Hei. Tarvitsisin apua, toivottavasti joku osaa auttaa.
Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset. Halusin hiuksistani entistä vaaleammat ja värjäsin kotona hiukseni Schwarzkopf Blonde värillä ( tässä vielä kuva pakkauksesta http://www.shopping4net.fi/Common/PCCs/Products/Grpx/C4Net/Img-CSCH4-S9-1-XX-XX_1.jpg
värjäsin hiukseni ohjeiden mukaan ja kuinka ollakkaan värin pestyä pois ja hiukseni kuivatettua, hiukseni olivat joistakin kohdin juuri " oikean väriset " mutta osa hiuksistani ovat keltaisia !! Eli hiukseni näyttävät siltä kuin niitä olisin sikin sokin värjätty blondilla ja keltaisella värillä ! Tarkemmin en osaa selittää. Värjäsin hiukseni siis ensimmäistä kertaa. ELI MITEN SAAN KELTAISEN VÄRIN HÄIPYMÄÄN HIUKSISTANI ?! Voisiko joku oikeasti auttaa. En ole mikään ammattilainen hiusten suhteen, joten voisiko olla joku ihan kaytäntöön liittyvä juttu millä hiuksistani keltainen sävy lähtee pois, vai pitäisikö ostaa jotakin ainetta, jolla hiukset saa kokonaan vaaleiksi ja keltaisuus lähtee pois ? Auttakaa tarvitsen oikeasti apua :( ://
Hiusten värjääminen -> hiuksista tuli keltaiset :(
1
375
Vastaukset
- 13 17
Jos kellertävyys ei selvästi ole pituuksissa, ja tyvi "oikean" värinen, vaan kaikenkaikkiaan tukka on kirjava, on ollut kyse massan epätasaisesta levittämisestä. Jos taas selkeästi kellertävyys on vain pituuksissa ja tyvi mitä pitääkin, on kyse liian lyhyestä vaikutusajasta (pituuksissa) Olettaen nyt toki, että sanomasi mukaan hiukset ovat olleen luonnonväriset alunpitäen. Siis hiuksissa ei ole aikaisemmin käytetty mitään värituotteita, ei edes kirkastavia "shampoita" ym.
Keltaisuuden asteesta riippuen, saattaa taittua ihan hopeashampoilla, joiden kanssa tietenkin tullaan siihen, että riittävän vaaleaan mattaisempaan osaan ne tarttuvat myös, ja näistä osista saattaa tulla liian harmaita. Värinpoisto auttaa keltaisimpiin kohtiin, mutta sen kanssa onkin sitten oltava tarkkana, ettei sitä levitetä muualle, kuin niihin kriittisiin kohtiin.
Hankalimpia korjattavia on usein kirjavat lopputulokset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233