Fineli.fi Broileri, rintafilee, nahaton http://www.fineli.fi/food.php?foodid=11565&lang=fi
Tarkoittaako tämä että broilerin rintafilee valmistetaan ilman nahkaa, vai että nahka poistetaan valmiista broilerista esim. uunihaudutuksen jälkeen?
Imeytyykö nahasta paistamisen aikaan paljon kaloreita broilerin rintalihaan, eli kannattaako nahka poista ajo ennen valmistamista? Maku ainakin kärsii nahan poistosta ennen uunia.
Broilerin rintafilee, nahaton
7
454
Vastaukset
- Mauno-Kyllikki
Menee hifistelyksi nyt, hellitä hetkeksi toope.
Tuolla tavoin murehtimalla ei saa kuin vatsahaavan. - KuikeloKoponen
No ethän sä nyt vittu osta kokonaista broileria sen takia, että syöt leikkaat siitä rintalihat erilleen. Jotain järkee nyt taas vittu hommiin!
Tässä on sulle broilerin rintafile, nahaton. Löytyy jokaisen kyläkaupankin lihalaarista:
http://www.kespro.com/Image/products//2377288600009.jpg- occola
Mutta esim. broilerin rintaleikkeessä on luu ja nahka päällä. Imeytyykö siitä nahasta paljon rasvaa itse lihaan, kun sen valmistaa uunissa tai höyryttämällä nahkoineen ja poistaa sen nahan vasta valmiista broilerista. Makua se saa ainakin siitä nahasta, eikä kuivu niin paljon.
- KuikeloKoponen
occola kirjoitti:
Mutta esim. broilerin rintaleikkeessä on luu ja nahka päällä. Imeytyykö siitä nahasta paljon rasvaa itse lihaan, kun sen valmistaa uunissa tai höyryttämällä nahkoineen ja poistaa sen nahan vasta valmiista broilerista. Makua se saa ainakin siitä nahasta, eikä kuivu niin paljon.
Ei siirry.
- IsoTiukkaBody
Kannattaa valmistaa broilerin rintaleike ilman sitä nahkaa, nahasta imeytyy rasvaa vaikka kuinka paljon ja rasvapitoisuus nousee ainakin 5% siitä mikä se olisi ilman nahkaa valmistettuna.
Broilerille kannattaa tehdä oma marinadi, eli ostat naturel-rintapaloja ja teet marinadin murskatusta sipulista, valkosipulista, 1 tl rouhittua mustapippuria, 1 tl merisuolaa ja 1 tl hunajaa. Tästä tulee todella vähän lisäkaoreita ym. paskaa mutta makua kivasti. Pidät rintapaloja marinadissa puolesta päivästä päivään jääkaapissa niin makua tarttuu kivasti. Muista poistaa rintapaloista nahka ennen marinointia jos nahka niissä on ostettaessa.- bhthju
Paras ja terveellisin tapa valmistaa rintapalat on höyrytys. Marinoit rintapalat itse tehdyssä terveysmarinadissa ja laitat höyrykattilaan valmistumaan. Ei pala, eikä kuivu. Liha on maukkaampaa ja mureaa aina.
- Kugelschreiber
Nahka on brotskussa kaikkein herkullisin osa -siksi niitä tuli kauppojen kaapeista aina ostettua..kuin toffeeta.
Kyllä tuo rasvapelko on naurettavaa. Lihaksia pitäisi saada ja pelätään kaloreita BUAHHOO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158