Meikkivoide punaiselle iholle

hihii4

Joo, eli mun ihossa ei oo paljoa näppyjä ym sellaisia, ainoastaan punoitus on vaivana. Mikä meikkivoide on hyvä peittämää punaisuutta? Mun siskolla iho ei punoita yhtään kun hän laittaa meikkivoidettaan, joten mä päätin kokeilla sen omaa. Mulla se ei toiminut, punaisuus paistoi 5min laittamisen jälkeen poskissa. Eli mun mielestä mun ihon punaisuutta on aika vaikee peittää... Olis kiva jos joku auttais!

10

3515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janetteminttu

Totani.... No minulla on ollut pienestä asti punainen jälki minun otsassa. Toden näköisesti se on minun syntymämerkki. Ja aina kun laitan meikki voidetta se peittyy 20-30min. Niin olisi kiva tietää että onko sellaista meikkivoidetta joka peittäisi sen????

• Pesukarhuu

Mulla on sama ongelma, ihoni on luonnostaan semmoinen punaisen sävyinen ja punastun myös todella herkästi. Itse olen käyttänyt Maybelline Dream matte moussea joka on todella peittävä ja helppo levittää. Se kyllä peittää punaisuuden tosi hyvin ainakin minulla. Kaikin puolin hyvä meikkivoide joka toimii kuin unelma, ainoa varjopuoli on siinä käytettävän eläinkokeet.

• steffy1

totta!!^^ osta maybellinen dream matte mousse, tulee hyvää jälkee kokemukset on hyvinn:)

• meikkailijatyttööö

kokeile jotain runsaspigmenttista joka taittaa keltaisee tai sitten peitepuikkoa mutta ei paljon jos ei ole näppyjä ja levitä vaikka sormin

• ei pakkelinaamalle!

Meikkivoiteen tarkoitus ei ole peittää ihon suuria virheitä! Tämä on yleinen harhaluulo jonka takia maailmassa on niin paljon niitä pakkelinaamoja, kun yritetään kerrostaa meikkivoidetta niin paljon että se peittäisi tarpeeksi.

Punaisuuden saa helposti pois peitevoiteilla. Jos et halua satsata, suosittelen Wet n Wildin Cover All-palettia. Jos haluat satsata, osta Joe Blascon peiteväri.

• värikonsu

Punakalle iholle nimenomaan rose meikkivoide. Korostetaan omaa sävyä. Tulee hyvä, takaan sen:)

• 17 19

punapää, couperosaa, vähän pisamia ja "ylivaalea" pohjaväri iholla. Iho on muuten ok, ei siis ylikuiva, ei finninen tai ylirasvainen...liekö sekaiho vai lähellä normaalia? kaikki kosteusvoiteet kuitenkin tuntuu liian rasvaisilta.
      Meikkivoiteena Blascon Natural Beige 1. Nuorempana käytin sen päälle vielä puuteria, nyt menen pelkällä meikkivoiteella. Olen kokeillut myös yllä mainittua Maybellinen dream mattea, joka tuotteena toimi hyvin, mutta koin sen melko "hupenevaksi", eli halvemmaksi tulee käyttää riittoisaa Blascoa (vaikka kertaostos onkin kalliimpi)
      Blascon eduksi laskisin myös sen, että sävyjä on runsaasti, joista varmasti löytyy enemmän tai vähemmän punaisuutta taittavia sävyjä. Toki alkuun voi olla ongelmana löytää se oikea sävy. Oma lempisävyni lopetettiin vuosia sitten, ja sen jälkeen oli todella vaikea löytää isosta valikoimasta uusi tilalle. En suinkaan siis halunnut "harmaata tai vihreää naamaa", sillä tietty lämpö sopiikin itselleni. Edustajat/esittelijät mielellään tarjosivat sävyjä, jotka taittavat liikaa. Lopulta sitten olinkin tiukkana, ja pyysin saada kokeilla (sormella osoittamaani) sävyä. Siinä se oli. Peittää couperosaa ja tasoittaa ihon väriä, muttei ole liian "kylmä".
      Peitevärinä (ongelmakohtiin) sarjalla on myös erikoistuotteita, mutta niitä en ole kaivannut. Perusmeikkivoide riittää tasoittamaan, pysyy hyvin.

• sama vika

Huh, onneksi täältä näyttää löytyvän muitakin sieluntovereita. Ärsyttää ihan sietämättömästi että juuri minun täytyy omata punertava/punoittava iho.
      Sen takia en tykkääkkään käydä ystävien kanssa saunassa tai näin talvisin esimerkiksi kävelemässä, koska kaikilla muilla tuntuu olevan ihan normaalin värinen iho mutta minulla punoittaa niin älyttömästi.
      Mäkin olen koittanut noita dream matte mousse -voiteita nuorempana, mutta nyt olen ottaut järeämmät aseet käyttöön ja käytän tällä hetkellä 2 eri meikkivoidetta.
      Toinen on keltainen (Lorealin golden vanilla) ja toista (Maybellinen Dream satin liquid, light beige) sekoitan mukaan, koska se tasapainottaa sitten sitä keltasuutta ja on mun mielestä peittävämpää kuin tuo Lorealin.
      Eli nämä toimii mulla :-) laittaminen tosin on hurjan näköstä jos naamani on punainen (esim saunan tai suihkun jäljiltä) ja sitten alat levittämään sitä kellertävää soosia :D äitinikin kommentoi kun kerran näki minun meikkaavan saunan jälkeen että eikö toi voide nyt oo liian erivärinen/kellertävä sulle mutta lopputuloksesta ei ikinä huomaa että ei sopisi :) Yleensä laitan 2/3 lorealia ja 1/3 maybellinea mutta sitä voi itse sitten säädellä.

Mä oon ollu tyytyväinen ja suosittelen tätä oman kokemukseni pohjalta :)

• meetu8787

Minullakin on kohdittain punakka iho, mutta se ongelma on ratkennut neutralisoijalla. Ainakin Goshilla ja Smashboxilla on siis sellaiset vihreät primervoiteet. Levitän voidetta ensin punoittaville alueille ja siihen päälle vasta meikkivoiteen, lopputuloksena tasaisensävyinen iho :)

• My MAtch

Mullaki on punertava iho, ja kesti kauan ennen ku löysin sellasen joka toimii tosi hyvin. Loreal Parisin true match on ihan huippu tuote:) ja kestää koko päivän tosi hyvänä ja tasaisena naamalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe