Ala-arvoista palvelua kampaamo Hiuslinnassa

espoolainen

Elämäni huonoin kampaamokäynti oli noin 2 vuotta sitten Espoossa Hiuslinna-nimisessä kampaamossa. Olen itse valmistunut kampaajaksi mutta allergisoitumisen takia en ole voinut tehdä alan töitä. Tässä kyseisessä kampaamossa halusin laittaa itselleni vaaleat raidat jotka taittuvat kylmään. Olin aikaisemmin puhelimessa kertonut lähtötilanteesta jonka tiesin olevan haastava, koska pohjaväri oli tumma, asteissa 3-4. Kampaajalle mentäessä kerroin kaikki edelliset värjäyskertani erittäin tarkasti ja samoin tavoitteeni eli kylmät vaaleat raidat. Kampaajana toimi ystävällinen nuori tyttö joka toimi harjoittelijana (muistaakseni oli juuri valmistunut, mutta toimi harjoittelija nimellä). Tämä minun hiusmuotoilijani ja hänen ''kokenut'' pomonsa eli hiuslinnan omistaja keskustelivat yhdessä väristä ja sekoitussuhteista jonka jälkeen alkoi värjäys. Minulle myös sanottiin, että väri tulee hyvin onnistumaan ja painotin, etten missään nimessä halua keltaisia/oransseja hiuksia. Lopputulos oli kuin olikin kusenkeltainen eikä sitä saatu taitettia silver shampoilla/mousseilla. Valitin asiasta ja hiuksiani alettiin värjätä uudestaan. Tässä vaiheessa Hiuslinnan omistaja alkoi valittaa minulle siitä, että kun minulla on kampaaja-tausta (olin siis kertonut valmistuneeni kampaajaksi) niin minun pitäisi tietää kellertävästä lopputuloksesta. Tähän vain ilmoitin, että juuri sen takia tulin kampaajalle, jotta hiuksista saataisiin kylmän sävyiset, koska en ala kotona tehdä kokopää raitoja. Kuulin myös värjäyksen aikana, kun tämä sama kampaamon omistaja puhui toiselle asiakkaalleen siitä kuinka ''tuo tyttö tuossa on istunut koko päivän värjäyttämässä hiuksiaan täällä''. Lopputulos ei ollut toivomani. Kotona jouduin värjäämään hiukseni heti uudestaan. En tule tuohon kyseiseen kampaamoon enää ikinä pelkästään omistajan huonon asenteen ja käytöksen takia. Elämäni huonoin kampaamokäynti.

3

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zykdi

      Miksi halusit kertoa tästä vasta 2 vuotta tapahtuneen jälkeen?
      Myönnän että kyseinen kampaaja on toiminut väärin luvatessaan sulle viileät,vaaleat raidat,mutta....Jos kerta itse olet alan koulutuksen saanut,niin kerrohan mitä olisit itse tehnyt?Millä vahvuuksilla ja miten?Luulisi ammattilaisen tietävän,että 3-4 tummuudesta on silkka mahdottomuus saada viileitä,VAALEITA raitoja.
      Kovin oudolta tuntuu tarinasi...

      • pöh ...

        aloittaja taitaa ollakin liikkeesta poislaitettu ammattitaidoton työntekijä...


    • Anonyymi

      Kyseinen omistaja on kyllä ihan karsea.
      Ammattietiikka kaukana, jos toisille asiakkaille haukkuu tuolissa istuvaa asiakasta. Kuulemani mukaan myös työntekijöitä voi haukkua asiakkaille.
      Työntekijöiden suuri vaihtuvuus, ilmeisesti juuri omistajan hankaluuden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe