"Helsingistä ei ole helppo saada" artikkeli MeNaiset.fi:ssä

----

http://www.menaiset.fi/artikkeli/blogit/vallilan_irma/villista_sinkkuseksista
Tällainen artikkeli löytyi MeNaiset.fi:ssä.
Oman kokemukseni perusteella tuntuu kyllä jo valmiiksi aika uskomattomalta, että joku nainen baarissa ylipäätään edes huomioisi jonkun miehen jota ei jo ennestään tunne, saati sitten kiinnostuisi hänestä ja menisi juttelemaan, kenties jopa haluaisi seksiä.
Minun käsitykseni mukaan naisethan vain inhoavat sitä että joku tuntematon mies yrittää lähestyä heitä.
Minä kyllä en kieltäytyisi seksistä jos joku suurin piirtein ikäiseni ja vähänkään hyvännäköinen (mihin siis sisältyy noin 90% ikäisistäni naisista) sitä baarissa minulta haluaisi. No saattaisin kieltäytyä jos nainen haluaisi viedä minut suoraan baarista sänkyyn ja unohtaa heti sen jälkeen, mutta esimerkiksi treffit myöhemmin selvin päin ja seksi sen jälkeen sopisi ihan hyvin.
Mutta tietysti jo pelkästään tämä että haluaisin löytää naisen ja saada häneltä seksiä tekee minusta naisille täysin vastenmielisen.

23

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trere1

      Taisi olla jotain rumia naisia, jotka kuitenkin kehuvat ulkonäköään, nykyään ainakaan itsekritiikki ei ole ihmisten vahvin puoli. Tuskin nyt kukaan mies kieltäytyisi kauniista naisesta.

      • juupas taas

        Niinpä, mutta sama pätee kaiketi seksiin ätmien kanssa, kaikki eivät halua kaikkia. Edes miehet eivät halua ellei nainen ole kaunis. Vaikka itse olisikin ällöpylly resupekka.


      • neitonen fvfb

        Tunnen montakin komeaa ja mnestynyttä sinkkumiestä, jotka jatkuvasti kieltäytyvät kauniista naisista, jotka heille ehdottelevat.


    • HEhehe eheheh

      Hyvin kirjoitettu, nauratti.
      "Ehdottelen innoissani leikkituokiota jo heti seuraavalle viikolle ja hekumoin ajatuksella härskistä seksistä – päivä päivältä tulen levottomammaksi kun mies heruttaa tapaamista myöhemmäksi – antaa todellakin ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Kahden viikon jälkeen kokeilen kepillä jäätä ja ehdotan ystävällismielistä iltapäiväpanoa, mikä herättääkin loputtoman viestiketjun, mutta tulos on ankea. Mihin on maailma mennyt, kun raksamiehet pihtaa!!??, kiroilen ja sukellan Kuudenteen Aistiin täysin luovuttaneena."

      Onhan noita ongelmia naisillakin, miehet eivät vaan usko, kun ne omat ongelmat on aina tärkeitä ja muiden turhaa marinaa.

    • kenen totuus

      Nythän me tiedämme vain artikkelin kirjoittajan version tapahtumista. Jos mukana olisi ollut mies, niin hän olisi varmaan osannut kertoa miltä tapahtumat näyttivät miesnäkökulmasta.

    • gergerg

      gergerge

    • vanhakansa

      Itku pitkästä ilosta.

    • totuus.

      Kyllä ähkivä ytm saa Helsingissäkin aina !

    • Ämmä puhuu

      "pelästyneen näköisestä pygmistä" v****u mikä lehmä!

      • asdasdg

        Joo, sisäisesti ruma ihminen ja valittaa ettei saa, mistähän johtuu?


    • En usko sanaakaan

      Piti kommentoida tuota juttua tuonne alkuperäislähteeseenkin. En usko kyllä sanaakaan tuosta. Veikkaan, että kyseessä on ollut joukko päin helvettiä meikattuja siiderivalaita, joihin ei tee mieli kenenkään koskea ellei ole vahvasti humalassa.

    • Vallilan Irma
      • ätminkäinen

        Annakkonää Irma mulle pildeä?


    • .............

      Taitaa olla jonkun toimittajan fiktiota, jossa jutun älyttömyydellä kalastellaan lukijamääriä suureksi.

      • ----

        Siis fiktiotahan ei ole ainoastaan se, että nainen lähestyisi miestä ja mies torjuisi hänet, vaan ylipäätäänkin se että nainen lähestyisi miestä.
        Naiset eivät koskaan halua olla missään tekemisissä miesten kanssa joita eivät jo etukäteen tunne. Siksi miestenkin kannattaa unohtaa yritykset lähestyä naisia baareissa, tai missään muuallakaan.


    • AkateeminenMies

      Minua ainakaan kiinnosta minkään tuntemattoman naisen pissavehkeet. En ole mikään dildo. Hyi hitto.

    • ahmedjamal

      tekstin perusteella mieleeni tulee sellainen perus jakorasia pissis jolta haarat aukeaa alta viiden sekunnin turkkilaisen olemuksen omaavan liimatukka gigolon läsnäolosta ja sellaisia miehiähän helsingissä riittää joten en ymmärrä mikä ajaa tuon artikkelin kirjoittajan pilkkaamaan suomalaisia miehiä

    • Vallilan Irma

      Nythän on niin, että minun ei todellakaan pitäisi käydä tässä keskustelussa. Mutta. Olkaa hyvät ja käykää lukemassa viimeisin postaus, jonka olen linkittänyt aikaisemmin. Me olemme kaikki ihmisiä; kunnioituksen ja kosketuksen arvoisia. Minun mauton haukkumiseni kenties helpottaa hetken sitä varmasti kauhistuttavaa yksinäisyyttä minkä kanssa jotkut tässä viestiketjussa kommentoineet varmasti kamppailevat. Mutta se ei sitä paranna, uskokaa pois. Sitä ei paranna mikään muu kuin se, että uskallatte olla olematta vihaisia ja kohtaatte myös naisen ihmisenä, vertaisenanne. Miesluokkia ei ole, jokaisella miehellä on mahdollisuus onneen - se ihan oikeasti riippuu teistä itsestänne. Uskotte sen sitten tai ette. Piste ja onnea kaikille elämään, Irma poistuu tältä foorumilta NYT.

      Rakkaudella, Irma

      • helsingistä100

        Nyt pitäisi Irman kyllä hävetä! Puhut kauniisti tässä ihmisten kunnioittamisesta ja siitä, että SINUA haukutaan, kun koko artikkeli "Villistä sinkkuseksistä" on täynnä miesten solvaamista. Huh! Joku tuolla puhuikin jo kaksinaismoralismista.

        Myös tämä toteamuksesi artikkelissasi jäi täysin käsittämättömäksi asia yhteys huomioon ottaen:
        "En jaksa hivellä miehen itsetuntoa, enkä teeskennellä haltioitunutta, koko konsepti miehen kosiskelusta on minulle vieras ja hieman vastenmielinen"

        Etsit miestä Helsingin yöstä ja asenteesi on se, että koko homma on vastenmielistä. Mitä helvettiä!! Tämän täytyy sisältää jotakin naisen logiikkaa, kun se ei minulle auennut. Tai sikäli sen ymmärrän, että aloitteen pitää siis perinteisen sukupuoliroolin mukaisesti tehdä AINA mies.

        Fakta kuitenkin on, että vuorovaikutuksessa sukupuolten välillä kummankin aloitteellisuus nostaisi onnistumistodennäköisyyttä kaksinkertaiseksi.

        Oletuksesi tuntuu olevan, että miehet ovat vain naisten leikkikaluja, joiden pitää itse ymmärtää antaa naiselle seksiä, vaikka nainen ei itse mitenkään edesauttaisi tätä prosessia. Ja sitten puhut ihmisarvosta???


    • hieman vanhempi m

      Älä masennu! Jonkin aikaa tätä palstaa seuranneena voin kertoa suuren salaisuuden: (kuiskaten) ihan sama mistä aiheesta tänne kirjoittaa ja millä tyylillä, osa porukasta kääntää sen henkilökohtaisuuksiin vaikka ei ole hajuakaan kirjoittajan identiteetistä. Sinä olet kirjoittanut hauskasti ja kasvojen kera, mikäpä olisi sen maukkaampi saalis näille susille.

      Minusta sinä olet kaunis nainen ihan ilman meikkiäkin - jos olisin sattunut hollillesi ravintolassa niin todennäköisesti olisin antanut sinulle =D

    • ÄTÄMI!!!

      "Karmaisevampia totuuksia lienee minulle aikaisemmin tuntemattomat termit: ÄTMI Ja YTM."

      Voi lolloti loo...

    • ----

      Henry Laasanen kirjoitti vastineartikkelin: http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/onko-miehista-tullut-pihtaajia
      Tiedän että Internetissä pitäisi yleensä kyllä vihata Henry Laasasta, mutta kun luin tuon vastineen niin kyllä siinä joitain todella osuvia kohtia oli.
      Ensinnäkin kuten monesti on jo sanottu, Irman pahin virhe oli lähteä liikkeelle niin isossa porukassa. Sellainen pelottaa kaikki miehet kauas pois. Jos nimen omaan haluaa etsiä miestä seksiä varten, kannattaa olla liikkeellä yksin tai korkeintaan yhden tai kahden kaverin kanssa.
      Toiseksikin sekin tuntuu olevan totta että mies joutuu yleensä lähestymään aika useaa naista baarissa löytääksen jonkun joka suostuu edes juttelemaan hänelle. Naiselleko sitten riittää lähestyä paikan komeinta ja suosituinta miestä, ja jos ei hänelle kelpaa, lähteä loukkaantuneena kotiin?
      Saman kirjoittajan toinen artikkeli: http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/miksi-naiset-eivat-myonna-etuoikeuttaan-pariutumisessa
      Tuossakin olen samaa mieltä ainakin sen kanssa, että siinä missä naisia ärsyttää tulla halutuksi vain ulkonäkönsä vuoksi, moni mies olisi valmis antamaan mitä tahansa tullakseen halutuksi ulkonäkönsä takia. Minua ainakin imartelisi se että ylipäätään kukaan vähänkään omani ikäinen nainen kiinnostuisi minusta, vaikka se ei välttämättä johtaisikaan mihinkään.
      Toinen hyvä kohta on se, missä verrataan naisten näkemystä että ei se kumppanin löytäminen ole helppoa naisillekaan, siihen että jonkin Ugandan nälkää näkeville lapsille sanottaisiin: "Mitä te siinä valitatte, ei se ole minullekaan aina helppoa saada Michelin-tähtisen ravintolan hienoa ja kallista trendikasvisruokaa."
      Mutta sitten en jaa käytännössä lainkaan Laasasen ajatusmaailmaa "markkina-arvosta" enkä etenkään "tasoista", jotka hän on mennyt raadollistamaan jopa antamalla niille numerot. Ei ihmisiä voi tuolla tavalla objektiivisesti lokeroida vaan jokainen ihminen on yksilö ja hänen onnistumisensa on kiinni vain hänen ja potentiaalisen kumppaniehdokkaan keskeisestä toiminnasta, ei mistään ennaltasäädetyistä laeista.
      Lisäksi Laasanen näyttää väittävän avoimesti että miehiä kiinnostaa vain seksi ja että parisuhdekin on miehelle vain keino saada seksiä. Kyllä minuakin se seksi kiinnostaa, mutta ei se ole kaikki kaikessa. Ainakin ensisijaisesti haluan naisilta hyväksyntää. Haluan että naiset huomioivat minut ja kiinnostuvat minusta, ja että pystyn itse lähestymään heitä ilman että minut tuomitaan seksuaaliseksi ahdistelijaksi heti kun saan tervehdittyä heitä. Haluan että nainen haluaa minua minun itseni takia, johtui se sitten luonteestani tai ulkonäöstäni tai mistä tahansa, en että nainen oikeasti haluaisi vain rahojani tai muuta sellaista. Ja sitäpaitsi vaikka joku nainen haluaisikin seksiä kanssani, haluaisin kyllä ensin tavata hänet jossain ihan tavallisesti ensin enkä mennä suoraan mihinkään yhden yön seksisuoritussuhteeseen.

    • Voi voi voi

      Vähänpä täällä riittää ätmeillä ymmärrystä naiselle, jolla on täsmälleen sama ongelma kuin heillä.

      Noinhan se menee, omat ongelmat on aina eri kuin muiden, vaikka sitten olisikin ihan samat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      682
      5087
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3287
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2543
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2369
    6. 261
      1960
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1389
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe