muistatteko tuota 2000-luvun alun muotivillitystä? Pitkä farkkuhame yhdistettynä paksuihin skeittikenkiin. Pitäisikö tuo muoti-ihanuus kaivaa taas esille? Näyttäis muuten aika rennolta, ja eikö nuo muodit kulje yleensä 10v sykleissä?
Vastaukset 4
- 9+10
Tai sitten siisti minihame isot skeittikengät! Tai trikoiset hamehousut! hahahhaaa hyi :D
Tosin, olen miettinyt että muutaman vuosikymmenen päästä kukaan ei enää kehtää myöntää, että on käyttänyt esim farkkulegginssejä. - mamamam
no hyi, ei mitään lenkkareita....
- Hyi lenkkarit :p
En yhdy....
- offtopiccaaja
Hyi lenkkarit :p kirjoitti:
En yhdy....
Farkkuminihame jotku siistit vaikka Niken sneakerit voi näyttää vielä hyvällekkin. Tulee vaan mieleen joku musta jenkki ghettotyttö :D Ne näyttää hyvältä just jossain vähän sen tapasessa hiukan poikamaisessa/hiphop tyylisessä tyylissä, mutta ei sovi yleisesti ottanen katukuvaan milestäni.
Mutta ne mohlot sämpylälenkkarit mummomainen pitkä hame on kyllä jäätävä yhdistelmä. Ei takaisin muotiin kiitos. 2000-luvun alun muoti oli muutenkin suht naurettavaa. 90-luvun alun - lopun muodista tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561087- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459