Olen ollut kakkonen. Sanoin miehen satuttavan minua jahkailullaan ja pyysin kertomaan, mitä oikeasti haluaa. Ei ilmeisesti ollut helppoa, pakeni ja vetäytyi tilanteesta. Hän on rakastunut minuun, minä häneen, vaimo haluaa pitää hänet siitä huolimatta, että tietää meistä. Yrittääkö mies pitää molemmat, siis oven auki tähänkin suuntaan? Nyt on ollut hiljaista jokunen päivä. En enää kysele ja ota yhteyttä. Tein sen selväksi. On tuskallista odottaa, josko kuulen hänestä enää ikinä. Olemme puhuneet paljon ja hän tietää, että suora puhe ei ole ongelma. Tuntuu, että hän nyt välttelee, koska haluaa pitää ovea raollaan tai on niin rakastunut (niin on), että ei kestä nähdä pahaa mieltäni. Onko muille sattunut vastaavaa? Ei moralisointipuheenvuoroja, kiitos. Se puoli on luettu jo täältä.
Kakkonen kysyy
90
1489
Vastaukset
- samassatilaneteessa
Miten pitkään olette olleet yhdessä?
Anna päivien kulua, älä ota yhteyttä. Jos hän on rakastunut, kuulet hänestä vielä. Tuo miten nyt toimit, on täysin oikea tapa katsoa teidän yhteinen tulevaisuus. Jos teidät on luotu toisillenne, palaatte yhteen, kokonaan.- Se alkuperäinen
Kiitos sanoistasi, noin juuri olen ajatellut. Ketään ei voi pakottaa... Olemme olleet yhdessä joitakin kuukausia. Tuntuu ihmisiältä... Mistä saan heikkoina hetkinä voimaa odottaa? Tai unohtaa, jos niin on tarvis.
- donhuan.
Kyllä se mies palaa heti kun sitä alkaa panettaa! ja muistut mieleen. Näin se menee. Sori. Semmoinen mies ei rakastu , se panee vain.
- Näin se vain on
donhuan. kirjoitti:
Kyllä se mies palaa heti kun sitä alkaa panettaa! ja muistut mieleen. Näin se menee. Sori. Semmoinen mies ei rakastu , se panee vain.
Jos mies on kunnon donhuan on hänellä jo toinen nainen. Salarakasta kannattaa vaihtaa kun asiat menee vaikeiksi.
- samassatilanteessa
Itse olen ollut kakkosena kaksi ja puoli vuotta. Olemme yrittäneet lopettaa, koska mies ei saa ratkaisua tehtyä. Emme ole onnistuneet, vetovoima ja tunteet ovat niin vahvoja.
Nyt olen kuitenkin väsymässä, ja en ruoki suhdettamme enää. Katson mihin tämä johtaa. En ole enää avoimesti aiheesta puhunut, minäkään en halua kiristää, pakottaa tms. Hän kyllä ymmärtää mistä on kyse. Uskon kuitenkin, että on juuri oikein laittaa mies valinnan eteen eikä hyväksyä tilannetta loputtomiin. Muutoin mies ei saa päätöstä tehtyä, varsinkaan jos on kiltti luonteeltaan, ei siis halua loukata ketään... vaikka luonnollisesti loukkaakin.
Keskity muihin asioihin, yritä pitää itsesi kiireisenä.- Se alkuperäinen
Miten olette yrittäneet lopettaa? Onko se tullut aina sinun puoleltasi? Onko hän ottanut yhteyttä? Vai oletteko vain törmänneet taas sattumalta?
Tiedän, että voisimme nähdä lähiaikoina - ja että voisin ottaa häneen yhteyttä, niin se toteutuisi. Varmaan olisinkin valmis pyörtämään sanani, mutta nyt pelottaa, mitä hän sanoisi. Voiko mies sivuuttaa rakastumisen? Lokeroida sen tai jotain? Vetovoima on kyllä ollut suurta. Sitten palaisimme taas lähtöruutuun.
Kerro, miten teillä on edennyt. - bxnghjm
Se alkuperäinen kirjoitti:
Miten olette yrittäneet lopettaa? Onko se tullut aina sinun puoleltasi? Onko hän ottanut yhteyttä? Vai oletteko vain törmänneet taas sattumalta?
Tiedän, että voisimme nähdä lähiaikoina - ja että voisin ottaa häneen yhteyttä, niin se toteutuisi. Varmaan olisinkin valmis pyörtämään sanani, mutta nyt pelottaa, mitä hän sanoisi. Voiko mies sivuuttaa rakastumisen? Lokeroida sen tai jotain? Vetovoima on kyllä ollut suurta. Sitten palaisimme taas lähtöruutuun.
Kerro, miten teillä on edennyt.Vit.un huorat!!!! menkää vi.ttuun lässyttämään rakastumisistanne. Olette täyttä pas.kaa!!!! pas.kakikkarettakin arvottomampia!!!!
- samassatilanteessa
Päätimme kerran ettemme enää jaksa, koska se rikkoo meitä molempia liikaa. Ja miehellä huono omatunto lapsiaan ja perhettään kohtaan, ja hänellä niin paha olla kun näkee miten kärsin. Minä otin silloin yhteyttä, en pystynyt olemaan hetkeäkään miettimättä häntä.
Miehet pystyvät mielestäni paremmin lokeroimaan tunteitaan ja elämäänsä. Tämä minunkin mieheni on niin kiireinen työnsä, lastensa ja perheensä kanssa. Hänellä on myös vähemmän aikaa pohtia ja surra. Illat/yöt ovat kuulemma sitten niitä pahimpia, ja aamut.- Uusimuijakehissä?
Ai 'sinunkin' miehesi? Hassua sanaleikkiä, kerrassaan!
- chilly
Mistä tiedät vaimon tietävän?
- Se alkuperäinen
Vaimo on ottanut minuun yhteyttä ja kertonut.
Toivon jaksamista samassa tilanteessa olevalle. Rakkautta ei vaan taida saada karistettua. Olette niin samankuuloisessa tilanteessa, jota on kyllä jatkunut pidempään. Et pysty ajattelemaan muuta kuin häntä, yrität pitää ja päästää irti ja toivot, että kaikki kääntyisi hyvin. - samassatilanteessa
Toivon jaksamista samassa tilanteessa olevalle. Rakkautta ei vaan taida saada karistettua. Olette niin samankuuloisessa tilanteessa, jota on kyllä jatkunut pidempään. Et pysty ajattelemaan muuta kuin häntä, yrität pitää ja päästää irti ja toivot, että kaikki kääntyisi hyvin.Välillä toivon etten jaksaisi enää, päästän irti, jos toinenkin sitten päästää. Antaisin itselleni mahdollisuuden tavata vapaa uusi rakas. Jos rakkautta ei ruoki, se laimenee. En tiedä miten kauan siihen menee ja onko todennäköistä että se roihahtaa helposti uudelleen, jos vain antaa mahdollisuuden.
