Yritän olla haistelematta liimaa, mutta en pysty. Lupasin sossutädille, että juon vain pakkasnestettä.
Pyydän anteeksi!
3
438
Vastaukset
- työtön
On tuhmaa kirjoitella toisten nimimerkeillä provoja.
Mutta eipä sinulta enempää voisi odottaakaan. - Työtön
Että mun nimimerkillä täällä kirjoitellaan perättömiä.Tuo ei ole se oikea työtön.En mä tollasia kirjottele.
- mata
miksi pyydät anteeksi tällä palstalla jos sulla on ns. riippuvuus liiman haisteluun? sinun täytyy mennä hoitoon ja hakea apua vaikka aa:klinikalta.
toinen vaihtoehto on jatkaa haistelua ja pakkasnesteen juontia sekä tuhota aivot ja elimistö niillä. kuolo koittaa. mutta jos elämä on noin onnetonta eikö se ole silloin samaa vaikka kuolo korjaisikin, vai mitä?
uskon että harva työtön haistelee liimaa tai puhumattakaan pakkasnesteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671