Hei puhun sujuvasti saksaa ja hieman ymmärrän myös tekniikasta.
Jos tarvitset kielitaitoista tulkkia autonhakumatkalle, niin lähden mukaan edullisesti hoitamaan asiat. Olen asunut Saksassa ja maa on tuttu.
040-3681457 jos en vastaa laita txt niin soittelen
Saksankielistä tulkkausapua edullisesti
3
135
Vastaukset
- että näin....
Sinähän voit sopia Gyntherin kanssa vaikka mitä kieltä ymmärtämättömän ollessa vieressä huuli pyöreänä..älä viitsi tuollaisia esittää! Varokaa tätä heppua! Minäkin olen asunut ja ollut töissä Venäjällä. Igor:in saan kyllä tulkiksi joka löytää autokauppiaat....
- Vai niin.
On sinulla sitten rankat taustat hoitaa bisneksiä. Muista että paikan päällä on kymmeniä jollei satoja suomalaisia joilla on homma paremmin hallussa kuin sinulla. Suomesta käsin olet surkeassa tilanteessa kun et ehdi mihinkään. Parhaat autot hinta/laatusuhteessa yksityisiltä ilmoitetaan paikallislehdissä eivätkä kestä montaa tuntia edes myynnissä kun ovat jo menneet. Nettiin eivät yleensä edes ehdi.
- melkoosta forttuunaa
Ja se lähtökohta, että etsitään se halvin helmi ei toimi vieläkään, varsinkin jos meinaa netistä tai nopeasti häkkipihasta sen löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759