Mitä sanoa naiselle baarissa?

Klausflee

Taas törmäsin niin tuttuun ongelmaan lauantaina yökerhossa. Näin kiinnostavan naisen, mutta jäädyin täysin ja en keksinyt mitään sanottavaa, jolla olisin voinut aloittaa ja ylläpitää keskustelua.

Eli tähän keskusteluun voi kirjoittaa vinkkejä siitä mitä, naisille kannattaa sanoa ja mitä kysyä heiltä, jos haluaa tehdä vaikutuksen. :)

26

3701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuiois

      Seuraava viesti, mitä mä sit sanon, kun olen sanonu nämä?

    • baari xx

      Aloitat vaikka että Hei Sinulle! Minä olen "masa" ja kättelet ja kysyt kuka tämä ihanuus on? Kehu vaikka että on kauniisti pukeutunut ja hiukset on upeat...yleensä juttu lähtee siitä etenemään..ja si pyydät tanssimaan ja...

    • älä ainakaan alota millään kliseisellä iskureplalla!!!! se saa kenet tahansa kylmäks!! Baarissa kannattaa mennä juttelemaan ja vaikka kysyä et voitko tarjota jotain. kysy nimeä JA MUISTA SE. kysele ihan normaaleja asioita: mistä kiinnostunut, mitä tekee työseen vai opiskeleeko. mut juttele myös ite, muuten naisesta tuntuu silt et on jossain kuulustelussa. naiset tykkää huomiosta. kehu kauniiks etc. oo itsevarma. pientä flirttiä ja huumoria keskusteluun ja pilkettä silmäkulmaan niin eiköhän se siitä lähe

      • lifemocker

        ei todellakaan kannata täysin tuntemattomille ihmisille alkaa mitään tarjoilemaan!


      • mies32

        Eikö tuo "voinko tarjota jotain" - juuri ole kliseisin iskurepla? Lisäksi täyttä typeryyttä ja rahoilla pullistelua ja rahanhaaskuuta.


    • lifemocker

      jos nainen on tuolla mentaliteetilla liikkeellä että HÄNTÄ pitää miehen viihdyttää niin unohda hänet. ei siitä suhdetta (ainakaan tervettä) saa aikaan jos toinen ei ole sinusta ollenkaan kiinnostunut, eikä nainen osaa/halua itse yhtään keskustella

      • loorina

        Keskustelun alottaja kysykin, et miten voi lähteä LÄHESTYMÄÄN naista. Sillä, et lähtee itse rohkeesti juttelemaan, saa yleensä vastakaikua naiselta. Ja paremmin se onnistuu, jos heittää vähän kehuja sekaan. Eihän sillä häviä mitään.
        En tarkottanu viestissäni sitä, et miehen täytyy ensin kehua nainen maasta taivaaseen ja sit pitää kokoajan keskustelua yllä.
        Jos mies joutuu yksinään pitämään monologia, niin kyllä se varmaan tajuaa siinä vaiheessa et naista ei kiinnosta.


      • Kehu joku joka päivä
        loorina kirjoitti:

        Keskustelun alottaja kysykin, et miten voi lähteä LÄHESTYMÄÄN naista. Sillä, et lähtee itse rohkeesti juttelemaan, saa yleensä vastakaikua naiselta. Ja paremmin se onnistuu, jos heittää vähän kehuja sekaan. Eihän sillä häviä mitään.
        En tarkottanu viestissäni sitä, et miehen täytyy ensin kehua nainen maasta taivaaseen ja sit pitää kokoajan keskustelua yllä.
        Jos mies joutuu yksinään pitämään monologia, niin kyllä se varmaan tajuaa siinä vaiheessa et naista ei kiinnosta.

        Kaikki tykkäävät kehuista, miehet, naiset ja lapset.
        Mököttäjä voi tietty jatkaa linjaansa yöelämässäkin, ei kai se ketään häiritse, mutta turha kai odottaa, että se jotenkin vahingossa johtaisi esim. kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa.


      • lifemocker
        loorina kirjoitti:

        Keskustelun alottaja kysykin, et miten voi lähteä LÄHESTYMÄÄN naista. Sillä, et lähtee itse rohkeesti juttelemaan, saa yleensä vastakaikua naiselta. Ja paremmin se onnistuu, jos heittää vähän kehuja sekaan. Eihän sillä häviä mitään.
        En tarkottanu viestissäni sitä, et miehen täytyy ensin kehua nainen maasta taivaaseen ja sit pitää kokoajan keskustelua yllä.
        Jos mies joutuu yksinään pitämään monologia, niin kyllä se varmaan tajuaa siinä vaiheessa et naista ei kiinnosta.

