatus että on olemasassa miehiä , jotka haluaa nuoremman naisen ja se on sulta pois; D

      Ainahan sää voit laittaa pystyyn nettipalvelun, jossa kukaan ei saa treffata muun kuin tarkelleen omanikäisiä :)

    • hrhthsty

      "nuorekkaat" keski-ikäiset miehet etsivät huomattavasti itseään nuorempia naisia, ja sitten ihmetellään, kun nämä samaiset naamat pyörivät deittipalstoilla vuosikausia. hakea saa mitä haluaa, mutta se onkin sitten ihan eri asia että saako sitä.

    • 34-33+4

      Mitähän ne nuo samat "nuorekkaat" keski-ikäiset naiset etsivät, jotka ovat pyörineet vuosia deittipaltstoilla? unelmien pitkää, komea, tummaa prinssiä.

      Eipä meinaa löytyä

    • nanna 28v

      Jos mies on noin 25-35 ja hakee vain samanikäistä tai nuorempaa (esim. jopa 18v. tyttöä), tulee kieltämättä mieleen, että mies ei ole kovin fiksu ja henkisesti kehittynyt ns. normaalille tasolle ja saattaa olla muutenkin vielä hyvin lapsellinen. Tällainen profiili on todella luontaantyötävä, vaikka olisikin samaa ikäluokkaa miehen kanssa. Onhan 18-vuotiaan juuri täysikäiseksi päässyn ihmisen elämä aika erinlaista kuin 30-vuotiaan. Juuri on päästy ravintolaan ja saatu ajokortti. Käytöskin on usein vielä kovin teinimäistä. On varmaan tietty miestyyppi, joka haluaa sellaisen teinin ja monikaan vanhempi nainen ei sellaista itselleen kelpuuttaisi. Toinen paha asia on, jos vielä melkein kolmekymppinen mies sanoo itseään miehenaluksi. 18-vuotiaalta nuorukaiselta sen ymmärtää ei lähemmäs kolmekymppiseltä. Jälleen miehestä saa tyhmän ja kehittymättömän miehen kuvan. Paras treffimies on sellainen, jolle ikä ei ole oleellista tai ikäraja joustaa riittävästi molempiin suuntiin. Tällöin miehessä voi olla henkistä potentiaalia riittävästi ja hän kykenee fiksuihin keskusteluihin.

      • ...................

        "Paras treffimies on sellainen, jolle ikä ei ole oleellista tai ikäraja joustaa riittävästi molempiin suuntiin. Tällöin miehessä voi olla henkistä potentiaalia riittävästi ja hän kykenee fiksuihin keskusteluihin."

        Olen täysin samaa mieltä, ja tämä koskee kaikkia ikäryhmiä. SIksi en jaksa kauheasti valittaa näistä miehistä, jotka hakevat vain itseään nuorempia, koska ne eivät edes lähtökohtaisesti itseäni kiinnosta. Edellytän mieheltä sen tyyppistä fiksuutta ja kypsyyttä, mitä näillä miehillä ei yksinkertaisesti ole.


      • elmis876876876

        höpö höpö. sellainen mies vaan haluaa kunnon panoa nuoren lihan kanssa.


    • ::::::::::::::::::,.

      "Paras treffimies on sellainen, jolle ikä ei ole oleellista tai ikäraja joustaa riittävästi molempiin suuntiin. Tällöin miehessä voi olla henkistä potentiaalia riittävästi ja hän kykenee fiksuihin keskusteluihin."

      Äläs nyt!

      Silloinhan kysymyksessä on mies, jolle kelpaa AIVAN KAIKKI ja hän on kypsymätön päättämään mitä haluaa ja sehän ei netin nirppanokkaprinsessoille sovi :)

    • Itseni ikäiset naiset ovat jo valmistuneet ja tekevät uraa, tai ovat perustamassa perhettä. Minä opiskelen luultavasti vielä ainakin reilun vuoden, ehkä enemmänkin, mikäli innostun. Joku oravanpyörään hyppääminen, aloilleni asettuminen ja lasten hankkiminen tuntuvat vielä kaukaisilta ajatuksilta. Pari kolme vuotta nuoremmat naikkoset ovat yleensä enemmän omani kaltaisessa elämäntilanteessa. Olen siis 25-vuotias vuotias.

    • jenni.:

      Nanna: Juuri noin. Minäkin sivuutan ne ikäluokkani miehet, joiden ikähaitari alkaa jo 18-19-vuotiasta. Tuskin on kauheasti yhteistä, jos noin nuoria tyttöjä hakevat. Vaikeaa edes käsittää, jos kuuntelee noin parikymppisten tyttösten juttuja. Kai heillä sitten on jotain samanoloista keskusteltavaa sellaisten kanssa.

    • Ikisinkku M

      Kelpaisi kyllä hyvin säilynyt samanikäinenkin. Ongelma on siinä että ikäisteni silmissä näytän ehkä liian nuorelta, naisen itsetunto ei kestä sellaista tilannetta jossa miehen ajatellaan olevan paljon nuorempi vaikkei oikeasti olisikaan. En viitsi tähän laittaa miten paljon nuoremmaksi aika vastikään yksi suunnilleen ikäiseni nainen minua luuli, oli kuitenkin niin reippaasti että senikäistä naista taas en haluaisi kun ajatusmaailma on ihan erilainen, tämän tiedän kun kerran oli niin nuoren naisen kanssa suhteen tapaisessa. Oma ikä miinus 3-6v ehkä toimisi parhaiten ajatusten yhteneväisyyden suhteen.

      • Yksi.nainen

        Sama tilanne minulla. Eivät uskoisi ikäisekseni. Monet samanikäiset ovat henkisesti ja arvomaailmaltaan paljon minua vanhempia. Kun on yhtään erikoisempi tapaus niin kuin minä, on tosi vaikea löytää sellaista, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista.


      • Ikisinkku M
        Yksi.nainen kirjoitti:

        Sama tilanne minulla. Eivät uskoisi ikäisekseni. Monet samanikäiset ovat henkisesti ja arvomaailmaltaan paljon minua vanhempia. Kun on yhtään erikoisempi tapaus niin kuin minä, on tosi vaikea löytää sellaista, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista.

        Hankalaa on, ei aina voi luottaa siihenkään kun jos se vastapeluri väittää itseään nuorekkaaksi kun se voi tarkoittaa niin miljoonaa asiaa, nuorempi saattaa olla monesti paljon fiksumpi kuin itseään nuorekkaana pitävä vanhempi joissakin asioissa mutta joissain toisissa taas saattaa mennä toisinpäin.

        Itse kaipaisin lähinnä sitä että nainen on sivistynyt ja joustava luonteeltaan sekä vastaanotavainen uudelle, kaikkea ei tarvitse eikä saakaan olla kokenut mutta vastaanottavainen mieli olisi hyvä olla. Sitä kun on tullut nähdyksi ihmisiä jotka on jo nuorena jämähtäneet johonkin "muottiin" eivät he siitä oikein osaa muuttua enää,

        Varmaan kumppanina paras olisi sellainen ihminen oli sitten nuori tai vähän vanhempi joka ei ihan helpolla aina ole kaikkea saanut mutta kuitenkin pystynyt elämänsä klaaraamaan, vaikeuksien kautta kasvanut hieman laajemmin asioita ymmärtäväksi niin että osaa katsoa kolikosta molemmat puolet ja vähän sivujakin.


    • IsoEerik

      "Minäkin sivuutan ne ikäluokkani miehet, joiden ikähaitari alkaa jo 18-19-vuotiasta."

      Ja ne miehet sivuuttavat sinut, sillä kukapa nyt noin vanhaa haluaisi.

      "Kai heillä sitten on jotain samanoloista keskusteltavaa sellaisten kanssa."

      Siis mitä? keskusteltavaa :) kuka mies nyt hakee jotain keskustelukaveria naisesta?

      Mitä järkevää sanottavaa naisilla nyt yleensä olisi ? pitsinnypläyksestä ja kissan hoidosta korkeintaan ehhei kyllä se on seksi mitä sitä haetaan.

      • Yksi.nainen

        Luuletko tosiaan että naiset nyplää jotain pitsiä? Ainoa ihminen, jonka olen ylipäätään kuullut harrastavan pistinnypläystä, oli kyllä mies.
        Mitähän järkevää sanottavaa miehillä nyt yleensä olisi? Auton rassauksesta, fudiksesta ja kaljoittelusta korkeintaan, kun ne ei naisille puhele panojuttujaan, kyllä se on seksi mitä haetaan, ja hyvä seksi, eikä mikään hätäinen hosuminen, varustettuna sopivalla annoksella tunnetta.


    • ukkelikukkeli74

      Sinä olet vaan niin vanha että haluat samanikäisen miehen. Nuorena naisena halusit itseäsi vanhemman miehen, koska miehet kypsyvät vanhempina.

      Koska miehet kypsyvät vanhempina ja naiset rupsahtavat nuorempina, niin vanhemmat miehet haluavat nuoremman naisen. Taitaa esimerkki löytyä ihan valtion päämiestasolta.

      Joskus alle kolmikymppisenä koittaa se lyhyt ajanjakso jolloin molemmat ovat suurin piirtein samalla tasolla ja joku 28-vuotias pariskunta voi hyvin tulla toimeen keskenään edellyttäen että nainen ei ole pikkuvanha eikä mies enää mikään pleikkarikakara.

      • hah!

        Mistäs voit niin tarkkaan tietää yksilötasolla kaikkien naisten haluamiset? Itse olen aina viihtynyt parhaiten itseni ikäisen tai nuoremman miehen kanssa. Vanhemmat miehet ovat itseään täynnä ja yrittävät päättää asioita naisen puolesta. Holhotuksi tuleminen ei kiinnosta!


      • ap.

        @ukkelikukkeli74:
        "Nuorena naisena halusit itseäsi vanhemman miehen"

        Jaa, siitä vaan sinä varmana latelet minun haluamisiani nuorena :D

        En halunnut nuorena vanhempaa miestä. Itse asiassa tulin toimeen parhaiten joidenkin itseäni vähän nuorempien veljeni kavereiden kanssa, Ihmettelin silloin, että onko joku vuosikertakirous, kun minua vuoden pari vanhemmat miehet ovat niin kauhean epämiellyttäviä.

        väität: "naiset rupsahtavat nuorempina"

        Höpö, höpö! Useammin 40-50-60-v. - pätee erityisesti vapaisiin - naiset kuin miehet pitävät huolta itsestään: liikuntaa, terveellinen ruokavalio, ihon hoitoa, paino kurissa, muodikkaat, istuvat vaatteet. Samanikäisissä miehissä on todella paljon huonokuntoisia, ylipainoisia, kaljamahaisia keskikehonrakentaja-sohvaperunoita.


    • lifemocker

      yleensä kun samanikäiset naiset haluavat vanhemman miehen. heille ei samanikäinen kelpaa

      tai sitten samanikäisillä naisilla on jo niin kovat perheen perustamis halut, että niihin ei halua sen takia sekaantua...

    • omanikäistä etsivä

      Tosi loukkaantunu olo tulee siitä, kun näin 40 naisihmiselle on jo kerran tehty katoamistemppu ja sitten muutaman kuukauden jälkeen yritetään uudelleen lämmitellä välejä... =(
      Yleensä teksti/puhe on liioitellun imelää ja läpinäkyvää... Oloa ei helpota edes se, että tajuaa ettei ne nuoret naiset tainneetkaan pappaa haluta, vaikka lupasivat ja oliski oikeastaan kiva saada ikäisekseen hyvinsäilynyt, töissäkäyvä nainen, jonka kanssa sais olla rauhassa sen ikänen kun on...

      Täällä bittitreffeillä moni haluaa kuun taivaalta.

    • katriNNN

      lifemocker, Olet väärässä. Itse haluan mieluiten joko samanikäisen tai minua hieman nuoremman miehen. Vanhempi menee vain, jos on hyvin säilynyt ja lapseton eikä ole tyypillinen sohvaperuna. Kaikki naiset eivät todellakaan halua itseään yli 5 vuotta vanhempaa miestä, vaan nuoremman tai korkeintaan muutamia vuosia vanhemman. Vanhemmat ukot voidaan jättää 18-kesäisten tyttösten hoiviin.

      • lifemocker

        ainakin mun ikäset naiset haluaa jo taantua sohvaperunoiks niin mua ei sellanen oikein nappaa...


      • ....................
        lifemocker kirjoitti:

        ainakin mun ikäset naiset haluaa jo taantua sohvaperunoiks niin mua ei sellanen oikein nappaa...

        Tottakai nuo sinunikäisesi (mitä lienevätkään) naiset sitten haluavat vanhemman miehen, jos kerta ovat valmiita jo nyt läskiintymään ja vähät välittämään ulkoisesta olemuksestaan. Nainen joka ei jaksa yrittää näyttää viehättävältä tuntee olonsa kotoisemmaksi reippaasti vanhemman miehen kanssa, ikäero sitten niinkuin tasoittuu...

        Mutta kaikki eivät ole sohvaperunoita. Eikä kaikki naiset ole kuten sinunikäisesi naiset (naiset jotka satut tuntemaan).


      • lifemocker
        .................... kirjoitti:

        Tottakai nuo sinunikäisesi (mitä lienevätkään) naiset sitten haluavat vanhemman miehen, jos kerta ovat valmiita jo nyt läskiintymään ja vähät välittämään ulkoisesta olemuksestaan. Nainen joka ei jaksa yrittää näyttää viehättävältä tuntee olonsa kotoisemmaksi reippaasti vanhemman miehen kanssa, ikäero sitten niinkuin tasoittuu...

        Mutta kaikki eivät ole sohvaperunoita. Eikä kaikki naiset ole kuten sinunikäisesi naiset (naiset jotka satut tuntemaan).

        tällä hetkellä kaverini koostuvat lähinnä jokusen vuoden nuoremmista naisista, mutta aikoinaan koulussa en päässyt sitten millään samanikäisten naisten kanssa juttuun kun ainoat puheenaiheet heillä: oma puoliso, lapset, parisuhde, lemmikki jne

        KAIKKI heillä pyöri sen oman suhteen/perheen ympärillä. ei helvetti, enpä ole tylsempiä keskusteluja ikinä kuullut!


    • Keturi1

      Joo senvuoksi suomen naiset itkevät, kun ulkomailta tulee nuoria naisia aviovaimoiksi. On osoittautunut että Suomalainen mies on mainettaan parempi kuin
      ulkomaalainen veljensä. Ulkomaalaiselle naiselle riittää se että mies ei ole väkivaltainen ja on kohtalasen raitis. Suomalaiselle naiselle ei nämä kriteerit riitä.
      Usemmassa tapauksessa Suomalainen nainen kertoo satuja, kuinka hän on raitis ei
      käytä alkoholia korkeintaan, vähän viiniä ja tupakoikin vain sosiaalisesti. Mennään
      risteilylle Ruotsiin, niin jo saa ympäripäissään olevaa naisseuralaista hinata perässään, kyllä viina ja tupakka kelpaa. Sitten vielä karehditaan ulkomasia kanssa sisariaan. hävettää Suomalaisten naisten puolesta.

      • ap.

        Lainaan asiantuntijaa, kun minulla ei ole henk.koht.tuttuina ulkomaalaisvaimoja Suomessa, Kokemusta suomalaisesta väkivaltaisesta alkoholiriippuvaisesta ex-puolisosta on henk.koht.kokemusta, jopa siitä väkivallasta ihan iholle asti.

        "Asiantuntija: Näin suomalaismiehet sortavat ulkomaalaisia nuorikkojaan
        Vaikeuksia kohdanneita maahanmuuttajanaisia auttavan Monika-Naisten asiakkaista jopa puolet on naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Heille elämä uudessa kotimaassa on voinut olla kaikkea muuta kuin ruusuista. Avio-onnen sijaan on jouduttu kokemaan esimerkiksi väkivaltaa ja häikäilemätöntä hyväksikäyttöä.
        Naiset voivat olla paljon suomalaista puolisoaan nuorempia, ja he ovat usein kotoisin vaatimattomista oloista. Aina ei ole kyse romanttisesta rakkaudesta, sillä Gerbert tietää esimerkiksi tapauksia, joissa mies on tarjonnut tytön kädestä perheelle paikallisen mittapuun mukaan huomattavan summan rahaa."

        "Petettyjä lupauksia ja painostusta
        Perillä elämä on voinut olla suuri pettymys. Monika-Naisiin yhteyttä ottaneet vaimot ovat joutuneet kokemaan henkistä tai fyysistä väkivaltaa, tai he eivät ole saaneet esimerkiksi omaa rahaa: mies on voinut käyttää vaikkapa perheen lapsilisät juomiseen. Hyväksikäyttöä on myös muunlaista.."

        "Surullisten tarinoiden keskellä Gerbert muistuttaa, että onnellisia ja tasa-arvoisia monikulttuurisia perheitä ja parisuhteita on."


      • vaimo kataloogista

        Maailmaa kiertäneenä naisena olen samaa mieltä, suomalaismies ON hyvä mies! En tiedä miksi suomalaisnaiset ei sitä näe.
        Nää suomalaiset jotka hakee katalogivaimon ulkomailta on varmasti henkiseltä kasvultaan joko kesken tai vinoutuneet, ei terve ihminen postimyynnistä ihmistä valitse.
        Ne miehet, jotka ulkomaalaisvaimonsa on työn tms merkeissä tavanneet, on ihan eri rotu...


      • ap.
        vaimo kataloogista kirjoitti:

        Maailmaa kiertäneenä naisena olen samaa mieltä, suomalaismies ON hyvä mies! En tiedä miksi suomalaisnaiset ei sitä näe.
        Nää suomalaiset jotka hakee katalogivaimon ulkomailta on varmasti henkiseltä kasvultaan joko kesken tai vinoutuneet, ei terve ihminen postimyynnistä ihmistä valitse.
        Ne miehet, jotka ulkomaalaisvaimonsa on työn tms merkeissä tavanneet, on ihan eri rotu...

        @vaimo kataloogista:
        "suomalaismies ON hyvä mies! En tiedä miksi suomalaisnaiset ei sitä näe. "

        Samaa mieltä muutoin, mutta kyllä monet suomalaisnaiset näkevät suomalaismiesten hyvyyden, esmes minä.
        Ketjun aiheeseen palatakseni, niin tietääköhän suomalaismies liiankin hyvin hyvyytensä. On liian suuret luulot itsestään. Etsii nuorempaa, hoikkaa, kaunista naista, samanikäinen ei kelpaa. Se on syy, minkä vuoksi ei löydä suomalaista naista vierelleen. Ja sitten nämä suomalaismiehet marisevat suomalaisnaisten kranttuutta ja ilkeyttä ja kuinka eivät ymmärrä näiden vanhoillisissa sovinistisissa ajatuksissaan lihovien ukkojen hyvyyttä.


      • ....................

        Miksi pitäisi itkeä jos joku vanha ukko tilaa postimyynnistä morsiamen?

        Niinno, joskus tulee itku silmään sen NAISEN puolesta...


      • lifemocker
        ap. kirjoitti:

        @vaimo kataloogista:
        "suomalaismies ON hyvä mies! En tiedä miksi suomalaisnaiset ei sitä näe. "

        Samaa mieltä muutoin, mutta kyllä monet suomalaisnaiset näkevät suomalaismiesten hyvyyden, esmes minä.
        Ketjun aiheeseen palatakseni, niin tietääköhän suomalaismies liiankin hyvin hyvyytensä. On liian suuret luulot itsestään. Etsii nuorempaa, hoikkaa, kaunista naista, samanikäinen ei kelpaa. Se on syy, minkä vuoksi ei löydä suomalaista naista vierelleen. Ja sitten nämä suomalaismiehet marisevat suomalaisnaisten kranttuutta ja ilkeyttä ja kuinka eivät ymmärrä näiden vanhoillisissa sovinistisissa ajatuksissaan lihovien ukkojen hyvyyttä.

        "Etsii nuorempaa, hoikkaa, kaunista naista, samanikäinen ei kelpaa."

        miksi haluaisin samanikäisen naisen jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin työ ja joka jumittaa 24/7 kotona. olisi kiva viettää aktiivista elämää, mutta omanikäisillä naisilla alkaa olemaan jo se perheen perustaminen etusijalla, joka taas ei minua voisi vähempää kiinnostaa.

        tietenkin poikkeuksia varmasti on, mutta enpä ole heitä vielä kohdannut


    • ukkonen...5.3355

      Naiset haluaa miehen jolla on statusta sekä kokemusta eli ainakin kolmeenkymppiin asti ikä tuo miehelle kumpaakin.

      Miehet taas haluavat naiset jolla on ulkonäköä ja nuoremmilta naisilta sitä löytyy keskimäärin enemmän kuin omanikäiseiltä.

      JA keskimäärin naiset eivät ymmärrä tilastoista mitään, sen huomaa taas näistä "minä ainakin"-kommenteista.

      • ap.

        @ukkonen...5.3355:
        "Naiset haluaa "
        "Miehet taas haluavat "

        Halutkoon vaan.
        Ja olkoot yksinäisinä, jos ei omat resurssit riitä saamiseen, eivätkä suostu muuttamaan haluamisiaan realistisiksi.

        Tässä ketjussa ei ole yhtäkään "minä ainakin"-kommenttia :O
        mistä sen vetaisit?


      • Osat vaihtuvat
        ap. kirjoitti:

        @ukkonen...5.3355:
        "Naiset haluaa "
        "Miehet taas haluavat "

        Halutkoon vaan.
        Ja olkoot yksinäisinä, jos ei omat resurssit riitä saamiseen, eivätkä suostu muuttamaan haluamisiaan realistisiksi.

        Tässä ketjussa ei ole yhtäkään "minä ainakin"-kommenttia :O
        mistä sen vetaisit?

        Keskimäärin miesten toiveet ovat vielä varsin realistisia siihen nähden mitä naiset odottavat mieheltä. Edes tuo ikäasia ei ole yksin miesten synti. Ainakin maksullisella e-kontakti sivustolla valtaosa viisikymppisistä naisista etsii max. pari vuotta itseään vanhempia ja alaraja lähtee jostain 40 tai pahimmillaan kolmenkympin paikkeilta. Eli lopetetaan se kitinä.

        Pariutuminen ja minkäänlainen seksielämä vaativat mieheltä kuitenkin huomattavasti enemmän panostusta kuin naiselta. Suhteiden luominen ja aloitteet ovat lähes täysin miesten käsissä. Mitä me saadaan siihen vastineeksi? Ei ainakaan tarpeeksi. Tekin vanhemmat naiset olette eläneet nuorena aikaa, jolloin teistä oli kova kysyntä ja olisitte vähintään pienellä vaivalla saaneet suhteita. On oikein, että miehet kerrankin hakevat sitä mikä viehättää, eivätkä tyydy huonoon. Toivottavasti löytävät sen. He ovat ansainneet sen.


    • Kylmä totuus

      Mies haluaa mahdollisimman kauniin ja nuoren naisen. Jopa vanha ukko jonka oma ulkonäkö ei ole häävi etsii ja haaveilee nuoresta ja kauniista naisesta.

      Saman ikäinen nainen näyttää miehen silmissä usein vanhemmalta kuin hän pitää itseään ja miesten harhakuvitelma on että naisesta vanhempi mies on vetävä tai ettei naiselle ulkonäkö merkkaa mitään.

      Mies siis hakee omaa markkina-arvoa parempaa. Miehelle naisen ulkonäkö merkitsee lähes kaikkea (suurimmalle osalle). Ja usein miehen silmissä nuorempi on paremman näköinen.
      Vielä nytkin 10-15 nainen miehen kainalossa on paljon hyväksyttävämpää kuin nainen, jolla on 10-15 vuotta nuorempi mies. Mies kuivittelee näyttävänsä viriililtä ( seksi pelaa) ja nuorenemalta jos käsipuolessa on itseä nuorempi nainen. Tämä pönkittäisi miehen egoa.

      • takaarintojenväl.sui

        älä syvistele. kyllä mulle kelpais 18-25 nainen jos juttu luistaa.ei sillä ole egon kanssa mitään tekemistä, vanhempien vauhti vaan ei riitä. vai onko se ego valahtanut mulla jalkoväliin.


      • hohhoijakkaa...

        " Mies kuivittelee näyttävänsä viriililtä ( seksi pelaa) ja nuorenemalta jos käsipuolessa on itseä nuorempi nainen."

        Meinaatko että miehet katselevat nuoria naisia ihan vain siksi, että tietävät että muut miehet olisivat kateellisia? Miksi ihmeessä muut miehet olisivat kateellisia, jos nuoremman naisen ainoa funktio on siinä, että miehete ovat kateellisia? Miehet ovat kateellisia koska miehet ovat kateellisia? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

        Oikeasti muut miehet ovat kateellisia siksi, että nuori nainen on miesten mielestä parempi kuin vanha.

        "Ja usein miehen silmissä nuorempi on paremman näköinen. "

        Niin, yleensähän sanotaan että kauneus on katsojan silmässä ja miesten silmissä nuori on kaunista.


      • ap.
        hohhoijakkaa... kirjoitti:

        " Mies kuivittelee näyttävänsä viriililtä ( seksi pelaa) ja nuorenemalta jos käsipuolessa on itseä nuorempi nainen."

        Meinaatko että miehet katselevat nuoria naisia ihan vain siksi, että tietävät että muut miehet olisivat kateellisia? Miksi ihmeessä muut miehet olisivat kateellisia, jos nuoremman naisen ainoa funktio on siinä, että miehete ovat kateellisia? Miehet ovat kateellisia koska miehet ovat kateellisia? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

        Oikeasti muut miehet ovat kateellisia siksi, että nuori nainen on miesten mielestä parempi kuin vanha.

        "Ja usein miehen silmissä nuorempi on paremman näköinen. "

        Niin, yleensähän sanotaan että kauneus on katsojan silmässä ja miesten silmissä nuori on kaunista.

        "Oikeasti muut miehet ovat kateellisia siksi, että nuori nainen on miesten mielestä parempi kuin vanha."

        Millä tavalla muka nuori nainen parempi? Aikas vahva yleistys!
        Kyllä sellaista miestä pilkataankin - miehetkin, ei vain naiset - joka kovin nuoren naisen ottaa kainaloonsa.


      • Kylmä totuus
        takaarintojenväl.sui kirjoitti:

        älä syvistele. kyllä mulle kelpais 18-25 nainen jos juttu luistaa.ei sillä ole egon kanssa mitään tekemistä, vanhempien vauhti vaan ei riitä. vai onko se ego valahtanut mulla jalkoväliin.

        Osa miehistä todellakin ajattelee jalkojen välillä ja vain muutama % yläpäällä.

        PS itse olen siis nuori nainen joka saan viestejä vanhoilta pieruilta jotka oikeasti kuvittelevat nuoren naisen edes harkitsevan ikäloppua äijää.

        Mies joka ajattelee jalkojen välillä on niin heikkotasoinen ettei missäääääään nimessä kelpaa edes siihen kategoriaan että edes vaivautuisi vastaamaan. Suoraan kieltolistalle vain. Pervoja on netti täynnä, mutta onneksi on näppäin millä deletoida.

        Ovat vanhoja, rumia, typeriä, alapää puhuu ja todellakin oman egon pauloissa = ei mitään tajua ettei mitään mahkua.

        Pelkästään lause
        Nuorekas , viriili kertoo tämän

        PS Todellisen alfan ei tarvitse mainostaa, nainen näkee pelkästä kuvasta pitääkö hän miestä nuorekkaana. Eikä omasta kyvystä varman miehellä ole tavetta siitä todistusta antaa. Kun katson tarjontaa niin nuorekas merkillä varustetussa 99,9% on todella surkeita VANHALTA näyttäviä vaareja.
        Jos haluaisin vanhan ukon olisi todella yksinkertaista vain ottaa sellainen live elämästä, ei siihen netissä ilmoitusta kannata vaivautua.
        Nuori nainen saa monen monta ehdotusta live elämässä vanhoilta rainaiselta äijältä joka on kymmenvuotta itseään vanhempi.
        Ongelma on että vapaissa miehissä suurin osa on täyttä jätettä. Vapaa ja hyvä mies on sitten vaikeampi löytää. Jos mies on vanha ja vapaa = eipä ole kenellekään kelvannut tai huonksi havaittu ja pois potkittu. Kun itsellä ei ole haussa mitään vanhusta niin en todellakaan kiinostu vanha miehen iskuyrityksistä. Ällöttävä ajatellakin vanhaa miestä omassa punkassa. Haluthan katoaa pelkästä ajatukseta.

        Totuus on kuitenkin että jokaisella on oikeus haaveilla ja yrittää sekä onnistuminen onkin sitten toinen juttu. Jos jollekin nuorella vanha kelpaa ja tykkää isähahmoista niin täysin jokaisen naisen oma asia.


      • lifemocker

        "Mies siis hakee omaa markkina-arvoa parempaa."

        tuo on sitten niin paskapuhetta. NAISET hakevat omaa tasoaan parempaa!

        miehet eivät kovin voi vaatia yhtään mitään (paitsi nettikeskusteluissa), kun heillä ei ole todellisuudessa minkäänlaista kysyntää (koska naiset eivät tee aloitteita miehiä kohtaan)


    • pariisitar*.

      33-vuotiaana naisena olen huomannut, että profiiliani katsoo todella paljon n. 45-55v. miehet ja osa heistä laittaa viestiä. Ihmettelen vähän tätä viisikymppisten miesten innostusta, koska itseäni ei yhtään kiinnosta sen ikäinen mies. Haluan joko oman ikäisen, pari vuotta vanhemman ja mielummin itseäni nuoremman miehen kuin vanhemman. Sillä myös itseäni nuoremmat ovat innokkaita yhteydenottajia, niin miksi en ottaisi mielummin sellaista. Heidän kanssaan on enemmän samanlaisuutta elämäntilanteissa, he ovat vielä innokkaita ja liikkuvaisia ja jaksaminen seksissä on aivan eri luokkaa kuin neli-viisikymppisillä. Kuitenkin oma kiinnostus seksiin on vain huomattavasti lisääntynyt menneiltä vuosilta, kuten monilla ikäisilläni naisilla. Miehillä seksihalut ovat korkeimmillaan alle kolmenkympin iässä, joten nuoremman kanssa sekin asia olisi samankaltainen.

      Ikääntymistutkimusten mukaan jo 40-vuotialla miehillä erektiohäiriöitä on n. 40%:lla ja 50-vuotiailla miehillä luku on isompi. Tämä ei ole monelle saman ikäluokan naiselle hyvä uutinen, koska naisen seksuaaliset halut heräävät kunnolla vasta vähän päälle kolmekymppisenä. Seksi ei tietenkään ole kaikki, mutta kuitenkin tärkeää parisuhteessa. Kaikin puolin näen parempana vaihtoehtona joko samanikäisen tai nuoremman miehen. Oli kyse seksisuhteesta tai vakavammasta parisuhteesta. Nämä suhteet ovat myös olleet antoisimpia itselleni juuri samankaltaisten asioiden ja kiinnostusten kohteiden vuoksi ja tietenkin innokkaan seksin vuoksi. Tässä syitä, miksi kovin paljon vanhempi mies ei kelpaa, samanikäinen vielä menee.

      • Kylmä totuus

        Jep samaa mieltä.

        Ja jos oikeasti hakee parisuhdetta on vanhemalla miehellä paljon aikaisemmin niitä ongelmia seisomisessa kun omanikäisellä.

        Vaha mies kun ei jaksa sytyttää edes orastavaa kiinostusta.

        Palstalla pitäisi olla mahdollista estää yli-ikäisten mahdollisuus edes lähettää noita viestejä kun menee ihan turhaa aikaa ja energiaa niiden poistamiseen.


    • Ihanuus melkein 50v

      Minun unelmieni mies on minua 16 vuotta vanhempi, ottaisin heti jos saisin, mutta kun en saa, yritetty on :) Itse olen siinä 30 hujakoilla.

      • vice versa

        olekko ees kysynyt;)


      • Ihanuus melkein 50v
        vice versa kirjoitti:

        olekko ees kysynyt;)

        Voi olen ja monta kertaa, melkein suoraan ja todella epäsuoraan :) Minun ikäni ei ole este, vaan minä itse ja elämäntilanne.


      • vice versa
        vice versa kirjoitti:

        olekko ees kysynyt;)

        niin, itsellä oli 20 v nuorempi ihastuja (ja tunne oli molemminpuolinen) mutta homma meni puihin kun Prinsessa ei kestänyt muiden asettamia paineita.

        jotkut hetket vaan todella saa rakastamaan ihmiskuntaa: noita suloisia ulospäinsuuntautuneita avoimia tunneryöppyisiä päivänkakkaroita joiden suurin saavutus on osata lukea ja kirjoittaa.


      • Ihanuus melkein 50v
        vice versa kirjoitti:

        niin, itsellä oli 20 v nuorempi ihastuja (ja tunne oli molemminpuolinen) mutta homma meni puihin kun Prinsessa ei kestänyt muiden asettamia paineita.

        jotkut hetket vaan todella saa rakastamaan ihmiskuntaa: noita suloisia ulospäinsuuntautuneita avoimia tunneryöppyisiä päivänkakkaroita joiden suurin saavutus on osata lukea ja kirjoittaa.

        No minä olin tässä tapauksessa se suoranainen ahdistelija. Mies naimisissa, mutta humalassa aina flirttailemassa (myös monen muun kanssa). Minä itse myös parisuhteessa, mutta päin persettä menee. Työskentelen tämän jurottajan kanssa samassa työpaikassa, joten päivittäin näkee niin ei pääse ihastus laantumaan, monta vuotta tässä on kärveistelty.


    • Ihanuus melkein 50v

      Voisiko se sitten edes loppupeleissä toimia? Mies 50 vuotta ja nainen noin 30 vuotta?

      • joopajoojoo

        Todellinen suhteen toimivuutta haittaava juttu voi kuitenkin olla elämäntilanteenne. Jos olet parisuhteessa ja mieskin naimisissa, se saattaa asettaa tiettyjä rajoitteita suhteenne tomimiselle. Vaikka olisitte saman ikäisiäkin.


      • Ihanuus melkein 50v
        joopajoojoo kirjoitti:

        Todellinen suhteen toimivuutta haittaava juttu voi kuitenkin olla elämäntilanteenne. Jos olet parisuhteessa ja mieskin naimisissa, se saattaa asettaa tiettyjä rajoitteita suhteenne tomimiselle. Vaikka olisitte saman ikäisiäkin.

        No meidän tilanne on tämä mikä on, mutta näin yleisesti, voisiko se toimia oikeasti?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      88
      2514
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1730
    3. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      81
      1649
    4. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      79
      1624
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      33
      1541
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      359
      1444
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      86
      1209
    8. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      256
      1162
    9. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1136
    10. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      63
      1119
    Aihe