Miten saisin reidet kapeammaksi nopeasti?
Reisien laihduttaminen
8
1018
Vastaukset
- 14+16
laihduttamalla. Ei se koskaan kovin nopeaa ole. Voit ajatella n. 1cm/1-2kg.
- kiloklubilainen
Nopeasti et mitenkään. Painonpudotus kaventaa myös reisiä, mutta valitettavasti rasvaa ei voi polttaa paikallisesti. Useimmilla naisilla rasva lähtee viimeisenä juuri reisistä, eikä siihen auta kalorien vähentäminen minimiin.
Hyvä puoli edellä mainitussa on se, että reisissä oleva rasva ei ole terveydelle haitallista. Vyötärölle kertyvä sen sijaan on. - tärkee pointti
Löysät reidet voivat johtua kahdesta syystä.
1. liikaa rasvaa eli todella paljon liian suuri rasvaprosentti, paino ihanteessa, liian vähän lihasta.
1:n vinkki MUUTA RASVA LIHAKSEKSI, ELI LISÄÄ PAINOA LIHAKSELTA JA POLTA RASVAA
2. liikaa rasvaa, vain hieman liian iso rasvaprosentti, paino hieman liikaa/paljon liikaa/normaalipainon ylärajalla, sopiva määrä lihasta/paljon lihasta.
2:n vinkki LAIHDUTA LIIKA RASVA JA PIDÄ LIHAS SAMASSA - Annelia..
Kuntöpyörällä..
- jgjghj
Kuivakuppaus kiinteyttää ja poistaa selluliittia näkyvistä. Sattuu kuulemma kyllä aivan hemmetisti, mutta reisien ympärysmitta voi pienentyä useammallakin sentillä. :D
- lapset on lapsia
Nopeesti ei tapahtu mitään,eikä yksittäistä ruumiinosaa voi laihduttaa.
- päässä varmaan vikaa
En nyt viitsinyt avata uutta topikkia, ihan vaan mun reisiä varten niin laitan tämän tänne :) Mun reiden ympärys on pasksuimmasta kohtaa (eli ihan tosta pepun alta) 54 cm onko se paljon? Omasta mielestä reidet näyttävän todella pasksuilta, mutta en nyt ole ihan varma onko vika reisissä vai mun pään sisällä... Muuten mitat ovat 164cm 53kg
lantion ympärys: 94cm (kovin suurelta tuo hanurikin mielestäni näyttää)
vyötärö: 68cm
rinnanympärys: 88cm
Eli ei mun mikään norsu pitäis olla, mutta peilistä vaan semonen kattoo vastaan :/ - huligaani
kävelyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757