Proteiini ja ruoansulatus

pakki jumissa

Olen lisännyt päivittäiseen ravintooni proteiinin määrää ja nyt vatsan toiminta on hidastunut selvästi. Eli käytännössä pakki on jumissa. Tosiaan ainoa muutos ravinnossa on tuo proteiinin lisääminen, joka tarkoittaa yhtä rahkapurkillista per päivä. Onko proteiinilla tosiaan tuollainen vaikutus?

5

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --..pöö

      On sillä. Olen huomannut saman. Etenkin rahka hidastaa mulla aineenvaihduntaa ilmeisesti. Ei sitten vatsavaan tykkää siitä tms.
      Syö vihreätee kapseleita niin rupeaa vatsa toimimaan liukkaammin ,mulla ainakin tepsii ja saa taas käydä pöntöllä joka päivä. Muutoin menee useamman päivän kierrolla.

      • rhbetgfrv

        Vitun ituhippi, puhut paskaa.

        Mihinköhän se sama ruokamäärä sulla oikein muka sitten useaksi päiväksi varastoituu, jos syöt saman verran ilman vihreätee kapseleita? Sama määrä paskaa siitä tulee. Ja elimistö tarvii saman määrän energiaa käyttöönsä. Ja proteiini vielä itse asiassa lisää hieman aineenvaihduntaa, koska se on termogeeninen ravinne. Jos et siis söisi vihreätee kapseleita, niin ennen pitkään sä räjähtäsit paskaasi.

        Vittu, että teille ituhipeille pitäisi potkia maiharilla naaman kautta lisää älyä.


    • ulosteelle

      Tutu juttu itsellänikin, vatsa lakkasi työntämästä p.........kun lisäsin protskua (rahkaa,kananmunaa,heraa)ruokavalioon paljon.

      Lisää sapuskoihis leseitä juo vettä reilusti ja ota illalla 1rkl pellavansiemenöljyä.

      Hölkkää kevyesti välipäivinä.

      Pitäs p......alkaa taas lentää!!

    • Ei ummetukselle

      Rahka erityisesti jumittaa pakkia. Kuitua ja nestettä siis lisää. Juo vettä pari litraa päivän mittaan. Nesteen tarve kasvaa proteiinin määrän mukaan. Valion olo jogurtti voi olla hyvä ensiapu kuidun lisäämiseen mutta tosiaan kasviksia kannattaa syödä runsaammin. Tummaa leipää ja puuron sekaan vehnäleseitä.

      • pakki jumissa

        Kyllä tässä on kuituja vedettykin, tosin vähän hiilareitten pelossa. Kunto-ohjaaja kun käski vähentämään hiilareita. Mutta siis, ruisleipää syön päivittäin, kasviksia leivän päällä ja salaattia, mysliä tai puuroa aamuisin. Mysliin olen ruvennut sekoittamaan raejuustoakin. Hedelelmiä (banaania ja appelsiinia) tulee myös syötyä päivittäin. Veden juontia olen myös lisännyt viime aikoina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe