Ajattelin ruveta näpräämään ite omat kynteni, ja katselin tätä pakettia: http://viewitem.eim.ebay.fi/9W-UV-Gel-Lamp-Dryer-LIGHT-glue-buffer-NAIL-ART-TIP-SET-KIT-Rhinestone-Block-222/290812834519/item
Kertokaa mulle, onko siinä kaikki mitä tarvitsen? Erilaisiakin paketteja oli, mutta tää näytti sellaiselta, että pitänee sisällään aika hyvin kaiken oleellisen, joilla pääsee omien kynsien kans ainakin hyvään alkuun. Täs ei näyttänyt olevan Primeria? Pitääkö se ainakin tilata erikseen?
Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan :)
Tälläsen parinkympin paketin ajatelin tilata Kiinasta....
5
220
Vastaukset
- Kynsiduunari
Heippa! Pääseepääse! Hyvin pääsee alkuun, ei minullakaan enempää ollut alottaessani. Aina voi sitten tilata lisää;) kyllä tärkeimmät ainakin näyttää olevan, sillä pääsee jo hyvin alkuun:)
- ---minni---
Joo, primer olis hyvä hankkia! Tuo 9W-uuni on aika tehoton, suosittelisin 36W-uunia, johon laitetaan koko käsi sisälle, mutta jos tähän päädyt, varaudu pitempään kovetusaikaan ja ole huolellinen, että kaikki kynnet saavat riittävästi uv-valoa.
- Kynskeli
Uuni on jees, mut geelit myrkkyä, kannatta ostaa euroopasta. Noi geelit on myös huonolaatusia.
- Loveenails<3
Itsekin voisin tilata saman laisen näin aloittelijana :)!
- 1+2
Sinan geelit auheuttaa todella monelle allergisia oireita. 9W uuni ei ole kaikkein ihanteellisin, joutuu kovettamaan geeliä todella kauan.
Kyllähän tuolla alkuun pääsee, mutta itse en ostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008