Satuin näkemään vähän loppua tänään sarjan toisesta osasta. Ei tiedä olisko itkeny vai nauranu. Etää YLE moista näyttää. No ne tyypit oli kyl niin "omaperäisiä" et ei toi ohjelma ainakaan ketää tolkuissaan olevaa vakuuta, J ane jotka ei oo tolkuissaan niin ne on jo valmiiksi meedioihin uskovia.
Siinä oli mm. mies joka kauokokirjoitti viestejä kuolleiltä tai jotaisellasta.
Ei osannun itsekään tulkita niitä harakanvarpaita. Vaimo oli kuulemma hyvä tulkitsemaan. Vaimo hei, onki noi jotai roomalaisia kirjainaakkosia? En mää tiiä. Ja miehelläoli iso ristiriipus kaulassa
"Meediot" TV:ssä
11
71
Vastaukset
- *0*
Tässä pari aiempaa ketjua aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11062280
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11059773 - ....................
Jos Jumala on ja Jeesus on Meesias, niin myös Perkele on. Ja he ovat. Ihmiset uskovat jotenkin hämärästi Jumalaan, mutta jos pitäisi puhua Jeesuksesta, niin se on TOSI nihkeetä. Ja että Perkeleen henkivallat vaikuttaisivat tässä maailmassa on jotenkin naurettavaa. Eikö ole vähän erikoista? Ei Raamattu valehtele näistä asioista. Se on sit eri asia paljonko on ihmisten omaa humpuukia, rahastusta ja mitä.
- *0*
Onkohan meillä eri Raamattu?
- ....................
*0* kirjoitti:
2992 painos mulla on käytössä. Olet Jehovan todistaja? Vaikutat epätasapainoiselta.
- ....................
.................... kirjoitti:
2992 painos mulla on käytössä. Olet Jehovan todistaja? Vaikutat epätasapainoiselta.
1992 siis julkaistu, korjaanpa sen. Kiristääkö vanne päätä?
- ....................
*0* kirjoitti:
Luultavasti ei. Eikö Raamattu puhu mitä kaikkea käärme, perkele, saatana, riivaajat, saastaiset henget ja mahdollisesti muilla nimityksillä esiintyvät pimeyden henkivallat maanpäällä ovat tehneet. Raamattuhan sanoo, että epäjumalanpalvelijat palvelevat riivaajia (1 Kor. 10:20).
Onko meillä eri Raamattu? - Vai?...............
.................... kirjoitti:
Luultavasti ei. Eikö Raamattu puhu mitä kaikkea käärme, perkele, saatana, riivaajat, saastaiset henget ja mahdollisesti muilla nimityksillä esiintyvät pimeyden henkivallat maanpäällä ovat tehneet. Raamattuhan sanoo, että epäjumalanpalvelijat palvelevat riivaajia (1 Kor. 10:20).
Onko meillä eri Raamattu?ensin kirjoitat että ajatus siitä, että "perkeleen henkivallat vaikuttaisivat tässä maailmassa on jotenkin naurettavaa" ja sitten käännät kelkkaa
- Mirka . .
Ylen esittämät "jumalan palvelukset" ne vasta naurettavia ovat.
- blhgiohg
Totta!
Eroaa miten joistakin TV7:n ohjelmista? En ole katsonut, siksi kysyin. Eikös kuitenkin hyvät ja pahat henget seikkaile kummallakin kanavalla?
- cjlkfh
Ne oli tosiaankin harakanvarpaita. ei ihme että ei osannu tulkita, jos ne olis ollu roomalaisia aakkosia, joiksi näitä meidän käyttämiä aakkosia myös kutsutaan, niin ehkä niistä olisi jotain selvää saanut, tai ainakin sen, että niistä ei selvää saa.
"Gkgo dffgjo kdgji hpoyp odogo jsuyr tdu drot di, kakj skfj fgqanh f fir eff kåhh sugi dfs fvhsut fto gookg ckfdl."
Vai mitä mieltä olette edellisesta virkkeestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247