Minkälaista se oikea rakkaus sitten on, mikäli se on molemminpuolista. Toisaalta, aikauiset ihmiset osaavat pysyä päätöksissään, jos siihen on jokin painava peruste.
En väitä, että tämä olisi helppoa, ja voi pahimmillaan masentaa molemmat osapuolet pitkäksi aikaa.
Kerro alkuperäinen miten teillä jatkuu, pysytkö päätöksessäsi olla ottamatta yhteyttä, ja ottaako silloin lopulta mies sinuun yhteyden. - aika värkki
Toivon jaksamista samassa tilanteessa olevalle. Rakkautta ei vaan taida saada karistettua. Olette niin samankuuloisessa tilanteessa, jota on kyllä jatkunut pidempään. Et pysty ajattelemaan muuta kuin häntä, yrität pitää ja päästää irti ja toivot, että kaikki kääntyisi hyvin.kehottiko vaimo ehkä sinua huolehtimaan alapäästäsi ettet levitä tauteja? Tommoset kaikkien yhteisethän niitä levittävät. Tiedetään sitten mistä tauti on peräisin.
- ei lelu eikä lellu
Eipähän nuo 2 suhteet kuitenkaan kanna. Jos olisi mies joka todella on sinuun rakastunut hän muuttaa elämänsä ja tulee luoksesi.
Antamalla vielä mahdollisuuden kun on sovittu lopetuksesta se pitäisi pitää jotta mies lokeroisi oikeasti halunsa ja elämän arvonsa.
tulet jäämään ikuiseksi 2 jos otat yhteyttä tai annat uuden mahdollisuuden ilman että mies eroaa oikeasti.
Vaimon tietäminen ei mitään pelasta tai edes todista että mies tulisi jättämään hänet.
Vasta teot kertovat mitä mies ihan oikeasti viime peleissä miettii sinusta ja tunteistaan. Jättäisin teot miehelle.- Toisenkin oma
Hiton hyvn kirjotettu!
Komppaan täysil.
- Se alkuperäinen
Yritän viimeiseen saakka pitää päätökseni ja odotan toisesta suunnasta jotain. Luonteeni ei sovellu kakkoseksi. Yritän siis kovasti jättää kaiken nyt toiseen päähän. Palaan kertomaan lähiaikoina miten kävi... Niin totta tuo kommentit, tiedän kyllä, että juuri näin on itsensä ja toisen takia tehtävä. Helkkarin sydän...
- Vastaisko mies
Niin turhauttavaa kun aikuin ihminen ei osaa päättää vaan arpoo. Siinä elämä valuu ohi. Oisko mies vaan tajunnut haluavansa sitten jäädä vaimon luo kun ei ota yhteyttä? Eikö mies nyt pitäisi muuten edes jonkunlaista yhteyttä?
- miehen kusettamako?
Meitä on samassa veneessä näköjään muutamia ainakin nyt. Meillä kestänyt varsinainen suhde vuoden. Tunnettu on kohta kaksi vuotta. Erottu on monta kertaa. Viimeeksi kuukausi sitten. Nyt en anna periksi vaikka ikävä on hirveä. tai on se hiukan laantunut jo. Meidän suhteessa hauskinta on se, että mies ei ole edes naimisissa eikä avoliitossakaan. Nyt en enää ota yhteyttä vaikka mieli teksi. Monet kerrat olen viestiä rukannut, mutta poistanut sen lopulta. Uskon että mies sitä odottaa; yhteydenottoa. Nyt sitä ei enää tule täältäpäin.
Pikkuhiljaa tunteet haalenee. Vielä mies pyörii ajatuksissani melko useasti, mutta tullee aika jolloin en häntä enää muista. Tulisikin jo. Sen tiedän, että jos jotain kuuluu vastapuolelta niin nyt sitten puhutaan sen viimeisen kerran. En enää anna periksi. Haluan kokonaisen miehen enkä mitään muruja.
Eli odotan/toivon tekoja. Uuteen suhteeseen en kyllä kykene pitkään aikaan. Sen tiedän. - järjetön rakkaus....
miehen kusettamako? kirjoitti:
Meitä on samassa veneessä näköjään muutamia ainakin nyt. Meillä kestänyt varsinainen suhde vuoden. Tunnettu on kohta kaksi vuotta. Erottu on monta kertaa. Viimeeksi kuukausi sitten. Nyt en anna periksi vaikka ikävä on hirveä. tai on se hiukan laantunut jo. Meidän suhteessa hauskinta on se, että mies ei ole edes naimisissa eikä avoliitossakaan. Nyt en enää ota yhteyttä vaikka mieli teksi. Monet kerrat olen viestiä rukannut, mutta poistanut sen lopulta. Uskon että mies sitä odottaa; yhteydenottoa. Nyt sitä ei enää tule täältäpäin.
Pikkuhiljaa tunteet haalenee. Vielä mies pyörii ajatuksissani melko useasti, mutta tullee aika jolloin en häntä enää muista. Tulisikin jo. Sen tiedän, että jos jotain kuuluu vastapuolelta niin nyt sitten puhutaan sen viimeisen kerran. En enää anna periksi. Haluan kokonaisen miehen enkä mitään muruja.
Eli odotan/toivon tekoja. Uuteen suhteeseen en kyllä kykene pitkään aikaan. Sen tiedän.Itsekin olen kakkonen, mutta en kyllä ihan tajua teitä muita kakkosia. Miksi ihmeessä haluatte sen pettävän miehen kokonaan itsellenne? Oletteko niin hölmöjä, että luulette teidän rakkautenne tekevän miehestä uskollisen? Kestäisittekö sen, että ajanoloon teitäkin petettäisiin?
Mä en ainakaan halua siihen rooliin, että mulle puhutaan pask..aa ja samaan aikaan pannaan jotain muuta naista. Mä olen niin itsekäs, että syön vaan rusinat pullasta enkä haaveile mistään älyttömästä loppuiän kestävästä rakkaudesta. Toki mä miehestä tykkään, mutta olen kai sitten se helppo nakki, en vaadi häneltä mitään. Ja tätä on kestänyt kauan.
Eikä se, että tapailen ukkomiestä estä sitä, että tapailen myös vapaita miehiä. Jos joku vapaa kolahtaa, se on menoa! - sinä järjetön...
järjetön rakkaus.... kirjoitti:
Itsekin olen kakkonen, mutta en kyllä ihan tajua teitä muita kakkosia. Miksi ihmeessä haluatte sen pettävän miehen kokonaan itsellenne? Oletteko niin hölmöjä, että luulette teidän rakkautenne tekevän miehestä uskollisen? Kestäisittekö sen, että ajanoloon teitäkin petettäisiin?
Mä en ainakaan halua siihen rooliin, että mulle puhutaan pask..aa ja samaan aikaan pannaan jotain muuta naista. Mä olen niin itsekäs, että syön vaan rusinat pullasta enkä haaveile mistään älyttömästä loppuiän kestävästä rakkaudesta. Toki mä miehestä tykkään, mutta olen kai sitten se helppo nakki, en vaadi häneltä mitään. Ja tätä on kestänyt kauan.
Eikä se, että tapailen ukkomiestä estä sitä, että tapailen myös vapaita miehiä. Jos joku vapaa kolahtaa, se on menoa!Tuolla asenteella olet elämäntapasi vanki. Tuskinpa sinusta uskollista tuleekaan, itsekkyys on niin vienyt mennessään. On se niin heikkoa kun ajattelee saavansa kaiken mutta itsestä ei ole moraalisesti oikein elämään.
- ,,,,,,
sinä järjetön... kirjoitti:
Tuolla asenteella olet elämäntapasi vanki. Tuskinpa sinusta uskollista tuleekaan, itsekkyys on niin vienyt mennessään. On se niin heikkoa kun ajattelee saavansa kaiken mutta itsestä ei ole moraalisesti oikein elämään.
Moni lähtee seikkailuun ukkomiehen kanssa ja sillä ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa. Ihminen osaa olla uskollinen vakavassa suhteessa mutta ei ukkomiehen kanssa tarvitse sellaisesta välittää. Eihän mieskään välitä.
Monet kakkoset on eläneet jo oman osansa parisuhde-elämää. Varatun kanssa on helppoa kun mies lähtee kotiinsa varmasti eikä vaadi muuta.
Itsekin haluan elää kodissani rauhassa ilman kumppania. Kohta kuusi vuotta kestänyt suhde avoliitossa olevaan mieheen. Hänellä ei ole lapsia avokin kanssa. - Hyh hyh
Itsekin olen kakkonen, mutta en kyllä ihan tajua teitä muita kakkosia. Miksi ihmeessä haluatte sen pettävän miehen kokonaan itsellenne? Oletteko niin hölmöjä, että luulette teidän rakkautenne tekevän miehestä uskollisen? Kestäisittekö sen, että ajanoloon teitäkin petettäisiin?
Eikä se, että tapailen ukkomiestä estä sitä, että tapailen myös vapaita miehiä. Jos joku vapaa kolahtaa, se on menoa!Sä olet niin itsekäs että syöt vain rusinat pullasta? Kelpaa sinulle oikein pettävät pas.karusinat näköjään! Ei itseään arvostava nainen noin tee, samanlainen pas.karusina olet itsekin.
- Anna tilaisuus
"Järjetön rakkaus..". Niin kauan kun olet sidottu huonoon mieheen, et anna todellista mahdollisuutta elämäsi miehelle, suurelle rakkaudelle jota et vielä ehkä edes ole tavannut. Jos hän tulee vastaasi, olet sidottu henkisesti vaillinaiseeen suhteeseesi ukkomieheen. Tuo tunnesidos estää sinua kohtaamasta aidosti ja vilpittömästi toista miestä, ja elämäsi rakkaus kävelee ohitsesi, et edes huomaa.
Jos uskaltaa erota huonosta suhteesta, ottaa riskin että jää yksin loppuelämäkseen. Mutta silloin on ainakin antanut itselleen mahdollisuuden kohdata aito, oikea, rakastava elämänsä mies. Riski kannattaa ottaa. Otin itse, elin pitkään sinkkuna. Kunnes vastaan tuli se oikea - ja sinä hetkenä minä olin vapaa henkisesti ja sydämeltäni, vastaanottamaan hänet ja suuren rakkauden, ilman rumia tunnesiteitä taustalla. Se kokemus, suuri kahden vapaan ihmisen rakastuminen ilman syyllisyyttä, ilman pahaa m ieltä, loukkaamatta ketään, on elämäni paras kokemus.
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.- järjetön rakkaus....
En ehkä vielä ole tavannut sitä elämäni miestä. Parikymmentä vuotta jahkailin huonossa suhteessa ja eron tultua en oikeastaan ole kaivannut mitään vakavampaa. En koe suhdetta ukkomieheen kahlitsevaksi. Mulla on oma vapaus tulla ja mennä, tavata ystäviä, viettää aikaa lasten kanssa, harrastaa ja ihan vaan olla kotona. Tämä riittää minulle. En mä joka päivä edes muista koko miestä.
Mä kyynistyin niin kovasti edellisessä (ja ainoassa) pitkässä liitossa, ettei sitä elämäni rakkautta taida olla olemassakaan. - t4regfsd
En ehkä vielä ole tavannut sitä elämäni miestä. Parikymmentä vuotta jahkailin huonossa suhteessa ja eron tultua en oikeastaan ole kaivannut mitään vakavampaa. En koe suhdetta ukkomieheen kahlitsevaksi. Mulla on oma vapaus tulla ja mennä, tavata ystäviä, viettää aikaa lasten kanssa, harrastaa ja ihan vaan olla kotona. Tämä riittää minulle. En mä joka päivä edes muista koko miestä.
Mä kyynistyin niin kovasti edellisessä (ja ainoassa) pitkässä liitossa, ettei sitä elämäni rakkautta taida olla olemassakaan.Sanot ensimmäisessä kommentissasi, ettet ymmärrä toisia kakkosia...
Oletko tullut ajatelleeksi, että eri ihmiset kokevat "kakkosuuden" eri tavalla? Joku toinen voi rakastaa varattua syvästi ja vaikkei mitään vaatimuksia tälle esittäisikään esim yhteisestä tulevaisuudesta, silti odottaa taustalla, että sellaisen saisi. Välittää toisesta niin paljon, että on valmis ottamaan senkin riskin, että satuttaa itsensä.
terrr4werfdsc
Sinulle ukkomies, jota tapailet, ei ilmeisesti ole erityisen tärkeä, kun kerran sanot, ettet edes muista joka päivä koko miestä. Ei kuulosta todellakaan muulta kuin "paremman puutteessa"-salasuhteelta. Mutta kuten joku tuossa kirjoittikin, se saattaa silti estää sinut kokemasta / tapaamasta todellista rakkautta...
Mikä sinut saa jatkamaan tämän ukkomiehen tapailua? - järjetön rakkaus....
t4regfsd kirjoitti:
Sanot ensimmäisessä kommentissasi, ettet ymmärrä toisia kakkosia...
Oletko tullut ajatelleeksi, että eri ihmiset kokevat "kakkosuuden" eri tavalla? Joku toinen voi rakastaa varattua syvästi ja vaikkei mitään vaatimuksia tälle esittäisikään esim yhteisestä tulevaisuudesta, silti odottaa taustalla, että sellaisen saisi. Välittää toisesta niin paljon, että on valmis ottamaan senkin riskin, että satuttaa itsensä.
terrr4werfdsc
Sinulle ukkomies, jota tapailet, ei ilmeisesti ole erityisen tärkeä, kun kerran sanot, ettet edes muista joka päivä koko miestä. Ei kuulosta todellakaan muulta kuin "paremman puutteessa"-salasuhteelta. Mutta kuten joku tuossa kirjoittikin, se saattaa silti estää sinut kokemasta / tapaamasta todellista rakkautta...
Mikä sinut saa jatkamaan tämän ukkomiehen tapailua?Taivaallinen seksi.
- däpgojäsdhjäh
"vaimo haluaa pitää hänet siitä huolimatta, että tietää meistä"
No haluathan säkin pitää sen selkärangattoman pettäjän... sinä olet itse varattuun sotkeutunut, vaikka alusta asti olet tiennyt ukon olevan varattu... Että kumpihan teistä se itsekäs ja TYHMÄ oikein on.
Jos se ukko sua välttelee, niin eikö toi nyt ole ihan selvä että jäit rannalle ruikuttamaan, joten kerää ittes haiseva patja ja jatka elämääsi.
Oletko oikeasti tyhmä, vai etkö muuten vaan tajua?- matrassen
Kerrankin asiaa!
Jos mies palaa, älä anna hänelle muutamaan kertaan seksiä ja läheisyyttä.Palaisiko vielä? - olispamullakin
Allekirjoitan tämän. Ihmeellistä vikinää kakkoselta, mikä siinä ukkomiehessä niin paljon kiinnostaa, että sinäkin haluat sen selkärangattoman omaan sänkyysi? Kai nyt vaimolla on oikeus omaan mielipiteeseensä, papin edessä luvattu rakastaa ja tahtoa sitä miestänsä kera virheiden ja tämänkin hairahduksen on valmis anteeksi antamaan. Henkinen pääoma vaimolla kunnioitettava, kun hyväksyy toisen virheineen päivineen. Ja suurin kaikista on rakkaus.
T. Olispa mullakin tuommoinen vaimo - Näkemiiin muru
olispamullakin kirjoitti:
Allekirjoitan tämän. Ihmeellistä vikinää kakkoselta, mikä siinä ukkomiehessä niin paljon kiinnostaa, että sinäkin haluat sen selkärangattoman omaan sänkyysi? Kai nyt vaimolla on oikeus omaan mielipiteeseensä, papin edessä luvattu rakastaa ja tahtoa sitä miestänsä kera virheiden ja tämänkin hairahduksen on valmis anteeksi antamaan. Henkinen pääoma vaimolla kunnioitettava, kun hyväksyy toisen virheineen päivineen. Ja suurin kaikista on rakkaus.
T. Olispa mullakin tuommoinen vaimoJa minun rakkauteni loppui juuri nyt, ties monenteen käryyn. Eipä vaan typerys ottanut opikseen. Se toinen saa sut pitää, onnea vaan sillekin hirvelle.
- 9+17
Näkemiiin muru kirjoitti:
Ja minun rakkauteni loppui juuri nyt, ties monenteen käryyn. Eipä vaan typerys ottanut opikseen. Se toinen saa sut pitää, onnea vaan sillekin hirvelle.
Onnea! Pitkästä aikaa järkeviä ratkaisuja tällä palstalla!
- ^*^*^*^*^*
olispamullakin kirjoitti:
T. Olispa mullakin tuommoinen vaimoKun kävin petetyksi tultuani pari kertaa puhumassa ammatti-ihmisen kanssa, hän sanoi minulle jotenkin näin " Toivottavasti miehesi ymmärtää, kuinka suuri rakkaudenosoitus se, että olet kertonut antaneesi hänelle anteeksi on". mainittakoon, että lisäsi vielä "Huolimatta siitä minkä päätöksen sitten suhteenne jatkumisen suhteen teetkin. "
Tuli vain mieleen tuosta olispamullakin kirjoituksesta.
Anteeksiantamista ei siis välttämättä pidetä suinkaan tyhmänä kuten täällä valitettavan monesti saa lukea. Ja kyllähän ne rakkauden tunteet usein jäävät vaikka petetyksi tuleekin, ainakin hetkeksi tai muuttuvat kenties erilaiseksi rakkaudeksi.
- En maksustakaan
Aika karua kertomaa ihmisistä ja eritoten ilmeisesti naisista, jotka yrittävät kaikin tavoin vietellä miehen perheensä luota.
Jo tuo lause "vaimo haluaa pitää hänet siitä huolimatt, että tietää meistä"-. Todella alhaista toiselta naiselta.
Joku salasuhde kirjoittaa, että minä otin yhteytt. kun mies ilmeisesti yritti kaikin tavoin pelastaa vielä avioliittonsa, joka olisi ollut ainakin lapsille keikkien parhain vaihtoehto.
Nyt miehet tahdikkuutta, näyttäkää noille baarien , työapikkojen saalsitajanaisille, että ette ole vietävissä, vaan arvostatte perhettänne niin paljon, että laitatte heidät ilman minkäänlaista sympatiaanne pois.
Kysynkin miehet, mitä pidätte naisesta, joka tarjoilee seksiä heti ensimmäisellä tapaamiskerralla ja monesti vielä viinan alaisena. Onko tämä nainen arvostettava ihminen, vaikka eläisi kuinka puutteessa.
Miten kuvittelette elämän tämän sutturan kanssa jatkuvan tai miten kuvittelette hänen suhtautuvan lapsiinne, onko hän yksi niistä joka täällä jatkuvasti haukkuu ex-puolisoanne ja lapsianne, täällä nimitääin on sankoin joukoin tällaisia uusikkoja, joilla ei ole mitään muuta kuin jatkuvasti todellakin mollata entistä perhettäsi, onko se sinusta oikein.
Itse en huolisi maksustakaan moista hirvitystä elämääni.- 9+16
Lapsille paras vaihtoehto ei ole mies joka rakastaa toista ja pettää vaimoaan. Ei missään tilanteessa.
- Long Drink
9+16 kirjoitti:
Lapsille paras vaihtoehto ei ole mies joka rakastaa toista ja pettää vaimoaan. Ei missään tilanteessa.
Ei pidä automaattisesti kuvitella, että se pettävä aviomies ihan rakastaisi sitä kakkosta. Useimmiten ihminen, joka kykenee pettämään, ei kykene rakastamaan - ketään.
- hmph:)
Voi vali vali.Eikö sulla ole mitään oikeita ongelmia ap
- Alkuperäinen...
Olen pysynyt hyvin päätöksessäni ja pysyn. Kyllä tämä tästä. Välillä mietin oliko se kahden ihmisen yhteys unta, mutta ei se niin ollut. Ja se ei häviä mihinkään.
Nyt kun olen käynyt läpi mielessäni kaikkea tapahtunutta, uskon että yhteydenottoa ei tule ihan heti. Eron taakka on raskas (ehkä liian raskas) kantaa hänen tilanteessaan.
Joudumme kyllä vielä tapaamaan toisiamme, mutta yritän lykätä sitä mahdollisimman pitkään omalta osaltani. Tässä tarvitaan aikaa. Palaan kertomaan miten tässä kävi.- Mrs Robinsson
Jos olet minun mieheni pikkulumppu, niin saat pitää. Saat ihan kaltaisesi surkean, epärehellisen ja typerän luuserin. Ei kiinnosta enää pätkääkään.
- Lisäksi saat vielä
Mrs Robinsson kirjoitti:
Jos olet minun mieheni pikkulumppu, niin saat pitää. Saat ihan kaltaisesi surkean, epärehellisen ja typerän luuserin. Ei kiinnosta enää pätkääkään.
Pistä mukaan vielä kaupanpäällisiksi joka kadunkulmaan jättävä autonromu & omistajiaan pureva koira - voivat sitten leikkiä onnellista uusioperhettä vaiherikkailla automatkoilla purevan koiran kanssa :D
- samaa p.. jauhat
Älä romantisoi tilannetta ap.
Parempi selviytymisen kannalta että tajuat että sinuun ei oteta yhteyttä koska vaimoa pitää nyt rauhoitella ja näyttää että suhteenne ei jatku.
Joskus kk kuluttua mies muina miehinä sitten ottaa yhteyttä toivottaa kenties hyvää joulua ja toivoo että
tyhmänä tartut tekstariin ja vastaat. Jos sinulla nainen on munaa niin et vastaa silloin.- juuh huu
Vittu mitä paskaa suollat ap.. eron tuska liian suuri hänen puoleltaan..
ja matti oli mainio ja eero erehtyväinen. Mutta minä ymmärrän..
- Paha tilanne
Jos olisi halunnut vaimon jättää, olisi sen jo tehnyt? Oletko alkuperäinen itse sinkku vai varattu? Nää tilanteet on hankalia, mutta ehkä sun kannattaa jatkaa omaa elämää ja hankkia parempi mies, mies joka ei petä. Näin minä totesin kun kyllästyin kakkosena olemiseen.
- jokuvainen1
minun suhde päättyi maanantaina! En enään jaksanut sitä kesti puoli toista vuotta!
Puolitoista vuotta ihanaa, surua katkeruutta, kyyneleitä, kateutta, sain kuitenkin rakastaa, paljon hellyyttä, hyvää oloa, ihania viestejä, kainalon mihin käperryin monena yönå,,
Nyt se kaikki on pois, en vielä ymmärrä mitä tein, miksi lopetin suhteen varattuun toisen naisen mieheen..en enään jaksanut, yksinäisiä vkl, yksinäisiä lomia, suunnatonta ikävää mitä koin yksin, ainaista puhelimen vahtimista, elin kun jossakin horroksessa, kaikki ystäväni sanoivat jätä se mies..minä ajattelin että he kateellisia onnelle..ainahan minä hymyilin kun viestin sain..oliko se oikeaa rakkautta vai harhaa..kuvitelmaa..minulla on tosi paha olo..kumpa saisin kääntää aikaa taaksepäin ja tehdä asian toisin sanoa ettei kiinnosta etsi joku toinen..poistin kaikki viestit ja numerot..toivottavasti mies ei lähetä enään mitään..toivottavasti kunnioittaa ratkaisuani tässä toivottamassa tilanteessa....ehkä hän palaa luokseni vapaana miehenä..sitä en kyllä usko..toivottavasti pärjään suruni kanssa..toivoin viestissä kaikkea hyvää heille ihan koko perheelle..toivoin myös että toivottavasti löytää elämäänsä sen mitä etsii..näin tein minä..- aina vaan toivova
Niinhän se menee tämä kuvio. Mies on hiljaa jonkuin aikaa ja alkaa sinulle soittelemaan. Pystytkö silloin olemaan tiukkana? Minä en pystynyt. Sitä jatkui ja jatkui. Kuvio oli aina sama. Nyt ollaan oltu erossa reilu kuukausi. Toivottavasti se nyt tähän jääkin. Ikävä on ollut kova. Pari ensimmäistä viikkoa meni ihan sumussa. Nyt on helpottanut, mutta ei sitä rakkaintaan niin nopeasti voi unohtaa.
MUTTA vieläkin odotan puhelmen soivan, että jospa nyt kumminkin.... - Toivotan
aina vaan toivova kirjoitti:
Niinhän se menee tämä kuvio. Mies on hiljaa jonkuin aikaa ja alkaa sinulle soittelemaan. Pystytkö silloin olemaan tiukkana? Minä en pystynyt. Sitä jatkui ja jatkui. Kuvio oli aina sama. Nyt ollaan oltu erossa reilu kuukausi. Toivottavasti se nyt tähän jääkin. Ikävä on ollut kova. Pari ensimmäistä viikkoa meni ihan sumussa. Nyt on helpottanut, mutta ei sitä rakkaintaan niin nopeasti voi unohtaa.
MUTTA vieläkin odotan puhelmen soivan, että jospa nyt kumminkin....Tsemppiä
- Onnea sinulle
Hyvä jokuvainen1, olet ajattelevainen ja hyvä ihminen. Tulevaisuudessa tekosi poikii vaan hyviä asioita. Sinussa on voimaa ja selkärankaa, sinun laisesi ihminen löytää rinnalleen varmasti vapaan ja kunnollisen miehen.
- Säälittävä panopuu
Miksi miehen pitäisi sinua kunnioittaa, kun et sinäkään kunnioita ketään? On tekopyhää toivoa hyvää koko perheelle jos olet puolitoista vuotta nainut sen perheen isän kanssa. Vapaana miehenä moinen mies palaa luoksesi vain siinä tapauksessa, että vaimo jättää hänet. Olet siis kakkosena vain se toinen palkinto ja paljon helpompi petettävä kuin se ensimmäinen koskaan.
- jokuvainen1
Säälittävä panopuu kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi sinua kunnioittaa, kun et sinäkään kunnioita ketään? On tekopyhää toivoa hyvää koko perheelle jos olet puolitoista vuotta nainut sen perheen isän kanssa. Vapaana miehenä moinen mies palaa luoksesi vain siinä tapauksessa, että vaimo jättää hänet. Olet siis kakkosena vain se toinen palkinto ja paljon helpompi petettävä kuin se ensimmäinen koskaan.
Voin kyllä kertoavettä läheisyys ja seksi oli taivaallista , ja luulen että myös mies sitä. Siltikään en halua enään jatkaa.. Aion nyt alkaa siimoomaan kasppeja ja lahjoitan kaiken ylimääräisen jollekkin,, rankkautta kaikille..
- varsinainen1
hienoa, että teit...varmaan olikin ihan sydämestä toivotettu koko perheeelle oleva viesti. Asiahan on niin, että se suurin pettäminen tuleee tehtyä ihan itselleen eikö vain, itketkö itsesi uneen siinä vaiheessa kun toisella on vielä perhe ja itse olet antanut itsestäsi noinkin kauan toiselle ja aivan turhaan:)
- Jokuvainen1
varsinainen1 kirjoitti:
hienoa, että teit...varmaan olikin ihan sydämestä toivotettu koko perheeelle oleva viesti. Asiahan on niin, että se suurin pettäminen tuleee tehtyä ihan itselleen eikö vain, itketkö itsesi uneen siinä vaiheessa kun toisella on vielä perhe ja itse olet antanut itsestäsi noinkin kauan toiselle ja aivan turhaan:)
Sinulle varsinainen..en minä itseäni uneen itke miksi niin tekisin., olen vahva nainen.. Mieshän se siellä kotonaan suree ja itkee.. Hän jää siihen vanhaan liittoon ja taas tulee joku uusi salarakas.. Mitä sitten minä teen.. Minä saan elämälle uuden alun ja toivon että tapaan vapaan miehen johon rakastun ja hän minuun.. Niin minä aion tehdä.. :)
- Onneako?
Hylätyksituleminen loukkaa, eikö vain?
Teidän tilanteestanne: teidät on hylätty, mutta syy ei ole teissä itsessänne. Syy on miehen epärehellisyydessä, heikkoudessa ja pelossa.
Roikkujiksi kutsutaan parisuhteeseen epätoivoisesti takertuvia ihmisiä. Pahimmillaan, he antavat kumppanille anteeksi mitä vaan vääryyksiä, jopa väkivaltaa. He voivat uhkata itsemurhalla, jos kumppani haluaa erota. Epätoivoisen roikkumisen takana on kyseisen henkilön huono itsetunto. Kenties hän ei ole saanut vanhemmiltaan rakkautta, ja haluaa epätoivoisesti olla rakastettu. Hänen itseltäänkin ehkä salattu pelkonsa on kohdata hylätyksitulemisen tunne. Hän tekee mitä vaan. että ei joudu kohtaamaan tuota totuutta.
Teidän sieluntilanne, "en ehkä pysty olemaan tiukkana jos mies palaisikin" muistuttaa monin tavoin näiden roikkujien käytöstä.
Miksi te ette pysy tiukkoina, jos mies palaa takaisin taas myöhemmin? Ehkä te odotatte epätoivoisesti, että epärehllinen mies palaisi, ja pääsisitte hylätyksitulemisen tuskastanne. Että teitä ei ihan oikeasti olisi hylätty, että kuitenkin voisitte tuntea ja valehdella itsellenne että "kyllä minua rakastetaan".
FACE IT. Mies joka oman oman etunsa vuoksi hylkää teidät kerta toisensa jälkeen, käyttäytyy itsekkäästi. Ei hän teitä rakasta, eikä kohtele teitä kuten rakastava mies tekisi.
Voimaa teille, irrottautua teitä loukkaavasta kierteestä. Vain itse siihen pystytte, etsikää sisältänne se voima, joka teillä, jokaisella ihmisellä, on. Teillä on olemassa sisäinen voima, joka haluaa puolustaa minuuttanne kaikelta pahalta. Antakaa sille mahdollisuus.
Jos ette anna, teitä vain lyödään, kerta toisensa jälkeen, eikä teillä ole onnea elämässänne. Itsekunnioitusta, naiset.- kakkossuhteet
Yks pikku juttu vaan: kakkosnaiset tietävät että mies on varattu. Että mitään takeita onnelle ja suhteen vakituistamiselle ei ole, päinvastoin salasuhde on mielestäni otettava tilapäissuhteena, suhde joko loppuu tai sitten miehen on erottava ja suhteesta tulee julkisuhde. Harva sitä aloittaessaan niin ajattelee, kun on niin ihastunut tai rakastunut. Mutta realismia vähän naiset! Erikseen on nämä vuosikymmenen ehkä parin salasuhteet, jotka minusta ovat kyllä käsittämättömiä, melko sairaita.
- jokunen
Jos mies valitsee vaimonsa ja hylkää salarakkaan, syy on miehen epärehellisyydessä, heikkoudessa, pelossa? Onkohan noinkaan. Epäilen suuresti.
- ettäsellasta
Ja kenellekkään ei tule mieleen, että voisikohan se mies rakastaa vaimoa ja siksi palasi. Petturi mikä petturi(mies),mutta kuitenkin kakkonen on aina kakkonen. Miehestä on voinut olla ihanan tuttua ja turvallista palata oman vaimon luokse tällaisen jälkeen!!
- Eronnut vaimo
Erosin kun käry kävi, puolen vuoden kakkonen tuli ilmi. Pari kk ollaan asuttu erillään ja kaikki eroasiat on valmiita. Ymmärrän että kakkosen ja miehen suhde jatkuu. Äsken tuli taas viesti mieheltä haluaa mut kaveriksi su- aamun kävelylenkille. En mene. Mutta pistää miettimään, miksi sen kakkosen, johon oli niin rakastunut, lenkkiseura ei kelpaa, nyt kun voisivat lenkkeillä julkisestikin.
- Järki palaa
Eronnut vaimo kirjoitti:
Erosin kun käry kävi, puolen vuoden kakkonen tuli ilmi. Pari kk ollaan asuttu erillään ja kaikki eroasiat on valmiita. Ymmärrän että kakkosen ja miehen suhde jatkuu. Äsken tuli taas viesti mieheltä haluaa mut kaveriksi su- aamun kävelylenkille. En mene. Mutta pistää miettimään, miksi sen kakkosen, johon oli niin rakastunut, lenkkiseura ei kelpaa, nyt kun voisivat lenkkeillä julkisestikin.
Ei ole enää jännittävää, kun ei ole salailufiilistä.
Liekö paljastunut uusia asioita tai luonteenpiirteitä kakkosesta tai muuten vaan suhteen toimimattomuudesta kun arkea on saanut vapaasti kokeilla.
Miestä selvästi kaduttaa ja kokeilee varovasti pääsiskö takaisin.
- järkeä
ettäsellasta, olet naivi jos uskot tuollaista. Jos mies rakastaisi vaimoa ei hän olisi alkanut salasuhdetta. Ihmistä, jota petetään, ei rakasteta eikä kunnioiteta.
- anteeksianto muuttaa
Elämässä kohtaa henkilökohtaisia kriisejä ja ihmisellä voi olla hakusessa mitä elämältä haluaa. Uskottomuuskin voi liittyä tähän. Siltikin voi kriisin selvittyä ymmärtää kuinka rakas ja kunnioitettava se puoliso olikaan. Ihminen on erehtyväinen.
Petetty vaimo täällä, joka antoi anteeksi, ei unohda koskaan vaikka mies tekee paljon työtä jotta vaimo tuntisi olonsa taas turvalliseksi liitossaan, luottamusta rakennetaan ja se on todella hidasta uudelleen syntymään. Toivon, että onnistumme. Mahdotonta en lähtisi edes yrittämään.- 050-70138740182347
Anteeksianto muuttaa, olet oikeassa, ihminen on erehtyväinen ja puolisoiden väliset viestit on tulkittu väärin ja siksi on tultu tilanteeseen, että on anteeksi annettava. Itse teen sen rakkaudesta puolisoani kohtaan, yksi pettämiserehdys ei vaan mielestäni oikeuta muuta kuin rakastamaan enemmän. Luottamusta rakennetaan myös täällä, vaikka tilanne ei ole miehen puolelta yhtä hyvä kuin sinulla anteeksianto muuttaa, päiväkerrallaan eteenpäin ja tehtäväni on käyttäytyä niin, ettei minua tarvitse enää syyttää epäilemisestä. Henkisesti rankkaa, mutta toivon, että miehenikin ymmärtää, kuinka paljon häntä rakastan. Ja jos ei ymmärrä, niin sille en sitten voi mitään.
- Näinkin voi käydä
Minä itse aiemmin pettäjävaimo. Olin rakkauden huumassa ihastanut toiseen, mutta siltikin rakastin omaa miestäni. Jäin kiinni, oli helpottava tunne saada tunnustaa kaikki. Jatkettiin yhdessä, luottamuksen saaminen oli hankalaa, mutta luulen että näin muutaman vuoden jälkeen olen sen ansainut taas takaisin.
- käytös muuttui
Ei ole rakkautta kun pettää, minua petti ex-sä monta kertaa, kunnes jätin sen, sillä hän myös riehu kotona ja oli väkivaltainen, sillä hermot ei kestänyt salailua, kaikki syy selvis kun paljastu pitkäaikainen suhde kakkoseen.
- kkkkjjjj1
MIssä ap?Lupasi tulla kertomaan kuulumisia?
- Ap palaa asiaan
Ap täällä: no mies soitteli surkeana ja olisi halunnut nähdä. Olin vähän puulla päähän lyöty, kun aikaa oli kulunut sen verran, että olin jättänyt asian muistona taakseni. En taas tiedä, mitä aatella. Tilanne on edelleen sama. On vaimo, perhe jne. Oma uskoni kyseiseen ihmiseen on sen verran koeteltu, että paljon saa tapahtua, ennen kuin haluan tavata.
- Ai näitä tapauksia
jaaha. Mies on tainnut ottaa liikaa alkoholia joulunpyhinä, lapset kärsi juhlailossaan ja nyt vaimo siitä mököttää. Sä oot nyt miehelle hyvä paikka paeta ankeaa kotiarkea.
- vaimo kysyy
Tänäänkö soitti, oliko jo maistissa? Jos soittaa tänään vielä uudestaan, sano vaimolta terveisiä, et meinaako jäädä kylille vai tuleeko ampumaan raketit lasten kanssa, kuten lupasi.
- Hieno juttu!
Sattuu tai ei, ole iloinen, että pistit äijän tekemään päätöksen! Pidä sinä omasi!
- Ap vielä
Ei edes satu. Ei soitellut humalassa. Soitelkoon jatkossa vastaajaan. Yksi tai pari puhelua ei nyt riitä...
- Miehet marsista...
Jep kokemuksesta kakkosena olemisesta noin se juuri menee, se loputon oravanpyörä. Jätin miehen viisi kertaa. Käskin jättämään minut rauhaan kun ei kerran eroa ( vaan selittelee). Jokaisen eron kaava sama, oli hiljaa noin tasan kuukauden. Ei soittoja eikä viestejä. Juuri kun aloin päästä jaloilleni tuli soitto ja intohimoinen paluu toisen syliin. Viisi kertaa jaksoin yrittää uudelleen ja uskoa. Nyt en enää jaksa. Jätin miehen kk sitten kun taas selvisi valheita. Rohkaisuna voin sanoa että tunteet muuttuu. Ensimmäiset erot tuntuivat maailmanlopulle, en nukkunut jne. Nyt en välitä enää, sisällä on tyhjää. Puhelin on taas alkanut laulaa, enää en jaksa vastata. Ja voin onnellisena kertoa että ei kiinnosta!
No eihän tuo ainakaan oikeesti rakastuneen miehen touhulta vaikuta.
aloitit ketjun 18.11.12 ja ottaa yhteyttä uuden vuoden jälkeen yli kk siis !!
Jätkähän on ihan selvä ammattilais pelaaja. Vähän haistan että samanlaisia kakkosia ollut sinua ennen liuta
ja tulee olemaan. ja ei eroa koskaan suvun tai uskonnollisen taustan vuoksi.
Näillä uskonto suvuilla ainakin on käsittämätön ote rimpuilevissa miehissä.
Älä hyvä ihminen enää sotkeudu. Hän olisi tullut ruusujen kanssa oven taa jos olisi ollut tosissaan kanssasi.- Alkuperäinen taas
Olen nyt vastannut useaan puheluun ja suostunut näkemään hänet. Yritys on kova pitää homma ihan ystävyytenä. Mutta välillämme on jotain suurta. Ojasta allikkoon olen mennyt tai ollaan siis menty.
- typeräätouhua
"Mutta välillämme on jotain suurta"
Mies ei ole menossa ojasta allikkoon, sinä vain. Mies jatkaa pelaamista, kun sinä kuvittelet välillänne olevan jotain suurta.
- jokuvainen1
No kyllä olen minäkin ihan sekasin, mies soitti eilen ihan ystävällisesti jutteli niitä näitä kyseli kaikkea yms. kunnes tokaisi että lähdenkö valitsemaan hänelle verhoja uuteen kotiinsa?? Menin ihan sanattomaksi, no huomenna sitten valitsemaan verhoja ja huh..huh..on hakenut eroa ja muuttaa yksin asumaan..että näin ???
- gotta let go
don´t think too much,life is also for enjoy cause it won´t last long,summer especially..that´s why i try now to go to yyteri(alone)-sands at first time this year..
before cold times.Maybe free persons find free mates.Thats all that matters,remember people that.
Man,48 - olin kakkonen kans
ei ne varatut oikeasti rakasta ja pitävät yhteyttä kun pelkäävät et kakkonen soittaa joku päivä vaimolle
- jampanjamppa
no mut onnex ne rakastaa sitä vaimoa :D
- Jeo6
Tää on just kohta mitä ei ymmärrä. Ok, jos kakkonen tietää ja suostuu olee kakkonen, mut miks sille pitää valehdella, et rakastaa jos ei rakasta. Ei tartte varatun pelätä kun lopettaa valehtelun.
- Ap tauon jälkeen
Ap palaa: Samaa rumbaa on jatkunut tähän asti. Suhde syventynyt. Usean kerran erottu, aina mies halunnut heti takaisin. Ei edes taukoja. Eroa ei ole kuitenkaan saanut aikaiseksi, sillä haluaa kuulemma järjestellä nätisti. Paskapuhetta kenties. Yhteisestä kodista jne on puhuttu. Nyt olen todennut, että ratkaisujen aika on nyt. Oma tunteeni on alkanut vaihtua rakkaudesta surun ja ikävän kautta kyllästymiseen. En oikeastaan ajatellut enää vastata, jos ei jotain muutosta synny. Asiat siis vain jäävät näin tai hän tekee liikkeensä, niiden jo henkisten askelten päälle. Rakkautta en epäile, mutta uskallusta kyllä. Mistä tuollaisia miehiä tulee?
- Älä ala
Sanon näin sivusta, että aika paljon itseäsi vihaat jos tuon luuserin huolit vielä kaiken jälkeen, mutta jos päätäsi haluat iskeä seinään niin siitä vaan!
Kerää itsesi, sure surusi ja käännä vihasi tuohon munattomaan ukkomieheen! Laita listalle se kaikki paska, mitä hän on tehnyt eikä ainostaan sinulle vaan omalle vaimolleen ja perheelleen. Se ei ole vähän!
Miten kukaan tuollaista kakkakasaa edes haluaa? Vaimokin heittää ulos, kun valheet paljastuu..
Jos sinä haluat onnettoman elämän itsellesi niin siitä vaan...se on tarjolla suruineen ja murheineen!!
- Ap vielä
Lista on jo valmis ja se on pitkä. Hänen vaimonsa tietää myös kaikesta.
- mitämitämitä
Aikamoista porsastelua. Vaimo tietää, oletko keskustellut hänen kanssaan? Mistä hän sai tietää ja aikooko erota?
- hah hah haa
mitämitämitä kirjoitti:
Aikamoista porsastelua. Vaimo tietää, oletko keskustellut hänen kanssaan? Mistä hän sai tietää ja aikooko erota?
Kuullut selityksen mieheltä?
- oneinmind
Aloituspuheenvuoroon en ota kantaa, mutta kakkoset tuntuvat olevan hyväuskoisia hölmöjä tai hurjia vamppeja ilman omantunnontuskia. Kumpi sinä olet? Minä olen näiden välistä, sittenkin. Ihan itse tein valinnan alkaa suhteeseen vaikka silloinen elämäntilanne ehkä auttoi asiaa (olin eronnut hiljattain), mutta omantunnontuskia on ollut minulla koko puolen vuotta ja nyt aion lopettaa suhteen.
En mielestäni sovi kumpaankaan kategoriaan. Sovitko sinä? Tässä on kyse siitä, että miehellä on vahva tunneside vaimoonsa, mutta eroottinen suhde sinuun. Kun kakkoseksi ryhtyy, täytyy ymmärtää, että jos ei heti suhde vakavoidu ja vanha suhde purkaudu, niin kyseessä on vain eroottissävytteiden tunnemyllyn varassa roikkuva suhde. Tämä täytyy vain ymmärtää ja hyväksyä. Kaikkihan ymmärtävät, että tunneside on vahvempi kuin pelkän erotiikan varassa roikkuva suhde. Miestä ja vaimoa yhdistää todella paljon enemmän kuin pelkkä erotiikka ja valtava rakastumisen tunnemylly. Siksipä mies ei haluakaan täysin "sulkea" avioliiton "ovea", vaan yrittää ikään kuin pitää molemmat ovat auki niin sinuun kuin vaimoonsakin.
Miehen suhde on tasapainossa; hän saa rakkautta ja erotiikkaa sinulta ja stabiilia arkea vaimoltaan eli kaikkea mitä tarvitsee saa kahdelta eri naiselta. Ilmeisesti vaimokin hyväksyy kyseisen tilanteen, kun ei ota eroa. Sinä taas ilmeisesti haluat jotain vakavempaa, mutta mies ei. Nyt täytyy vain sinun itsesi päättää, mitä haluat; jatkaa niin kuin asiat ovat vai päättää suhteenne, koska selkeästikään vaimoa ei sinusta haluta.- Mieti sitä!
Anna mun nauraa! Se on hyvä, että miehen suhde on noin tasapainoinen, ja vaimo myöskin tyytyväinen. Silloinhan kaikki on hyvin? Vai eikö sittenkään ole, kun tulet tänne itkemään? Kaikki naiset eivät ole noin typeriä kuin sinä "Nixukka"! Itsensä kanssa tasapainossa oleva nainen, joka tietää mitä tahtoo, ottaa sen minkä haluaa, ja loput jättää ottamatta, kun ei halua. Jotkut naiset päättävät omasta elämästään eivätkä ulkoista elämänsä ukon päätettäväksi. Tsorry.
- Mieti sitä!
.."stabiilia arkea.." Just!
- Venäläistä rulettia
Tämä on venäläistä rulettia tämä avioliitto konsanaan.
- Ap vielä
Ap: Rakkaus yllätti kaksi naimisissa olevaa. Mies puhuu taas tietään takaisin ja todella ei aio luopua tästä, ero vaimosta siis tulossa. En enää olisi uskonut ja onhan tässä vähän puulla päähän lyöty oli. Katsotaan miten asiat nyt sitten etenevät...
- Vernazza
Miten on luottamuksen laita? Luotatko vielä mieheen?
Minun on vaikea luottaa. Lähes sama kuvio täällä... Mies ei saa tehtyä eroa.
Itse huomaan, että kyllästyttää puheet kun mitään ei tapahdu. - sori siskot
Vernazza kirjoitti:
Miten on luottamuksen laita? Luotatko vielä mieheen?
Minun on vaikea luottaa. Lähes sama kuvio täällä... Mies ei saa tehtyä eroa.
Itse huomaan, että kyllästyttää puheet kun mitään ei tapahdu.Olette hassuja, petettynä en enää voisi luottaa yhteenkään ukkoon, joka vehtaa toisen selän takana. Jo ikäänkuin valmiiksi tietää, että ukko osaa pettämisen kaikkine temppuineen tosi hyvin, jos salassa on jo kanssanne pitkään suhteilleet. En huolisi tuollaista miestä, jonka on nähnyt pettävän, vaikka olisi viimeinen lajissaan maapallolla. En ymmärrä, puutteenko vuoksi vai miksi naiset ovat noin tyhmiä?
- Muka happy?:))
Jaahans uskoo ken tahtoo, mutta tämän on jonkun tytön hupakon tai vähän yksinkertaisemman naisen yritelmä kertoa kakkosena olostaan! Ketju on aloitettu v. 2012 ja nyt eletään v. 2014!
Aloituksessa nainen kertoo suhteen ukkomieheen jatkuneen vasta pari kuukautta ja jo ollaan niin kovin rakastuneita. Hän ei mainitse sanallakaan heidän molempien olevan varattuja eikä omasta erostaan ja nyt tässä tarinassa onkin kaksi naimisissa olevaa rakastunut. Muka ukkomies teki viimein ratkaisun ja hän on happy!
Siis hän on odotellut 2 v. ukkomiestä, joka jo heti alussa ilmoitti ettei eroa vaimostaan.
Satua, satua, satua! Aloitusten pitäisi olla pikkuisen realistisempiä ja johdonmukaisempia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327327- 434403
- 283999
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893509- 132583
- 302525
- 442182
- 292139
- 1642003
- 1051412