Voi v*tun v*ttu, loin tuonne profiilin mutta vasta luonnin jälkeen huomasin että koko p*ska onkin MAKSULLINEN!!! (tiedän, olisi kannattanut lukea paremmin käyttösopimus alussa) Nyt ongelma on: en pääse siitä eroon mitenkään. Googletin ainakin tunnin mutta en löytänyt mitään keinoa poistaa tiliä kuin soitto johonkin ulkomaan asiakaspalvelunumeroon. Ja sähköposti täyttyy kaiken maailman roskasta, suodattimista huolimatta...
Eroon match.com:ista!!!
10
6402
Vastaukset
- 1+9
Sehän on maksullinen vain, jos haluat tehdä muutakin kuin ainoastaan selailla profiileita. Ei ole pakko ottaa maksullista tilausta.
Ja poistaminen onnistuu, kun menet profiiliin (oikeassa yläkulmassa valinta), edelleen asetuksiin ja sitten scrollaat sivun alalaitaan, siellä on linkki.- erossa vihdoin
Olipas se pienellä mut joo, kiitos.
- Anonyymi
Minulla ei ole sellaista,ja vahvistus linkkiä en saa sähköpostii.
- suski3
Kiitos täältäkin :)
- Anonyymi
Miten kännykästä sais poista sellaista sivua? Sehän on tietokoneelta poisraminen.
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
En tiedä mutta kovia huijaus sivustoja ovat, vaikka maksaisit mitä vaan samat uusiseelantilaiset naiset on sun naapurissa ,,,
- Anonyymi
Miten pääsee eroon?
- Anonyymi
En tiedä, mutta uskomaton k..a sovellus, ei todellakaan voi suositella kenellekään. Profiilitietoja ei pystynyt korjaamaan, moni asia meni pieleen heti alkuun. Myös muut kansainväliset sovellukset antavat suurin piirtein 4000-10 000 km päästä alle 5 min monta kokelasta, ei yhtään Suomesta...
- Anonyymi
Tehkää rikosilmoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439