Toivoisin vastauksia miehiltä.
Miten monta kertaa nainen voi tehdä aloitteen tapaamiselle tai ylipäänsä olla yhteydessä mieheen? Olen jo järkännyt muutamia treffejä ja ollut aina se, joka ottaa yhteyttä mieheen. Ilmeisesti molemmilla on ollut tavatessa mukavaa ja mies on sanonutkin sen. Hän ei vaan ole lainkaan yhteydessä minuun oma-aloitteisesti ikinä.
Toisaalta kun ei ole konkreettista torjuntaakaan tullut, niin en ajatellut luovuttaa vielä. Mietin vain, että missä vaiheessa raja tulee vastaan? Kyseessä on mies, johon olen aivan käsittämättömän rakastunut, joten kaikkeni haluaisin yrittää.
Kommentteja?
Naisen aloitteellisuus
2
362
Vastaukset
Tuohon vois kyl sanoo semmosen et jos mies ei ole ollenkaan oma-aloitteisesti yhteydessä koskaan ikinä missään muotoa niin sitä ei sillon kiinnosta oikein..
Itse kun ainakin olen aloitteellinen myöskin mikäli kiinnostaa, tosin sen ensimmäisen aloitteen nainen voi kyl tehdä. Siitähän sen näkee sit kun tapaa et kiinnostaako, mut yksipuolisesti ei kannata tehdä aloitteita. Mä en ainakaan tekis jos ei mitään vastakaikua saa tai paremminki vastavuoroisuutta.- lifemocker
nojaa, kannattaisi se tehdä selväksi naisenkin puolelta, että oikeasti pidät miehestä ja haluat jotain tämän kanssa... jos ei tämänkään jälkeen toisesta kuulu, niin kai se on vain todettava, ettei tätä kiinnosta tarpeeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n304919- 354584
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva383894Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava5532775Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.192413Kansanedustaja Anna Kontulan historia seksityöläisenä
Siis mitä, mitä, mitä. Jo pitkään vasurissa istunut Anna Kontula on toiminut seksityöläisenä. Kenen äänillä tämä muija o2331947- 1421711
- 381563
Miten Pohjois-Savossa??
Miten Pohjois-Savossa sanotaan minä? Koneman kun arvioi kommentoijia tai haukkuu heitä uudella videollaan niin itsestään461318Rajuja paljastuksia Anna Kotulasta
Hesarissa: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000011410909.html731208