        "Sillä, et lähtee itse rohkeesti juttelemaan, saa yleensä vastakaikua naiselta."

        ei muuten pidä paikkaansa


      • lifemocker kirjoitti:

        "Sillä, et lähtee itse rohkeesti juttelemaan, saa yleensä vastakaikua naiselta."

        ei muuten pidä paikkaansa

        oletko itse nainen? vai puhutko omasta kokemuksesta? sun kohalle on varmaan sit sattunu just ne nirppanokat joille ei kelpaa mikään. harmi


      • lifemocker
        loorina kirjoitti:

        oletko itse nainen? vai puhutko omasta kokemuksesta? sun kohalle on varmaan sit sattunu just ne nirppanokat joille ei kelpaa mikään. harmi

        jep se on jännä asia kun itsellä ei ole mitään ongelmaa höpötellä ihmisten kanssa, eikä musta höpöttelykään mitään kiinnostumista toisesta tarkoita joten itse kyllä osaan puhua ihan kenen kanssa vaan, mistä tahansa. ei se tarkoita välttämättä mitään muuta, mutta naiset ottavat miltei kaiken "iskemisenä" jos jollekkin avaat suusi ja vastaanotto on sitä "voitko poistua kiitos"! tai sitten miehen rooli on sen naisen "viihdyttäminen", mutta se yksinään puhuminen on aika pirun tylsää....

        että yleensä naisten suhtautumisessa miehiin on aika paljon parantamisen varaa (ei tarvita kuin muutama mies pilaamaan perseilyllään sitten ihan tavallisiin keskusteluihinkin pyrkimiset, koska se perusoletus on, että jos avaat naiselle suusi niin pillua olet vailla)


      • ehheh hee
        lifemocker kirjoitti:

        jep se on jännä asia kun itsellä ei ole mitään ongelmaa höpötellä ihmisten kanssa, eikä musta höpöttelykään mitään kiinnostumista toisesta tarkoita joten itse kyllä osaan puhua ihan kenen kanssa vaan, mistä tahansa. ei se tarkoita välttämättä mitään muuta, mutta naiset ottavat miltei kaiken "iskemisenä" jos jollekkin avaat suusi ja vastaanotto on sitä "voitko poistua kiitos"! tai sitten miehen rooli on sen naisen "viihdyttäminen", mutta se yksinään puhuminen on aika pirun tylsää....

        että yleensä naisten suhtautumisessa miehiin on aika paljon parantamisen varaa (ei tarvita kuin muutama mies pilaamaan perseilyllään sitten ihan tavallisiin keskusteluihinkin pyrkimiset, koska se perusoletus on, että jos avaat naiselle suusi niin pillua olet vailla)

        No mitäs jos juttelisit miehille. Älä rasita naisia tyhmillä jutuillasi.


      • koller2
        lifemocker kirjoitti:

        jep se on jännä asia kun itsellä ei ole mitään ongelmaa höpötellä ihmisten kanssa, eikä musta höpöttelykään mitään kiinnostumista toisesta tarkoita joten itse kyllä osaan puhua ihan kenen kanssa vaan, mistä tahansa. ei se tarkoita välttämättä mitään muuta, mutta naiset ottavat miltei kaiken "iskemisenä" jos jollekkin avaat suusi ja vastaanotto on sitä "voitko poistua kiitos"! tai sitten miehen rooli on sen naisen "viihdyttäminen", mutta se yksinään puhuminen on aika pirun tylsää....

        että yleensä naisten suhtautumisessa miehiin on aika paljon parantamisen varaa (ei tarvita kuin muutama mies pilaamaan perseilyllään sitten ihan tavallisiin keskusteluihinkin pyrkimiset, koska se perusoletus on, että jos avaat naiselle suusi niin pillua olet vailla)

        Sori, mutta mitä sun juttuja on seurannut, niin en todellakaan ihmettele, miksi naiset heittää sut menemään. Itsekeskeisempää paskaa saa hakea. Nörtti ulkonäkö vielä päälle niin vóila. Samanlaisia on löytynyt pilvin pimein yökerhoista kun päätään kääntää. Ollaan olevinaan niin fiksuja ja komeita kun ollaan datanomin tutkinto saatu ja osataan käynnistää tietokone. Sitten ihmetellään, miksi naiset ei kiinnostu, kun asenne on alistava ja kusipäinen alusta asti.

        Nyt oma käyttäytyminen kuntoon hei.


      • lifemocker
        ehheh hee kirjoitti:

        No mitäs jos juttelisit miehille. Älä rasita naisia tyhmillä jutuillasi.

        se, että minä osaa jutella ihmisille, ei tarkoita sitä, että minä menen juttelemaan ihmisille ;)


      • lifemocker
        koller2 kirjoitti:

        Sori, mutta mitä sun juttuja on seurannut, niin en todellakaan ihmettele, miksi naiset heittää sut menemään. Itsekeskeisempää paskaa saa hakea. Nörtti ulkonäkö vielä päälle niin vóila. Samanlaisia on löytynyt pilvin pimein yökerhoista kun päätään kääntää. Ollaan olevinaan niin fiksuja ja komeita kun ollaan datanomin tutkinto saatu ja osataan käynnistää tietokone. Sitten ihmetellään, miksi naiset ei kiinnostu, kun asenne on alistava ja kusipäinen alusta asti.

        Nyt oma käyttäytyminen kuntoon hei.

        en tiedä kenelle sinä kommentoit, et nähtävästi ainakaan minulle, kun minullahan ei ole tapana kauheasti "häiritä" vieraitten ihmisten illanviettoja.


      • Anonyymi
        lifemocker kirjoitti:

        "Sillä, et lähtee itse rohkeesti juttelemaan, saa yleensä vastakaikua naiselta."

        ei muuten pidä paikkaansa

        Mä uskon, että kyllä saa vastakaikua helpommin kuin jos ei lähesty. Ja musta tärkeämpää on jutella vaan jotain - ei stressata siitä mitä sanoisi tai miten nainen reagoi. Sitten jos tulee pakit, niin tulee pakit - mutta siitä selviää hengissä.

        Kun se lähestymisen pelko on voitettu, niin sitten voi alkaa hifistelemään.

        PS. Lifemocker mitä sinä otat harteillesi sitä, jos lähestymälläsi naisella on omia ongelmia tai itsetunto ylikohollaan? Jätät sen joko arvoonsa, tai kuittaat jotain pientä ja lähdet kohti seuraavia seikkailuja.


    • ehkä näin.

      Kerro naiselle tatuoinneistasi jos niitä on

      • Vaan näin

        Parempi näyttää ja mitä intiimeimmällä alueella niin sitä nopeammin faktat pöytään.
        Kyllä riisuutuminen heti kättelyssä tekee aina voimakkaan vaikutuksen.


      • kkk
        Vaan näin kirjoitti:

        Parempi näyttää ja mitä intiimeimmällä alueella niin sitä nopeammin faktat pöytään.
        Kyllä riisuutuminen heti kättelyssä tekee aina voimakkaan vaikutuksen.

        sanoo kakolan erkki muna


    • Varmaa toimii

      Mee sen luo ja sano et mietit tosi pitkään jotai iskureplaa ku se on nii kaunis yms. mut et keksiny mitää sopivaa ja päätit tulla vaa juttelee sille ja kysy nimee ja vaik et voiks vaik tarjoo sille jonku drinkin... :)

    • kyllä lähtee

      Lähdet vaan kävelemään kohti ja jatkat kävelyä kunnes nainen joko väistyy tai törmäät häneen.

    • jn1231

      Sano sille et haluukko bissen niin kyll varmaan sanoo:
      ok

    • koko

      Rohkeesti juttelemaan vaan. Kannattaa tietysti miettiä jotain jutunaihetta valmiiks. Jos nainen sattuu olemaan ujomman puoleinen, niin siinä saattaa joutua hetken puhelemaan lähes yksinään.

      Riippuu paljon baarista missä oot. Esim Tavastialla tai muussa vastaavassa jonkun bändin keikalla on helppo jutella musiikista. Voi kysellä lempibändejä, käykö paljon livekeikoilla, viimeaikojen paras keikka, festarit jne.

      Joku tuolla aikaisemmin mainitsi jo tatuoinnit, jos niitä on, niin puhe on helppo kääntää niihin. Missä, millon, miks ottanut tatuoinnin jne. Siinä löytyy jo helposti yhteistä puheenaihetta.

      Mä en ihan heti lämpenis ajateukselle, että mies kysyy työstä tai opiskelusta. Mutta jos puhe niihin asioihin luontevasti kääntyy, niin sit ok. Esim. jos tulee ilmi, että tyttö on työkavereiden/opiskelukavereiden kanssa liikenteessä. Harastuksista saattaa löytyä yhteistä.

      Kun pääsee alkuun juttelussa, niin eiköhän se luontevasti käänny aiheesta toiseen. Varsinkin jos jutustelu sujuu, niin voi tarjoutua tarjoamaan naiselle drinksun/siiderin/oluen.

    • Keino Eino

      Mene ja kysy onko hänen nimensä esim. "Noora" tai mikä nyt ikinä ensimmäisenä mieleesi tuleekin. Ehkä ei kuitenkaan kannata kysyä onko se "Noora" sillä meluisassa baarissa se saattaa kuulostaa samalta kuin "huora".

    • Hakelampi

      Enpä lähtis heti ekaks tolla kehu-linjalla. Mikään ei tapa mielenkiintoa nopeiten, ku "Sä oot tän baarin kaunein nainen!" Joopa joo, monellekohan naiselle toi on jo sanonu ton replan tänää...

    • Anonyymi

      Mitä sanoa naiselle kun juttelee netissä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe