OnePiece+muut potkupuvut!

Norjankeksinnöt

Niin siis vaan rakastan näitä ihania kollage haalareita! Mitä mieltä ootte niistä?? Mun mielestä niitä olis kivempi nähdä enemmän katukuvassa ja muutenkin. Omasta mielestä söpöjä ja kaytännöllisiä, lämpimiäkin ja kotivaatteina ainakin aivan ehdottomia. Mutta entäs kaupungilla?? Mielipiteitä??:)

62

2375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xoxo1

      oma mielipide: sama kun lähtis pyjamassa ihmisten ilmoille. ja ne maksaakin ihan simona, en ymmärrä miksi kun ovat rumia kun mitkä. potkupuvut on vauvoille.

      • 44555666666666666666

        Myös poliisit partioivat nykyään kurahaalareissa.


      • YoungMoney

        Pädette tääl vaa ku itellänne ei oo niihi vaa varaa;)
        Ite tykkään pitää kotona,mut ei ny ehk kaupungille lähtis jos ei oo joku tapahtuma yms.


    • no itse en haalaria päälleni pukisi,
      enkä näkis niitä kovin käytännöllisinä ainakaan kaupungilla ollessa jos pitäis käydä vessassa, sais vaan varoa ettei se yläosa loju pitkin likaista vessan lattiaa,

      • 77889999999999999999

        Paskalla käydessä jos huomaamatta putoaisi yläosa pönttöön, niin siinä olisikin aikmoinen rähjä


      • heehee

        miehille se on suunniteltu siinähän on vetska siinä kohdalla. mutta kakkoselle ei sen puvun kanssa mennä.


    • jeij

      itelläni on jumpin, jota käytän kyllä vaan kotona:)

      • mukava olo

        Ihana asu kotona ja hauska jos ei ulos mene kuin omalle pihamaalle. Siitä vaan.


    • jennie

      Potkupuvut kuuluu vauvolle ja mielestäni on naurettavaa, että aikuiset ihmiset haluaa niitä käyttää. En pukisi sellaiste edes kotona päälleni.

    • helkky-1

      Onhan nuo aika hauskoja. Tyttärelle (8v) sopii hyvin. Itse en ehkä kaupungille lähtisi, mutta kotosalla voisi olla kiva. Hinta on vaan ihan älytyön, kotiasusta :)

      • .....

        Onko sulla 8-vuotias vauva? Kai juotat sitä tuttipullosta?


    • Ja yleensä näkee todella lihavien ihmisten päällä...Vieläpä vaaleanpunaisena tai pinkkinä.Ei varmasti purista,eikä kiinnaa,mutta ihan hirveen näköisiä ne ovat.Pliis aikuiset käyttäkää vain kotiasuna.

    • Siis aivan järkyttävää. Kun ekan kerran näin, niin luulin, että joku on lähtenyt yöpuvussa liikenteeseen=O

      • jennie

        Itse kans olin todella hämmästynyt, kun näin jonkun kaupungilla potkupuvussa. Näytti ihan kuin olis lähtenyt yöpuvussa liikkeelle ja eikä kaikki inkkarit olis kanootissa.


      • herraasiallinen

        Ei helvetti. Oikeastikko jotku noilla käy ihmisten ilmoilla :D

        Omistan mutta vain sen takia että saa pitää kelkkaillessa ym alla ja kotona lösöasuna. Jos jonku näen tuollaisen kanssa kadulla niin vaikka ujo kaveri olenkin käyn nauramassa päin naamaa! Collegehousut ja leggingsit vielä menee sillä rajalla että pitäisi käydä repimässä pois ihmisten päältä, mutta hirvityksiä nekin.


    • Young Lady

      Ensinnäkin, miten ne ovat käytännölliset? En ole sitä vielä keksinyt.
      Jos sellaisen hankkisin, niin ainoan käytännöllisyyden niille löydän kun rankan päivän jälkeen haluan "kaiken kiristävän" heittää mäkeen ja saada jotain helppoa päällepantavaa KOTIOLOISSA. (Sama pätee sairasteluihin.)

      Olen muutaman esiteinin päällä sellaisen nähnyt kadulla, katsoin pitkään perään että eivät ole tosissaan, rumissa pussimaisissa oloasuissa lähteneet, muuten kuitenkin täydessä tällingissä, kaupungille kuluttamaan iskän rahoja. Kyllä ne haalarit kotiin kuuluu, tai maksimissaan kaverin luo jos viikonloppua lähtee viettää, mutta ei ne mielestäni katukuvassa hyvältä näytä! :D

    • RUMApuku

      opiskelijahaalari hupulla paitti en kyllä menisi vappunakaan se päällä ulos.

    • Kuin sadusta

      Tulee mieleen Keisarin uudet vaatteet -satu. Miksi kukaan ei kerro käyttäjille kuinka hölmöiltä he näyttävät?

      • ....

        Toi on hyvä kysymys?

        Ja eikö niiden käyttäjillä ole peiliä, mistä olisi itse voineet vaatteen hölmöyden nähdä? Mutta ilmeisesti kaikki ei omista peiliä tai ainakaan ei sitä käytä.


    • King Corvax

      Nämä harmaat kaavut ovat todellinen feministisen yhteiskuntamme symboli ja huipentuma! Todellinen miesten kasvoille virtsaaminen .. ja mutkan kautta myös naisten itsensä kintuille, koska kyllähän tuollainen epäseksikkyys kostautuu.

      Kaverin muija tuollaisen jo ehti ostaa ja kun kälppi se päällä huoneeseen niin sanoin kyllä ihan suoraan, mitä mieltä olen kyseisestä vaatekappaleesta. Mutta tietenkään sillä ei ollut merkitystä kuten ei yleensäkään naisille ole Suomessa väliä miesten mielipiteillä.

    • No mikä jottei

      Itselläni on OnePiecen -haalari harmaana sinisine hihoineen. Tykkään sen neutraalista värityksestä. Joskus olen sunnuntaisin uskaltautunut menemään se päällä kauppaan ja kerran menin kouluunkin se päällä. Opiskelijabileiden jälkeisenä päivänä, jolloin halusin ottaa mahdollisimman rennosti.

      Kotona siihen on minusta aivan ihana pukeutua! Aivan loistava keksintö. Lämmin ja mukava. :) Paras köllötteluasu.

    • ei muodikas, mutta..

      Kyllä on tyhmin keksintö sitten legginsien, Jumbossa näin yhdellä tytöllä sellasen; en voinut kuin nauraa!!! Onko vähän vammasen näköset! Ja joku viittii maksaa niistä! Omapahan on asianne miten dorkalta näytätte :D

    • neiti 30

      itse ostin pinkin potkupuvun turkista 20eurolla.. paksu ja lämmin.. feikki.. kestää sen minkä kestää.. loistoasu kotona ja kun käy heittää roskat =) kauppaan en sillä silti lähtisi=) naapurin tytöllä on kanssa samanlainen.. minua reilu10v nuorempi-- itse olen päälle 30v.. eikä hävetä... tapailin kerran yhtä miestä joka huomautti puvusta.. sanoi sen olevan totaalinen ignore... no ei se mitään.. näytin miehelle ovea ;DD

      • hoitsu2

        Vanhainkodeissa käytetään dementiaa sairastavilla tällaisia "potkupukuja", jotta eivät yöaikaan revi itseltään vaippoja ym.ta. Näissä malleissa on vetoketju takana. Siihen tarkoitukseen ovat hyvät, vaikkakin vaikeat pukea. Ei itselle tulisi mieleen käyttää samanlaisia...


      • Hellähoitsu
        hoitsu2 kirjoitti:

        Vanhainkodeissa käytetään dementiaa sairastavilla tällaisia "potkupukuja", jotta eivät yöaikaan revi itseltään vaippoja ym.ta. Näissä malleissa on vetoketju takana. Siihen tarkoitukseen ovat hyvät, vaikkakin vaikeat pukea. Ei itselle tulisi mieleen käyttää samanlaisia...

        Haluaisitko nähdä äitisi tai isäsi vanhainkodissa noissa "potkupuvuisssa". Minusta ovat törkeitä ja vievät ihmisarvon iäkkäältä. Mietipä raavas sodan käynyt veteraanimies, joka on tottunut aikoinaan pukeutumaan suoriin housuihin ja kauluspaitaan...Sitten vetäistään päälle idiootin näköinen "hygieniahaalari". Se tekee hoitajien avusta riippuvaisen, et voi edes vahingossa onnistua käymään wc:ssä ilman apua. Ymmärrän jotenkuten käytännöllisen puolen vaippojen repimisestä, mutta ovat potilaan rajoittamista ja niitä myöskin liian herkästi niitä iäkkäälle puetaan. Olisi myös pieni ompelutekninen asia saada ne näyttämään ihmisarvoisille esimerkiksi puserolle ja housuille, mutta nämä ikäihmisten potkuhousut ovat yleensä vielä järkyttävän rumista laitoskuoseista tehty. Inhoan noita iäkkäiden potkupukuja ja tämä muotioikku tuo valitettavasti mieleen nuo laitosmallit, joten enpä päälleni pukisi, edes kotona. Wc:ssä käynti ei onnistu ilman yläosattomuutta, kätevyyttä en siis ymmärrä.
        Minun puolestani muut saavat pukea päälleen mitä haluavat, vaikka huvittavilta näyttävätkin...


      • Hellähoitsu
        Hellähoitsu kirjoitti:

        Haluaisitko nähdä äitisi tai isäsi vanhainkodissa noissa "potkupuvuisssa". Minusta ovat törkeitä ja vievät ihmisarvon iäkkäältä. Mietipä raavas sodan käynyt veteraanimies, joka on tottunut aikoinaan pukeutumaan suoriin housuihin ja kauluspaitaan...Sitten vetäistään päälle idiootin näköinen "hygieniahaalari". Se tekee hoitajien avusta riippuvaisen, et voi edes vahingossa onnistua käymään wc:ssä ilman apua. Ymmärrän jotenkuten käytännöllisen puolen vaippojen repimisestä, mutta ovat potilaan rajoittamista ja niitä myöskin liian herkästi niitä iäkkäälle puetaan. Olisi myös pieni ompelutekninen asia saada ne näyttämään ihmisarvoisille esimerkiksi puserolle ja housuille, mutta nämä ikäihmisten potkuhousut ovat yleensä vielä järkyttävän rumista laitoskuoseista tehty. Inhoan noita iäkkäiden potkupukuja ja tämä muotioikku tuo valitettavasti mieleen nuo laitosmallit, joten enpä päälleni pukisi, edes kotona. Wc:ssä käynti ei onnistu ilman yläosattomuutta, kätevyyttä en siis ymmärrä.
        Minun puolestani muut saavat pukea päälleen mitä haluavat, vaikka huvittavilta näyttävätkin...

        Kannattaa yleissivistyksen lisäämiseksi googlata "hygieniahaalari" kuvahaku ja miettiä miten kivalta mummi tai pappa niissä näyttäisi. "Ihania" malleja ja kuoseja riittämiin... Ja oiva erilainen joululahjavinkki onepiece haalaria toivovalle :D


    • Ainoa.

      Paikka minne potkupuvun,villaisen voi laittaa on sukelluspuvun alle. Mutta jos potkupuvussa jonkun pitää ulkona liikkua, silloin on nuoruuden tavoittelussa menty jo liian pitkälle, vaikuttaa jo mielenterveydelliseltä sairaudelta.

    • naisellinen6

      Kerrassaan kamalia, ei ymmärrä kuka kehtaa julkisesti näyttäytyä ihmisten ilmoilla! saati kotona, oikeat seksintappajat ja pervo-asuste!

    • Äippis*

      Mun mielestä "potkupuku" on ihan väärä nimike niille aikuisten/nuorten gollege haalareille. Ne on varmasti tosi mukava kotiasu, mutta en nyt ehkä ihan kaupungille tai kauppaan sellasella menis :) Lapsille varmaan ihan ok myös talvi puvun alle.

    • Jos aikuinen ihminen välttämättä haluaa näyttää teletapilta, niin se hänelle suotakoon. Homouskaan ei enää ole rikos ja uskonnonvapauskin kuuluu länsimaiseen kulttuuriin.
      Sitten kun niihin lisätään vielä se tarpeellinen luukku takapuoleen, niin saa jokainen vapauttaa pienen sisäisen superhessunsa........

    • Miffys

      Aivan järkkyjä!!!

      Täytyy olla todella hoikka ja nuori, jota potkupuku "pukee".

      Katselin, kun eilen joku ulkoilutti koiraa harmaassa potkupuvussa. Naurettava näky, kun hieman tukevahko henkilö potupuvussa lyllertää koiran kanssa. Hah, hah, sain kyllä makeat naurut. Että siltä kannalta kyllä hyvä juttu!

    • Ostin koti/yöasuksi tällaisen hupullisen college-haalarin. Todella miellyttävä päällä ja pitää lämpimänä oikein hyvin, olen vilukissa. Kaupungille en lähtisi siinä (tai riippuu ihan jos löytäis erilaisesta materiaalista vastaavan).

      Ja voi kauheeta jos jotain kauhistuttaa tai ärsyttää, omapahan on asiani.

    • anomuumi69

      Vähän tiukkapipoisen oloisia vastauksia täällä suurin osa. Mä en valitettavasti ole noita livenä juurikaan nähnyt, mutta kaikki valtavirrasta poikkeava pukeutuminen on mielestäni kivaa kateltavaa. Ne on kuitenkin vain vaatteet eikä sillä periaatteessa pitäisi olla niin väliä mitä toinen pukee päällee. Eihän noi OnePiecet ole edes mitenkään paljastavia!

      Enemmän tykkäisin nähdä, että ihmiset uskaltaisivat käyttää värikkäämpiä ja muutenkin rohkeampia vaatteita. Itelleni pitäisi kans uusia vaatteita ostella, mutta jonkun verran kierreltyäni näyttäisi suurin osa vaatekauppojen kledjuista olevan aika tylsiä.

    • 580

      vessassa on hankalaa joutuu riisuun alastiasti,muuten ok

    • Savon ukko

      Oon 25-v naimisissa oleva normivartaloinen mies, käytän smurffin-sinistä one-pieceä kotona oloasuna ja koiraa ulkoiluttaessa myös kaupungin keskustassa (jossa asun). Syy: puku on lämmin, kevyt, helppo pukea ja mukava pitää, eikä minua kiinnosta pskan vertaa ohikulkijoiden mielipiteet!

      • rtyhtrfhtr

        No, nehän on melkein ku pilkkihaalarit näin talvella...


      • 230

        taijat olla ransu-vaimikäliet,homppeli


      • regrt4364
        230 kirjoitti:

        taijat olla ransu-vaimikäliet,homppeli

        Voiko joku oikeasti olla noin kapeakatseinen??!


      • 230
        regrt4364 kirjoitti:

        Voiko joku oikeasti olla noin kapeakatseinen??!

        MINÄ OSAAN KATSOA LAAJEMMASTI ,näitä pukeutumisia,en halua leimaitua homppeliksi-ransuksi,terv,elämä,heterona


    • pölöt

      Nuoriso luulee lisäksi että se on keksinyt jonkun ihmeellisen uuden "vanpiissin".

      Potkupuku tarkoittaa vauvojen pukua missä on sukkaosatkin yhdistettynä.Suomeksi kyseessä on HAALARI, ei potkupuku.

    • tutteliputteli

      Aivan tosi ihania minusta. Yhdistäisin tällaiseen aivan ihanaan ja aivan tosi hyvin aikuisille sopivaan potkupukuun myös matalat Uggit tai jotkut muut ihanat lämpimän pörröiset söpösaappaat. Ja sitten vielä jonkun toosi ihanan pörröpipon, jossa olisi tosi tosi iso tupsuhupsu. Jokin ihana pussukkamussukka vielä mukaan ja siihen sidotaan vaikka jotain ihania söpöjä pehmoeläimiä roikkumaan. Haluaisin myös sekä miesten että naisten pukeutuvan näin, kun se on minusta niin ihanaa ja söpöä. Eikö olisi ihanaa kun voisi kulkea ihan samantyyppisissä vaatteissa oman kultsipuppelin kanssa?

    • just just

      Kotona voi pitää vain, minulla on 20-vuotta vanhat verkkarit kotivaatteina, mutta en niitä ulos edes lähikauppaan pistäis. Samaa mieltä olen gollegehaalareista.

    • paijaaja29

      OnePieceen pukeutuneet nuoret naiset näyttävät kyllä todella söpöiltä niissä. Tekisi mieli mennä ihan paijaamaan kun sellaisen näkee tuolla kaupungilla. Osa noitten viehätystä on se, että voi käyttää omaa mielikuvitustaan kuvitellessaan tytön vartalon muotoja. Noi kun eivät mitään vartaloanuolevia vaatekappaleita ole. Lisäksi voi kuvitella minkälaiset alusvaatteet noiden haalareiden alla olis, mmmm ;)

    • 16vee

      Itselläni on Tarjoustalosta ostettu halppisversio, maksoi vissiin jonku 30€ Käytän sitä yöpukuna, ainoa vaate jossa ei ole kylmä :D Ihmisten ilmoille en siinä kyllä lähtisi.

    • Ei tuollaisia

      Ei ole mun juttu.
      Mutta yhdellä hoikalla naisella näin sellaisen tumman lilan puvun joka ei ollut mitenkään liian iso siis aika myötäilevä ja sen kanssa vaalea nahkatakki ja tais olla joku vyökin. Kaupungilla oli ja niin ihan ok näköinen. Muuten ei mielestäni sovi kodin ulkopuolelle.

    • En pukisi päälleni vaikka joku maksaisi siitä.

    • ihmettelen vaan

      Mikä joitain aikuisia ja teinejä vaivaa, kun he haluavat pukeutua kuin vauvat?

    • ööäjoo

      ruma ja typerä ohimenevä "muoti"oikku. Niinku nappiverkkarit. Mut pahempi.

    • Minusta ne ovat ihan mielettömän seksikkään näköiset. Muutenkin tykkään jos nainen on löysissä rennoissa vaatteissa esim. verkkarit, tuulipuku, colleget, toppavaatteet, lasketteluvaatteet jne. Jos minulla olisi nainen niin ostaisin hänelle monet "aikuisten potkupuvut" ;-)

      • juuliiii

        Itse en ilahtuisi, jos minulla olisi mies, joka ostaa minulle aikuisten potkupukuja tai käyttää itse sellaista. En todellakaan suostuisi sellaista päälleni laittamaan, vaikka mies kuinka yrittäisi suostutella.
        Ja olisin todella pettynyt miehen tajuun siittä mikä näyttää hyvälle ja mikä ei.


      • sivusta seurannut

        komppaan,täysin samaa mieltä :)


    • suxikaa kuuseen

      Eihän siitä puutu enää kuin tuttipullo ja vaipat.

      • ihanan rento

        Ilmeisesti wc:ssä käyminen ko. asussa on hankalaa, joten vaipat kuuluvat luultavasti seuraavaan malliin jo mukaan.


    • ovat lökäpöksyjä

      Ovat tosiaankin kotivaatteita. En haluaisi nähdä katukuvassa. Vain huonosti pukeutuva ihminen haluaa nähdä kotihaalareita katukuvassa. Ovat ruman näköisiä ja tarvisko kaikkien näyttää sitten samalta? Tulee mieleen joku karhukopla.

      Eivätkö ole käytännöllisiä. Kyllä nais-ihmisen on hanla haalreita riisua wc:ssä käydessä. Kotona onnistuu, mutta ei kaupungilla. Naurettava ajatuskin.

    • muotiapah!

      Sain aikoinaan 10-vuotiaana (v.1992) joululahjaksi haalaripyjaman. Ihan samannäköinen asuste kuin nää missä nuoret aikuiset ja kakarat kulkee tänä päivänä jopa ruokakaupassa.. Naurettava näky, tekis mieli mennä kysymään näiltä klovneilta että onks tyyny hyvin...?!?!!

    • hmmm ja haloo

      no se on samaku borat mankiniit eli mitä sässötät. koitas ottaa jotkut ilmiöt huumorilla

      • 54yretygh

        Nimenomaan. Näitä haalareita pidetäänkin päällä vähän pilke silmäkulmassa. Ei kaiken tartte olla niin totista ja ei kaikkien tartte pukeutua niihin samoihin mitäänsanomattoman värisiin ja näköisiin kledjuihin. Luulen, että osa OnePieceä haukkuvista täällä on sellaisia, jotka eivät vaan uskalla pukeutua niinkuin haluavat ja sitten kateuksissaan moittivat rohkeampiaan.


    • PÖH

      jeesustelijoita!Collegehaalarit näyttävät kyllä paljon paremmilta, kun napapaidat ja persvakoa vilauttelevat farkut.Olipa laiha tai lihava. Itse käyn haalareissa kylillä, samanlaisethan ne on kuin muutkin haalarit. Talvella käytän pakkasella pilkkihaalareita, kaikkein lämpimimmät. Minähän en toisten mielipiteiden varassa elä, enkä palelluta itseäni makkarankuorilla. Täti-Monika :)

    • huoh ihmiset

      En ymmärrä miten ihmisillä on aikaa olla noin kiinnostuneita muiden pukeutumisesta :D Hei haloo! Pitäiskö vähän miettiä sitä omaa elämää jos pitää hirvee haloo tehdä siitä että jos jollakin on nyt vähän erilaiset vaatteet.

      Miun mielestä ne on tosi söpöjä ja kotona voisinkin sellasta käyttää jos ois varaa ostaa.

      • huoh itsellesi

        Ei kiinnostus vie aikaa eikä muiden ihmisten pukeutumista voi olla näkemättä. Oli sinullakin aikaa lukea nämä kommentit ja sitten vielä kommentoida niitä.

        Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat, että heitä EI kiinnosta muiden ihmisten pukeutuminen ja he kuitenkin jaksavat ja ehtivät lukea pukeutumiseen ja tyyliin liittyviä palstoja. Jaksaisiko esim. ihminen, jota ei futis voisi vähempää kiinnostaa lueskella aiheeseen liittyviä uutisia ja keskusteluja...?!


    • ...

      Sain joululahjaksi tällaiset collegehaalarin (olin vähän vihjannut, että sellainen voisi olla kiva). Supermukava, lämmin ja ihan täydellinen kotiasu. Ja nimenomaan siis KOTIasu. Roskat voin vielä viedä haalari päällä, mutta kaupungille se päällä en lähtisi, kuten en lähtisi pyjamassakaan.

    • i<3jumpins

      mun mielestä noi collegehaalarit on muodikkaita ja voi käyttää ihmisten ilmoilla, vaikka enemmän kyllä kotiasuna itse tykkään käyttää, mulla pinkki, ei minkään merkkinen yli-isoks tarkoitettu jumsuit :D käytän sitä kyl välillä koulussa, ois muuten aika cool nauhallisten lenkkareiden näköisten kiilakorkojen, nahkatakin/muun lyhyemmän takin ja tuubihuivin kanssa ;-) pitäkää miten lystäätte, mun mielestä ihan okei kaupungille ja katukuvaan !! (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe